in

بی نظیربی نظیر افتضاحافتضاح ضعیفضعیف بامزهبامزه

بهترین بازی‌های ویدیویی ۲۰۱۸ – لیست 10تایی

Best video games of 2018

بهترین بازی‌های ویدیویی ۲۰۱۸ کدامند؟ سال ۲۰۱۸ برای طرف‌داران بازی‌های ویدیویی بسیار خوب سپری شد و تونست خاطره خوشی رو از خودش به جا بذاره. به هرحال سال ۲۰۱۸ با تمام شاهکارها و خراب‌کاری‌هاش در صنعت بازی تموم شد و بازی‌های کامپیتری بسیار زیادی به جا گذاشت که طبق معمول برخی از اون‌ها تبدیل به بهترین بازی‌های ویدیویی ۲۰۱۸ شدند. در ادامه این مطلب ۱۰تا از بهترین بازی‌های ویدیویی ۲۰۱۸ رو بهت معرفی می‌کنم.

بهترین بازی‌های ویدیویی ۲۰۱۸

معرفی بهترین بازی‌های ویدیویی ۲۰۱۸

۱- red dead redemption 2

این بازی در آمریکای سال1911 جریان داره. در این سال آمریکا در میان تغییرات اساسی و ریشه‌ای قرار گرفته و تکنولوژی و زندگی شهری، کم‌کم جای بی‌قانونی‌ها و زندگی غیرمتمدن سابق رو می‌گیره. داستان بازی از جایی شروع میشه که گروه داچ، پس از یک سرقت ناموفق مجبور به فرار شده‌اند و کارشون به منطقه‌ای کوهستانی و پوشیده از برف رسیده. شخصیت پردازی قوی شرکت RockStar در این بازی، یکی از مهم‌ترین عواملی هست که باعث شده این بازی جز بهترین بازی‌های ویدیویی ۲۰۱۸ قرار بگیره.

red dead redemption 2

۲- بهترین بازی‌های ویدیویی ۲۰۱۸ : Forza Horizon 4

یکی از بهترین بازی‌های ویدیویی ۲۰۱۸ بازی Forza Horizon 4 در سبک مسابقه‌ای هست. یکی از نکات قابل توجه و جالب این بازی مجموعه بسیار بزرگ و ۴۵۰ عددی از ماشین‌هاست که در اختیار کاربر قرار می‌گیره. در این نسخه بخشی قرار داده شده که کاربر به سادگی می‌تونه مسیرهای دلخواه خودش رو طراحی کنه تا یک پیست مسابقه‌ای خاص و متفاوت داشته باشه. این بازی شامل دو بخش آفلاین و آنلاین هست که در بخش آنلاین می‌تونی همزمان با ۷۲ بازیکن دیگه مسابقه بدی.

Forza Horizon 4

۳- بهترین بازی‌های ویدیویی ۲۰۱۸: Marvel’s SpiderMan

بازی Spiderman در شهر نیویورک روایت میشه، نیویورکی که ترکیبی از این شهر در جهان واقعی و جهان کمیک‌های مارول هست و در بازی طراحی و پیاده سازی شده. در شروع بازی با پیتر پارکری روبرو هستیم که از اسپایدرمن شدن‌اش سالیان سال می‌گذره. به جرات می‌تونم بگم که این بازی از تمام نسخه‌هایی که درباره اسپایدرمن ساخته شده، قوی‌تر هست و داستان جذاب‌تری داره.

SpiderMan

۴- بازی Assassin’s Creed Odyssey

یکی دیگر از بهترین بازی‌های ویدیویی ۲۰۱۸ ، Assassin’s Creed Odyssey از سری بازی‌های اساسین از شرکت یوبی‌سافت هست. داستان این بازی طی دوران حساس فروپاشی یونان باستان، جنگ‌های بزرگ سلسه هخامنشیان و دیگر اتفاقات مهمی سیاسی و اجتماعی اون زمان جریان داره. قصه کاساندرا یا الکسیوس، بیشتر از اونکه بر کلیشه‌های همیشگی سری اساسینز کرید مثل جنگ میان تمپلارها و اساسین‌ها یا به پایان رسیدن دنیا استوار باشه، قصه یاغی تنهایی رو روایت می‌کنه که به دلایل شخصی خودش دست به سفر و تجربه ماجراهای جدید می‌زنه.

Assassin's Creed Odyssey

۵- بهترین بازی‌های ویدیویی ۲۰۱۸ : God of war 4

چند سال از انتقامی که کریتوس از خدایان المپ‌نشین گرفت می‌گذره. کریتوس در آخرین مبارزه با پدرش زئوس زنده موند و حالا با پسرش، آترئوس در دنیای خدایان نورس زندگی می‌کنه، سرزمینی وحشی که پر از هیولاها و جنگجویان مختلف هست. در این ورژن با کریتوسی روبه‌رو هستیم که به شخصیتی با روح و عمقی مثال‌زدنی تبدیل شده و وظیفه داره که پسرش رو آموزش بده. این بازی یکی از بهترین بازی‌های ویدیویی ۲۰۱۸ هست که حدود ۲۵ تا ۳۵ ساعت گیم‌پلی داره.

