in

بی نظیربی نظیر

آموزش اتصال اینترنت گوشی به لپ تاپ و کامپیوتر

اگر این سوال برایتان به وجود آمده که برای وصل کردن اینترنت گوشی به کامپیوتر و لپ تاپ چه روش هایی قابل استفاده هستند، حتما تا انتهای این مطلب با ما همراه باشید. در این مقاله می‌خواهیم به معرفی روش های اتصال اینترنت گوشی به لپ تاپ و کامپیوتر بپردازیم. بنابراین با نت نظر همراه باشید.

مقدمه

اتصال به اینترنت و استفاده از آن واقعا به یک امر ضروری تبدیل شده و زمانی که به اینترنت دسترسی نداشته باشیم، عملا بخشی از زندی ما مختل می‌شود. احتمالا برای شما هم این اتفاق افتاده که در جایی باشید و متاسفانه لپ تاپ یا کامپیوترتان قابلیت متصل شدن به اینترنت را نداشته باشد. به عنوان مثال تصور کنید مودم خانگی شما خراب شده و حالا لپ تاپ و کامپیوتر شما نمی‌توانند به اینترنت متصل شوند! در این شرایط تکلیف چیست؟ آیا راهی وجود دارد که با آن بتوانید کامپیوتر یا لپ تاپ خود را به اینترنت متصل کنیم؟ خوشبختانه یک راه حل عالی برای رفع این مشکل وجود دارد و آن مربوط به استفاده از اینترنت موبایلتان می‌شود!

اگر اینترنت سیم کارت شما در گوشی فعال باشد، خیلی راحت می‌توانید از گوشی به عنوان یک مودم استفاده کنید و لپ تاپ یا کامپیوتر خود را به آن متصل و از اینترنت موبایل خویش استفاده به عمل آورید. اتصال اینترنت گوشی به لپ تاپ و کامپیوتر هم به صورت بیسیم (وایرلس) امکانپذیر است و هم به صورت با سیم قابل انجام خواهد بود. پس اگر کامپیوتر شما از قابلیت بلوتوث یا وای فای پشتیبانی نمی‌کند هم جای نگرانی وجود ندارد چون باز هم امکان وصل کردن آن به گوشی و استفاده از اینترنت موبایل وجود دارد. در ادامه این مطلب به آموزش نحوه اتصال اینترنت گوشی به لپ تاپ و کامپیوتر می‌پردازیم و در این راستا سه روش مختلف را برایتان معرفی می‌کنیم. با نت نظر همراه باشید.

اتصال اینترنت گوشی به لپ تاپ و کامپیوتر از طریق قابلیت وای فای هات اسپات

بهترین و ساده‌ترین روش برای اتصال اینترنت گوشی به لپ تاپ و کامپیوتر مربوط به استفاده از قابلیتی می‌شود که در موبایل با نام وای فای هات اسپات (Wi-Fi Hotspot) یا تترینگ (Tethering) شناخته می‌شود. با استفاده از این قابلیت شما می‌توانید گوشی موبایل خود را به یک مودم تبدیل کنید و هر دستگاهی که قابلیت اتصال بیسیم به مودم توسط آن پشتیبانی شود را به گوشی خود متصل نمایید و از اینترنت گوشی بهره‌مند سازید. فرقی نمی‌کند که گوشی شما اندرویدی باشد یا آیفون چون هر دو سیستم عامل اندروید و iOS از قابلیت هات اسپات (تبدیل شدن به مودم بیسیم) پشتیبانی می‌کنند. دقت داشته باشید که در این روش حتما باید کامپیوتر یا لپ تاپ شما قابلیت اتصال به شبکه های وای فای را داشته باشد، در غیر این صورت (مثلا در کامپیوترهای قدیمی که فقط با سیم لن به مودم متصل می‌شوند) قادر به استفاده از این روش برای اتصال اینترنت گوشی به لپ تاپ یا کامپیوتر خود نخواهید بود. به منظور راه اندازی و استفاده از این روش کارآمد کافیست مراحل زیر را طی کنید:

در گوشی های اندروید:

اگر از گوشی اندرویدی استفاده می‌کنید و می‌خواهید آن را به یک مودم تبدیل نمایید باید به شرح زیر عمل شود:

نکته: ممکن است مراحل دقیقی که باید برای فعالسازی قابلیت Hotspot در گوشی های اندرویدی انجام شود با توجه به رابط کاربری آن کمی متفاوت باشد.

