in

بی نظیربی نظیر بامزهبامزه افتضاحافتضاح ضعیفضعیف

محبوب‌ترین بازیگران خارجی – لیست ۱۰تایی

Top 10 Popular Actors and Actresses

محبوب‌ترین بازیگران خارجی در سال ۲۰۱۸ چه کسانی هستند؟ هالیوود بزرگ‌ترین صنعت رسانه‌های جهان در زمینه موسیقی و سینما هست که رویای هر بازیگریست که به لس‌آنجلس رفته و در میان ستارگان این شهر جای خودش رو پیدا کنه. شاید به نظر برسه که محبوب‌ترین بازیگران خارجی به سادگی به این موفقیت رسیدند، اما دستیابی به این مرحله بسیار سخت هست و کسانی که در این عنوان معرفی میشن به طور حتم لایق اون هستند. در ادامه این مطلب با محبوب‌ترین بازیگران خارجی آشنا میشی.

محبوب‌ترین بازیگران خارجی

محبوب‌ترین بازیگران خارجی ۲۰۱۸

۱- کیانو ریوز

یکی از محبوب‌ترین بازیگران خارجی ۲۰۱۸ کیانو ریوز هست که  به عنوان ستاره فیلم‌های اکشن و علمی‌تخیلی شناخته شده. ریوز با بازی در فیلم سه‌ گانه ماتریکس به یک شخصیت ماندگار در بین تمام مردم جهان شناخته شد که این فیلم یکی از پرفروش‌ترین‌ فیلم‌های سینمایی در تاریخ هالیوود شناخته شده‌. از فیلم‌های معروف کیانو ریوز می‌توان به دراکولای برام استوکر، سرعت در کنار ساندرا بولاک، واکنش زنجیره‌ای و جان ویک اشاره کرد.

کیانو ریوز

۲- اسکارلت جوهانسون

یکی دیگر از محبوب‌ترین بازیگران خارجی ۲۰۱۸ اسکارلت جوهانسون هست. جوهانسون اولین نقش خودش رو در سن نه سالگی در فیلم فانتزی شمال آغاز کرد. از فیلم‌های او می‌توان به مردی که آنجا نبود، تنها در خانه ۳ و دنیای ارواح اشاره کرد. برخی از کارگردان‌ها بعضی از نقش‌ها رو به این دلیل او ندادند که معتقد بودند برای فلان نقش بیش از حد زیبا بوده.

اسکارلت جوهانسون

۳- جانی دپ

جانی دپ یکی از محبوب‌ترین بازیگران مرد خارجی در سال‌های اخیر بوده. او تا کنون توانسته‌ جایزه گلدن گلوب و جایزه انجمن بازیگران فیلم رو به عنوان بهترین بازیگر مرد از آن خود بکنه. جانی دپ در سال ۱۹۶۳ در کنتاکی بدنیا اومد و بیشتر برای بازی در فیلم‌های ادوارد دست قیچی و دزدان دریایی کارائیپ به شهرت رسید.

جانی دپ: جوایز برای من ارزشمند هستند، اما در مقایسه با جمله کودک ۱۰ ساله‌ای که به من می‌گوید “عاشق کاپیتان اسپارو هستم” هیچ ارزشی ندارند.

جانی دپ

۴- اما واتسون

اما واتسون، هنرپیشه متولد ۱۹۹۰ در پاریس، یکی از محبوب‌ترین و جذاب‌ترین بازیگران خارجی هست. اما واتسون بیش از هر چیز به خاطر نقش هرمیون، بهترین دوست هری پاتر، در مجموعه فیلم‌های هری پاتر شناخته می‌شه. زمانی که معلمان تئاتر برای فیلم هری پاتر، او را به آژانس‌های انتخاب بازیگر معرفی کردند، اما هرگز به صورت حرفه‌ای بازی نکرده بود. ولی جی کی رولینگ، نویسنده هری پاتر، از همان اولین تست بازیگری اما رو برای نقش هرمیون می‌خواست.

اما واتسون

۵- تام هنکس

توماس جفری هنکس یکی از پردرآمدترین و محبوب‌ترین بازیگران خارجی هست که در فیلم‌هایی از جمله نجات سرباز رایان، فارست گامپ، رمز داوینچی، دور افتاده، مسیر سبز و آپولو به ایفای نقش پرداخته.اگرچه تام هنکس تا به حال سه بار نامزد جایزه اسکار و دو بار برای بازی در فیلم‌های فیلادلفیا و فارست گامپ برنده جایزه اسکار بهترین بازیگر نقش اصلی مرد شده، اما خودش اعتقاد داره که تنها پنج فیلم خوب داره.

