زندگی لاکچری چیست؟ حتما شنیدی که میگن فلانی چه زندگی لاکچری داره!! شایدم حسرت خوردی که ای کاش تو هم یه زندگی لاکچری داشتی! اگه برات جالبه در مورد این نوع زندگی ها اطلاعاتی داشته باشی پس بهتره با این مطلب همراه باشی. در اینجا قراره در مورد زندگی لاکچری بیشتر بحث بشه. پس ادامه مطلب رو بخون.

زندگی لاکچری چیست؟ چطور لاکچری زندگی می کنند؟!

لاکچری یعنی چی؟

لاکچری یعنی چی؟

لاکچری از کلمه انگلیسی Luxury به معنای لوکس گرایی است. اگه دقت کنی  Lux، به معنای لوکس که در زبان پارسی هم استفاده میشه. لاکچری «Luxury» به معنای شکلی از زندگی است که در اون افراد ترجیح میدن که اجناس لوکس رو بخرن! در واقع به دنبال گرانقیمت ترین و لوکس ترین اجناس هستن و با خرید این نوع کالا ها حس برتری و امتیاز بیشتری نسبت به هم رده های خود در جامعه هستن!  نکته جالب اینجاست که گران بودن یکی از شاخص های لاکچری است، در حالی‌ که ممکنه کیفیت مطلوب رو نداشته باشه!

آدمهایی لاکچری چه مدل آدمهایی هستند؟

آدمهایی لاکچری چه مدل آدمهایی هستند؟

 آدم هایی هستن که اهل چونه زدن در مورد قیمت نیستن و براشون قیمت اهمیت نداره! اما در مورد برند محصولی که میخرن خیلی وسواس به خرج میدن! در واقع براشون اسم و رسم مهمتر از قیمت کالا و جنس مورد نیازشون است. افراد لاکچری داشتن یک زندگی لاکچری و لوکس رو حق خودشون میدونن و  اصرار هم دارن که به هر شکلی که شده، این تمایز و خاص بودنشون رو به خودشون و به دیگران ثابت کنن! به هر حال آدمهای خوش درآمد و مایه دار برای داشتن یه زندگی لاکچری دست و دلباز تر هستن و ترجیح میدن که از ثروتشون برای داشتن چنین زندگی بهره مند بشن.

خودروهای لاکچری از نیاز های اصلی افراد لاکچری پولدار

خودروهای لاکچری

اگه دقت کرده باشی، افراد پولداری مثل فوتبالیست ها، تاجران، سرمایه گذاران، کارخانه داران و.. جزو افراد لاکچری هستن که خودروهای لاکچری زیبایی هم دارن. همچنین خرید هایی مثل: ساعت ها، جواهرات، مبلمان و وسائل خانگی و همین طور هتل ها و رستوران ها از کالاها و خدمات لاکچری به حساب میان. اما جالبه بدونی که تب تجمل گرایی فقط پولدارها و خوش درآمدها رو نگرفته، حتی میتونی توی خونه های افراد کم درآمد هم  وسایل مشخص خاصی رو پیدا کنی که فقط به خاطر لوکس و لاکچری بودن خریداری شده!!

خونه های لاکچری با معماری فوق العاده زیبا برای داشتن یک زندگی لاکچری

خونه های لاکچری برای زندگی لاکچری

خونه های لوکس با معماری و طراحی فوق العاده زیبا یکی دیگه از وسایلی است که لاکچری ها رو نسبت به بقیه طبقات جامعه متمایز میکنه. افراد لوکس گرا تمایل دارن که دکوراسیون خونه و وسایلی که برای دکور استفاده میشه از بهترین برندها و بهترین نام های تجاری تهیه بشه. خونه های این مدل افراد هم در نوع خودش دیدنی و جذابه.

ساعت های لاکچری با برندهای خاص و مشهور

ساعت های لاکچری

ساعت جزو ضروریاتیه که افراد لاکچری حتما چندتا برند خاص و معروف ازش رو دارن. برای داشتن یک زندگی لاکچری به نظر میرسه که ساعت های زیبا و مارک دار برای لاکچری ها جذابیت خاصی داره و ترجیح میدن با تیپ و لباس خودشون ساعت های ست مختلفی داشته باشن!

گوشی های لاکچری از مهم ترین نیازهای یک زندگی لاکچری

گوشی های لاکچری

گوشی که امروزه یکی از مهم ترین نیازهای هر فردی است. برای افراد لاکچری هم مهمه که بهترین مدل گوشی رو برای خودشون داشته باشن. مثلا مارک اپل یکی از برند هاییه که لاکچری ها بهش تمایل دارن، هر چند افراد دیگه ای هم برای اینکه سری بین لاکچری ها داشته باشن این نوع گوشی رو خریداری میکنن.

در نهایت میشه گفت که حکایت اینه هر که بامش بیش، برفش بیشتر! به هر حال این مدل افراد هم دوس دارن زندگی دلخواه خودشون رو رقم بزنن و از پول و سرمایه ای که دارن نهایت لذت رو ببرن. اما اگه ما باور داشته باشیم که ثروت عالم بی پایان است، پس حق همه انسانها است که یه همچین زندگی لاکچری رو برای خودشون فراهم کنن. شاید لازمه دیدگاهمون رو به مقوله زندگی عوض کنیم و با دید مثبت تری به آینده نگاه کنیم و خوشبین تر زندگی کنیم.

در نت نظر بخون: لاکچری های تهران چیست؟

1 دیدگاه

نظر بده
  1. سلام ممنونم واقعا مطلب مفیدی بود، در ادامه این مطلب دوست دارم مطلبی رو به اون اضافه کنم. یکی از جلوه های زندگی لاکچری هدیه هایی هستش که ما به دوستان و عزیزانمون میدیم.

    همون قدر که یک هدیه با ارزش میتونه روی سبک زندگی شما و دید دیگران نسبرت به شما تاثیر گذار باشه، به همون اندازه و حتی بیشتر بسته بندی که ما برای هدایا خودمون استفاده میکنیم مهم هستش، ما می تونیم با استفاده از یک بسته بندی لوکس و لاکچری که برای کالا های خودمون انتخاب می کنیم تاثیر مثبتی بر روی سبک زندگی خودمون بزاریم.

    مجموعه چاپ و بسته بندی حمزه سالها هستش که توی زمینه و چاپ کار های لاکچری و صادراتی فعالیت می کنن و واقعا کار هاشون دل ربا هستش، حتما یه سر به سایتشون بزنید:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نویسنده: لطیفه ایری

لطیفه هستم. یه دختر فعال و پر جنب و جوش. علاقه زیادی به نویسندگی دارم و یکی از بلاگر های نت نظر هستم. عاشق هیجان و یادگیری مطالب به روز هستم. خوشحال میشم اگه مطالبی که نوشتم رو بخونی و نظرت رو بهم بگی و باعث افتخاره اگه پیشنهادی داری باهام در میون بذاری.