in

بی نظیربی نظیر افتضاحافتضاح بامزهبامزه

بهترین برند لوازم آرایشی – لیست 10تایی

behtarin brand lavazem arayeshi – list 10 tayi

بهترین برند لوازم آرایشی کدام است؟ اگه به زیبایی ظاهریت اهمیت میدی و میخوای که جذاب تر از همیشه باشی، بهتره که از با کیفیت ترین و بهترین برند لوازم آرایشی استفاده کنی که سلامت پوستت هم حفظ بشه. برای اینکه بتونی با لیستی از معروف ترین و بهترین برند لوازم آرایشی آشنا بشی، در اینجا برات لیست 10 تایی از برندهای معروف در سال 2018 رو معرفی کردم. البته همه مارک های معروف به این لیست ختم نمیشه اما مهم ترین هاش اینجا اشاره شده که مورد توجه خریداران بوده است.

معرفی معروف ترین و بهترین برند لوازم آرایشی

1. Origins (اوریجینز) جزو محبوب ترین و بهترین برند لوازم آرایشی در سال 2018

1. Origins (اوریجینز) جزو محبوب ترین و بهترین برند لوازم آرایشی در سال 2018

 شرکت اوریجینز در سال 1990 تاسیس شد و تونسته به جایگاه ویژه ای در بین مصرف کنندگان محصولات آرایشی طبیعی برسه. این برند که به عنوان بهترین برند لوازم آرایشی شناخته میشه امروزه بیشتر از 2000 فروشگاه در کل دنیا داره و روز به روز هم در حال گسترش است . این برند در کنار کیفیت بالا و تنوعی که داره تونسته با همکاری دکتر اندرو ویل متخصص محصولات پوستی به شهرت در سطح جهانی برسه.

2. Bare Minerals (بیر مینرالز) از بهترین مارک های پرطرفدار در بین خانم های زیبا

Bare Minerals (بیر مینرالز) از بهترین مارک های پرطرفدار در بین خانم های زیبا

 شرکت Bare Minerals هم برای خانوم هایی که به زیبایی و لطافت پوستشون اهمیت ویژه ای میدن، محصولات فوق العاده ای رو عرضه میکنه و سعی کرده که محصولات کاملا طبیعی رو تولید کنه. البته کیفیت و سازگاری با پوست در این برند برتر حرف اول رو میزنه. این مارک که بهترین برند لوازم آرایشی در دنیا است با هدف مراقبت از پوست و زیبایی به کار خودش ادامه میده.

  3. Smashbox (اسمش باکس) از بهترین برند لوازم آرایشی مورد علاقه سلبریتی ها

Smashbox (اسمش باکس) از بهترین برند لوازم آرایشی مورد علاقه سلبریتی ها

 Smashbox یکی از بهترین برند لوازم آرایشی واز گران‌ ترین برند های محصولات زیبایی در جهان است. اما کیفیت فوق العاده بالایی داره به طوری که صورت رو صاف و روشن میکنه! جالبه بدونی که محصولات این شرکت در یک استودیوی عکاسی مدرن و مجهز، تست و عکاسی میشه. بیشتر افراد مشهور هم به این برند علاقه خاصی دارن.

4. Estee Lauder (استی لاودر) از لوازم آرایشی های معتبر در دنیا

Estee Lauder (استی لاودر) از لوازم آرایشی های معتبر در دنیا

برند استی لاودر در ایالات متحده تاسیس شده و طرفداران زیادی از سرتاسر دنیا  داره. این شرکت محصولات مراقبت از پوست، آرایش، عطر و محصولات مراقبت از مو، رژ های با کیفیت، کرم پودر و رنگ ناخن رو تولید میکنه. با تولید بهترین برند لوازم آرایشی با کیفیت بالا تونسته در بین رقبا حرفی برای گفتن داشته باشه.

5. RMS BEAUTY (آر ام اس بیوتی) از باکیفیت ترین برندهای لوازم آرایشی

RMS BEAUTY (آر ام اس بیوتی) از باکیفیت ترین برندهای لوازم آرایشی

RMS مخفف ROSE MARIE SWIFT اسم موسس این شرکت است! در واقع این خانم مسئولیت آرایش هنرمندان معروفی مثل: سلن دیون، دمی مور، سوفیا کاپولا، زو سالدانا، کالوین کلاین، رالف لاورن رو بر عهده داشته. محصولات این شرکت از مواد ارگانیک مغذی فراوری نشده درست میشه تا یه پوست آبدار و غنی و صاف رو به مشتری هاش هدیه کنه. در واقع هدف این برند لوازم آرایشی ارائه محصولاتی خالص برای زیبایی و همچنین کرم های مراقبتی ضد پیری است.

