in

افتضاحافتضاح ضعیفضعیف بی نظیربی نظیر بامزهبامزه

بهترین خواننده پاپ ایران – لیست ۲۰ تایی

Behtarin khanandeh pop iran

موسیقی پاپ پرطرفدارترین سبک موسیقی در کشور ماست. در هر رده سنی از پیر گرفته تا کودک فرد یکی از خوانندگان رو بعنوان بهترین خواننده پاپ ایران در نظر می گیره و با آهنگ هاش ارتباط برقرار می کنه. در این مطلب قصد دارم یک لیست از ۲۰ بهترین خواننده پاپ ایران تهیه کنم و تمام خوانندگان پرطرفدار پاپ کشور که در جامعه محبوبیت زیادی دارند رو در یک مطلب جمع کنم. این مطلب رو بخون و بگو بهترین خواننده پاپ ایران از نظر تو کیه؟ خواندن لیست پرفروش ترین آلبوم های موسیقی ایران هم به شما پیشنهاد میشه.

بهترین خواننده پاپ ایران

۱ – مرتضی پاشایی

مرتضی پاشایی بهترین خواننده پاپ ایران

مرتضی پاشایی از نظر خیلی ها بهترین خوانند پاپ ایران بود و هست و خواهد بود. مگه میشه صدای مخملی مرتضی با آهنگ های فوق العاده زیبا و دوست داشتنیش در ذهن طرفداران موسیقی پاپ ثبت نشن؟ خیلی ها با آهنگ یکی هست مرتضی عاشق شدن و وقتی با آهنگ عصر پاییزی وقتی در یک روز تلخ پاییزی این کره خاکی رو برای همیشه ترک کرد خون گریه کردند. مرتضی پاشایی تا ابد در ذهن و قلب ما بهترین خواننده پاپ ایران باقی میمونه، ستاره ای که در اوج غروب کرد و در یادها ماندگار شد.

در نت نظر بخون : بهترین آهنگ های رپ ایران

۲ – محسن یگانه

محسن یگانه بهترین خواننده پاپ ایران

اواسط دهه ۸۰ ستاره ای بنام محسن یگانه در موسیقی پاپ ایران ظهور کرد. حتماً آهنگ نشکن دلمو که به همراه محسن چاووشی یکی دیگه از خوانندگان خوب پاپ ایران اجرا کرده بود رو یادته. محسن یگانه چند سالی رو بعنوان خواننده غیرمجاز کار کرد و یک آلبوم غیرمجاز و چندین تک آهنگ ارائه داد ولی بالاخره در سال ۸۷ تونست برای آلبوم نفس های بی هدف مجوز بگیره و بعنوان یک خواننده رسمی و مجاز در کشور فعالیت کنه. آلبوم های رگ خواب، حباب و نگاه دیگر آلبوم های محسن یگانه هستند و در کنار اینها هر چند وقت یکبار یک تک آهنگ جذاب و شنیدنی هم ارائه داده.

۳ – احسان خواجه امیری

احسان خواجه امیری بهترین خواننده پاپ ایرانی

احسان خواجه امیری به دلیل متولد شدن در خانواده ای هنرمند از کودکی نواختن سازهای مختلف رو بصورت حرفه ای یاد گرفت، تا جایی که در ۱۲ سالگی برای برنامه کودک آهنگ میساخت. در سن ۱۷ سالگی آلبوم من و بابا که کار مشترک احسان و پدر هنرمندش استاد ایرج خواجه امیری بود رو ارائه داد و بعد از این آلبوم بود که تا حد قابل ملاحظه ای بین مردم شناخته شد. بعد از اینکه در ۱۹ سالگی آهنگ تیتراژ سریال غریبانه یعنی آهنگ “هرچی آرزوی خوبه مال تو…” رو خوند تبدیل شد به بهترین خواننده پاپ ایران از نظر خیلی ها. احسان خواجه امیری یکی از موفق ترین خوانندگان سریالیه و اگه به ذهنت رجوع کنی و بهترین سریال های ایرانی یا بهترین سریال های ماه رمضان رو بررسی کنی می بینی خواننده تیتراژ خیلی از سریال های موفق و پرطرفدار احسان خواجه امیری بوده.

