in

بی نظیربی نظیر افتضاحافتضاح ضعیفضعیف بامزهبامزه

بهترین بازی فوتبال 2018 برای موبایل – لیست 10 تایی

بازی فوتبال برای اندروید و آیفون

اگر از علاقمندان به بازی های فوتبال در موبایل هستید، توصیه می‌کنیم این مطلب اختصاصی را از دست ندهید. در این مطلب می‌خواهیم در رابطه با بهترین بازی فوتبال 2018 برای موبایل صحبت کنیم و 10 مورد از این دسته بازی ها را برایتان نام ببریم. با نت نظر همراه باشید.

مقدمه

بازی های موبایل این روز ها به شد پیشرفت کرده‌اند و از همه نظر سرگرم کننده‌تر شده‌اند. هم اکنون بازی هایی در گوشی های موبایل قابل اجراست که تا چندین سال پیش در کنسول هایی همچون پلی استیشن 1 و حتی 2 شاهد اجرای آن ها بودیم. این مسئله سبب شده تا استقبال چشمگیری هم از بازی های موبایل به عمل آید و خیلی از افراد رو به سمت انجام بازی های موبایل سوق پیدا کنند. در این بین بازی فوتبال همیشه یکی از پرطرفدارترین بازی های موبایل بوده و هست! اما به نظر شما بهترین بازی فوتبال 2018 کدام است؟ در ادامه این مقاله ما می‌خواهیم در رابطه با بهترین بازی فوتبال 2018 برای موبایل صحبت کنیم و در این راستا 10 بازی جذاب موبایل که با ورزش فوتبال در ارتباط هستند را برایتان نام ببریم. بنابراین پیشنهاد می‌کنیم با نت نظر همراه باشید.

بهترین بازی فوتبال 2018 برای موبایل : بازی FIFA Soccer: FIFA World Cup

بهترین بازی فوتبال 2018 برای موبایل

سری بازی های فیفا یا FIFA از سری بازی های کاملا شناخته شده برای علاقمندان به ورزش فوتبال هستند. بازی FIFA Soccer?: FIFA World Cup جدیدترین نسخه از سری بازی های فیفا است که هم اکنون برای موبایل عرضه شده  و می‌توانید آن را انجام دهید. در این بازی جام جهانی 2018 شبیه سازی شده و 32 تیم ملی که در این جام حضور داشتند توسط گیمر قابل انتخاب هستند. بازی گرافیک و گیم پلی عالی دارد و بدون تردید یکی از اصلی ترین کاندیدهای کسب عنوان بهترین بازی فوتبال 2018 برای موبایل است.

بهترین بازی فوتبال 2018 برای موبایل : بازی PES 2018: Pro Evolution Soccer 2018

بهترین بازی فوتبال 2018 برای موبایل

بازی PES 2018 یکی از بهترین بازی هایی است که تاکنون برای شبیه سازی ورزش فوتبال در گوشی های موبایل منتشر شده است. حرکات توپ و بازیکنان در این بازی هماهنگی عالی دارد و همه چیز به بهترین شکل ممکن طراحی شده و گرافیک بازی فوق‌العاده است. قابلیت های کنترل و هدایت پیشرفته‌تر هم در بازی PES 2018 پیاده سازی شده‌اند و حتی شما در سطوح بالاتر به عنوان یک گیمر حرفه‌ای می‌توانید نوع پاس دادن و شوت هایتان را هم کنترل کنید. پس بازی PES 2018 یا همان Pro Evolution Soccer 2018 را هم به عنوان یکی دیگر از بهترین بازی های فوتبال 2018 برای موبایل به خاطر داشته باشید.

