in

بی نظیربی نظیر افتضاحافتضاح ضعیفضعیف بامزهبامزه

بهترین رستوران های نیاوران – لیست ۱۰ تایی

moarefi behtarin restooran haye Niavaran – list 10 tayi

نیاوران از مناطق باصفا و زیبای تهران است که اکثر مردم برای تفریح و خوشگذرانی آن را انتخاب می کنند. اما مهمترین بخش هر تفریح، انتخاب غذایی مناسب برای ناهار یا شام است. انتخاب غذا در هر شرایطی مهم است و مواد خوراکی باید از رستوران های معتبر تهیه شوند. اما چطوری می توان بهترین رستوران های نیاوران را پیدا کرد و معیار شما برای این انتخاب چیست؟ در این مطلب ۱۰ رستوران معروف منطقه نیاوران را به شما معرفی می کنم تا غذای خود را در رستوران های معتبر سرو کنید.

بهترین رستوران های نیاوران

۱ – رستوران ایتالیایی بوکا (نیاوران)

رستوران ایتالیایی بوکا (نیاوران)

بوکا نام رستورانی معروف و شلوغ در شمال تهران است که از بهترین رستوران های منطقه نیاوران هم به حساب میاد. در منو این رستوران انواع پیتزا، پاستا و استیک وجود دارد و بیشتر افراد این رستوران را به اسم “پیتزا بوکا” می شناسند! بوکا در بین شکم گردان به رستورانی با غذاهای باکیفیت و پرسنل مودب مشهور است. از دیگر ویژگی های مهم در خصوص این رستوران منطقه نیاوران، می توان به محیط دنج و آرام بخش آن اشاره کرد.

  • آدرس: نیاوران، شمال کاخ نیاوران، خیابان پورابتهاج، پلاک ۳۰۳، رستوران ایتالیایی بوکا (نیاوران)
  • تلفن: ۲۲۲۹۸۸۳۳-۰۲۱

۲ – مس توران، یکی از بهترین رستوران های نیاوران

رستوران مس توران از بهترین رستوران های نیاوران

رستوران ایرانی مس توران نیز،از معروف ترین رستوران های منطقه نیاوران است. در این رستوران انواع غذاهای ایرانی سرو می شود و منوی غذایی آن بسیار متنوع است. قیمت غذاهای این رستوران کمی بیشتر از جاهای دیگر است؛ اما شاید با دیدن کیفیت آن، این تفاوت ها خیلی به چشم نیاد.

  • آدرس: میدان نیاوران، ابتدای خیابان باهنر، جنب مهمانسرای وزارت امور خارجه
  • تلفن: ۲۶۱۵۱۴۱۹ – ۲۶۱۵۱۴۲۱

۳ – کافه رستوران ویو، از معروف ترین رستوران های نیاوران

کافه رستوران ویو

مردم تهران دنبال محیطی آرام با دکوراسیون خاص هستند؛ تا برای لحظاتی هم که شده خود را از سر و صدای زندگی روزمره خود دور کنند. کافه رستوران ویو واقع در خیابان یاسر، تمامی این شرایط را برای مشتریان خود فراهم کرده و فضای جنگلی فوق العاده زیبای آن، بسیار آرامش بخش است. در منوی این رستوران انواع غذا و نوشیدنی وجود دارد و بی دلیل نیست که این مکان را از بهترین رستوران های نیاوران می دانند.

  • آدرس: نیاوران، سه راه یاسر، انتهای خیابان یاسر، مجموعه جماران
  • تلفن: ۲۶۱۱۹۸۴۳-۰۲۱

۴ – کافه رستوران مشیر، از شیک ترین رستوران های نیاوران

کافه رستوران مشیر جزو برترین رستوران های نیاوران

کافه رستوران مجلل مشیر، یکی دیگر از بهترین رستوران ها در منطقه نیاوران تهران است که محیطی شیک و زیبا دارد. طبیعت اطراف این رستوران با دیگر رستوران های منطقه نیاوران قابل مقایسه نیست و همین موضوع دلیل معروفیت آن است. برای استفاده از منوی کافه ای این رستوران باید به بالای بام نیاوران رفت؛ چون کافی شاپ این مجموعه در آنجا قرار دارد.

  • آدرس: خیابان نیاوران، سه راه یاسر، انتهای خیابان صادقی قمی، مجموعه تفریحی و سیاحتی جماران
  • تلفن: ۲۶۱۱۶۷۶۵ – ۲۶۱۱۶۸۸۴

۵ – رستوران ایتالیایی دیموند در نیاوران

رستوران دیموند

رستوران شیک دیموند در نیاوران، میزبان افرادی است که دوست دارند برای یکبار هم که شده، طعم و مزه غذاهای ایتالیایی را بچشند. در همان لحظات ابتدایی حضور خود در این رستوران، این رفتار پرسنل حرفه ای و مودب آنجاست که نظر شما را جلب خواهد کرد. از این رستوران مدرن با دکوراسیون خاص، می توانید برای سرو شام و ناهار خود استفاده کنید.

