in

بی نظیربی نظیر افتضاحافتضاح ضعیفضعیف بامزهبامزه

بهترین رستوران‌های فرشته – لیست ۱۰تایی

best fereshteh’s restaurants

خیابان فرشته یکی از بهترین خیابان‌های شمال تهران است که از موقعیت مکانی مناسب و دید مشرف بر شهر تهران، برخوردار است. شاید صرف یک وعده ناهار یا شام در چنین منطقه ای از شهر تهران با این ویژگی های خاص، تجربه بسیار جذابی باشد. اما چطوری می توان یکی از بهترین رستوران‌های فرشته را انتخاب کرد؟ در این مطلب لیستی ۱۰ تایی از بهترین رستوران‌های فرشته را به شما معرفی خواهیم کرد؛ تا یکی از آنها را برای صرف غذا با عزیزانتان انتخاب کنید.

بهترین رستوران‌های فرشته

بهترین رستوران‌های فرشته

۱- رستوران لئون – سام سنتر

رستوران لئون یکی از بهترین رستوران‌های فرشته است که در طبقه نهم مجتمع تجاری سام سنتر قرار گرفته. در منوی این رستوران علاوه بر غذاهای ایرانی، غذاهای فرانسوی و ایتالیایی نیز وجود دارد. فضای دنج و دکوراسیون جذاب این رستوران، برای شما خاطره ساز خواهد شد.

  • آدرس: تهران، ولیعصر، خیابان فرشته، مرکز خرید سام سنتر
  • تلفن: ۲۲۶۵۳۸۴۱-۰۲۱

رستوران لئون

۲- رستوران تراس

تراس، نام یکی دیگر از بهترین رستوران های تهران در خیابان فرشته است. این رستوران از رستوران های خوب در خیابان فرشته است که توانسته نام خود را در ردیف رستوران های لوکس تهران قرار دهد. نام این رستوران برگرفته از تراس تابستانی بسیار زیبایی است که در محیط داخلی آن وجود دارد. در منوی ترانس انواع غذاهای فرنگی و گریل یافت می شود. فضای داخلی بسیار زیبا، سبک موزیک پخش شده در محیط و دکوراسیون خاص تراس، تجربه بسیار خوبی را برای شما رقم می زند.

  • آدرس: تهران، خیابان فرشته، مریم شرقی، بعد از گل فروشی الهیه، پلاک ۶۱
  • تلفن:  ۲۲۰۱۰۵۲۱-۰۲۱

رستوران تراس

 ۳- رستوران دیوان – سام سنتر

رستوران دیوان یکی دیگر از بهترین رستوران های خیابان فرشته تهران است که در آن انواع غذاهای سنتی ایرانی سرو می شود. این رستوران در مرکز سام سنتر قرار دارد و از گران ترین غذاخوری های تهران به حساب میاد. پس اگر قصد ریخت و پاش اساسی دارید، حتما برای صرف غذا به رستوران دیوان بروید.

  • آدرس: تهران، ولیعصر، خیابان فرشته، مرکز خرید سام سنتر
  • تلفن: ۲۲۶۵۳۸۵۳-۰۲۱

بهترین رستوران‌های فرشته

۴- رستوران پارک وی از بهترین رستوران‌های فرشته

رستوران ها باید منوی غذایی کاملی داشته باشند تا جوابگوی ذائقه مشتری های خود باشند. رستوران پارک وی در خیابان فرشته تهران، غذاهای شرقی را با کیفیت بالا دارد. از دیگر نکات مثبت در خصوص این رستوران، قیمت مناسب و رفتار محترمانه پرسنل آن است. موقعیت مکانی مناسب و دکوراسیون جذاب این رستوران، دلیل محبوبیت این غذاخوری در بین جوانان است.

  • آدرس: تهران، ولیعصر، خیابان فرشته، مرکز خرید سام سنتر
  • تلفن: ۲۶۲۱۲۸۸۱-۰۲۱

پارک وی

۵- رستوران بومی

محیط رستوران نقش مهمی در جذب مشتری دارد و برای بسیاری از افراد مهم است که غذای خود را کی و کجا بخورند. رستوران بومی، از معروف ترین رستوران های تهران در خیابان فرشته است که علاوه بر سرویس دهی مناسب، محیطی  دلنشین و شیک را برای مشتریان خود فراهم کرده. بومی در اصل یک کافه رستوران با دو منوی متفاوت برای سفارشات کافه ای و رستورانی است. این رستوران غذاهای ایرانی را به سبکی مدرن سرو می کند و برای استفاده از تراس زیبای این رستوران، باید حتما از قبل آن را رزرو کنید.

