in

بی نظیربی نظیر افتضاحافتضاح بامزهبامزه ضعیفضعیف

بهترین هدیه ولنتاین برای آقایان – لیست 20تایی

best valentine gift for men

بهترین هدیه ولنتاین برای آقایان چیست؟ خرید هدیه برای عزیزان همواره یکی از دشوارترین کارها بوده. چرا که همیشه ایده مناسبی وجود ندارد یا ترس از جالب نبودن هدیه برای آن شخص موجب می‌شود نگرانی‌های ما افزایش یابد. این نکته را در نظر داشته باش که واقعا مهم نیست که فرد مورد نظر تو آن چیزی که قصد داری به او بدی را داشته باشد یا نه. مهم این هست که آن را از تو هدیه بگیرد. اگر با نزدیک شدن به ولنتاین به بهترین هدیه ولنتاین برای آقایان فکر می‌کنی، در ادامه این مطلب لیستی از بهترین هدیه ولنتاین برای آقایان را بهت معرفی می‌کنم.

در نت نظر بخوان: بهترین آهنگ ولنتاین

در نت نظر بخوان: بهترین هدیه ولنتاین برای خانم ها

بهترین هدیه ولنتاین برای آقایان

بهترین هدیه ولنتاین برای آقایان

۱- ساعت هوشمند

بهترین هدیه ولنتاین برای آقایان می‌تواند یک ساعت هوشمند جذاب و کاربردی باشد. امروزه گجت‌های پوشیدنی بسیار فراگیر شده‌اند و همه دوست دارند که حداقل یکبار آن‌ها را امتحان کنند. ساعت هوشمند علاوه بر ظاهر شیک و اسپرتش، تعداد قدم‌ها، مسافت طی شده، ضربان قلب و … را نشان می‌دهند. اگر می‌خوای به دوست یا همسرت یک ساعت هوشمند هدیه بدی، می‌توانی راهنمای خرید ساعت هوشمند را مطالعه کنی.

ساعت هوشمند

۲- هدفون یا هدست

موسیقی عضوی جدانشدنی از زندگی روزمره افراد هست. یک هدفون یا هدست می‌تواند انتخاب خوبی به عنوان بهترین هدیه ولنتاین برای آقایان باشد و تجربه خوبی از گوش دادن به موسیقی به جای بگذارد. این هدیه برای همه افراد مناسب هست. شخصی که ورزش می‌کند، یا زیاد با تلفن صحبت می‌کند و حتی زمان زیادی را پشت فرمان ماشین می‌گذارند، به نوعی به هدست یا هدفون نیاز دارد.

هدفون

۳- جعبه موسیقی

اگر عاشق موسیقی هستی، می‌توانی جعبه موسیقی را به عنوان بهترین هدیه ولنتاین برای آقایان در نظر بگیری. موسیقی بهترین راه برای بیان احساسات و حرف‌هایی هست که گفتن‌شان برایمان سخت و غیرممکن هستند. با توجه به زیاد شدن فروشگاه‌های اینترنتی، به راحتی می‌توانی این هدیه را در منزل سفارش بدی.

جعبه موسیقی

۴- لباس ورزشی

بهترین هدیه ولنتاین برای آقایان ورزشکار، لباس ورزشی هست. لباس ورزشی جذاب و پرکاربرد هست و افراد اغلب به آن‌ها نیاز دارند. اگر قصد داری هزینه زیادی برای هدیه بدی، می‌توانی یک لباس از برندهای معروف ورزشی تهیه کنی. هودی یکی از انواع لباس ورزشی هست که بسیار جذاب و شیک می‌باشد.

لباس ورزشی

۵- کیف یا کوله

کیف یا کوله جز بهترین انتخاب‌ها برای هدیه ولنتاین برای آقایان هست. اگر مردی که می‌خوای به او هدیه بدی، شاغل هست و اغلب تیپ‌های رسمی می‌زند، کیف دستی چرمی گزینه مناسبی برای او هست. اما اگر دانشجو هست و اغلب تیپ‌های معمولی و اسپرت می‌زند، کوله پشتی انتخاب بهتری برای اوست.

کیف

۶- عطر و ادکلن

یکی از بهترین و رایج‌ترین هدیه‌ای که به مناسبت ولنتاین برای آقایان می‌توان در نظر گرفت، عطر و ادکلن هست. آقایان معمولا نسبت به خانم‌ها در انتخاب عطر، سلیقه پیچیده‌ای ندارند و به سادگی می‌توان متوجه رایحه و برند مورد علاقه آن‌ها شد. با شناخت سلیقه هر شخص می‌توان انتخابی هوشمندانه در خرید بهترین ادکلن مردانه برای آن فرد داشت.