۴ – رضا صادقی

رضا صادقی بهترین خواننده پاپ ایران

مرد مشکی پوش جنوبی در ابتدا از تلاوت قرآن شروع کرد ولی علاقه ای که به موسیقی داشت کم کم باعث شد رضا صادقی به سمت خوانندگی و آهنگسازی کشیده بشه. اولین آهنگی که از رضا صادقی تو جامعه گل کرد و طرفداران زیادی پیدا کرد آهنگ مشکی رنگ عشقه بود. این خواننده به گفته خودش از تاریخ ۲۵ مرداد۷۲ هیچوقت رنگ مشکی رو از تنش درنیاورده و لقب مشکی پوش رو برای خودش انتخاب کرده.

۵ – بنیامین بهادری

بنیامین بهادری بهترین خواننده پاپ

بنیامین بهادری از اواسط دهه ۸۰ با آلبوم ۸۵ که ارائه داد خودش رو به مردم معرفی کرد. آهنگ “دنیا دیگه مثل تو نداره” رو که یادته، یه مدتی همه جا نقل محافل بود. سبک خوندن بنیامین سبک خاصیه که به واسطه اون طرفداران زیادی پیدا کرده.

۶ – علی لهراسبی

علی لهراسبی بهترین خواننده پاپ

علی لهراسبی یکی دیگه از خوانندگان خوب کشورمونه که از نظر خیلی ها بعنوان بهترین خواننده پاپ کشور شناخته میشه. لهراسبی خواننده تیتراژ چند سریال پربیننده مثل دلنوازان، فاصله ها و… بوده.

۷ – فرزاد فرزین

فرزاد فرزین بهترین خواننده ایرانی

فرزاد فرزین یکی دیگه از خوانندگان موفق پاپ ایران هست که در دهه شصت متولد شده. فرزین به طور رسمی کار موسیقی رو در سال ۱۳۷۸ آغاز کرد و تا به حال ۷ آلبوم و تعدادی تک آهنگ ارائه داده که همگی پرطرفدار و جذاب هستند. از آثار معروف فرزاد فرزین میشه به ترانه تیتراژ سریال عاشقانه اشاره کرد.

۸ – محسن چاوشی

محسن چاوشی معروف ترین خواننده پاپ

محسن چاوشی در سال ۸۲ با آلبوم نفرین که البته یک آلبوم غیرمجاز بود وارد موسیقی پاپ شد. از ماندگارترین آثار محسن چاوشی میشه به ترانه علی سنتوری و ترانه های سریال شهرزاد اشاره کرد.

۹ – بابک جهانبخش

زندگینامه بابک جهانبخش

بابک جهانبخش به واسطه کار و تحصیل پدرش در آلمان متولد شد. در همون خارج از کشور موسیقی رو یاد گرفت و بعد از اتمام تحصیل پدرش به همراه خانواده به ایران برگشت. در سال ۸۲ با ارائه اولین آلبومش به اسم “چی شده” حسابی بین مردم معروف شد و محبوبیت زیادی به دست آورد. از نظر خیلی ها بابک جهانبخش بهترین خواننده پاپ ایران هست.

۱۰ – محمد علیزاده

محمد علیزاده بهترین خواننده ایرانی

محمد علیزاده موسیقی رو در کودکی شروع کرد و اولین بار در ۴ سالگی بود که خوند. این خواننده محبوب ایرانی در سال ۸۷ اولین آلبومش با عنوان “همخونه” رو ارائه داد. علیزاده با صدا و سیما همکاری زیاده داشته و خوانندگی تیتراژ برنامه های شهر باران ۹۰ و ۹۱، ماه عسل  ۸۹وماه عسل ۹۶، مسابقه قرآنی تسنیم، جشن رمضان ۹۱ و ۹۲ و سریال های سراب، صبحی دیگر، خروس، میشه نگاه کنی و بر آستان جانان، زخم و برادر رو بعهده داشته.

