in

بی نظیربی نظیر افتضاحافتضاح

بهترین هتل های استانبول – لیست 10 تایی

Behtarin hotel haye Istanbul – list 10 tayi

بهترین هتل های استانبول کدام است؟ اگه تصمیم گرفتی به کشور زیبای ترکیه سفر کنی و از جاذبه هاش دیدن کنی، حتما برات سواله که بهترین هتل های استانبول ترکیه کجاست؟ در این مطلب سعی کردم معروف ترین و بهترین هتل های استانبول رو برات معرفی کنم تا بتونی سفری خوش رو در بهترین مکان با عالی ترین مناظر داشته باشی. پس با ادامه این مطلب همراه من باش.

معرفی لوکس ترین و بهترین هتل های استانبول ترکیه

1. هتل بزرگ رادیسون بلو، شیشلی استانبول (Radisson Blu Hotel, Istanbul Sisli)

 هتل رادیسون بلو، شیشلی استانبول (Radisson Blu Hotel, Istanbul Sisli)

در نزدیکی فرودگاه آتاتورک میتونی یه هتل 5 ستاره زیبا رو ببینی. این هتل جذاب امکانات تفریحی زیادی داره و با منظره دیدنی که داره تونسته مسافران رو به سمت خودش جذب کنه. از جمله امکانات این هتل میشه به وجود استخر در فضایی باز و پوشیده، سونا و سالن ورزشی، رستوران با غذاهایی عالی، تراس آفتاب با منظره‌ای فوق العاده از شهر و پارکینگ مخصوص اشاره کرد. جالبه بدونی که پرسنل این هتل توانایی صحبت کردن به چهار زبان ترکی، انگلیسی، آلمانی و عربی را دارن! در ضمن اگه حیوون خونگی داری این هتل اجازه ورود رو بهش میده تا کنارت باشه. در اطراف این هتل میتونی از پارک ازدیلک، کاخ دلماباغچه و مرکز خرید Cevahir دیدن کنی. این هتل یکی از بهترین هتل های استانبول است.

2. هتل زیبا و شگفت انگیز سوییسوتل بسفروس استانبول (Swissotel The Bosphorus Istanbul)

هتل سوییسوتل بسفروس استانبول (Swissotel The Bosphorus Istanbul)

هتل 5 ستاره سوییسوتل بسفروس استانبول یه منظره شگفت انگیزی رو به دریا و باغ داره و زیبایی خیره کننده ای رو میتونی ببینی. این هتل امکاناتی شامل: استخر، سونا، سالن بدنسازی و پارکینگ داره.راستی این هتل خدمات جالبی مثل: سالن زیبایی، خدمات تبدیل ارز، خشکشویی، اتاق‌های مخصوص ماه عسل و امکانات دیگه رو اراده میده. این هتل لوکس هم از هتل های معروف استانبول است.

3. هتل پوینت باربرس (Point Hotel Barbaros) از بهترین هتل های استانبول

هتل پوینت باربرس (Point Hotel Barbaros)

هتل ۵ ستاره پوینت باربرس با چشم اندازی زیبا یکی از بهترین هتل های استانبول است که اتاق های این هتل از جدیدترین امکانات بهره مند هستن. در تمام اتاق‌ های این هتل یک تلویزیون LCD، هاب برای اتصال بین تلویزیون، پخش کننده CD و لپ تاپ و اینترنت رایگان بیسیم وجود داره. از جمله مهم‌ترین امکانات این  هتل میشه به وای‌ فای رایگان‌، پارکینگ رایگان، پذیرش ۲۴ ساعته، خدمات تبدیل ارز، استخر سرپوشیده، سونا، ماساژ، سرویس اتاق، صبحانه در اتاق، اجاره خودرو و ترنسفر فرودگاهی اشاره کرد.است.

4. هتل لوکس و شیک مارمارا تقسیم (The Marmara Taksim) در استانبول

هتل مارمارا تقسیم (The Marmara Taksim) یکی از بهترین هتل های استانبول

هتل لوکس و 5 ستاره مار مارا تقسیم یکی از هتل های شناخته شده در استانبول ترکیه است که دارای امکاناتی مانند ماهواره، وای فای رایگان، پارکینگ رایگان، جکوزی، ماساژ، حمام ترکی، استخر روباز و سولاریوم است. این هتل زیبا و شیک یکی از بهترین هتل های استانبول برای اقامت گردشگران است.

5. هتل سنت رجیس استانبول (The St. Regis Istanbul) از معروف ترین هتل های استانبول

هتل سنت رجیس استانبول (The St. Regis Istanbul)

هتل شیک و زیبای سنت رجیس استانبول مجهز به تهویه مطبوع، حمام خصوصی و تلویزیون است. در این هتل میتونی از انواع امکانات مثل: رستوران، استخر روباز، استخر سرپوشیده، سالن بدنسازی، سونا، ماساژ، جکوزی، خدمات تبدیل ارز، سرویس اتاق، صندوق امانات، سالن اجتماعات، آرایشگاه، وای‌ فای رایگان، پذیرش ۲۴ ساعته و پارکینگ رایگان بهره مند بشی.