  • از فعال بودن اینترنت سیم کارتتان در گوشی که قرار است مودم شود اطمینان حاصل کنید.
  • با انتخاب آیکون چرخ دنده وارد بخش تنظیمات (Settings) شوید.
  • وارد قسمت Wireless & Networks شده و گزینه Tethering یا Hotspot & tethering را انتخاب کنید.
  • گزینه Wi-Fi Hotspot یا Portable Hotspot را انتخاب و فعال نمایید.

بدین ترتیب قابلیت هات اسپات گوشی اندرویدی شما فعال شده و هم اکنون می‌توانید با دستگاه های دیگری که از اتصال بسیم پشتیبانی می‌کنند به گوشی خود متصل شوید و از اینترنت آن استفاده به عمل آورید. اگر برای پیدا کردن قابلیت مذکور در منوی تنظیمات گوشی اندرویدی خود دچار مشکل شدید از بخش “جستجو” که در لبه فوقانی منوی تنظیمات گوشی های اندرویدی ارائه شده استفاده کنید. بدین منظور کافیست در این قسمت عبارت “Hostpot” را تایپ و جستجو نمایید.

اتصال اینترنت گوشی به لپ تاپ و کامپیوتر

در صورت تمایل می‌توانید تنظیمات هات اسپات موبایل خودتان را در اندروید بنا به سلیقه خودتان شخصی سازی هم کنید. برای مثال می‌توانید نامی که برای گوشی شما در سیستم های دیگر نشان داده می‌شود را تغییر دهید یا رمز عبور مورد نظرتان را برای اتصال به شبکه وای فای هات اسپات گوشی تغییر دهید. برای انجام این کار کافیست گزینه “Set Up Wi-Fi Hotspot” را بزنید و تنظیماتی که مد نظرتان است را اعمال کنید.

اتصال اینترنت گوشی به لپ تاپ و کامپیوتر

بنابراین با نحوه اتصال اینترنت گوشی به لپ تاپ و کامپیوتر در اندروید و از طریق قابلیت هات اسپات آشنا شدید. اما روش فعالسازی این ویژگی و قابلیت در آیفون های اپل چگونه است؟

در آیفون های اپل:

آیفون های اپل هم دقیقا مثل گوشی های اندرویدی از قابلیت هات اسپات پشتیبانی می‌کنند اما برای فعالسازی این ویژگی در آیفون ها باید مسیر متفاوتی طی شود. به منظور فعالسازی قابلیت هات اسپات در آیفون های اپل و تبدیل آیفون به مودم سیار باید به شرح زیر عمل کنید:

  • مطمئن شوید که اینترنت سیم کارت در آیفون شما فعال است.
  • با انتخاب آیکون چرخ دنده وارد منوی تنظیمات (Settings)آیفون شوید.
  • گزینه Cellular را انتخاب کنید.
  • گزینه Personal Hotspot را انتخاب کنید.
  • اسلایدر موجود در کنار این گزینه را فعال کنید تا به حالت سبز رنگ در آید.

مطلب مرتبط: نمایش اسلاید ها در پاورپوینت

اتصال اینترنت گوشی به لپ تاپ

بدین ترتیب قابلیت هات اسپات در آیفون شما فعال شده و هم اکنون گجت های دیگری که از اتصال وای فای پشتیبانی می‌کنند به سادگی می‌توانند به آیفون شما متصل شده و از اینترنت آن استفاده نمایند. به منظور تغییر رمز هات اسپات آیفون خود کافیست گزینه Wi-Fi Password را لمس کرده و تغییرات مورد نظرتان را اعمال کنید.

