in

بی نظیربی نظیر

بهترین کلینیک دامپزشکی شمال تهران – لیست ۱۰ تایی

مسئولیت پذیری، یکی از مهمترین فاکتورهای نگهداری از حیوان خانگی است و در کنار آن باید مراقبت و حفظ سلامت حیوان را در اولویت قرار داد. متاسفانه کلینیک های بدون مجوز زیادی در کشور در حال فعالیت هستند و این موضوع، انتخاب بهترین کلینیک دامپزشکی را سخت کرده است. بارها دیده شده که در پانسیون های نگهداری از حیوانات، کارهای کلینیکی هم صورت می گیرد. ولی از آنجایی که این مراکز فاقد تخصص لازم هستند، بهتراست برای همچین خدماتی به بهترین کلینیک دامپزشکی شمال تهران مراجعه کنید. در این مطلب ۱۰ کلینیک خوب، که از نظر مردم بهترین کلینیک دامپزشکی شمال تهران هستند را، به شما معرفی می کنیم.

بهترین کلینیک دامپزشکی شمال تهران

بهترین کلینیک دامپزشکی شمال تهران

۱ – کلینیک دامپزشکی پت شاپ نیاوران

  • آدرس: نیاوران، روبروی درمانگاه شهرداری تهران، پلاک ۲۰۷، کلینیک دامپزشکی نیاوران
  • تلفن: ۲۲۹۵۶۵۷۳

کلینیک دامپزشکی نیاوران، یکی از مجهزترین و قدیمی ترین کلینیک های دامپزشکی در تهران است. در این کلینیک انواع خدمات پزشکی و بهداشتی مثل واکسیناسیون، جراحی، عقیم سازی، انگل تراپی، کاشت میکروچیپ، صدور شناسنامه و صدور گواهی خارج از کشور، کوتاهی مو و ناخن، شستشو و اصلاح و آرایش مو و… انجام می شود.

۲ – کلینیک دامپزشکی مهر نیاوران

  • آدرس: نیاوران، نرسیده به جماران، روبروی بانک کشاورزی، بن بست کیا، پلاک ۳، طبقه همکف
  • تلفن: ۲۲۸۳۲۵۱۹ – ۲۶۱۱۳۰۴۲

کلینیک دامپزشکی مهر، یکی دیگر از بهترین کلینیک های دامپزشکی شمال تهران است که می توانید برای امور مربوط به حیوانات خانگی خود، به آنجا مراجعه کنید.  البته متخصصان این کلینیک، ویزیت در منزل را هم انجام می دهند. صدور شناسنامه، کاشت میکروچیپ، تاییدیه سلامت خروج از کشور، جراحی و دندانپزشکی، واکسیناسیون و انگل تراپی، پیشگیری و درمان بیماری ها و همچنین فروش انواع غذا و لوازم جانبی حیوانات، از خدمات متنوع این کلینیک دامپزشکی هستند.

مطلب مرتبط: بهترین کلینیک های دامپزشکی تهران 

معرفی بهترین کلینیک دامپزشکی شمال تهران

۳ – بیمارستان دامپزشکی تهران

  • آدرس: مسیر غرب به شرق بزرگراه صدر، خروجی کامرانیه، ۵۰ متر بالاتر از پل زیرگذر، ابتدای خیابان شهید عباسی (منظریه)، بیمارستان شبانه روزی دامپزشکی تهران
  • تلفن: ۲۱۵۱

بیمارستان دامپزشکی تهران، به عنوان اولین مرکز بیمارستانی شبانه روزی حیوانات در سال ۸۲ آغاز به کار کرد. این مرکز بخش های زیادی دارد که به بعضی از آنها عبارتند از: بخش داخلی، سونوگرافی، آزمایشگاه، پانسیون، دندانپزشکی، آرایشگاه، فروشگاه و…

۴ – کلینیک دامپزشکی فرمانیه

  • آدرس: فرمانیه، نرسیده به پاسداران، پلاک ۱۴
  • تلفن: ۲۲۲۸۸۹۹۹

یکی از معتبرترین کلینیک های دامپزشکی شمال تهران، کلینیک فرمانیه است. این دامپزشکی از بخش های داخلی، جراحی، دندانپزشکی، تصویربرداری تشخیصی، گواهی سلامت و آرایشگاه تشکیل شده است. این مرکز خدمات دامپزشکی، امکان ارائه خدمات در منزل را هم دارد.

بهترین کلینیک های دامپزشکی در شمال تهران

۵ – کلینیک دامپزشکی ایران پت

  • آدرس: خیابان ولیعصر، بالا‌تر از پارک وی، خیابان محمودیه، بین آبان و شهریور، پلاک ۳۲
  • تلفن: ۲۶۲۰۶۸۳۴ – ۲۶۲۰۶۸۴۲

ایران پت، یکی دیگر از کلینیک های دامپزشکی معتبر و مجهز در شمال پایتخت است. در این دامپزشکی خدماتی مثل خدمات تخصصی دندانپزشکی، واکسیناسیون و صدور شناسنامه بهداشتی، کاشت میکروچیپ، رادیولوژی و آزمایشگاه، انواع جراحی های تخصصی، بستری و نگهداری از حیوان، صدور گواهی بهداشتی برای خروج از کشور، اصلاح و شستشو و… انجام می شود.