۱۱ – محمد اصفهانی

محمد اصفهانی بهترین خواننده پاپ دهه 70

دکتر محمد اصفهانی در دهه ۷۰ وارد عرصه خوانندگی شد و با ارائه آلبوم هایی مثل تنهاترین سردار، حسرت، فاصله، نون و دلقک و… روز به روز تعداد طرفدارانش بیشتر شد. خیلی از ما با صدای محمد اصفهانی در تیتراژ سریال های تنهاترین سردار، ولایت عشق، معصومیت از دست رفته، یه تیکه زمین، زیر هشت، رستگاران، آخرین دعوت و خیلی از سریال های جذاب دیگه خاطره داریم. محمد اصفهانی در سی و یکمین جشنواره موسیقی فجر به عنوان بهترین خواننده پاپ ایران انتخاب شد.

۱۲ – مجید اخشابی

مجید اخشابی بهترین خواننده سریالی ایران

مجید اخشابی بیشتر شهرتش رو مدیون سریال های ماه رمضان سال های مختلفه. حتماً صدای این خواننده خوش صدا رو در سریال های گمگشته، عروج، مسافری از هند، متهم گریخت، خانه‌به‌دوش، یک وجب خاک، بوی خوش زندگی، روزهای زیبا، چهارچرخ، نقطه سر خط، همه بچه‌های ما، نوشدارو، اولین انتخاب، دارا و ندار و… شنیدی و باهاش خاطره داری.

۱۳ – مهدی احمدوند

بهترین خواننده پاپ ایران

مهدی احمدوند از خوانندگان جوان و دهه هفتادی کشورمونه که در سال ۹۳ اولین آلبوم رسمیش رو با عنوان “از این ساعت” منتشر کرد و با صدای زیبا و موسیقی جذاب آثارش تونست بین مردم جایگاه ویژه ای به دست بیاره.

۱۴ – فریدون آسرایی

خواننده مطرح ایرانی

فریدون آسرایی مدتها پیش به کانادا مهاجرت کرد و مدت ۱۴ سال در اونجا زندگی کرد و اتفاقاً در همون زمان هم چند آهنگ خود که آغازگر دوران خوانندگیش بود، شاید ترانه ای به نام “گل اندام” رو از فریدون به یاد داشته باشی که در خارج از کشور خونده بود. بعد از مدتی دوباره به ایران برگشت و با پشتکاری که داشت تونست یکی از شناخته شده ترین خوانندگان پاپ ایران بشه. از آهنگ های به یاد موندنی و شنیدنی فریدون میشه به گل هیاهو، عشق یعنی، کبوتر و سلام اشاره کرد.

۱۵ – سیروان خسروی

بهترین خواننده ایرانی

سیروان خسروی در کودکی موسیقی رو یاد گرفت. این خواننده ایرانی علاوه بر پاپ در سبک های دیگه موسیقی مثل راک، پاپ راک، هاوس و اینترنشنال هم فعالیت میکنه. در سال ۸۰ بود که تونست با آلبوم تو خیال کردی بری مجوز خوانندگی و انتشار آثارش رو به دست بیاره. سیروان علاوه بر خوانندگی، آهنگسازی هم می کنه و با خوانندگان معروف و پرطرفدار زیادی کار کرده. زانیار خسروی برادر کوچکتر سیروان هم در عرصه موسیقی فعالیت میکنه.

۱۶ – مازیار فلاحی

بزرگترین خواننده پاپ ایران

مازیار فلاحی فعالیتش رو از ساخت موسیقی متن و خوانندگی تیتراژ سریال ها آغاز کرد. آلبوم قلب یخی که در سال ۹۰ منتشر شد اولین آلبوم فلاحی بود که طرفداران زیادی پیدا کرد. صدای لطیف و سبک عاشقانه مازیار فلاحی باعث شده که از هر رده سنی طرفدار داشته باشه و از نظر خیلی ها بهترین خواننده پاپ ایران باشه.

۱۷ – علی عبدالمالکی

بهترین خواننده پاپ

علی عبدالمالکی قبل از اینکه وارد عرصه موسیقی بشه در ورزش فوتبال فعالیت داشت و دروازه بان بود ولی به دلیل علاقه زیادش به موسیقی، خوانندگی رو انتخاب کرد. اولین بار با آلبوم خدانشناس که یک آلبوم غیرمجاز بود به مخاطبین معرفی شد. آلبوم مخاطب خاص عبدالمالکی که در سال ۹۴ ارائه شد طرفداران زیادی پیدا کرد.

