in

بی نظیربی نظیر ضعیفضعیف افتضاحافتضاح بامزهبامزه

بهترین هدیه سالگرد ازدواج چیست؟

behtarin hedye salgard ezdevaj chist

بهترین هدیه سالگرد ازدواج چیست؟ سالگرد ازدواج میتونه برای زوجها یکی از بهترین روزهای خاطره انگیز باشه. اگه سالگرد ازدواجت نزدیکه و میخوای که یه هدیه ویژه و خاص رو برای همسرت در نظر بگیری، پیشنهاد میکنم با این مطلب همراه باشی تا ایده های جذابی رو برای داشتن بهترین هدیه سالگرد ازدواج پیدا کنی! در این روز خاص زوجها تلاش میکنن تا عشق خودشون رو به بهترین شکل ابراز کنن. با انتخاب بهترین هدیه سالگرد ازدواج این جشن میتونه خاص تر و رویایی تر بشه. پس این مطلب رو دنبال کن.

ایده های جذاب برای بهترین هدیه سالگرد ازدواج

1. خرید یک هدیه رویایی برای سوپرایز سالگرد ازدواج

خرید یک هدیه رویایی برای سوپرایز سالگرد ازدواج

شاید متوجه شدی که همسرت به چیزی نیاز داره یا در آرزوی داشتن چیزیه که هنوز تهیه نکرده! اگه توانایی خریدش رو داری میتونی با این هدیه غافلگیرش کنی. البته لازم نیست که حتما هدیه گرون قیمتی باشه، حتی میتونی با یه شاخه گل رز هم غافلگیرش کنی تا این روز ویژه توی ذهنش حک بشه.

2. خانه ای رمانتیک و عاشقانه بهترین هدیه سالگرد ازدواج

خانه ای رمانتیک و عاشقانه بهترین هدیه سالگرد ازدواج

به عنوان بهترین هدیه سالگرد ازدواج میتونی دکوراسیون خونه رو طوری طراحی کنی که همسرت شگفت زده بشه! میتونی کاغذهای رنگی به شکل قلب درست کنی و روی در بچسبونی. میتوی پیام های عاشقانه به دیوار بچسبونی یا حتی بنرهایی با قلب و گل درست کنی و به دیوار نصب کنی و ایده های مختلفی که به ذهنت میاد رو انجام بدی.

3. چراغ خواب عاشقانه با عکس دو نفره

چراغ خواب عاشقانه با عکس دو نفره

یکی از ایده های جذاب برای هدیه سالگرد ازواج، میتونه چراغ خوابی با عکس دو نغره باشه. میتونی یه عکس دونفره از خودتون رو انتخاب کنی و با روشن شدن این چراغ خواب زیبا، عکس دو نفره تون نشون داده میشه که به زیبایی میدرخشه.

4. تهیه شیرینی و کیک و تنقلات با خلاقیت های جذاب

تهیه شیرینی و کیک و تنقلات با خلاقیت های جذاب

 می تونی بری قنادی و یه کیک یا شیرینی خاص و عاشقانه سفارش بدی یا بهتره اگه اهل آشپزی هستی، خودت با سلیقه و ابتکارت یه شیرینی خونگی خوشمزه تهیه کنی. روی کیک هم متن تبریک سالگرد ازدواج رو بنویسی. شکل کیک رو میتونی به صورت قلبی و با طعم توت فرنگی هم تهیه کنی که رنگ قرمز هم نشونه عشق به همسرته!

5. یک سفر به یادماندنی برای سالگرد ازدواج

یک سفر به یادماندنی برای سالگرد ازدواج

رفتن به یه سفر دو نفره هم میتونه یه پیشنهاد هیجان انگیز برای سالگرد ازدواج باشه. می تونی برای سفر، مکان های خاطره انگیز دوران آشنایی رو در نظر بگیری تا چند روزی همان حس و حال رومانتیک روزهای آشنایی و اول زندگی مشترک رو داشته باشی.

6. ماگ با عکس دو نفره بهترین ایده عاشقانه برای سالگرد ازدواج

ماگ با عکس دو نفره بهترین ایده عاشقانه برای سالگرد ازدواج

بهترین هدیه سالگرد ازدواج میتونه استفاده از ماگ هایی باشه که در بازار وجود داره و می تونی هر عکسی رو که بخواهیی رو روی اون به چاپ برسونی. بهتره یکی از بهترین عکس هایی که همسرت بهش علاقه داره رو به صورت دیجیتالی آماده کنی و روی ماگ چاپ کنی.

7. رفتن به اولین مکان آشنایی

رفتن به اولین مکان آشنایی

یادته دفعه اول کجا رفته بودی؟ رستوران؟ شاید سینما یا یه کافی شاپ؟  بهتره به عنوان بهترین هدیه سالگرد ازدواج، سیری در خاطره ها داشته باشی و دوباره به همون جایی بری که از اونجا شروع کردی!!

8. رفتن به آتلیه عکاسی به عنوان بهترین هدیه سالگرد ازدواج

رفتن به آتلیه عکاسی به عنوان بهترین هدیه سالگرد ازدواج

یادته عکس های روز عروسی رو با چه ذوق و هیجانی گرفتی؟ یادته چه شور و نشاطی برای عکس های دو نفره داشتی؟ میتونی به عنوان سوپرایز سالگرد ازدواجت دوباره به آتلیه بری و با یه دسته گل و کیک، عکس های زیبای دو نفره بگیری و خاطره ها رو ثبت کنی.

9. پخش آهنگ اختصاصی در رادیو!!

پخش آهنگ اختصاصی در رادیو!!

اگر همسرت به رادیو گوش دادن علاقه داره میتونی در یک زمان خاصی که مطمئنه به رادیو گوش میده با رادیو تماس بگیری و سالگرد ازدواجتون رو به همسرت تبریک بگی و میتونی ازشون درخواست یک ترانه اختصاصی که مورد علاقه همسرته رو داشته باشی که براش پخش کنن. اینجوری با کمترین هزینه تونستی بهترین سوپرایز رو داشته باشی.

10. طراحی عکس یکی از ایده های غافلگیر کننده سالگرد ازدواج

طراحی عکس یکی از ایده های غافلگیر کننده سالگرد ازدواج

به عنوان ایده آخر و بهترین هدیه سالگرد ازدواج میتونی یکی ازبهترین عکس‌ های روز عروسیتون رو انتخاب کنی و از یک نقاش ماهر بخواهی که اون رو برات طراحی کنه. بعد از آماده شدن میتونی طرح اون رو قاب بگیری و  بدون اینکه همسرت ببینه به در بزنی! مطمان باش که همسرت با دیدنش فوق العاده غافلگیر میشه.

در نت نظر بخون: بهترین هدیه برای سورپریز کردن

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نویسنده: لطیفه ایری

لطیفه هستم. یه دختر فعال و پر جنب و جوش. علاقه زیادی به نویسندگی دارم و یکی از بلاگر های نت نظر هستم. عاشق هیجان و یادگیری مطالب به روز هستم. خوشحال میشم اگه مطالبی که نوشتم رو بخونی و نظرت رو بهم بگی و باعث افتخاره اگه پیشنهادی داری باهام در میون بذاری.