in

بی نظیربی نظیر افتضاحافتضاح بامزهبامزه ضعیفضعیف

طریقه کشیدن خط چشم برای انواع مدل های چشم

چگونه خط چشم بکشیم

طریقه کشیدن خط چشم چیست؟ کشیدن خط چشم یکی از دغدغه های مهم خانم ها است که چشم هاشون رو جذاب و گیرا میکنه. اما اگه از طریقه کشیدن خط چشم آگاه نباشی، نمیتونی یه خط چشم زیبا داشته باشی! پس لازمه که فوت و فن طریقه کشیدن خط چشم رو یاد بگیری که در این مطلب بهت آموزش میدم. همونطور که میدونی خط چشم‌ ها به طور کلی سه نوع هستن: ژلی، مدادی و مایع که هر کدومش تکنیک و ترفند خاص خودشو داره. با ادامه مطلب همراه باش تا بتونی کشیدن خط چشم جذاب و زیبا رو یاد بگیری.

معرفی انواع مدل های خط چشم و آموزش طریقه کشیدن خط چشم

 طریقه کشیدن خط چشم گربه‌ای با کمک نوار چسب

طریقه کشیدن خط چشم با نوار چسب

 استفاده از نوار چسب کاغذی میتونه بهت کمک کنه که خط چشم دو طرف رو به زیبایی و به قرینه هم بکشی. در واقع با این ترفند میتونی بدون خطا یه خط چشم گربه ای قرینه و بی‌ نقص بکشی.

استفاده از کارت ویزیت برای داشتن خط چشم زیبا

کارت ویزیت برای خط چشم

ترفند دیگه برای کشیدن خط چشم استفاده از یک کارت ویزیت معمولی است که مطمانا در کیف همه هم پیدا میشه! با کمک این کارت ویزیت میتونی به راحتی خط چشمت رو تیز و یکدست بکشی. برای این کار، کارت رو موازی با گوشه پایین چشم قرار میدی و خط چشم رو در امتداد اون میکشی و ضخیم میکنی.

آموزش طریقه کشیدن خط چشم برای چشم های گرد

آموزش طریقه کشیدن خط چشم برای چشم های گرد

برای اینکه طریقه کشیدن خط چشم برای چشم های گرد رو یاد بگیری، میتونی طبق تصویر بالا عمل کنی. حالا اگه می خواهی که چشم های گرد رو کشیده تر نشون بدی باید در قسمت لبه خارجی چشم روی خط مژه مداد بکشی و اون رو به شکل خط چشم بالدار در بیاری.

طریقه کشیدن خط چشم برای چشم های ریز

کشیدن خط چشم برای چشم های ریز

اگه چشم های ریزی داری و میخوای با کشیدن خط چشم اون ها رو بزرگ جلوه بدی، بهترین کار اینه که زیر چشم ها رو نباید خط چشم بکشی. در عوض باید بالای چشم و گوشه پایین چشم رو خط چشم باریکی بکشی. البته استفاده از مداد سفید برای داخل چشم میتونه نقش مهمی در درشت نشون دادن چشمها داشته باشه.

 خط چشم برای چشم های بادامی

خط چشم برای چشم های بادامی

میدونی که چشم های بادامی یکی از زیباترین مدل چشم ها هستن که خط چشم هم روی این چشم ها جذاب و زیباتر دیده میشه. طبق تصویر بالا با کشیدن خط چشم های بالدار میتونی این مدل چشم ها رو گیراتر و زیباتر از قبل نشون بدی.

آموزش خط چشم برای چشم های با فاصله

آموزش خط چشم برای چشم های با فاصله

چشم های بعضی از خانم ها فاصله زیادی با هم داره، برای این مدل از چشم ها باید در گوشه داخلی چشم تمرکز کنی تا بتونی فاصله چشم ها رو کمتر نشون بدی. البته برای شروع اول باید گوشه داخلی چشم یا همون مجرای اشک رو با سایه بپوشونی، بعد داخل چشم ها رو مداد بکشی و البته زیاد در گوشه خارجی چشم مانور ندی.

آموزش طریقه کشیدن خط چشم برای چشم های تک پلکی

آموزش طریقه کشیدن خط چشم برای چشم های تک پلکی

شاید با خودت بگی که چشم های تک پلکی هم می تونن خط چشم بزنن؟! باید بگم که آره! فقط کافیه اصولش رو یاد بگیری. طریقه کشیدن خط چشم در این مدل از چشم ها به این صورت است که باید از گوشه داخلی چشم یک خط باریک بکشی و همچنان که به گوشه خارجی نزدیک میشی خط چشم رو پهن تر کنی. به همین راحتی و زیبایی!

آموزش خط چشم کشیدن برای چشم های درشت

خط چشم کشیدن برای چشم های درشت

طریقه کشیدن خط چشم برای چشم های درشت هم به این صورته که باید بالا و داخل پلک بالایی رو مداد بکشی. در این نوع چشم ها باید بگم که خط چشم های گربه ای و بالدار بهترین مدل برای چشمهای درشت هستن.

کشیدن خط چشم برای چشم های پفی

آموزش خط چشم برای چشم های پفی

بعضی ها هم هستن که چشم های پفی دارن و با کشیدن خط چشم یه جورایی دوس دارن که پلک هاشون رو بزرگ تر نشون بدن. برای این کار اول باید از قسمت پهن خط چشم شروع کنن و بعد باید مداد رو بین ریشه مژه ها بکشن و همچنان که به گوشه خارجی نزدیک میشن خط چشم رو پهن کنن.

آموزش خط چشم کشیدن برای چشم های نزدیک به هم

آموزش خط چشم کشیدن برای چشم های نزدیک به هم

برای خانم هایی که چشم های نزدیکی دارن، پیشنهاد میشه که خط چشم رو در گوشه داخلی چشم باریک بکشن و در گوشه خارجی پهن بکشن! چون خط چشم خیلی نازک یا خیلی پهن این مدل چشم ها رو ریزتر نشون میده.

 طریقه کشیدن خط چشم برای چشم های گود

آموزش طریقه کشیدن خط چشم برای چشم های گود

در نهایت اگه چشم های گودی داری توصیه میکنم که روی پلک سایه پهن نکشی و بالای چشم رو هم سایه تیره یا سیاه نزنی! چون اینجوری چشم ها رو گودتر نشون میدی!! کاری که باید انجام بدی اینه که یک خط چشم بسیار باریک نزدیک خط مژه بکشی. البته بهتره که فقط گوشه خارجی بالا و پایین پلک رو خط چشم بکشی.

در نت نظر بخون: بهترین برند لوازم آرایشی دنیا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نویسنده: لطیفه ایری

لطیفه هستم. یه دختر فعال و پر جنب و جوش. علاقه زیادی به نویسندگی دارم و یکی از بلاگر های نت نظر هستم. عاشق هیجان و یادگیری مطالب به روز هستم. خوشحال میشم اگه مطالبی که نوشتم رو بخونی و نظرت رو بهم بگی و باعث افتخاره اگه پیشنهادی داری باهام در میون بذاری.