۱۸ – بهنام صفوی

خواننده خوش صدای پاپ

بهنام صفوی موسیقی رو از کودکی و با ساز پیانو شروع کرد. اولین بار در سال ۸۴ با آلبوم غیررسمی بگو دوستم داری سبک موسیقی خودش رو عرضه کرد. تک آهنگ تمنا که در سال ۸۵ ارائه شد اوج شهرت بهنام صفوی رو رقم زد و محبوبیت این خواننده خوب کشورمون با آلبوم عشق من باش کامل شد. بهنام صفوی تا به حال چندین بار به دلیل ضایعه مغزی مورد جراحی و شیمی درمانی قرار گرفته و در حال حاضر از وضعیت سلامتی مناسبی برخورداره. برای بهنام صفوی این بهترین خواننده پاپ ایران آرزوی سلامتی و موفقیت روز افزون داریم.

۱۹ – مهدی یراحی

باحالترین خواننده پاپ

یکی دیگر از خوانندگان خوب پاپ ایران مهدی یراحی هست که طرفداران زیادی داره. یراحی با تک آهنگ تابوت خالی که در سال ۸۹ عرضه کرد به موسیقی خودش رو معرفی کرد. آلبوم های منو رها کن، امپراطور، مثل مجسمه و آینه قدی آلبوم هایی هستند که این خواننده خوش صدا تا به حال ارائه کرده. ترانه نگو نگفتی که در ابتدا قرار بود بعنوان تیتراژ پایانی ماه عسل ۹۵ پخش بشه ولی موفق به دریافت مجوز نشده بود یکی از بهترین و معروف ترین آثار این خواننده جوان ایرانیه.

۲۰ – حمید عسکری

بهترین خواننده پاپ ایران

و بالاخره می رسیم به آخرین عنوان از لیست بهترین خواننده پاپ ایران آقای حمید عسکری. این خواننده خوش صدای پاپ فعالیتش رو از سال ۷۷ آغاز کرد. در سال ۸۵ بود که اولین آلبومش به اسم کما ارائه داد و آهنگ های تلافی و یک شبه در این آلبوم اوج معروفیت حمید عسکری رو رقم زدند.

اینم از لیست ۲۰ تایی بهترین خوانندگان پاپ ایرانی. به نظر تو بهترین خواننده پاپ ایران کدوم خواننده ست؟ با احترام به بقیه خوانندگان فقط اسم خواننده مورد علاقه خودت رو زیر همین پست برام بنویس.

103 دیدگاه

نظر بده
  1. مثل مرتضی پاشیای تا دنیا دنیا هست نخواهد آمد.ترانسرا اهنگساز شاعر و خواننده …

  2. به نظر من از بیست نفر باید نفر اول و ابراهیم زاده باشه و بیستمین هم ابراهیم زاده و تمام ……..

  3. تکنیک قدرت اوج طنین لحن تحریر اندازه تاریخ نخواهد دید مثل محمد رفیع محمد عزیز محمد رضا شجریان محمد اصفهانی

  4. دوستان. ببینید. رنگ صدا و حال و هوا کاملا سلیقه ای هستش ولی اگه از لحاظ تکنیک خوندن بخوایم برسی کنیم، امثال ابی و شادمهر و محمد اصفهانی و… خیلی بالاتر از مثلا مرحوم مرتضی پاشایی هستن. ناگفته نمونه که من محمد اصفهانی دوس ندارم و مرتضی پاشایی رو ترجیح می دم ولی به نظرم باید یه کم تخصصی تر نگاه کرد به قضیه.

  5. ببینم پس محسن ابراهیم زاده کجاست
    یاد آوری میکنم که ایشون آقای خاطره ساز موسیقی ایران هستند
    محسنی ام تابد

  6. لیستتون کلا ناقصه.چون۱:شادمهر توش نیست.۲:بهنام صفوی و پاشایی توشه و بای آپدیت بشه و شادمهر و ابی وو قمیشی و معین و….هم توش بیان.