  • آدرس: نیاوران، بعد از پمپ بنزین، روبروی خیابان جماران، پلاک ۱۷۶
  • تلفن: ۲۲۲۹۵۱۴۷-۰۲۱

۶ – رستوران شمشیری از برترین رستوران های نیاوران

رستوران شمشیری

رستوران شمشیری نیاوران، راسته کار تمام افرادی است که عاشق کباب هستند. این رستوران به داشتن کباب هایی خوشمزه معروف است و در منوی آن چندین نوع کباب وجود دارد. برای صرف غذاهای ایرانی در منطقه نیاوران تهران، حتما به رستوران شمشیری سر بزنید.

  • آدرس: نیاوران، خیابان پورابتهاج، نبش کوچه محمدی، پلاک ۳۳۸
  • تلفن: ۲۲۸۲۲۸۳۸-۰۲۱

۷ – رستوران بل برگر (نیاوران)

رستوران بل برگر (نیاوران)

مهمترین اصل در انتخاب بهترین رستوران تهران، سالم بودن غذا و مواد آن است. رستوران بل برگر از بهترین رستوران های نیاوران است که غذاهایی با کیفیت دارد و معروف ترین غذای آن گوشت گریل شده با نان مخصوص چاودار و سیب زمینی است. به شما پیشنهاد می کنم که حتما این غذای خاص رستوران بل برگر را امتحان کنید.

  • آدرس: نیاوران، نرسیده به خیابان مقدسی (مژده)، روبروی کوچه آثار، پلاک ۳۷۵
  • تلفن: ۸۸۹۳۳۲۳۰-۰۲۱

۸ – رستوران خاص از خاص ترین رستوران های نیاوران

 رستوران فوق العاده زیبای خاص

رستوران خاص یکی از رستوران های فوق العاده در نیاوران است. در این رستوران ایتالیایی، می توان انواع غذاهای لذیذ را تجربه کرده و همزمان از اینترنت رایگان این مجموعه برای انجام کارهای روزمره خود استفاده کنید.

  • آدرس: دارآباد، انتهای خیابان محبی، پلاک ۳۰
  • تلفن: ۲۶۱۵۲۸۸۱ – ۲۶۱۱۰۵۹۹

۹ – رستوران ایتالیایی هور، از لوکس ترین رستوران های نیاوران

رستوران زیبای هور در نیاوران

رستوران ایتالیایی و فرنگی هور، از بهترین رستوران های نیاوران است که در محیط باز و زیبای آن، می توان انواع فست فود و غذاهای ایتالیایی را سفارش داد. این رستوران انتخابی مناسب برای قرارهای عاشقانه شما با عزیزانتان است.

  • آدرس: خیابان نیاوران، انتهای خیابان یاسر، مجموعه فرهنگی ورزشی جماران، مجموعه رستوران های هور
  • تلفن: ۲۶۱۱۴۷۱۴ -۰۲۱

۱۰ – رستوران و پیتزا ایتالیایی بونو (نیاوران)

رستوران شیک بونو

بونو، یکی دیگر از رستوران های ایتالیایی منطقه نیاوران است که قصد معرفی آن را داریم. رستوران و پیتزا ایتالیایی بونو، از رستوران های شناخته شده در تهران است که پیتزاهای خوشمزه ای دارد. برای صرف غذا و شکم گردی، می توان روی این رستوران حساب ویژه ای باز کرد.

  • آدرس: نیاوران، بعد از سه راه یاسر، قبل از خیابان چراغی، پلاک ۳۳۹
  • تلفن: ۲۲۷۵۰۴۹۲ -۰۲۱

اگر رستوران خوبی در لیست بهترین رستوران های نیاوران از قلم افتاده در بخش دیدگاه ها برای ما بنویسید.

مطلب مرتبط:

بهترین رستوران های تجریش

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نویسنده: لطیفه ایری

لطیفه هستم. یه دختر فعال و پر جنب و جوش. علاقه زیادی به نویسندگی دارم و یکی از بلاگر های نت نظر هستم. عاشق هیجان و یادگیری مطالب به روز هستم. خوشحال میشم اگه مطالبی که نوشتم رو بخونی و نظرت رو بهم بگی و باعث افتخاره اگه پیشنهادی داری باهام در میون بذاری.