in

بی نظیربی نظیر افتضاحافتضاح ضعیفضعیف بامزهبامزه

بهترین فیلم‌های ترسناک ۲۰۱۸ – لیست 10تایی

Best horror movies of 2018

با بهترین فیلم‌های ترسناک ۲۰۱۸ آشنایی داری؟ امسال هم مانند سال‌های گذشته، ۱۰ها فیلم ترسناک منتشر شد و هنوز کلی فیلم ژانر ترسناک تو راهه که تا آخر سال ۲۰۱۸ اکران می‌شه که مطمعنا بعضی از اونا تبدیل به بهترین فیلم‌های ترسناک تاریخ می‌شن. ژانر وحشت یکی از محبوب‌ترین ژانرها در میان جوانان هست به همین دلیل هست که سازندگان به واقعی جلوه دادن این فیلم‌ها بسیار توجه دارند. به نظر تو چه فیلم‌هایی لیاقت معرفی شدن به عنوان یکی از بهترین فیلم‌های ترسناک ۲۰۱۸ رو دارند؟ در این مطلب ۱۰تا از بهترین فیلم‌های ترسناک ۲۰۱۸ رو بهت معرفی می‌کنم.

بهترین فیلم‌های ترسناک ۲۰۱۸

معرفی بهترین فیلم‌های ترسناک ۲۰۱۸

1- فیلم A quiet place

فیلم ترسناک A quiet place یکی از بهترین فیلم‌های ترسناک ۲۰۱۸ با کارگردانی و بازی جان کراسینکی هست. داستان فیلم، در نظر اول تکراری و یکی از آن فیلم‌های آخرالزمانی با حمله بیگانگان به نظر می‌رسه. حوالی سال ۲۰۲۰ روی کره زمین، جمعیت بسیار زیادی از انسان‌های کره زمین به وسیله موجودات بیگانه از بین رفته‌اند. این موجودات بینا نیستند و در عوض به صدا بسیار حساس هستند. با ایجاد کوچک‌ترین صدایی در اطراف، این موجودات به آن حمله‌ور می‌شوند.

A quiet place

۲- یکی از جدیدترین فیلم‌های ترسناک SlenderMan

یکی از بهترین فیلم‌های ترسناک ۲۰۱۸ فیلم SlenderMan هست. اتفاقات فیلم اسلندرمن در یک شهر کوچک در ایالت ماساچوست رخ می‌ده. چهار دختر دبیرستانی که در این شهر زندگی می‌کردند، تصمیم گرفتند در اقدامی، مراسمی را برگزار کنند تا نشان دهند که تمامی افسانه‌هایی که درباره شخصیت اسلندرمن پخش شده، دروغی بیش نیست. واقعیت یا افسانه بودن شخصیت اسلندرمن نامشخص هست.

SlenderMan

۳- فیلم ترسناک Insidious 4 از بهترین فیلم‌های ترسناک ۲۰۱۸

یکی از فیلم‌های ترسناک ۲۰۱۸ فیلم insidious 4  هست. چهارمین قسمت از فیلم insidious درباره دکتر الیس رینیر متخصص پاراپیسولوژیست خیلی باهوش و زیرک هست که قراره در خانه قدیمی بچگی‌اش با ترسناک‌ترین موجودات روبه‌رو شده و اونا رو شکار کنه. شیاطین از نفرت و انتقام تغذیه می‌کنند و قهرمانان متوجه می‌شوند که می‌توانند با نادیده گرفتن و نشان دادن محبت و هوش به چیز‌هایی پی ببرند.

Insidious

۴- فیلم ترسناک Summer of 84

یکی دیگر از بهترین فیلم‌های ترسناک ۲۰۱۸ فیلم summer of 84 هست. داستان این فیلم درباره چند نوجوان کنجکاو هست که به همسایه‌شان که یک پلیس است مشکوک می‌شوند و فکر می‌کنند که او یک قاتل سریالی هست. آن‌ها در طول تابستان برای جمع‎آوری مدارک تلاش می‌کنند، اما هر چقدر که به حقیقت ماجرا نزدیک‌تر می‌شوند وضعیت نیز خطرناک‌تر می‌شه.

summer of 84

۵- فیلم Down a dark hall از جدیدترین فیلم‌های ترسناک

داستان درباره کیت گوردی دانش‎آموز جدید مدرسه‎ شبانه‌روزی بلک‎وود هست. پس از ورود به آنجا طولی نمی‌کشه که او خود را در میان نیروهای تاریک سرپرست مدرسه و رخدادهای غیرقابل باور، گرفتار می‌بینه. این فیلم یکی از بهترین فیلم‌های ترسناک ۲۰۱۸ به کارگردانی رودریگو کورتز هست.