  7. داداش سامان جلیلی ستاره پاپ ایزان با این همه سابقه درخشان یکی از رکورد دارهای اجرای کنسرت و با این همه طرفدار نذاشتی بعد مثلا لهراسبی و فلاح و… گذاشتی ؟؟؟؟؟؟؟

  8. داداش سامان جلیلی ستاره پاپ ایزان با این همه سابقه درخشان یکی از رکورد دارهای اجرای کنسرت و با این همه طرفدار نذاشتی بعد مثلا لهراسبی و فلاح و…… گذاشتی ؟؟؟؟؟؟؟

  9. پس کو محسن ابراهیم زاده ؟؟؟

    مهم ترین خواننده را جا انداختید ؟

    سلطان پاپ فقط محسن ابراهیم زاده ??

    • حالا ابراهیم زاده حرفی واسه گفتن نداره اصلا
      ولی چرا شادمهر رو جا انداختن
      اگه شادمهر نبود که اصلا مرتضی پاشایی و یگانه و حمید عسگری نبودن.
      اینا خودشون هم میدونن مدیون شادمهرن و توی مصاحبه گفتن

  10. عزیزان من
    ایشون در مورد خوانندگان حال حاضر و مجاز کشور که اجازه خوانندگی دارن داره مطلب ارائه میده

    خواننده هایی ک میگید مثه قمیشی و گوگوش و شجریان و ….

    اینها همشون خوانندگان بزرگی بودن

    ولی الان موضوع پاپ مدرن و امروزیه
    مسائلو با هم قاطی نکنیم

    با تشکر???

  11. خودتونو جررررر ندین بیچارها واسه چارتا خواننده درسته قشنگ میخونن ولی هرکی یه سلیقه داره دیگه خوب

  12. من می خواهم آهنگی را بدانم ، نام آن را به خاطر نمی آورم ، اما کلیپ ویدیویی آن را به خاطر می آورم ، خواننده می نوشت ، یا روی دیوار صحبت می شد ، یا مواردی از این دست ، و خواننده همه جا رنگ سیاه می انداخت ، و سپس ویدیو رو به عقب کار می کرد.

  13. فقط محمد علیزاده
    البته باید به تمام خواننده ها و طرفدارانشان احترام گذاشت

  14. ارع والا همینطوری شانسی اوردن اینا از موسیقی درکی ندارن مگه خوب بودن خواننده ب حرف ایناست
    فقط محسن ابراهیم زاده?

  15. سلام با احترام به نظرات دوستان….خسته نباشید خدمت سازنده سایت…..من همیشه و همیشه طرفدار استاد حجت اشرف زاده ام….بی خبر از تو رو حتما گوش کنید

  16. ۱_استاد کاوه یغمایی ‌ ۲_استاد سیاوش قمیشی ۳_سیروان خسروی ۴_حمید عسکری ۵ محسن چاوشی ۶_ابی ۷_شادمهر عقیلی

  17. ببینید ……. ها امثال مثل شما موسیقی رو فاسد کردن اون موقع که کاوه افاق تو گروه د ویز آلبوم استرس میزد تو سال ۸۷ یا رستاک حلاج تو سال ۹۲ آلبوم میزد یا استاد سیاوش قمیشی تو سال ۷۱ آلبوم پرنده های قفسی یا استاددد کاوه یغمایی تو سال ۸۲ آلبوم مترسک رو زد یا استادددد کوروش یغمایی تو سال ۵۲ آهنگ گل یخ میزد یا موقعی که حمید عسکری و سیروان خسروی تو سال ۸۸ آلبوم سومشونو میزدن اونا رو با لینا مقایسه نکنید خدایی.آخه ابراهیم زاده خر کیه بچه پولدار قرتی پول داده واسه اهنگ بسازه؟؟؟؟؟؟!!!!!!!!حیف استاد یغمایی و کاوه افاق !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! گوش نمیدن به اینا گوش میدن

  18. خدایی چطوری میتونین پاپ گوش بدین ؟ همش عاشقتم دوست دارم منو ول نکن بیا پیشم اه خسته نمی‌شید ؟! تو پاپ خونا چاوشی و قمیشی خوبن بقیه همه خالطورن. (اضافه کنم که تتلیتی نیستم نیاین فحش بدین)

  19. رضابهرام، محسن چاوشی، استاد معین، امین رستمی، فرزاد فرخ، کسرا زاهدی، شهاب مظفری، معین ضد،

  20. هیچ کدومتون از موسیقی سر تون نمی شه 1شادمهر عقیلی 2محسن یگانه 3مرتضی پاشایی 4 فرزاد فرزین 5بابک جهان بخش 6محسن ابراهیم زاده 7رضا صادقی ابی هم کپ فلج ها ژس می گیره

    • جالبه ملاک اینکه بگی طرف خوغننده خوبیه ژستشه.من فک میکردم مهارت خوندن و احساس و صداییه که داره.ممنون راهنمایی کردی?