بنابراین با نحوه اتصال اینترنت گوشی به لپ تاپ و کامپیوتر از طریق قابلیت هات اسپات آشنا شدید. این روش یکی از بهترین روش های موجود برای اتصال اینترنت موبایل به گجت های دیگر خواهد بود. برای اتصال هر گجتی که مورد نظرتان است به اینترنت موبایل خود در این شرایط کافیست که قابلیت وای فای آن را روشن کنید و در لیست وای فای های در دسترس شبکه هات اسپات آیفون یا گوشی اندرویدیتان را انتخاب و رمز عبور آن را وارد کنید تا اتصال انجام شود و قادر به استفاده از اینترنت موبایلتان باشید.

اتصال اینترنت گوشی به لپ تاپ و کامپیوتر از طریق بلوتوث

اما روش دیگری هم برای اتصال اینترنت گوشی به لپ تاپ و کامپیوتر وجود دارد که مبتنی بر بلوتوث است! این روش در شرایطی کاربرد دارد که بنا به هر دلیل اتصال وای فای کامپیوتر یا لپ تاپ شما از کار افتاده اما قابلیت بلوتوث آن همچنان کار می‌کند. خوشبختانه هم گوشی های اندرویدی و هم آیفون های اپل قابلیت اتصال اینترنت خود به کامپیوتر از طریق بلوتوث را دارند. در ادامه نحوه انجام این کار را هم برایتان شرح خواهیم داد.

در گوشی های اندرویدی:

برای اینکه بتوانید از طریق بلوتوث اتصال اینترنت گوشی به لپ تاپ و کامپیوتر را انجام دهید باید ابتدا دو دستگاهی که قرار است به هم متصل شوند را با هم Pair کنید. به عنوان مثال تصور کنید ما یک لپ تاپ مجهز به ویندوز ۱۰ دارید و می‌خواهیم گوشی اندرویدی خود را از طریق بلوتوث به آن متصل کرده و بدین ترتیب از اینترنت گوشی در لپ تاپ استفاده کنیم. برای انجام این کار باید مراحل زیر طی شوند:

اتصال اینترنت گوشی به لپ تاپ

  • از فعال بودن اینترنت سیم کارت در گوشی مطمئن شوید.
  • آیکون چرخ دنده را انتخاب و وارد منوی تنظیمات (Settings) گوشی خود شوید.
  • گزینه Bluetooth را انتخاب کنید.
  • قابلیت بلوتوث گوشی خود را روشن نمایید. در این شرایط مشاهده خواهید کرد که لیستی از دستگاه های در دسترس و اطراف شما برای برقراری اتصال بلوتوث نمایان می‌شود.

حالا باید از کامپیوتر یا لپ تاپ خود مسیری که برای فعالسازی قابلیت بلوتوث تعین شده را طی کنید. این مسیر در ویندوز ۱۰ مایکروسافت به شرح زیر است:

  • وارد بخش Settings ویندوز ۱۰ شوید.
  • گزینه Devices را انتخاب کنید.
  • گزینه Bluetooth را انتخاب و این قابلیت را فعال نمایید.

نکته: اگر گزینه Bluetooth را در ویندوز ۱۰ پیدا نکردید، آیکون جستجویی که در گوشه سمت چپ و پایین صفحه ارائه شده را انتخاب کنید و عبارت Bluetooth را تایپ نمایید تا شما را مستقیما به مسیر فعالسازی بلوتوث در ویندوز ۱۰ هدایت کند.

اتصال اینترنت گوشی به لپ تاپ

زمانی که قابلیت بلوتوث را در کامپیوترتان فعال کردید باید چند ثانیه منتظر بمانید تا کامپیورتان گجت های اطراف را بررسی و اتصال های بلوتوث در دسترس را برایتان نمایش دهد. وقتی نام گوشی خود را در بخش بلوتوث های کامپیوترتان دیدید به شرح زیر عمل کنید:

  • روی نام گوشی خود کلیک راست کنید.
  • گزینه Connect Using را انتخاب کنید.
  • گزینه Access Point را انتخاب نمایید.

