in

بی نظیربی نظیر بامزهبامزه

اپلیکیشن های ضروری اندروید – لیست 10 تایی

Application haye zaroorie android – Liste 10 tayi

اندروید محبوب ترین سیستم عامل دنیاست که امروزه در سراسر دنیا ازش استفاده میشه. در کشور ما هم بیش از 80% مردم به دلیل قیمت مناسب، کیفیت خوب و امکانات بی نظیر از گوشی های اندرویدی استفاده می کنند. قبل از استفاده از هر گوشی اندرویدی باید اپلیکیشن های ضروری اندروید رو در گوشی نصب کنیم و کار باهاشون رو یاد بگیری. بعضی از اپلیکیشن های ضروری اندروید بصورت پیشفرض در گوشی ها نصب هستند ولی بیشترشون رو باید خودت دانلود و نصب کنی. در این مطلب می خوام 10 اپلیکیشن ضروری اندروید که برای تمام دارندگان اسمارت فون های اندرویدی مورد استفاده قرار می گیرند رو معرفی کنم. اگه تو هم گوشی اندرویدی داری این مطلب رو بخون تا با اپلیکیشن های ضروری اندروید آشنا بشی.

معرفی اپلیکیشن های ضروری اندروید

1 – کافه بازار بهترین مارکت ایرانی

کافه بازار یکی از اپلیکیشن های ضروری اندروید

قبل از نصب اپلیکیشن های ضروری اندروید بهتره ضروری ترین مورد که همون مارکت برنامه هاست رو دانلود و نصب کنی. مارکت های ایرانی و خارجی زیادی وجود دارند ولی خب نمیشه به همه اعتماد کرد. در بعضی از مارکت ها ممکنه بدافزارها و اپلیکیشن های حاوی ویروس وجود داشته باشه و کاربر از همه جا بیخبر اقدام به نصب برنامه کنه و…

پس بهتره یک مارکت مورد اعتماد رو انتخاب کنی. کافه بازار مارکت ایرانی و مطمئنیه که می تونی بهترین نرم افزارهای اندروید رو اونجا پیدا کنی. اگه هم برنامه هایی که می خوای در کافه بازار پیدا نکردی می تونی از Play Store که در تمام گوشی های اندرویدی بصورت پیشفرض نصب هست استفاده کنی.

2 – Gboard بهترین کیبورد اندرویدی

Gboard بهترین کیبورد اندرویدی

یکی از اپلیکیشن های ضروری اندروید که باید در دستگاه اندرویدیت نصب کنی کیبورد Gboard هست. جی بورد هر امکاناتی که از یک کیبورد خوب تصور می کنی رو داره. از امکانات Gboard میشه به سرعت در تشخیص و تایپ کلمات، تایپ کلمات با سر دادن انگشت (بدون برداشتن انگشت از صفحه کلید)، تایپ صوتی، جستجوی گوگل از طریق صفحه کلید، دارا بودن ایموجی و فایل های گیف، دارا بودن مترجم گوگل و… اشاره کرد.

3 – Google Maps بهترین نقشه خوان اندرویدی

Google Maps بهترین نقشه خوان اندرویدی

داشتن یک اپلیکیشن نقشه خوان در هر دستگاه هوشمندی ضروریه. این اپلیکیشن ها کمک می کنند در صورت نیاز بتونی بدون نیاز به پرسیدن آدرس از سایرین، نزدیکترین راه به مقصد رو پیدا کنی. در بین تمام اپلیکیشن های نقشه خوان عرضه شدن برای اندروید هنوز هم گوگل مپز حرف اول رو می زنه. Google Maps دقیق ترین و کامل ترین نقشه ها رو از سراسر زمین گرفته و در خودش ذخیره کرده. می تونی در گوگل مپز لیست تمام کافه ها، رستوران ها، دستگاه های خودپرداز، بانک ها، بیمارستان ها، داروخانه ها و هر چیزی که فکرش رو می کنی رو پیدا کنی. این نقشه نزدیکترین ها رو بهت نشون میده و راه رو برات علامت گذاری می کنه، در ساعات ترافیک مسیرهای شلوغ رو مشخص می کنه و آلارم میده و از همه نظر بهترین نقشه خوان اندرویدی به شمار میاد.

4 – Nova Launcher بهترین لانچر اندرویدی

Nova Launcher بهترین لانچر اندرویدی

نصب یک لانچر خوب این امکان رو بهت میده که صفحه نمایش دستگاه اندرودیت رو اونجور که دوست داری طراحی و تنظیم کنی. نوا لانچر در حال حاضر محبوب ترین لانچر اندرویدیه و محبوبیتش رو مدیون امکانات فوق العاده زیادشه. امکانات Nova Launcher شامل سفارشی سازی صفحه نمایش و آیکون ها، سرعت بالا در پردازش، هزاران تم و انیمیشن های متنوع، کنترل رنگ، پشتیبان گیری و بازیابی اطلاعات، افکت های جذاب و… میشه.

5 – Snapseed بهترین ویرایشگر عکس اندرویدی

Snapseed بهترین ویرایشگر عکس اندرویدی

ویرایشگر عکس هم باید در هر گوشی ای باشه پس یکی از اپلیکیشن های ضروری اندروید می تونه نرم افزار Snapseed باشه. اسنپ سید ویرایشگر عکس حرفه ای و کاملیه که توسط گوگل طراحی شده.

