in

افتضاحافتضاح ضعیفضعیف بی نظیربی نظیر بامزهبامزه

حاصل هر عدد به توان صفر چند است؟

حاصل هر عدد به توان صفر

حاصل هر عدد به توان صفر چند است؟ سوالات ریاضی کم نیست. بعضی سخت تر از بقیه و گاهی هم سوالات ساده ریاضی پس از مدتی که آن ها را استفاده نمی کنیم بسیار سخت شده و دیگر پاسخگویی به آن ها ناممکن می شوند. یکی از سوالات رایج و گمراه کننده ریاضی در مورد توان است و از همه مهمتر توان صفر است. مثلا همه می دانیم که حاصل هر عدد به توان یک برابر خود عدد است و هر عدد به توان دو برابر حاصلضرب آن عدد در خودش است و به توان سه معادل ضرب آن عدد به تعداد سه بار در خودش. ولی توان صفر یعنی چه و حاصل به توان صفر رساندن یک عدد برابر چند است. در این مطلب به این سوال طوری پاسخ می دیم که همیشه به حاطر بماند

همه چیز درباره: حاصل هر عدد به توان صفر چند است؟

حاصل هر عدد به توان صفر چند است؟

برچسب ها: حاصل هر عدد به توان صفر , توان صفر رساندن یک عدد

این مطلب در بخش “مطالب روز” نوشته شده است و به “حاصل هر عدد به توان صفر چند است؟” می پردازد. آیا به دنبال اطلاعاتی درباره “حاصل هر عدد به توان صفر” یا “توان صفر رساندن یک عدد” هستی؟ پس این مطلبو مطالعه کن و نظرتو در انتها برای ما بنویس.


این سوال با کد ( ID=2375 ) از آی پی 62.143.21.202 در ۰۵/۱۰/۱۳۹۷ ثبت شده است.

نت نظر بزرگترین سایت نظردهی و نظرسنجی در ایران. کافی است عبارت مورد نظر خودتو در قسمت جستجوی سایت نت نظر جستجو کنی و مطالب وابسته را مطالعه کنی.

آیا این مطلبو دوست داشتی؟ نظرتو راجب “حاصل هر عدد به توان صفر چند است؟” و یا هر سوالی درباره “حاصل هر عدد به توان صفر” و “توان صفر رساندن یک عدد” در قسمت دیدگاه ها بنویس.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نویسنده: نت نظر