DarkHall

۶- the predator از بهترین فیلم‌های ترسناک ۲۰۱۸

یکی دیگر از جدیدترین فیلم‌های ترسناک ۲۰۱۸ فیلم the predator هست. داستان Predator درباره تعدادی از سربازان هست که طی اتفاقاتی دچار شوک و همین‌طور جنون شده‌اند و توسط اتوبوسی در حال انتقال به یکی از بیمارستان‌های ارتش هستند. در بین این سربازان، شخصیتی به نام کوئین مک‌کنا حضور داره که مدعی هست سفینه‌ی موجودات بیگانه رو هنگام فرود به زمین مشاهده کرده، ولی هیچکس حاضر به پذیرش حرف‌های وی نیست.

predator

۷- فیلم ترسناک Unfriended Dark Web

یکی دیگر از بهترین فیلم‌های ترسناک ۲۰۱۸ فیلم Unfriended Dark Web هست. داستان درباره یک نوجوان هست که لپتاپ جدیدی را بدست آورده و متوجه حقایقی درباره صاحب قبلی لپتاپ می‌شه که حالا گریبان‌گیر او شده. داستان این فیلم درباره دارک وب می‌باشد.

unfriended dark web

۸- فیلم ترسناک Cargo

یکی دیگر از بهترین فیلم‌های ترسناک ۲۰۱۸ فیلم cargo هست. فیلم سینمایی کارگو روایت‌گر ماجرای یک پدر و دختر هست که از یک بیماری واگیردار و شایع فرار می‌کنند. اما در یک حمله پدر دختر زخمی شده و ظرف زمانی کوتاه به یک زامبی تبدیل خواهد شد. پدر قصد داره در این فاصله برای دخترش یک مراقب جدید پیدا کنه.

Cargo

۹- فیلم ترسناک The Nun

فیلم The nun یکی از بهترین فیلم‌های ترسناک ۲۰۱۸ هست. داستان این فیلم در زمانی تقریبا نامشخص اتفاق می‌افتد که یک راهبه در صومعه‌ای، خودکشی می‌کند. درست داستان فیلم از این‌جا شکل می‌گیرد که باید به دنبال علت این اتفاق بود. به همین دلیل افرادی را برای بررسی اوضاع می‌فرستند و داستان مخوف راهبه از اینجا شکل می‌گیرد.

the nun

۱۰- فیلم Boarding School

آخرین فیلم از لیست بهترین فیلم‌های ترسناک ۲۰۱۸ فیلم Boarding School هست. فیلمی ترسناک درباره یک مدرسه‌ شبانه‎روزی شوم و اسرارآمیز. جیکوب پسری ۱۲ ساله به این مدرسه فرستاده شده که توسط زوجی عجیب اداره می‌شه. زمانی که جسد یکی از دانش‌آموزان پیدا می‌شه جیکوب می‌فهمه که پشت ظاهر موجه مدرسه اتفاقی شیطانی در حال وقوع هست.

Boarding School

با بهترین فیلم‌های ترسناک ۲۰۱۸ آشنا شدی. امیدورام از دیدن این فیلم‌ها حسابی لذت ببری. راستی کدوم یک از این فیلم‌هایی که معرفی کردم رو دیدی؟ خوشحالم می‌شم اگر نظری داری در قسمت دیدگاه‌ها برام بنویسی!

1 دیدگاه

نظر بده
  1. سلام عزیز ممنون از معرفی
    سلیقه ما ایرانی ها اصلا با نظر منتقدین آمریکایی اروپایی یکی نیست
    مثلا فیلم آن ک پیرامون دلقک هاس رو مخاطبین ما نپسندیدن و کاملا ی فیلم حوصله سربر تلقی شد
    یا مرد باریک خسته کننده و سرد..
    این موضوع ریشش توی اعتقادات هر منطقه ای تعریف میشه
    بنابراین از اسامی نام برده تون فقط فیلم راهبه و اینسایدیوس می تونه مخاطب پسند واقع بشه
    =====
    در پایان ممنون میشم اگه راهکاری بفرمایید ک بشه از دریافت مداوم ایمیل های نت نظر راحت بشیم
    چون هر هفته باید حجم سنگینی از ایمیل هارو حذف کرد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نویسنده: مهتاب حسینی نژاد

دانشجوی مهندسی نرم افزار هستم. آرزوهای بزرگ و سوالات بزرگ‌تری در ذهنم دارم. اما عقیده دارم این زمانی که ما آدم‌ها در اختیار داریم مطلقا برای خودمون نیست. این رو هم بگم که عاشق موسیقی هستم. و اینکه امیدوارم بتونم با مطالبم به شما کمک کنم...