بهترین بازی فوتبال 2018 برای موبایل : بازی Real Football

بهترین بازی فوتبال 2018 برای موبایل

بازی Real Football توسط شرکت شناخته شده Gameloft طراحی شده که یک شرکت کاملا بزرگ و معروف در حوزه ساخت بازی است. در بازی Real Football شما می‌توانید به عنوان یک تیم در جام ها و تورنمنت‌های مختلف شرکت کنید. یکی از مدهای جالب بازی مربوط به مد Manager یا مربیگری می‌شود که در آن شما باید نقش مربی تیم را ایفاء کنید و بهترین نتیجه ممکن را به دست آورید. اگر به بازی های سبک فوتبال علاقه داشته باشید، مطمئن هستیم از بازی Real Football لذت خواهید برد.

بهترین بازی فوتبال 2018 برای موبایل : بازی Score Hero

بهترین بازی فوتبال 2018 برای موبایل

بازی Score Hero کمی با سایر بازی هایی که قبل از این معرفی کردیم تفاوت دارد. در این بازی شما باید مراحل خاصی را طی کنید و در هر مرحله از چالشی که پیش رویتان قرار دارد عبور کرده و یک گل به ثمر برسانید. بدین منظور می‌توانید از هر ترفندی که تمایل دارید استفاده کنید اما بازی شامل 90 دقیقه فوتبال کامل نمی‌شود. با از دست دادن موقعیت های گل شانس شما برای پیشروی در بازی کمتر می‌شود و باید هر مرحله را چند بار تکرار کنید. پس با نهایت دقت سعی کنید در هر مرحله به بهترین شکل ممکن از موقعیت های خود استفاده به عمل آورید.

بهترین بازی فوتبال 2018 برای موبایل : بازی Dream League Soccer

بهترین بازی فوتبال 2018 برای موبایل

بازی Dream League Soccer نسبت به دیگر بازی های مشابه ویژگی های متفاوت جالبی را ارائه می‌کند. برای مثال در این بازی می‌توانید برای تیم خودتان یک استادیوم رسمی بسازید و آن را پیشرفت دهید و تماشاگران خویش را خوشنود سازید و به تدریج تیمتان را محبوب و محبوب تر کنید. بدین منظور باید در بازی درست عمل کنید و از مسابقات پیش رویتان نتیجه کسب کنید. این بازی از گرافیک بسیار خوبی بهره می‌برد و مکانیزم کنترل بازیکنان هم در آن به شکل مطلوبی طراحی شده است. بنابراین بازی Dream League Soccer هم می‌تواند یکی دیگر از گزینه های کسب عنوان بهترین بازی فوتبال 2018 برای موبایل باشد.

بهترین بازی فوتبال 2018 برای موبایل : بازی Soccer Star 2018 Top Leagues MLS Soccer Games

بهترین بازی فوتبال 2018 برای موبایل

بازی Soccer Star 2018 Top League MLS Soccer Games بازی است که در آن ورزش فوتبال به بهترین شکل ممکن شبیه سازی می‌شود و گیمر به موجب آن می‌تواند در تورنمنت‌های بسیار معروفی مثل جام یوفا (UEFA League)، چمپیون لیگ (Champions League) و غیره شرکت کند. بازی گیم پلی زیبا و گرافیک خوبی ارائه می‌کند و کنترل بازیکنان در آن و نحوه پاس دادن و زمان شوت زدن در بازی اهمیت ویژه‌ای خواهد داشت. با چندین مرتبه انجام بازی می‌توانید موقعیت های حساس گل را شناسایی و از آن ها به بهترین شکل ممکن استفاده به عمل آورید.

بهترین بازی فوتبال 2018 برای موبایل : بازی Flick Shoot 2

بهترین بازی فوتبال 2018 برای موبایل

بازی Flick Shoot 2 یکی از متنوع ترین بازی هایی است که می‌توانید در سبک فوتبال در موبایل تجربه کنید. بازی شامل 6 مد مختلف می‌شود که به ترتیب Challenge، Arcade، Not Miss، Time Attack، Dribbling و Practice نام دارند. همچنین در بازی و مد آنلاین Tournament و Multiplayer هم ارائه شده است. بنابراین امکان انجام بازی Flick Shoot 2 به صورت آنلاین هم وجود دارد. بازی گیم پلی بسیار زیبایی را ارائه می‌کند و مدهای آن دارای قوانین و ضوابط خاص و متنوعی هستند که منجر می‌شوند گیم پلی بازی تکراری نشود. بنابراین بازی Flick Shoot 2 هم می‌تواند یکی دیگر از کاندیدای کسب عنوان بهترین بازی فوتبال 2018 برای موبایل باشد.