  21. خیلی خرید جزو بهترین هارو نداشته و آخر گذاشته اول حمید عسکری دوم سیاوش قمیشی سوم سیروان خسروی بعدی شادمهر عقیلی در ضمن همایون شجریان بهترین خواننده ایرانی هست داداش کسخلا

    • همایون که کاملا موافقم.اونو جزو بهترین خواننده های جهانی حساب میکنم اما توی پاپ داریوش تالیه،هایده معرکه اس،ابی خوبه معین هم خوبه و…ولی به طور کلی همایون شجریان از همه بهتره

  22. میدونی مشکل امثال تو چیه ؟ فک میکنی هر کس مال ۱۰۰ سال پیش بوده خوبه و بقیه بدن مرتضی پاشایی امپراطور پاپ ایران بود و همه اینو میدونن اگه موسیقی کار کرده باشی اینو میفهمی

  23. من اصلا موافق نیستم باید محسن ابراهیم زاده هم داخل لیست باشه اینارو دقیقا از کجا آوردین؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

    • ساکت شید بابا موقعی که شاهزاده مهدی احمدوند آلبوم میداد امثالی مثل ابراهیم زاده نبود
      ❤❤فقط مهدی احمدوند ❤❤

  24. رضا صادقی ثابت کرد که خوانندگی اصلا صدای خوب نمی خواد حتی با این صدای …. هم میشه طرفدار داشت

  25. لطفا دعوا نکنید و عصبی نشید. هرکسی اندازه درکش ازموسیقی میتونه نظر بده. بنده خدا چیکار کنه در همین حد موسیقی رو میشناسه.خانم آزاده ملک پور شما با همین فرکون ادانه بده.

  26. با احترام به نظر نگارنده. خیلی خوشحالم که اسم آقای صدا ابی و استاد بزرگ همایون شجریان را در این لیست و در کنار این اسامی ندیدم. البته حق استاد اطفهانی محفوظ.

  27. سلام من یه لیست میدم شما اینارو بذایرد.
    ابی
    محمد نوری
    داریوش
    سیاوش قمیشی
    گوگوش
    هایده
    مهستی
    شهره
    عارف
    شادمهر
    چاووشی
    مهدی یراحی
    خواجه امیری
    سیروان خسروی
    باقیش با خودتون
    چیه یه مشت خواننده دوزاری رو لیست کردید…اینایی که شما گذاشتید نمیتونن از شعاع 1 کیلومتری ابی خواننده حساب شن. مرتضی پاشایی خواننده بود؟ بهانم صفوی خواننده بود؟ احمد وند و عبدالمالکی از کی خواننده حساب شدن؟؟؟ یهو بردارید ماکان بند و ابراهیم زادرم بذارید تو لیست

  28. اولا لیست چندتا اضافه داشت و چندتام کم . دوما قطعا و یقینن ۸۰ درصد خواننده های محبوب از سامان جلیلی و مهدی احمدوند و محسن یگانه گرفته الگوشون فقط و فقط شادمهر بوده . سوما شما محبوبترین و پرصرفدارترین خواننده رو که شادمهره تو لیست نذاشتید . و قطعا شامهر سلطان اول و آخر موسیقی پاپ ایرانه

  29. شادمهر برترین خواننده است و من اصلا اهمیت نمیدم که مجاز باشه یا غیر مجاز ،ولی به این اهمیت میدم که شادمهر عقیلی الگوی ۸۰ در صد از خواننده های حال حاضر و حتی قدیمی ها که برای صداش لک می زنن ۲۰ سال پیش غیر مجاز شد که این قدر نشناس ها مجاز بشن .
    حتی اگه کسی اهل فیلم دیدن نباشه حداقل یه بار اسم آهنگ و فیلم پر پرواز به گوشش خورده و خاطره ساز بوده.
    کسی که از هر انگشتش در زمینه موسیقی هنر می باره ?

