in

بی نظیربی نظیر بامزهبامزه افتضاحافتضاح ضعیفضعیف

زندگینامه محمدرضا گلزار

zendeginame mohamadreza golzar

زندگینامه محمدرضا گلزار بازیگر خوش چهره ایران را در این مطلب خواهیم خواند. محمدرضا گلزار  موسیقی را خوب می شناسد و شاید یکی از دلایل هایی که بازیگر شد و پای به دنیای بازیگری گذاشت دانستن موسیقی بود . در این مطلب بیوگرافی و زندگینامه محمدرضا گلزار را مرور می کنیم. شما چقدر در مورد زندگینامه محمدرضا گلزار اطلاعات دارید.

در نت نظر بخوان : لیست ۲۰ تایی بهترین سریال های ایرانی

زندگینامه محمدرضا گلزار

شروع دوران هنری

محمدرضا گلزار

محمدرضا گلزار متولد 1 فروردین 1356 در تهران می باشد اما اصلیت آذری دارد و خودش چندین بار گفته که با افتخارمی گویم که ترک هستم. این هنرمند خوش چهره سینمای ایران علاوه بر بازیگری ، مدل ، نوارنده ساز های گیتار ، پرکاشن و کیبورد ، مجری و خواننده می باشد. محمدرضا گلزار والیبال هم خوب بازی میکند و در تیم های پارس خودرو ، شیشه وگاز و باشگاه پاس بازیکن بوده است. تا اوخر دوره دبیرستان فعالیت هنری نداشت. علاقه زیادی به گیتار داشت اما پدرش مخالف بود ولی بعضی اوقات با ارگ تمرین می کرد. در دبیرستان در رشته ریاضی تحصیل کرد و در کنکور در دانشگاه آزاد اسلامی مکانیک قبول شد. در سال 77 با گروه آریان فعالیت موسیقی خود را  به طور حرفه ای آغاز کرد.در گروه آریان ساز های پرکاشن ارگ و گیتار می زد. بعد از دو سال در خزر شهر در یک کافی شاپ ایرج قادری کارگردان سینما را دید و از او درخواست کرد که به کنسرت گروه آریان بیاید اما ایرج قادری به جای آن از گلزار دعوت کرد که در فیلم جدیدش یعنی سام ونرگس ایفای نقش کند و بعد از تست بازیگری ، گلزار اولین تجربه سینمایی خود را در سال 79 بدست آورد. گلزار همچنین در زمینه موسیقی بند دارکوب را راه اندازی کرده است و همچنین بند ریزار را که مخفف اسم خودش می باشد ودر حال حاضر با انتشار چندین ترک موزیک خود او نیز به عرصه خوانندگی پا گذاشته است.

انواع مشاغل محمدرضا گلزار

زندگینامه محمدرضا گلزار

محمدرضا گلزار علاوه بر مشاغل بالا که ذکر شد در سال 1380 به عنوان اولین  فتو مدل ایران شروع به کار کرد.همچنین گلزار در مدتی یک کلوپ زیبایی برای مردان داشت بعد رستورانی افتتاح کرد همچنین در دبی سالن سولاریومی افتتاح کرد و در چند سال اخیر در ساخت و ساز نیر فعالیت هایی را داشته است و با تازگی نیز وارد عرصه مجری گری شده است و برای اولین بار با برنامه برنده باش فعالیت خود را در تلویزیون آغاز کرده است.

چیزهای جالب  در مورد محمدرضا گلزار

محمدرضا گلزار

او طراح مد اختصاصی خود را دارد  خانم آهو سپانلو طراح مد ویژه گلزار را از سال 2008 تا به حال بر عهده دارد . محمدرضا گلزار در حوزه دین و معارف اطلاعات کاملی دارد و در  دانشگاه تدریس کرده است. همچنین خودش می گوید که عربی را در کنکور 100 درصد زده است. محمدرضا گلزار به زیارت خانه کعبه نیز رفته است و می گوید هر مسلمان واقعی باید به زیارت خانه خدا برود. صمیمی ترین دوست گلزار امین حایی می باشد و با این بازیگر رابطه نزدیکی را دارد . محمدر ضا گلزار طرفدار تیم های بارسلونا و پرسپولیس می باشد. جالب است بدانید که محمدرضا گلزار تا بحال ازدواج نکرده و مجرد است و شایعه ها در مورد ازدواجش صحت ندارد خودش می گوید که این همه معروفیتش دلیل تنهاییش می باشد در چند  سال اخیر قول داده بود که به زودی ازدواج کند ولی خودش بارها گفته که مورد خاصی برایم پیش نیامده و این که من معروف هستم انتخاب همسر مناسب را سخت می کند . محمدرضا گلزار یکی از پر درآمد ترین بازیگران ایران می باشد. او برای ایفای نقش در سریال عاشقانه مبلغ 1 میلیارد تومان دریافت کرده است و در حال حاضر کمتر از مبلغ 200 میلیون تومان برای فیلمی دریافت نمی کند. غذای مورد علاقه او نیز قرمه سبزی و ماکارونی می باشد.

فیلم ها و سریال ها محمدرضا گلزار

زندگینامه محمدرضا گلزار

محمدرضا گلزار در  فیلم های زیادی ایفای نقش کرده است . فیلم هایی مثل : آینه بغل ، سلام بمبئی ، خشکسالی و دروغ ، شیش و بش ، در امتداد شهر ، تو من ، مجنون لیلی ، کلاغ پر ، توفیق اجباری ، بوتیک ، تله ، آتش بس ، گل یخ ، کما و … از کار های این بازیگر می باشد. همچنین در  سریال های عاشقانه ، ساخت ایران 1 و 2 و عشق تعطیل نیست به ایفای نقش پرداخته است.

در نت نظر بخوان : بهترین بازیگر مرد ایران کیست؟

محمدرضا گلزار را کمتر کسی در ایران نمی شناسد و فیلم های او را تماشا نکرده است. او بازیگر همه فن حریف و پر کار سینمای ایران به شمار می رود و در  مطلب فوق مروری بر زندگی شخصی او داشتیم. محمدرضا طرفداران بی شماری دارد و هر روز شایعات جدیدی در موردش منتشر می شود.شما چقدر از این مطلب استفاده کردید و چه چیزهایی را در مورد این بازیگر فهمیدید. با من در نظرات همراه باشید و نظرات خود را به بنده ارسال فرمایید.

 

 

1 دیدگاه

نظر بده
  1. از زمانیکه تسلط و مدیریتش را در اداره کردن و اجرای مجری گری مسابقه برنده باش را دیدم قلب مهربانش را در یاری کردن شرکت کننده ها جهت بردن جایزه نقدی دیدم بیشتر شیفته او شدم با ارزوی سلامتی و جایگاهی رفیعتردر زندگی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *