in

بی نظیربی نظیر بامزهبامزه افتضاحافتضاح ضعیفضعیف

بهترین برند غذای گربه – لیست 10 تایی

به سرپرستی گرفتن گربه های ملوس و بازیگوش مسئولیت هایی به همراه داره که یکی از مهمترین اونها توجه و به خورد و خوراک گربه ست. هر گربه ای نیازهایی داره که با کسب تجربه و به مرور زمان و امتحان مدل های مختلف غذا دستت میاد که بهترین برند غذای گربه برای گربه تو کدومه. به هر حال بهتره قبل از اینکه همه برندها رو امتحان کنی مارک های معتبر و تضمین شده که هر کدومشون می تونن بهترین برند غذای گربه باشند رو بشناسی و از بین اونها غذای گربه خوشگلتو انتخاب کنی. در این مطلب قصد دارم 10 مارک معتبر غذای گربه در ایران که هر کدومشون از بهترین برند غذای گربه هستند رو بهت معرفی کنم تا اگه شناختی از غذای گربه نداری این مارک ها رو تهیه کنی.

بهترین برند غذای گربه

1 – رویال کنین (Royal Canin) بهترین غذای خشک گربه

بهترین غذای خشک گربه

شرکت فرانسوی رویال کنین از سال 1968 فعالیت خودش رو در زمینه تولید غذای سگ و گربه آغاز کرده و تونسته به بهترین برند غذای گربه در ایران تبدیل بشه. تنوع غذایی رویال کنین بسیار زیاده و این برند برای تمام نژادهای گربه با سلایق و ذائقه های مختلف غذاهای مخصوصی تولید کرده. پوچ و سوپ های رویال کنین هم بین گربه ها محبوبیت زیادی داره پس در موقع خرید چند تا پوچ رویال کنین هم برای پیشی خوشگلت بخر.

در نت نظر بخون : نگهداری از گربه 

2 – پرو پلن (ProPlan) غذای خوش خوراک گربه های بدغذا

غذای خوش خوراک گربه های بدغذا

برند پروپلن از زیر شاخه های برند معروف و سوییسی نستله ست. پروپلن یکی از خوش خوراک ترین غذاهای خشک گربه رو تولید می کنه. گربه تون هرچقدر هم که بدغذا باشه امکان نداره غذاهای متنوع برند پرو پلن رو دوست نداشته باشه. پوچ های پروپلن هم مثل غذای خشکش بین گربه ها محبوبیت زیادی داره.

3 – سانابل (Sanabelle) یکی از بهترین تولید کنندگان غذای گربه

غذای گربه سانابل یکی از بهترین مارک های غذای گربه

شرکت آلمانی سانابل یکی از زیرمجموعه های شرکت بوش هست و در تولید غذای گربه شهرت جهانی داره. علاوه بر غذای خشک سانابل که مخصوص ذائقه های مختلف تولید میشه، این شرکت تشویقی های خیلی پرطرفداری هم تولید می کنه. پس در کنار غذای خشک سانابل حتماً تشویقی های این شرکت رو هم برای گربه ت تهیه کن. تشویقی انجیری سانابل از بقیه مدل ها پرطرفدارتره.

4 – جیم کت (Gim Cat) بهترین مارک تشویقی گربه

بهترین مارک تشویقی گربه

باید در نظر داشته باشی که گربه علاوه بر غذای خشک و تر نیازهای دیگه ای هم داره و باید غذاهای مکمل و یا اسنک های تشویقی هم برای این کوچولوی دوست داشتنی تهیه کنی. برند معتبر جیم کت بهترین محصولات مکمل گربه رو تولید می کنه. از مالت، مولتی ویتامین و اسنک گرفته تا پودینگ و بستنی و استیک های خوشمزه و خوش خوراک. از من می شنوی حتماً تشویقی های جیم کت رو برای پیشی خوشگلت بخر و از خرخری که موقع خوردنشون میکنه لذت ببر.

5 – گورمه گلد (Gourmet Gold) بهترین خوراک تر برای گربه ها

بهترین خوراک تر برای گربه ها

گورمه گلد هم از زیر مجموعه های برند نستله ست. این مارک فقط غذاهای کنسروی تر تولید می کنه. می تونی انواع و اقسام کنسروهای خوشمزه رو با مارک گورمه گلد تهیه کنی.

6 – شسیر (Schesir)

پوچ شسیر غذای گربه

برند اروپایی شسیر یا شزیر هم یکی دیگه از بهترین برندهای غذای گربه ست که شهرت جهانی داره. این مارک هم غذای خشک تولید می کنه و هم غذای تر. کنسرو ها و پوچ های شزیر بین گربه ها محبوبیت زیادی داره.

7 – رافینه (Rafine)

غذای گربه رافینه

رافینه زیرمجموعه برند انیموندا ست. این مارک هم انواع و اقسام غذای گربه رو تولید می کنه و برای هر ذائقه و نژادی غذای خشک و تر مخصوص آماده می کنه. پوچ ها و کنسروهای رافینه نسبت به غذای خشک این برند در کشور ما محبوبیت بیشتری داره.

در نت نظر بخون : کوتاه کردن ناخن گربه

8 – فریسکیز (Friskies)

غذای گربه فریسکیز

کمپانی فریسکیز هم از دیگر برندهای زیر مجموعه نستله ست. این شرکت از شرکت های باتجربه تولید غذای گربه ست و مشتری های زیادی در سراسر دنیا داره. البته خیلی ها معتقدند چون در غذاهای خشک فریسکیز میزان فسفر بیش از حده، اگر در دراز مدت استفاده بشه ممکنه برای پت شما خطرناک باشه. پس بهتره همیشه از فریسکیز برای تغذیه گربه ت استفاده نکنی.