  30. من اصلا قبول ندارم
    رو چه حسابی اینارو گذاشتین مثلا
    از یک تا بیستشو مخلافم
    یک باید ♡علی یاسینی♡ میشد

  31. من به شخصه پاپ گوش نمیدم من فقط رپ و اونم بهزاد لیتو ولی اگه بخوام تو پاپ مجبور باشم شادمهر عقیلی رو میگم ولی فقط فقط بهزاد لیتو

  32. بنده خدا بهنام صفوی عزیز که به رحمت خدا رفت خیلی با آهنگاش خاطره داشتیم روحش شاد

  33. سلام‌… با احترام به نظرات همه‌… ولی خدایی صدای *داریوش‌*و *شکیلا* واقعا چیز‌ دیگه‌ایست‌…… دو خواننده‌ای که دیگه تو تاریخ موسیقی ایران تکرار نخواهند شد…❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤

  34. سلام مهدی احمدوند بسیار خواننده خوبیه و نباید در رتبه 13 ام باشه به نظرم این نظر شخصی شماس.
    ولی جای خواننده هایی مثل سامان جلیلی خالیه اینم خیلی خواننده خوبیه و انچنان فرقی با مهدی احمدوند نداره و هر جفتشون از بهترین خواننده های ایرانن

    • از خواننده‌های جدید هم میزاشتین
      مثلا طلیسچی / آرون افشار / رضا بهرام / ماکان بند / مسیح و آرش و …

  35. پیشنهادمه همگی نگاهی به سایت لیستاچ داشته باشید ، لیست بهترین خواننده های پاپ رو گذاشته فعلا هم 300 نفر توش رای دادن تا بهترین خواننده پاپ رو تعیین کنن ، نگاهی بندازید …

  36. اولین خواننده و پرطرفتارترین خواننده فقط و فقط محسن یگانه بودوهست بقیه زیرن

  37. وقتی نسخه اصل هنوز هست این خواننده ها بدرد همین داخل میخورن فقط ,جدیدترین واقعی شادمهر هست و بقیه کپی بردار و تا وقتی اصفهانی هست( با اینکه اینوری هست) بقیه مشابه خونا مرخص ،در ضمن مابقی یا مداح زجه زن به ظاهر پاپ خونن یا کپی داریوش و ستار و ابی که الحمدالله هنوز خودشون بهتر میخونن.

  38. سلام
    اگر چه این انتخاب ها سلیقه ای است و بسیاری از خواننده های خوش صدا و خواننده های بانو عملا در این لیست جایی ندارند و شاید بر اساس شهرت خواننده یا آهنگ لیست شده باشد
    به نظر من هم خواننده ای مثل رضا صادقی اصلا قابل مقایسه (از نظر صدا که فقط بم و زمخت است) با بسیاری از خوانندگان که اسمشان در این لیست نیامده ، نیست و محمد اصفهانی جاش در ردیف های بالای لیست است. با ارزوی موفقیت برای خوانندگانی که اسمشان توی این لیست نیامده و هر کدام طرفداران خاص خود را دارند.

      • اصلا این کار درست نیست الگوی نود درصد این خواننده ها شادمهرعقیلی میشه که عضو صد خواننده بر تر پاپ جهانه اونوقت…….

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نویسنده: آزاده ملک زاده

آزاده هستم، یکی از بلاگرهای نت نظر. دختری شاد و فعالم و سعی میکنم در لحظه زندگی کنم. عاشق کافه گردی، فیلم و سریال و بازی های کامپیوتری هستم. به محیط زیست علاقه زیادی دارم و حامی پر و پا قرص حیواناتم، خودم هم یه گربه خوشگل و دوست داشتنی و خاص دارم که همه زندگیمه.
اگه دوست داری بیشتر با روحیاتم آشنا بشی می تونی بزنی رو اسمم و تمام مطالبی که نوشتم رو بخونی. اگه موضوع جالبی به ذهنت می رسه باهام در میون بذار تا درباره ش یک پست جالب و جذاب برات بنویسم.