امکانات اسنپ سید خیلی زیادن ولی چندتاشون عبارتند از : فیلترهای رنگی و سیاه و سفید، امکان اضافه کردن نوشته به عکس، امکان محو کردن تصویر، اضافه کردن سایه و افکت به عکس، چرخاندن عکس، بریدن عکس، برطرف کردن عیوب عکس و کلی امکانات دیگه که باعث میشن تمام ویرایشگرهای عکسی که توی گوشیت داری رو پاک کنی و فقط اسنپ سید رو نگه داری

6 – Quik بهترین ویرایشگر ویدیو اندرویدی

Quik بهترین ویرایشگر ویدیو اندرویدی

با اپلیکیشن کوئیک می تونی خیلی سریع و با چند تا تپ ویدیوهای فوق العاده ای درست کنی. می تونی عکس ها رو پشت قرار بدی و با انتخاب آهنگ مورد علاقت یک اسلاید زیبا درست کنی. از امکانات اپلیکیشن Quik میشه به ویدیو استایل ها و تم های متنوع، شخصی سازی ویدیوها، اضافه کردن ایموجی، متن و آهنگ به ویدیو، برش ویدیو و آهنگ، ذخیره ویدیو با بالاترین کیفیت و… اشاره کرد.

7 – MX Player بهترین ویدیو پلیر اندرویدی

MX Player بهترین ویدیو پلیر اندرویدی

سالهاست که MX Player در بین دارندگان دیوایس های اندرویدی یکی از محبوب ترین پخش کننده های فایل های ویدویی به شمار میاد و همچنین یکی از اپلیکیشن های ضروری اندروید شناخته شده. مهمترین ویژگی ام ایکس پلیر که باعث شده این اپلیکیشن نسبت به سای پلیرها متمایز باشه قابلیت پخش زیرنویس هست. از طریق این اپ می تونی بهترین فیلم های 2018 رو از طریق دستگاه اندرویت با زیرنویس فارسی تماشا کنی. از دیگر امکانات MX Player میشه به زوم انگشتی، قفل کودک، عقب و جلو بردن فیلم با لمس به چپ و راست، قابلیت پخش زیرنویس با تمامی فرمت ها و… اشاره کرد.

8 – Files Go بهترین فایل منیجر اندرویدی

Files Go بهترین فایل منیجر اندرویدی

هر دستگاه هوشمندی نیاز به یک فایل منیجر یا مدیریت فایل ها داره تا کاربر بتونه به راحتی به فایل هایی که داخل دستگاه هست دسترسی داشته باشه و از فضای استفاده شده و باقیمانده دستگاه آگاه بشه. Files Go با اینکه یک فایل منیجر جدیده و مثل بقیه اپلیکیشن های همگروه خودش با سابقه نیست ولی در همین مدت کمی که عرضه شده تونسته کاربرهای زیادی رو جذب کنه. این اپلیکیشن توسط کمپانی گوگل طراحی و ارائه شده و به کاربر این امکان را میده تا فضای دستگاه رو خالی کنه، سریعتر فایل های مورد نظرش رو پیدا کنه و فایل هایی که میخواد رو بصورت آفلاین با دیگران به اشتراک بذاره.

9 – Firefox بهترین مرورگر اندرویدی

Firefox بهترین مرورگر اندرویدی

یکی دیگه از اپلیکیشن های ضروری اندروید شامل مرورگر فایرفاکس میشه. هیچ دستگاهی بدون نصب یک مرورگر خوب کامل نمیشه. بروزر سریع و هوشمند فایرفاکس این امکان رو در اختیارت می ذاره که از طریق دستگاه اندرویدیت چیزهایی که میخوای رو جستجو کنی و به سایت های مورد علاقت سر بزنی.

10 – Pi Music Player بهترین موزیک پلیر اندرویدی

Pi Music Player بهترین موزیک پلیر اندرویدی

اگه میخوای بهترین موزیک پلیر اندرویدی رو در دستگاهت داشته باشی در دانلود Pi Music Player شک نکن. این اپلیکیشن می تونه تمام انتظاراتی که از موزیک پلیر دستگاهت داری رو برآورده کنه. امکانات بی نظیر پی موزیک پلیر عبارتند از : امکان برش بخشی از آهنگ بعنوان رینگتون، اکولایزر پیشرفته، تایمر خواب، جلو و عقب بردن آهنگ با لمس به چپ و راست، چهار تم زیبا و جذاب، ساپورت ویجت، پخش انیمیشن و تصاویر متحرک، کنترل قفل صفحه، پخش موزیک های داخل پوشه، امکان به اشتراک گذاری آهنگ و….

دوست خوبم امیدوارم از لیست اپلیکیشن های ضروری اندروید که برات تهیه کردم راضی باشی. این لیست می تونه عناوین بیشتری رو شامل بشه ولی فعلاً به 10 مورد بسنده کردیم، شاید در آینده لیست رو گسترش بدیم. نظرت رو درباره اپلیکیشن های قید شده در لیست برام بنویس.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نویسنده: آزاده ملک زاده

آزاده هستم، یکی از بلاگرهای نت نظر. دختری شاد و فعالم و سعی میکنم در لحظه زندگی کنم. عاشق کافه گردی، فیلم و سریال و بازی های کامپیوتری هستم. به محیط زیست علاقه زیادی دارم و حامی پر و پا قرص حیواناتم، خودم هم یه گربه خوشگل و دوست داشتنی و خاص دارم که همه زندگیمه.
اگه دوست داری بیشتر با روحیاتم آشنا بشی می تونی بزنی رو اسمم و تمام مطالبی که نوشتم رو بخونی. اگه موضوع جالبی به ذهنت می رسه باهام در میون بذار تا درباره ش یک پست جالب و جذاب برات بنویسم.