تام هنکس

۶- نیکول کیدمن

نیکول کیدمن یکی از محبوب‌ترین بازیگران خارجی هست که علاوه بر بازیگری، تهیه کننده هست و گاهی هم خوانندگی می‌کنه. نیکول در سال ۱۹۸۳ وقتی ۱۶ ساله بود بخاطر بازی‌های زیبایش در گروه‌های تئاتر به فیلم کریسمس دعوت شد و اولین تجربه حرفه‌ای خودش رو جلوی دوربین بدست آورد. از سال ۱۹۸۹ با فیلم سکوت قبرستانی موفقیت‌هایش شروع شد و در سال ۱۹۹۰ در فیلم روزهای تندر نقش مقابل تام کروز رو بازی کرد.

نیکول کیدمن

۷- دواین جانسون از محبوب‌ترین بازیگران خارجی

دواین داگلاس جانسون در هفتم ماه می سال ۱۹۷۲ در شهر هاوارد در ایالت کالیفرنیا به دنیا اومد. دواین در سال ۲۰۰۱، در نخستین حضور سینمایی خود در فیلم بازگشت مومیایی به کارگردانی استیون سامرز، نقش متیوس رو ایفا کرد که این اثر با فروش جهانی ۴۳۳ میلیون دلار، ضمن تجربه یک موفقیت مالی بزرگ، زمینه رو برای ساخت فیلم پادشاه عقرب فراهم کرد. دواین جانسون یکی از محبوب‌ترین بازیگران خارجی هست.

دواین جانسون

۸- ساندرا بولاک

ساندرا بولاک، هم اکنون یکی از محبوب‌ترین بازیگران زن خارجی محسوب می‌شه و در سال‌های ۲۰۰۹ و ۲۰۱۰ با درآمد ۵۶ میلیون دلار، نام او به عنوان پردرآمدترین بازیگر زن جهان در رکوردهای جهانی گینس ثبت شده. از جمله فیلم های ساندرا بولاک می‌توان به مرد خرابکار، وقتی تو خواب بودی، نیروهای طبیعت، خانه‌ای روی برکه، جاذبه و جعبه پرنده اشاره کرد.

ساندرا بولاک

۹- برد پیت

ویلیام بردلی پیت، متولد دسامبر ۱۹۶۳ یکی از محبوب‌ترین بازیگران مرد خارجی محسوب می‌شه. برد پیت طی ۲۵ سال فعالیت هنری در فیلم‌های به یاد ماندنی بسیاری ایفای نقش کرده و موفقیت‌های بسیاری به دست آورده. اولین فعالیت برد پیت در سال ۱۹۹۱ در فیلم تلما و لوییز در نقش کوچکی به مدت ۱۴ دقیقه بود. بخاطر همین فیلم از او درخواست بازی در فیلم‌های دیگر شد.

برد پیت

۱۰- ایمی آدامز

ایمی آدامز، از محبوب‌ترین بازیگران خارجی متولد ۱۹۷۴ در ایتالیا هست. از فیلم‌های این بازیگر می‌توان به فیلم بتمن و سوپرمن، حقه بازی آمریکایی، مشت‌زن و ورود اشاره کرد. این هنرپیشه در بین پردرآمدترین بازیگران قرار داره و بد نیست که بدونی او ۵ بار جایزه اسکار دریافت کرده.

ایمی آدامز: سفر به لس آنجلس، سرنوشت من را در مسیر متفاوتی قرار داد. اصلا حضور در هالیوود از همان ابتدا هم جزو برنامه‌های من نبود. در آن زمان تصور می‌کردم که فقط انسان‌های خاص می‌توانند در فیلم‌ها به نقش آفرینی بپردازند اما وقتی دیدم آنها نیز همچون من، افرادی معمولی هستند، این رویا برایم به واقعیت بدل شد.

ایمی آدامز

با محبوب‌ترین بازیگران خارجی در سال ۲۰۱۸ آشنا شدی. امیدوارم از خوندن این مطلب لذت برده باشی. راستی فکر می‌کنی چه بازیگران دیگه‌ای باید به این لیست اضافه بشن؟ اگر نظری داری خوشحال میشم در بخش دیدگاه‌ها برام بنویسی.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نویسنده: مهتاب حسینی نژاد

دانشجوی مهندسی نرم افزار هستم. آرزوهای بزرگ و سوالات بزرگ‌تری در ذهنم دارم. اما عقیده دارم این زمانی که ما آدم‌ها در اختیار داریم مطلقا برای خودمون نیست. این رو هم بگم که عاشق موسیقی هستم. و اینکه امیدوارم بتونم با مطالبم به شما کمک کنم...