in

بهترین فروشگاههای اینترنتی جهان – لیست 10 تایی

behtarin foroush gahhay interneti jahan – list 10 tayi

بهترین فروشگاههای اینترنتی جهان کدام است؟ امروزه یکی از جدید ترین تجارت ها، فروش کالا به صورت اینترنتی است. در این میان بعضی از فروشگاهها اعتبار بیشتری دارن و به عنوان بهترین فروشگاههای اینترنتی جهان شناخته میشن که خدمات متنوعی هم ارائه میدن. در این مطلب میتونی با فروشگاههای معروف و برتر اینترنتی در سطح جهانی آشنا بشی تا بتونی کالایی که نیاز داری رو به صورت آنلاین سفارش بدی تا در کمترین زمان به دستت برسه. پس همراه من باش تا برات لیست بهترین فروشگاههای اینترنتی جهان رو معرفی کنم.

معرفی معروف ترین و بهترین فروشگاههای اینترنتی جهان

1- فروشگاه اینترنتی معروف Amazon

فروشگاه اینترنتی معروف Amazon

حتما اسم فروشگاه اینترنتی آمازون رو شنیدی!! این فروشگاه خدمات متنوعی رو ارائه میده که تونسته در سطح جهانی هم به شهرت برسه. در واقع این فروشگاه بزرگترین خرده فروشی آنلاین در سراسر جهان است. از جمله خدمات گسترده ای که برای مشتریان ارائه میده میشه به پرداخت آسان، تخفیف‌ ها، تحویل سریع و … اشاره کرد. البته این فروشگاه اینترنتی علاوه بر فروش کتاب، محصولات دیگه ای هم برای فروش داره. موسس این فروشگاه، جف بزوس (Jeff Bezos) است که امروزه به عنوان ثروتمند ترین فرد جهان شناخته میشه.

2- فروشگاه اینترنتی eBay از برترین فروشگاههای اینترنتی جهان

فروشگاه اینترنتی eBay از برترین فروشگاههای اینترنتی جهان

eBay یکی از بهترین فروشگاههای اینترنتی جهان است که توسط Pierre Omidyar ایرانی الاصل تاسیس شده است. این فروشگاه یکی از محبوب‌ ترین و شناخته شده ترین فروشگاه‌ های حراجی و خرید آنلاین در سراسر جهان است. در واقع این فروشگاه اینترنتی به همکاری با فروشندگان دیگه مشغول به فعالیت است. این فروشگاه معروف بهت کمک میکنه تا محصولات مختلفی رو که نیاز داری بخری و یا بفروشی! یه جورایی میشه گفت که فروشگاه eBay نه تنها برای خریداران،  برای فروشندگان هم مفید است.

3- فروشگاه اینترنتی Asos از بزرگ ترین فروشگاه های اینترنتی

فروشگاه اینترنتی Asos از بزرگ ترین فروشگاه های اینترنتی

 فروشگاه اینترنتی Asos یکی از بزرگ ترین فروشگاههای اینترنتی جهان است که به ارائه محصولات مرتبط با زیبایی و مد میپردازه. جالبه بدونی که در این فروشگاه اینترنتی، لباس های دست دوم هم به فروش میرسه یا امکان خرید لباس های دست دوم هم فراهم است. تو هم میتونی برای خرید از محصولات این فروشگاه اقدام کنی و به راحتی اون رو دم در منزلت تحویل بگیری!

4- فروشگاه اینترنتی خرده فروشی Walmart

فروشگاه اینترنتی خرده فروشی Walmart

در فروشگاه اینترنتی والمارت میتونی محصولات متنوعی مثل: کالاهای دیجیتال ، لوازم جانبی کامپیوتر ، وسایل منزل ، زیور آلات ، وسایل شخصی ، اتومبیل ، وسایل ورزشی و یا هر کالای دیگه ای که نیاز داری رو خریداری کنی.  با سفارش آنلاین در کمترین زمان این محصولات به دستت میرسه برای همین هم این فروشگاه یکی از بهترین فروشگاههای اینترنتی جهان شناخته میشه که خدمات گسترده ای ارائه میده.

