in

آموزش ذخیره کردن عکس پروفایل اینستاگرام

چگونه عکس پروفایل اینستاگرام دیگران را سیو کنیم؟

اگر به دنبال روش هایی هستید که با استفاده از آن ها قادر به ذخیره کردن عکس پروفایل اینستاگرام کاربران شوید، این مقاله را از دست ندهید. در این مقاله قصد داریم به آموزش بهترین روش های ذخیره کردن عکس پروفایل اینستاگرام بپردازیم. با نت نظر همراه باشید.

مقدمه‌ای در رابطه با ذخیره کردن عکس پروفایل اینستاگرام

افراد زیادی بنا به دلایل مختلف به دنبال روش های مناسبی هستند که امکان ذخیره کردن عکس پروفایل اینستاگرام دیگر کاربران را فراهم کند. تا چند وقت پیش با ویرایش آدرس URL عکس پروفایل کاربران اینستاگرام می‌توانستید به سادگی عکس آن ها را با وضوح کامل باز و در صورت تمایل ذخیره کنید، اما هم اکنون انجام این کار غیر ممکن است! بنابراین باید به دنبال دیگر روش های موجود باشید!

ما پس از بررسی های گسترده توانستیم به دو روش خوب و مناسب دسترسی پیدا کنیم که ذخیره عکس پروفایل کاربران اینستاگرام را امکانپذیر می‌کند. هر دو روشی که در ادامه این مطلب شرح می‌دهیم هم از طریق کامپیوتر و هم از طریق گوشی و تبلت ها قابل استفاده خواهند بود. بنابراین اگر به دنبال روشی برای ذخیره کردن عکس پروفایل اینستاگرام کاربران هستید، با نت نظر همراه باشید.

روش اول: ذخیره کردن عکس پروفایل اینستاگرام از طریق سایت Instadp

استفاده از سرویس سایت Instadp.com یکی از ساده ترین و بهترین روش هایی است که می‌توانید از آن به منظور ذخیره کردن عکس پروفایل اینستاگرام کاربران استفاده کنید. برای انجام این کار کافیست با کلیک بر روی این قسمت به سایت مذکور مراجعه نمایید. مشاهده خواهید کرد که در بخش فوقانی رابط سایت یک فیلد برای جستجو وجود دارد. در این فیلد نام اکانت اینستاگرام کاربری که می‌خواهید عکس پروفایل وی ذخیره شود را وارد کنید.

آموزش ذخیره کردن عکس پروفایل اینستاگرام

حال مخاطب را انتخاب نمایید. در این حالت محیطی شبیه به عکس فوق پیش رویتان قرار می‌گیرد و عکس پروفایل فرد مورد نظر نمایش داده می‌شود. می‌توانید با کلیک راست کردن بر روی عکس فرد و انتخاب گزینه Save عکس وی را ذخیره کنید یا بعد از کلیک راست کردن بر روی عکس او گزینه Open image in new tab را انتخاب کرده و پس از بارگذاری عکس مخاطب در یک تب جدید از مرورگر، آن را ذخیره نمایید.

روش دوم: ذخیره کردن عکس پروفایل اینستاگرام از طریق اپلیکیشن DP & Videos Downloader for Instagram

اما یک روش ساده دیگر هم به منظور ذخیره کردن عکس پروفایل اینستاگرام کاربران این شبکه اجتماعی وجود دارد که پیشنهاد می‌کنیم حتما از آن استفاده کنید. در این روش از یک اپلیکیشن اختصاصی با نام DP & Videos Downloader for Instagram استفاده به عمل می‌آید. بنابراین باید اپلیکیشن مذکور را دانلود و در گوشی یا تبلت خود اجرا کنید.

آموزش ذخیره کردن عکس پروفایل اینستاگرام

در فیلد جستجویی که در بخش فوقانی اپلیکیشن ارائه شده نام کاربری اکانت اینستاگرام مورد نظرتان را تایپ کنید. اکانت را از لیست انتخاب کرده و نهایتا گزینه Download در زیر صفحه را انتخاب نمایید. بدین صورت از طریق اپلیکیشن DP & Videos Download for Instagram قادر به ذخیره کردن عکس پروفایل اینستاگرام کاربران مورد نظرتان خواهید بود.

جمع‌بندی

همانطور که مشاهده کردید در این مطلب به آموزش 2 روش کارآمد به منظور ذخیره کردن عکس پروفایل اینستاگرام پرداختیم. اگر شما هم با روش مناسبی آشنا هستید که ذخیره سازی عکس پروفایل کاربران در اینستاگرام را امکانپذیر می‌کند، حتما آن را در بخش نظرات عنوان کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نویسنده: امین رضائیان

امین هستم. در مورد تکنولوژی (به ویژه موبایل و تبلت) می‌نویسم. خوشحال می‌شم نظرتون رو در مورد نوشته‌هام بدونم.