God of war 4

در نت نظر بخوان: روش های خرید بازی اورجینال در ایران

در نت نظر بخوان: بهترین بازی های PS4 سال ۲۰۱۸

۶- بهترین بازی‌های ویدیویی ۲۰۱۸ : Hitman 2

داستان بازی Hitman 2 ادامه نسخه قبل هست، اما این بار مسیری که قصه در پیش می‌گیره تازه‌تر و غیرقابل‌ پیش‌بینی‌تر از گذشته هست و دیگه شاهد اون کلیشه‌‌های ساده نسخه پیشین نخواهی بود. این بازی در بسیاری از بخش‌های خودش از داستان گرفته تا گیم‌پلی، پیشرفت محسوسی داشته و بخش‌های جدیدی که به اون اضافه شده‌اند به خوبی با فضای کلی بازی هماهنگ هستند و تجربه هیتمن 2 رو لذت‌بخش‌تر می‌کنند و به همین خاطر این بازی جز بهترین بازی‌های ویدیویی ۲۰۱۸ قرار می‌گیره.

Hitman 2

۷- Call of Duty Black Ops 4

یکی دیگر از بهترین بازی‌های ویدیویی ۲۰۱۸ ، بازی Call of Duty Black Ops 4 هست که با تغییرات زیادی نسبت به نسخه‌های قبلی همراه شده. یکی از نکات قابل توجه در این نسخه از بازی‌های کال‌آف‌دیوتی حذف بخش داستانی هست. با خارج شدن بخش داستانی از بازی، تجربه این نسخه به سه بخش مجزای “زامبی”، “بلک اوت” و “مولتی پلیر” محدود می‌شه.

Call of Duty Black Ops 4

۸- بهترین بازی‌های ویدیویی ۲۰۱۸ : Dark souls remastered

یکی دیگر از بهترین بازی‌های ویدیویی ۲۰۱۸ ، Dark souls ورژن ریمستر هست. نسخه ریمستر Dark Souls تجربه‌ای عالی از این بازی رو ارائه میده. زمانی که نسخه اصلی این بازی در سال ۲۰۱۱ منتشر شد، روی کنسول‌ها از یک سری مشکلات رنج می‌برد که همه این مشکلات در نسخه ریمستر رفع شده‌اند و شاهد تجربه بی‌نقصی خواهی بود. با اینکه برخی بافت‌های بازی هنوز کیفیت ایده‌آلی ندارند با این حال در این نسخه شاهد یک پیشرفت خیلی خوب در مقایسه با نسخه اصلی هستیم.

Dark Souls Remastered

۹- بهترین بازی‌های ویدیویی ۲۰۱۸ : Fifa 19

یکی دیگر از بهترین بازی‌های ویدیویی ۲۰۱۸ بازی فیفا ۱۹ هست که توسط کمپانی EA Sport ارائه شده. در این نسخه چیزی که بیشترین تغییر رو به خودش دیده هوش مصنوعی بازی هست که کمی پیشرفت کرده. مدافعان تیم مقابل تا حد مرگ از دروازه‌شون دفاع می‌کنند و نمی‌ذارند تو به راحتی گل بزنی و اگر برای لحظه‌ای سر جای خودت بایستی، توپ رو از پای تو در میارند.

fifa 19

۱۰- Life is strange 2

داستان Life is Strange 2، درباره دو برادر با نام‌های شان و دنیل هست که اصالتی مکزیکی دارند. آدم‌هایی با زندگی‌های خوش و عادی که مطابق سن‌شون از وقت گذراندن لذت می‌برند و هرکدام دغدغه‌هایی خودشون رو دارند. این وسط، وقتی که یک اتفاق غیرمنتظره و ناراحت‌کننده در جایی از خونه اون‌ها رخ میده، دنیای دو برادر به گونه‌ای ویران میشه که کاربر هم همراه با اون‌ها شوکه میشه. این بازی جز بهترین بازی‌های ویدیویی ۲۰۱۸ محسوب میشه.

life Is Strange 2

با برخی از بهترین بازی‌های ویدیویی ۲۰۱۸ آشنا شدی. امیدوارم از خوندن این مطلب لذت برده باشی. راستی به نظر تو بهترین بازی سال ۲۰۱۸ چه بازی‌ای بود؟ اگر نظری داری خوشحال میشم در بخش دیدگاه‌ها برام بنویسی.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نویسنده: مهتاب حسینی نژاد

دانشجوی مهندسی نرم افزار هستم. آرزوهای بزرگ و سوالات بزرگ‌تری در ذهنم دارم. اما عقیده دارم این زمانی که ما آدم‌ها در اختیار داریم مطلقا برای خودمون نیست. این رو هم بگم که عاشق موسیقی هستم. و اینکه امیدوارم بتونم با مطالبم به شما کمک کنم...