۶ – کلینیک دامپزشکی زعفرانیه

  • آدرس: زعفرانیه، خیابان شهید اعجازی (آصف)، خیابان رضا علی حسینی، پلاک ۱۱
  • تلفن: ۲۲۱۷۹۲۰۷ – ۲۲۱۸۲۷۰۳

کلینیک دامپزشکی زعفرانیه، اولین باشگاه حیوانات خانگی در تهران است و تنها با یک بار مراجعه به این مرکز و تشکیل پرونده، عضو باشگاه خواهید شد و با مراجعات مکرر می توانید از امکانات و خدمات خاص باشگاه بهره مند شوید.

در کلینیک دامپزشکی زعفرانیه، خدماتی مثل انگل تراپی، واکسیناسیون، صدور شناسنامه، انواع جراحی های تخصصی، کاشت میکروچیپ، خدمات آرایشی و بهداشتی، مشاوره رایگان، دندانپزشکی و… انجام می شود.

مجهزترین کلینیک دامپزشکی شمال تهران

۷ – بیمارستان دامپزشکی الهیه

  • آدرس: الهیه، خیابان فیاضی ( فرشته)، خیابان آقابزرگی، بن بست گلفام
  • تلفن: ۲۲۰۰۹۳۴۶

بیمارستان دامپزشکی الهیه، بزرگترین و مجهزترین بیمارستان دامپزشکی در کشور است. این مرکز حامی سگ و گربه های خیابانی است و کارهای حمایتی زیادی در رابطه با حیوانات خیابانی انجام می دهد.

دامپزشکی الهیه مجهز به بخش های گوناگونی مثل آزمایشگاه تخصصی خون شناسی، انگل شناسی و هورمون، واکسیناسیون و صدور شناسنامه بهداشتی و گواهی خروج از کشور، رادیولوژی دیجیتال و رادیولوژی آنالوگ، اتاق ریکاوری و میکروچیپ ریدر، بخش داخلی، بخش جراحی، دندانپزشکی تخصصی، پانسیون سگ و گربه و… تقسیم می شود.

مطلب مرتبط: بهترین پت شاپ های تهران

۸ – کلینیک دامپزشکی فرشته

  • آدرس: خیابان فرشته، خیابان بیدار، نبش کوچه گرد شرقی
  • تلفن: ۲۶۲۹۰۴۲۸

کلینیک دامپزشکی فرشته، یکی از مجهزترین مراکز جراحی حیوانات در تهران است. این مرکز از بخش های تخصصی داخلی، تصویربرداری، آزمایشگاه، جراحی، آموزش و تربیت، رفتار درمانی حیوانات و… تشکیل شده است.

کلینیک دامپزشکی خوب در تهران

۹ – کلینیک دامپزشکی شبانه روزی البرز

  • آدرس: ولنجک، انتهای خیابان ۲۲، گلستان چهارم، پلاک ۷
  • تلفن: ۲۲۱۷۲۴۲۱

در کلینیک البرز، خدمات بهداشتی و درمانی حیوانات به صورت شبانه روزی صورت می گیرد. در این مرکز خدماتی مثل بستری، دندانپزشکی، کاشت میکروچیپ، صدور شناسنامه و گواهی خروج از کشور، تربیت تضمینی، جراحی تخصصی، چشم پزشکی، رادیولوژی، سونوگرافی، آزمایشگاه و… انجام می شود.

۱۰ – کلینیک دامپزشکی بارسین

  • آدرس: خیابان شریعتی، بالاتر از پل رومی، مقابل موسسه شکوه، کوچه میترا، پلاک ۲۰۰۲
  • تلفن: ۲۲۲۴۰۷۹۹

در کلینیک دامپزشکی بارسین، خدماتی مثل صدور واکسیناسیون، صدور گواهی سلامت خروج از کشور، کاشت میکروچیپ سگ و گربه، اصلاح و شستشو، دندانپزشکی و جرم گیری، پانسیون، آزمایشگاه تخصصی، جراحی تخصصی، تعرفه های حمایتی و… انجام می شود.

در این مطلب ۱۰ کلینیک معروف و معتبر را به شما معرفی کردیم؛ که هر کدام از بهترین کلینیک دامپزشکی شمال تهران هستند. شما برای خدمات بهداشتی و پزشکی حیوان خانگی خود، به کدام دامپزشکی مراجعه می کنید؟ لطفا در قسمت دیدگاه ها، کلینیک دامپزشکی مورد اعتماد خود را به ما معرفی کنید.

1 دیدگاه

نظر بده
  1. سلام. وقت به خیر. کلینیک تهران کشتارگاهه. سگ بیچاره ما رو که قندش بالا بود، یک هفته ای کشتن اینقدر که بهش سرم قندی نمکی تزریق کردن. کلینیو بارسین بسیار خوبه. هم تشخیص دقیق و هم از نظر هزینه ها بسیار منصفانه اس. البته به سر و وضع محل انتظار باید رسیدگی بشه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نویسنده: آزاده ملک زاده

آزاده هستم، یکی از بلاگرهای نت نظر. دختری شاد و فعالم و سعی میکنم در لحظه زندگی کنم. عاشق کافه گردی، فیلم و سریال و بازی های کامپیوتری هستم. به محیط زیست علاقه زیادی دارم و حامی پر و پا قرص حیواناتم، خودم هم یه گربه خوشگل و دوست داشتنی و خاص دارم که همه زندگیمه.
اگه دوست داری بیشتر با روحیاتم آشنا بشی می تونی بزنی رو اسمم و تمام مطالبی که نوشتم رو بخونی. اگه موضوع جالبی به ذهنت می رسه باهام در میون بذار تا درباره ش یک پست جالب و جذاب برات بنویسم.