6. هتل رافلز (Raffles Istanbul) از لوکس ترین هتل های استانبول

هتل رافلز (Raffles Istanbul)

 هتل رافلز با دکوراسیونی زیبا و جذاب از بهترین هتل های استانبول ترکیه است که در این هتل میتونی از امکانات مختلفی مثل: ماهواره، وای فای رایگان، استخر سرپوشیده در کل سال، سونا، ماساژ، سالن ورزش، استخر روباز، پذیرش ۲۴ ساعته و ….استفاده کنی. اتاق های این هتل هم شیک و لوکس هستن و میتونی از ویوی جذاب و دیدنی این اتاق ها هم نهایت لذت رو ببری.

7. هتل فوق العاده جذاب و سرسبز گرمیر پالاس (Germir Palas Hotel – Special Class)

هتل گرمیر پالاس (Germir Palas Hotel – Special Class)

هتل گرمیر پالاس استانبول یه دکوراسیون خاص و زیبایی به سبک بریتانیایی داره که اتاق هاش هم رو به دریا و باغ است. همچنین امکانات جالبی در این هتل ارائه میشه مثل: کرایه خودرو، سالن کنفرانس و ملاقات، اتاق مخصوص افراد غیرسیگاری، صندلی چرخ دار مخصوص افراد معلول، رستورانی با غذاهای خاص و متنوع و خدمات دیگه. در نزدیکی این هتل میتونی از جاذبه های گردشگری استانبول هم دیدن کنی. این هتل هم تونسته جزو بهترین هتل های استانبول ترکیه شناخته بشه.

8. هتل باشکوه و زیبای پرا پالاس جمیرا (Pera Palace Hotel Jumeirah)

هتل پرا پالاس جمیرا (Pera Palace Hotel Jumeirah)

اگه اهل تاریخ و فرهنگ هستی، بهت پیشنهاد میکنم هتل پرا پالاس جمیرا رو انتخاب کنی. چون این هتل تاریخی با معماری قدیمی و منحصر بفردی که داره تونسته برای اهل هنر جذاب و دیدنی باشه. البته معماری داخلی این هتل بسیار پر زرق و برق و لوکس است. در ضمن این هتل پاتوق آدمهای مشهوری مثل: ارنست همینگوی، گرتا گاربو و آلفرد هیچکاک بوده!

9. هتل فور سیزن (Four Seasons Hotel Istanbul at Sultanahmet) با مناظری حیرت انگیز در استانبول

هتل فور سیزن (Four Seasons Hotel Istanbul at Sultanahmet)

هتل فور سیزن یا هتل چهارفصل سلطان احمد استانبول میشه گفت  یکی از بزرگترین و باشکوه ترین هتل‌های استانبول است. جالبه بدونی که این هتل تا قرن گذشته قبل از تبدیل شدن به هتل، به عنوان زندان شناخته میشد!! این هتل با عظمت و زیبا در موقعیت مکانی خوبی هم قرار گرفته و از این هتل تا بازارهای استانبول و مراکزی مثل: حیاط سوفیا، مسجد آبی، کاخ توپکاپی و بازار بزرگ تنها 5 دقیقه پیاده‌ روی فاصله وجود داره.

10. هتل شیک و مدرن آوانتگارد تکسیم (Avantgarde Hotel Taksim) در استانبول

هتل آوانتگارد تکسیم (Avantgarde Hotel Taksim)

در لیست پایانی بهترین هتل های استانبول هم به هتل آوانتگارد تکسیم اشاره می کنم. این هتل اتاق‌ ها و سوئیت‌ های مدرن و مجهزی داره و امکانات ویژه ای هم برای مسافرانش ارائه میده. این هتل دارای استخر، پارکینگ مخصوص بدون نیاز به رزرو، امکان کرایه خودرو، رستورانی با منوی متنوع و…. است.

در نت نظر بخون: بهترین پارک های استانبول ترکیه

در نت نظر بخون: بهترین غذاهای ترکیه ای

در نت نظر بخون: بازارهای معروف ترکیه

امیدوارم از آشنا شدن با بهترین هتل های استانبول لذت برده باشی و برای سفرت ازشون استفاده کنی. راستی تو تجربه سفر به ترکیه رو داشتی؟ کدوم یکی از این هتل ها رو برای اقامت انتخاب کرده بودی؟ تجربه ات رو راجع بهشون برامون بنویس.

1 دیدگاه

نظر بده

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نویسنده: لطیفه ایری

لطیفه هستم. یه دختر فعال و پر جنب و جوش. علاقه زیادی به نویسندگی دارم و یکی از بلاگر های نت نظر هستم. عاشق هیجان و یادگیری مطالب به روز هستم. خوشحال میشم اگه مطالبی که نوشتم رو بخونی و نظرت رو بهم بگی و باعث افتخاره اگه پیشنهادی داری باهام در میون بذاری.