ادکلن

۷- کفش

اگر با فردی که می‌خوای برای او هدیه بگیری، رابطه نزدیکی داری، کفش می‌تواند به عنوان بهترین هدیه ولنتاین برای او در نظر گرفته شود. کفش یک هدیه نفیس برای آقایان هست زیرا بسیار کاربرد دارد. در خرید کفش دقت داشته باش که دوست یا همسرت معمولا چه تیپی دارد.

کفش

۸- دوربین

درسته که امروزه همه تلفن‌ها دوربین دارند، اما دوربین دیجیتال قابل مقایسه با دوربین گوشی نیست پس می‌توان گفت دوربین، بهترین هدیه ولنتاین برای آقایان هست البته به شرطی که محدودیت مالی نداشته باشی. اگر فرد مورد نظرت دوربین دارد می‌توانی با خرید لوازم جانبی دوربین مثل لنز یا سه‌پایه او را سورپرایز کنی.

دوربین

۹- کتاب

اگر فرد مورد نظرت یک کرم کتاب هست، هیچ هدیه‌ای بیشتر از کتاب خوشحالش نمی‌کنه. پیش از خرید کتاب ژانر مورد علاقه او را در نظر داشته باش و از جدید بودن آن کتاب برای دوست یا همسرت اطمینان پیدا کن. کتاب بهترین هدیه ولنتاین برای آقایان اهل مطالعه هست. بهترین رمان‌های ژانر کلاسیک انتخاب خوبی برای اکثر افراد هستند.

کتاب

۱۰- کنسول بازی

این روزها با زیاد شدن دغدغه‌های مردم، وقت برای تفریح بسیار کم شده. اما چه کسی را می‌شناسی که دوست نداشته باشد در زمان بیکاری خود با پلی‌استیشن، ایکس باکس و … مشغول شود؟ کنسول بهترین هدیه ولنتاین برای آقایانی هست که یک کنسول درست و حسابی ندارند. اگر هم فرد مورد نظرت گیمر هست، می‌توانی با یکی از بهترین بازی‌های کامپیوتری او را سورپرایز کنی.

کنسول بازی

در نت نظر بخوان: بهترین آهنگ ولنتاین

۱۱- بهترین هدیه ولنتاین برای آقایان: ماشین اصلاح 

یکی دیگر از بهترین انتخاب‌ها در هدیه ولنتاین برای آقایان لوازم شخصی برقی هست. لوازم شخصی برقی آقایان شامل انواع ماشین‌های اصلاح سر و صورت و بدن میشه. این ماشین‌ها مدل‌های مختلفی دارند که می‌توانی براساس سلیقه و نوع اصلاحی که اغلب دارند، هر کدام را به آن‌ها هدیه بدی.

ماشین اصلاح

۱۲- اسپیکر بلوتوثی

یک اسپیکر قابل حمل خوب جزو کالاهایی هست که هر کسی باید یکی داشته باشد. اسپیکر بلوتوثی در سفر، کوه یا هرجایی که به برق دسترسی نداشته باشی، خیلی به کار می‌آد. به همین دلیل بهترین هدیه ولنتاین برای آقایان علاقه‌مند به موسیقی می‌تواند اسپیکر بلوتوثی خوبی باشد که کیفیت و مدت زمان شارژدهی بالایی دارد.

اسپیکر بلوتوثی

۱۳- هارد اکسترنال

اگر دوست یا همسرت همیشه مشکل کمبود فضا برای ذخیره اطلاعاتش دارد، هارد اکسترنال می‌تواند بهترین هدیه ولنتاین برای چنین آقایان باشد. آقایانی که همیشه از کمبود حافظه لپ‌تاپ و کامپیوتر خود ناراضی‌اند و آن‌هایی که فیلم و موسیقی زیاد آرشیو می‌کنند، به یک یک هارد اکسترنال خیلی نیاز دارند.

هارد اکسترنال

۱۴- دستبند و اکسسوری

مردهای زیادی وجود ندارند که از دستبند استفاده کنند. اما اگر فرد مورد نظر تو به این لوازم علاقه دارد، دستبند و اکسسوری می‌تواند بهترین هدیه ولنتاین برای چنین آقایان باشد. دستبندهای مردانه معمولا طرح‌هایی از ترکیب فلز و الیاف، سنگ‌های جذاب، چرم و طلا و استیل هستند.