با انجام این مراحل یک نوتیفیکیشن روی گوشی شما پدیدار می‌شود. باید این نوتیفیکیشن را تایید کنید تا گوشی و کامپیوتر شما با هم جفت یا اصطلاحا Pair شوند. حالا باید قابلیت اشتراک گذاری اینترنت از طریق بلوتوث را در گوشی خودتان فعال کنید تا گوشی اندرویدی شما اجازه دهد کامپیوتری که از طریق بلوتوث به آن متصل شده بتواند از اینترنت گوشی استفاده کند. بدین منظور باید به شرح زیر عمل کنید:

  • آیکون چرخ دنده را انتخاب و وارد منوی تنظیمات (Settings) گوشی خود شوید.
  • وارد قسمت Wireless & Networks شده و گزینه Tethering یا Hotspot & tethering را انتخاب کنید.
  • گزینه Bluetooth Tethering را فعال نمایید.

نکته: اگر برای پیدا کردن این گزینه در گوشی به مشکل برخوردید کافیست در بخش فوقانی منوی تنظیمات گوشی گزینه جستجو را انتخاب و عبارت Bluetooth Tethering را سرچ نمایید.

اتصال اینترنت گوشی به لپ تاپ

بدین ترتیب گوشی شما به کامپیوتر یا لپ تاپی که از طریق بلوتوث به آن متصل شده اجازه می‌دهد که از اینترنت دستگاه استفاده کند. بدین ترتیب در گوشی های اندرویدی می‌توانید از طریق بلوتوث اتصال اینترنت گوشی به لپ تاپ و کامپیوتر را انجام دهید. در ادامه نحوه برقراری این ارتباط د آیفون های اپل را هم برایتان شرح می‌دهیم.

در آیفون های اپل:

برای اتصال اینترنت گوشی به لپ تاپ و کامپیوتر از طریق بلوتوث در آیفون های اپل باید ابتدا قابلیت بلوتوث آیفون خودتان را فعال کرده و سپس با انجام همین کار در کامپیوتر یا لپ تاپ دو گجت مورد نظر را به هم متصل کنید. برای فعالسازی بلوتوث در آیفون به شرح زیر عمل کنید:

  • از فعال بودن اینترنت سیم کارت در آیفونتان اطمینان حاصل کنید.
  • با انتخاب آیکون چرخ دنده وارد منوی تنظیمات (Settings) آیفون خود شوید.
  • گزینه Bluetooth را انتخاب کنید.
  • اسلایدر موجود در کنار این گزینه را لمس نمایید تا قابلیت بلوتوث آیفون شما فعال شود.

اتصال اینترنت گوشی به لپ تاپ

حالا باید قابلیت بلوتوث را در کامپیوترتان فعال و آیفون را به کامپیوتر متصل یا اصطلاحا Pair کنید. اگر کامپیوتر شما از ویندوز ۱۰ بهره می‌برد کافیست مراحل زیر طی شوند:

  • وارد بخش Settings ویندوز ۱۰ شوید.
  • گزینه Devices را انتخاب کنید.
  • گزینه Bluetooth را انتخاب و این قابلیت را فعال نمایید.
  • چند ثانیه منتظر بمانید تا لیست بلوتوث های در دسترس نمایان شود.
  • از منوی نمایش داده شده آیفون خودتان را انتخاب و اتصال آیفون به کامپیوتر را انجام دهید.

در این شرایط احتمالا قادر خواهید بود که از اینترنت آیفون خود در کامپیوتر استفاده کنید. اگر موفق به انجام این کار نبودید یک مرتبه قابلیت Hotspot آیفون خودتان را هم فعال کنید که در روش اول اتصال اینترنت گوشی به لپ تاپ و کامپیوتر نحوه فعالسازی آن را به طور دقیق شرح دادیم. در نظر داشته باشید که آیفون های اپل از طریق بلوتوث قابلیت اتصال به کامپیوتر، مک بوک و دیگر گچت های مبتنی بر سیستم عامل هایی همچون اندروید و غیره را دارند و قابلیت اتصال دو دستگاه مبتنی بر iOS از طریق بلوتوث برای استفاده از اینترنت آن ها پشتیبانی نمی‌شود. در اینگونه شرایط باید از قابلیت Wi-Fi Hotspot برای اتصال دو گجت آی او سی استفاده کنید.