بهترین بازی فوتبال 2018 برای موبایل : بازی Mobile Kick

بهترین بازی فوتبال 2018 برای موبایل

بازی Mobile Kick با دیگر بازی هایی که تاکنون معرفی کردیم تفاوت دارد، چون فقط محدود به ضربات پنالتی و کاشته می‌شود. البته در برخی مدهای بازی حالت های خاصی برای به چالش کشیدن قابلیت کنترل و تسلط گیمر بر دریبل زدن هم ارائه شده است. در بازی مد های مختلفی وجود دارد، اما تقریبا در تمام آن ها شما باید نقش زننده ضربات آزاد و کاشته را ایفاء کنید. برای اینکه بهترین نتیجه را از این ضربت به دست آورید باید با توجه به موقعیت توپ بهترین ترفند را بکار بگیرید. اگر به ضربات کاشته فوتبال علاقمند هستید، بازی Mobile Kick یکی از بهترین گزینه های پیش رویتان خواهد بود.

بهترین بازی فوتبال 2018 برای موبایل : بازی Football Manager Mobile 2018

بهترین بازی فوتبال 2018 برای موبایل

در بازی زیبای Football Manager Mobile 2018 شما باید نقش یک مری حرفه‌ای را ایفاء کنید و هدایت یک تیم را بر عهده بگیرید. بازی گیم پلی بسیار جذابی دارد و برای کسب موفقیت در آن باید استراتژی های مربیگری را به خوب بشناسید چون سیستم ها و تاکتیک های پیشرفته‌ای در آن شبیه سازی شده‌اند. شما بنا به سلیقه و شرایط تیم خود می‌توانید با چینش های مختلف دفاعی یا هجومی وارد بازی شوید و با پیشرفت تیم خود شانس دریافت پیشنهاد های مربیگری بهتر را داشته باشید. اگر به مربیگری فوتبال علاقه دارید، شک نداشته باشید بازی Football Manager Mobile 2018 یکی از بهترین گزینه های پیش رویتان خواهد بود.

بهترین بازی فوتبال 2018 برای موبایل : بازی Ultimate Soccer

بهترین بازی فوتبال 2018 برای موبایل

به دنبال بهترین بازی فوتبال 2018 برای موبایل خود هستید؟ بازی Ultimate Soccer را از دست ندهید! این بازی بدون تردید یکی از بهترین بازی هایی است که در حوزه شبیه سازی ورزش فوتبال ارائه شده و گیم پلی بسیار جذابی هم دارد. گرافیک خوب یکی از اصلی ترین نقاط قوت این بازی محسوب می‌شود و کنترل بازیکنان در آن به طور دقیق طراحی شده است. در این بازی زمان و موقعیت های دقیق پاس دادن و شوت زدن از اهمیت بسیار بالایی برخوردار است و شما باید به این موارد دقت کامل داشته باشید.

جمع‌بندی

همانطور که مشاهده کردید در این مطلب در رابطه با بهترین بازی فوتبال 2018 برای موبایل صحبت کردیم و در این راستا 10 بازی را نام بردیم که می‌توانند کاندید کسب عنوان بهترین بازی فوتبال 2018 برای گوشی باشند. به نظر شما کدامیک از بازی های نام برده شده باید به عنوان بهترین بازی فوتبال 2018 موبایل انتخاب شوند؟ لطف نظرات خود را با ما و دیگر همراهان نت نظر به اشتراک بگذارید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نویسنده: امین رضائیان

امین هستم. در مورد تکنولوژی (به ویژه موبایل و تبلت) می‌نویسم. خوشحال می‌شم نظرتون رو در مورد نوشته‌هام بدونم.