  • آدرس: خیابان فرشته، خیابان بوسنی و هرزگوین، بوتیک مال ملل، طبقه چهارم
  • تلفن: ۲۲۰۱۱۹۵۱-۰۲۱

مطلب مرتبط: بهترین رستوران های نیاوران

رستوران بومی

۶- رستوران ایتالیایی سمن

رستوران سمن یکی از قدیمی‌ترین و بهترین رستوران‌های فرشته است. رستورانی دنج و آرام با غذا‌های فست‌فودی مانند انواع پیتزا، ساندویچ و حتی پاستا. دکوراسیون چوبی و شیک این رستوران، با تعدادی وسیله قدیمی و آنتیک تزیین شده که محیط آن را به مکانی نوستالژیک تبدیل کرده و حال و هوای شما را برای چند دقیقه هم که شده عوض می کند.

  • آدرس: تهران، خیابان فرشته، خیابان فیاضی، پلاک ۳۴
  • تلفن: ۲۲۰۵۳۰۴۶-۰۲۱

رستوران سمن

۷- رستوران فود هال آدرس

یکی از بهترین رستوران‌های خیابان فرشته، فود هال آدرس است. این رستوران با فضایی شبیه به جنگل، دکوراسیونی کاملا متفاوت با دیگر رستوران ها دارد. روال کاری فودهال آدرس مانند فودکورت (سرای غذا) است؛ با این تفاوت که همه غرفه‌ها زیر نظر یک مرکز کار می کنند.

  • آدرس: تهران، خیابان فرشته، خیابان مریم غربی، خیابان نیلوفر
  • تلفن:  ۲۷۱۸۰۰۰۰-۰۲۱

فودهال آدرس

۸ – رستوران حس توران

رستوران حس توران، یک رستوران سنتی ایرانی در خیابان فرشته است که ۴ سالن VIP و یک بخش روف گاردن دارد. دکوراسیون زیبا، برخورد خوب پرسنل و ارائه یک غذای خوب ایرانی، باعث می شود تا لحظاتی دلنشین را در این رستوران تجربه کنید. اگر به دنبال صرف غذایی خوشمزه در یکی از بهترین رستوران‌های فرشته هستید، حس توران می تواند گزینه خوبی برای انتخاب باشد.

  • آدرس: تهران، خیابان فرشته، نیلوفر، رویال آدرس، طبقه دوم

حس توران

۹- رستوران پاپا لانژ

رستوران پاپا لانژ با فضا و محیطی فوق العاده و دکوراسیونی خاص و لاکچری، انواع نوشیدنی و غذاهای خوش طعم را با کیفیتی بی نظیر سرو می‌کند. رستوران پاپا لانژ از آن دسته از رستوران‌هایی است که حتی اگر میل به غذا و یا نوشیدنی نداشته باشید، باز هم شما را وسوسه خواهد کرد. این رستوران با غذاها و نوشیدنی های خوشمزه و با کیفیت خود، میزبان مناسبی برای شما عزیزان است. پس اگر به قیمت غذا اهمیت می دهید، حداقل یکبار غذاهای این رستوران را امتحان کنید.

  • آدرس: خیابان فرشته، خیابان شبدیز، کوچه افشار
  • تلفن: ۲۲۶۳۲۱۶۶-۰۲۱

بهترین رستوران‌های فرشته

۱۰- رستوران بامبو اکسپرس

آخرین مورد از بهترین رستوران‌های فرشته، رستوران بامبو اکسپرس است. در این رستوران غذاهای چینی آماده و سرو می شود. بامبو، بهترین انتخاب برای کسانی است که دوست دارند برای یکبار هم که شده طعم غذاهای چینی را بچشند؛ پس چه بهتر که این تجربه در شمال تهران و خیابان فرشته باشد.

  • آدرس: تهران، فرشته، خیابان بوسنی، خیابان دکتر حسابی، پلاک ۱۵
  • تلفن: ۲۲۶۸۳۴۸۵-۰۲۱

 رستوران بامبو

تجربه خود از سرو غذا در بهترین رستوران‌های فرشته را می توانید در بخش نظرات با ما درمیان بگذارید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نویسنده: مهتاب حسینی نژاد

دانشجوی مهندسی نرم افزار هستم. آرزوهای بزرگ و سوالات بزرگ‌تری در ذهنم دارم. اما عقیده دارم این زمانی که ما آدم‌ها در اختیار داریم مطلقا برای خودمون نیست. این رو هم بگم که عاشق موسیقی هستم. و اینکه امیدوارم بتونم با مطالبم به شما کمک کنم...