6. Neutrogena (نیوتروژنا) یکی از برندهای مشهور و برتر در دنیا

Neutrogena (نیوتروژنا) یکی از برندهای مشهور و برتر در دنیا

این برند مشهور لوازم آرایشی امروزه یکی از گزینه های برتر برای خیلی از افراد مشهور و مدل ها است.  Neutrogena  محصولات مراقبت از پوست و  مو رو تولید می کنه و هدف از این محصولات  هم حفظ PH پوست و زیبایی است. این مارک برتر هم در نوع خودش علاقمندان زیادی داره و میشه گفت بهترین برند لوازم آرایشی شناخته میشه.

7. مری کی (Mary Kay) از محصولات زیبایی و بهترین برند لوازم آرایشی

مری کی (Mary Kay) از محصولات زیبایی و بهترین برند لوازم آرایشی

مری کی یکی از گرانترین و بهترین برند لوازم آرایشی دنیا است که محصولات مراقبت از پوست، مراقبت از بدن و لوازم آرایشی منحصر بفردی داره و تونسته شهرت جهانی پیدا کنه. این شرکت مشهور این اطمینان رو به مشتری هاش میده که محصولات‌ با کیفیت و سازگار با پوستشون تهیه میکنه. این برند مشهور هم در کل جهان معروفه و جزو برندهای برتر دنیا محسوب میشه.

8. Maybelline (می بلین) یکی از برندهای شناخته شده و معتبر در سطح جهانی

Maybelline (می بلین) یکی از برندهای شناخته شده و معتبر در سطح جهانی

Maybelline از اون دسته شرکت هاییه که موسس جوانی داره و تونسته بهترین برند لوازم آرایشی طبیعی رو عرضه کنه. نکته جالب اینجاست که محصولات آرایشی چشمی خاصی داره و امروزه محصولاتش در 120 کشور جهان به فروش میرسه. محصولاتی مثل: رژ لب، لاک ناخن، خط چشم، ریمل، سایه چشم و … از دیگر تولیدات این برند مشهور است.

9. MAC (مک) از پرطرفدار ترین لوازم آرایشی در بین هنرمندان

MAC (مک) از پرطرفدار ترین لوازم آرایشی در بین هنرمندان

MAC مخفف Make-Up Art یعنی هنر آرایش کردن است. امروزه برند مک به عنوان بهترین برند لوازم آرایشی بین علاقمندان به زیبایی و مد شناخته میشه. MAC محصولات متنوعی رو برای مشتری هاش طراحی کرده که برای مراقبت های پوستی مناسبه. سلبریتی های مشهوری مثل: لیدی گاگا، ویکتوریا بکهام، لیزا ماری و بقیه از این برند پشتیبانی می کنن که این میتونه دلیلی برای خرید این محصول پر فروش باشه.

10. L’Oreal (لورآل) از برندهای متنوع و جذاب در لوازم آرایشی

L’Oreal (لورآل) از برندهای متنوع و جذاب در لوازم آرایشی

 L’Oreal  رو میشه رهبر جهانی در صنعت زیبایی معرفی کرد. این برند معتبر و شناخته شده امروزه در 130 کشور و در 5 قاره حضور فعال داره! البته بخش اصلی این برند در فرانسه قرار داره. این برند سعی میکنه تا با کیفیت ترین محصولات آرایشی رو برای مردان و زنان در سراسر جهان تولید کنه. البته سعی میکنه که محصولات آرایشی متناسب با سلیقه مصرف کنندگان درست کنه.

با لیستی از بهترین برند لوازم آرایشی آشنا شدی. شاید برندی که مدنظرته توی این لیست نباشه اما دلیلی بر این نیست که برند مورد نظرت جزو برندهای برتر نباشه! اما در این مطلب سعی شده که فقط 10 مورد برتر در سال 2018 ذکر بشه. اگه فکر میکنی که بهتره کدوم برند در این لیست قرار بگیره، نظراتت رو از ما دریغ نکن.

در نت نظر بخون: بهترین برند لوازم آرایشی دنیا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نویسنده: لطیفه ایری

لطیفه هستم. یه دختر فعال و پر جنب و جوش. علاقه زیادی به نویسندگی دارم و یکی از بلاگر های نت نظر هستم. عاشق هیجان و یادگیری مطالب به روز هستم. خوشحال میشم اگه مطالبی که نوشتم رو بخونی و نظرت رو بهم بگی و باعث افتخاره اگه پیشنهادی داری باهام در میون بذاری.