دستبند و اکسسوری

۱۵- بهترین هدیه ولنتاین برای آقایان: ساعت مچی

از آن‌جایی که آقایان اغلب برعکس خانم‌ها کمتر از زیورآلات استفاده می‌کنند، وسایلی مثل ساعت، دکمه سرآستین، کمربند و کراوات نقش زیادی در ظاهر آن‌ها بازی می‌کند. مخصوصا ساعت مچی که نمایان‌گر شخصیت یک مرد هست و می‌تواند تاثیر زیادی در خوش‌تیپی و جذابیت او داشته باشد. پس می‌توان گفت که ساعت مچی بهترین هدیه ولنتاین برای آقایان شیک پوش هست.

ساعت مچی

۱۶- لوازم بهداشتی

لوازم بهداشتی برای کسانی که به بهداشت و آراستگی خودشان اهمیت زیادی می‌دهند، می‌تواند بهترین هدیه ولنتاین برای آقایان باشد. لوازمی مثل مسواک برقی، ماسک صورت، پاک کننده پوست، یا لوسیون و تقویت کننده مو. حتی می‌توانی با هدیه دادن لوازم بهداشتی به کسانی که زیاد به بهداشت خود اهمیت نمی‌دهند آن‌ها را تشویق به انجام و رعایت آن کنی.

مسواک برقی

۱۷- ست جوراب‌های طراح‌دار

خب می‌رسیم به هدیه‌ای جدانشدنی از آقایان. مگر میشه اسم بهترین هدیه ولنتاین برای آقایان به میان بیاید اما نام جوراب دیده نشود؟ دور از شوخی جای جوراب‌های طرح‌داری که با لباس‌های آقایان ست باشد، در میان لباس‌های‌‌شان خالیست. می‌توانی زمینه جوراب‌ها را با توجه به رنگی انتخاب کنی که با اکثر لباس‌های او جور در می‌آن.

جوراب

۱۸- کیف پول و کمربند

اگر به دنبال بهترین هدیه ولنتاین ارزان قیمت، اما در عین حال ارزشمند برای آقایان هستی، می‌توانی به سراغ کیف پول، کمربند یا ست‌های هدیه بری. کیف و پول و کمربند از قدیم جزو کادوهای باارزش میان خانواده‌ها و دوستان بوده و هنوز هم جزو هدیه‌های شیک و رسمی محسوب میشه، البته اگر واقعا یک کیف پول یا کمربند شیک انتخاب کنی.

کیف پول و کمربند

۱۹- لوازم کمپینگ

این روزها سفر به دل طبیعت میان خانم‌ها و آقایان بسیار رایج شده. اگر مرد مورد نظرت عاشق سفر کردن هست، لوازم کمپینگ بهترین هدیه ولنتاین برای چنین آقایان هست. تو می‌توانی هر کدام از لوازم ضروری و لازم کوهنوردی و کمپینگ مثل کیسه خواب، چادر، زیرانداز، جی پی اس، اجاق سفری و … را برای ولنتاین به او هدیه بدی.

لوازم کمپینگ

۲۰- بلیط کنسرت خواننده مورد علاقه

بلیط کنسرت خواننده مورد علاقه بهترین هدیه ولنتاین برای آقایان هست. برای خرید این هدیه باید با روحیات فرد مورد نظرت کاملا آشنایی داشته باشی تا بتوانی بلیط کنسرت خواننده مورد علاقه‌اش را بخری. البته موقع خرید بلیط کنسرت یادت باشد علایق و سلایق خودت را اصلا دخالت ندی.

بلیط کنسرت

با بهترین هدیه ولنتاین برای آقایان آشنا شدی. امیدوارم خواندن این مطلب برات مفید بوده باشه. برای خرید هدیه برای آقایان این نکات را در نظر داشته باش: ۱- تشخیص هدف‌های او ۲- شناخت علایق او ۳- توجه به اینکه به چه چیزی احتیاج دارد. اگر نظری داری خوشحال میشم در بخش دیدگاه‌ها برام بنویسی.

در نت نظر بخوان: بهترین آهنگ ولنتاین

در نت نظر بخوان: بهترین هدیه ولنتاین برای خانم ها

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نویسنده: مهتاب حسینی نژاد

دانشجوی مهندسی نرم افزار هستم. آرزوهای بزرگ و سوالات بزرگ‌تری در ذهنم دارم. اما عقیده دارم این زمانی که ما آدم‌ها در اختیار داریم مطلقا برای خودمون نیست. این رو هم بگم که عاشق موسیقی هستم. و اینکه امیدوارم بتونم با مطالبم به شما کمک کنم...