5- Etsy از بهترین فروشگاههای اینترنتی جهان

Etsy از بهترین فروشگاههای اینترنتی جهان

 در سال 2005 در بروکلین نیویورک فروشگاه آنلاین Etsy تاسیس شد. محصولات این فروشگاه شامل آثار هنری، محصولات دست ساز، محصولات کارخانه‌ای، لباس و جواهرات است. البته فقط محدود به این محصولات نیست و محصولات شرکتی هم در این فروشگاه به فروش میرسه. تنوع کالاها در این فروشگاه ستودنیه.

6- Mr Porter فروشگاهی خاص و جذاب برای پوشاک مردانه

Mr Porter فروشگاهی خاص و جذاب برای پوشاک مردانه

اگه دنبال یه فروشگاه خاص و شیک مردانه میگردی که بهترین و جدیدترین مدل های پوشاک مردانه رو داشته باشه، بهت فروشگاه اینترنتی Mr Porter رو معرفی میکنم. در این فروشگاه میتونی هر چیزی که برای خوش پوش بودن نیاز داری رو انتخاب کنی. از محصولات این فروشگاه میشه به لباس ، کفش ، ساعت ، کیف ، و … اشاره کرد. این فروشگاه از شیک ترین و بهترین فروشگاههای اینترنتی جهان برای افرادیه که به تیپ و ظاهر خود اهمیت میدن.

7- Alibaba بهترین فروشگاه اینترنتی تخصصی در تجارت

Alibaba بهترین فروشگاه اینترنتی تخصصی در تجارت

فروشگاه اینترنتی Alibaba یکی از فروشگاههاییه که به صورت تخصصی در حوزه تجارت الکترونیک و کالاهای دیجیتال و لوازم جانبی کامپیوتر فعالیت میکنه.  این فروشگاه چینی خدماتی مثل: پرداخت سریع و متنوع ، ارسال سریع کالا و قیمت های مناسب ارائه میده. البته این فروشگاه بیشتر در چین و آسیا شناخته شده تر است.

8- Nasty Gal فروشگاه اینترنتی معروف زنانه

Nasty Gal فروشگاه اینترنتی معروف زنانه

یه فروشگاه اینترنتی معروف به اسم Nasty Gal هر چی که خانم های خوش پوش نیاز دارن رو فراهم کرده. این فروشگاه اینترنتی در حوزه کالاهای مربوط به زنان فعالیت میکنه و از جمله کفش و لباس و لوازم جانبی رو عرضه میکنه. دفتر مرکزی این فروشگاه در لس آنجلس ایالات متحده قرار داره.

Zappos -9 برترین فروشگاه اینترنتی در حوزه کفش و لباس

Zappos برترین فروشگاه اینترنتی در حوزه کفش و لباس

فروشگاه اینترنتی Zappos بزرگ‌ ترین فروشگاه اینترنتی کفش در جهان است. این فروشگاه آنلاین به صورت اختصاصی روی کفش و لباس فعالیت میکنه. دفتر مرکزی این فروشگاه آنلاین در لاس وگاس، نوادا، ایالات متحده قرار داره و مشتریان زیادی هم از تمام نقاط جهان از این فروشگاه خریداری میکنن.

10- ModCloth از فروشگاه های پر فروش اینترنتی در جهان

ModCloth از فروشگاه های پر فروش اینترنتی در جهان

فروشگاه اینترنتی ModCloth در سال 2002 تاسیس شده که در زمینه لباس ، دکوراسیون و لوازم جانبی فعالیت میکنه. دفتر مرکزی این فروشگاه اینترنتی در سانفرانسیسکو آمریکا قرار داره که دکوراسیون های خاص با طراحی جذاب رو ارائه میده. این فروشگاه تونسته در رده بهترین فروشگاههای اینترنتی جهان قرار بگیره.

 با معروف ترین و بهترین فروشگاههای اینترنتی جهان هم آشنا شدی. تو از کدوم یکی از این سایتها برای خریدات استفاده میکنی؟ نظرت در موردشون چی بود؟

در نت نظر بخون:بهترین فروشگاههای اینترنتی ایران

1 دیدگاه

نظر بده

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نویسنده: لطیفه ایری

لطیفه هستم. یه دختر فعال و پر جنب و جوش. علاقه زیادی به نویسندگی دارم و یکی از بلاگر های نت نظر هستم. عاشق هیجان و یادگیری مطالب به روز هستم. خوشحال میشم اگه مطالبی که نوشتم رو بخونی و نظرت رو بهم بگی و باعث افتخاره اگه پیشنهادی داری باهام در میون بذاری.