9 – دکتر کلودرز (Dr.Clauder’s)

لوازم پت دکتر کلودرز

کمپانی دکتر کلودرز علاوه بر غذا محصولات بهداشتی گربه هم تولید می کنه. برند بست چویس هم که وابسته به این برند هست محبوبیت زیادی داره. از بین محصولات دکتر کلودرز سوپ ها و پوچ های این شرکت طرفداران بیشتری دارند.

10 – استازی (stuzzy)

غذای گربه استازی

برند استازی آخرین عنوان از بهترین برند غذای گربه در لیست ماست. این برند اروپایی پوچ های لذیذی برای گربه ها تهیه می کنه و یک غذای کامل و مورد علاقه برای پیشی های دوست داشتنیه. استیک های استازی هم بین گربه ها کلی طرفدار داره.

دوست خوبم تو از کدوم یکی از این برندها برای غذای اصلی گربه ت استفاده می کنی؟ به نظرت بهترین برند غذای گربه کدوم مارکه؟

8 دیدگاه

نظر بده
  1. دوستان ما همه در جریان قیمت نجومی اقلام هستیم، ولی باور کنید هزینه های درمان و رسیدگی در صورت ایجاد مشکلات کبدی و کلیوی که خیلی با مصرف تولیدات داخلی گزارش شده، کمتر از هزینه تامین غذای مناسب نیست، اگر واقعا در توانتون نیست، بهتره بجای غذای خشک خودتون غذای خانگی تهیه کنید، پوره مرغ و سبزیجات مجاز، آب اسکلت مرغ بدون افزودنی با میزان مجاز سیب زمینی و کدو و ماکارونی واقعا براشون خیلی مفیدتره!

  2. مشخص و پر واضح هست که کشوری که اهمیتی به حیوانات نمیده، غذایی که واسه شون داره درست میکنه صرفا جهت تجارت و بیزینس خودشون هست و یک درصد هم به سلامت اون حیوون اهمیت داده نمیشه، من شاید از کالای ایرانی حمایت کنم ولی در مورد غذای حیوون خونگی اصلا همچین ریسکی نمیکنم و اگر توانم نباشه غذای نسبتا خوب و مورد تایید واسه ش تهیه کنم قطعا به نگهداری حیوون خونگی فکر نمیکنم، من خیلی جاها شنیدم که غذای ایرانی به خاطر اینکه حیوون جذبش بشه و بیشتر بخوره از قند داخل محتویاتش استفاده میکنه که خب اصلا هم بعید نیست و راضی به ریسک نیستم

  3. تجربه کسایی که غذا خشک ایرانی به گربه شون دادن نشون میده که مشکلات کبد و کلیه میاره و ممکنه گربه از دست بره. ضمنا هزینه درمان بیش از هزینه غذای خارجی هست. برند معتبر بگیرید که هم مشکلات سلامتی ایجاد نکنه و هم مغذی باشه.
    اینکه گربه اون غذا رو میخوره یا دوست داره دلیل بر خوب بودنش نیست.
    بنده خودم طرفدار جنس ایرانی ام اما برای گربه ها لطفا غذای ایرانی ندهید

  4. خیلی خوراکهای خوبی معرفی کردین اما با این گرونی فک کنم خوراک های ایرانی رو هم معرفی کنید بهتر باشه

    • من صاحب گربه خانگی هستم و بهتر هست از غذا خشک ایرانی استفاده نکنید
      غذای خشک ایرانی دارای کربوهیدرات بالا هست
      و گربه ها برند های ایرانی رو نمیخورن
      و اینکه بعضی از برند های ایرانی باعث ریزش مو و مشکلات پوستی و گوارشی و حساسیت در گربه ها شده مثل مفید
      غذا رفلکس ، هپی کت و ویسکاس از برند های ارزان خارجی هستن

  5. سلام
    ممنون از مطالبی که درج کردید. من دو تا گربه پرشین دارم که بسیار دوست داشتنی هستن. مدت های زیادی از غذای رویال استفاده می کردم ولیکن بعد از تحریم ها و افزایش قیمت خوراک، به خوراک ایرانی رو آوردم و بعد از پرس و جوی بسیار و با نگرانی هایی که داشتم یک خوراک ایرانی را گرفتم به نام ولپت و خوشبختانه غذای خوبی هست که تقریبا 5 ماه هست به گربه ها میدم. مطالب سایت شما را که خوندم صرفا از برندهای خارجی نام برده بودید که با توجه به تجربه خودم بهتر دیدم که حمایتی از کالای ایرانی داشته باشم، شاید برای بقیه خوانندگان مفید باشه.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نویسنده: آزاده ملک زاده

آزاده هستم، یکی از بلاگرهای نت نظر. دختری شاد و فعالم و سعی میکنم در لحظه زندگی کنم. عاشق کافه گردی، فیلم و سریال و بازی های کامپیوتری هستم. به محیط زیست علاقه زیادی دارم و حامی پر و پا قرص حیواناتم، خودم هم یه گربه خوشگل و دوست داشتنی و خاص دارم که همه زندگیمه.
اگه دوست داری بیشتر با روحیاتم آشنا بشی می تونی بزنی رو اسمم و تمام مطالبی که نوشتم رو بخونی. اگه موضوع جالبی به ذهنت می رسه باهام در میون بذار تا درباره ش یک پست جالب و جذاب برات بنویسم.