بنابراین با نحوه اتصال اینترنت گوشی به لپ تاپ و کامپیوتر از طریق بلوتوث هم آشنا شدید. این روش در شرایطی کاربرد دارد که کامپیوتر یا لپ تاپ شما از اتصال بلوتوث پشتیبانی به عمل آورد. اما اگر کامپیوتر داشته باشید که نه از اتصال بلوتوث و نه از وای فای پشتیبانی نکند تکلیف چیست؟ آیا اتصال اینترنت گوشی به لپ تاپ و کامپیوتری که شرایط این چنینی داشته باشند هم امکانپذیر خواهد بود؟ خوشبختانه پاسخ مثبت است. در اینگونه مواقع می‌توانید با استفاده از سیم رابط یا شارژر موبایل خود که یک سر آن از نوع USB است اتصال مابین کامپیوتر و گوشی را برقرار سازید و باز هم از اینترنت موبایلتان در کامپیوتر استفاده به عمل آورید. مراحل دقیق انجام این کار در بخش بعد برایتان شرح داده می‌شوند.

اتصال اینترنت گوشی به لپ تاپ و کامپیوتر از طریق کابل USB

با استفاده از کابل USB هم می‌توانید گوشی اندرویدی یا حتی آیفون خود را به کامپیوتر یا لپ تاپ متصل کرده و بدین ترتیب از اینترنت موبایل در کامپیوتر استفاده کنید. سیم USB که در این شرایط باید از آن استفاده شود همان سیم رابط و شارژر گوشی خواهد بود که یک سر آن به گوشی متصل و سر دیگرش از نوع USB بوده و قابلیت اتصال به کامپیوتر را دارد. به منظور اتصال اینترنت گوشی به لپ تاپ و کامپیوتر  از طریق کابل USB کافیست به شرحی عمل کنید که در ادامه اشاره می‌کنیم.

در گوشی های اندرویدی:

برای اینکه گوشی اندرویدی خود را با استفاده از کابل USB به کامپیوتر وصل کنید و از اینترنت آن بهره‌مند شوید کافیست به شرح زیر عمل نمایید:

  • در قدم نخست مطمئن شوید که اینترنت سیم کارت شما در گوشی فعال است.
  • با کابل USB مناسب موبایل خود را به کامپیوتر متصل کنید و اجازه دهید که موبایل شما به طور کامل توسط کامپیوتر یا لپ تاپ شناسایی شده و در صورت نیاز درایورهای آن به طور خودکار نصب شوند.
  • حالا وارد منوی تنظیمات یا همان Settings گوشی اندرویدی خود شوید.
  • وارد قسمت Wireless & Networks شده و گزینه Tethering یا Hotspot & tethering را انتخاب کنید.
  • گزینه USB Tethering را انتخاب و فعال نمایید.

اتصال اینترنت گوشی به لپ تاپ

نکته: اگر برای پیدا کردن گزینه USB Tethering در گوشی اندرویدی خود با مشکل مواجه شدید، می‌توانید از آیکون جستجویی که در منوی تنظیمات دستگاه ارائه شده استفاده نمایید و با تایپ عبارت USB Tethering گزینه مورد نظر را پیدا کنید.

بدین ترتیب گوشی شما نقش یک مودم با سیم را ایفاء می‌کند و تا زمانی که اتصال مابین گوشی و کامپیورتان برقرار باشد می‌توانید در کامپیوتر از اینترنت استفاده کنید.  خوشبختانه امکان استفاده از این ویژگی در آیفون های اپل هم وجود دارد که در ادامه  در مورد جزئیات آن صحبت می‌کنیم.

در آیفون های اپل:

خوشبختانه قابلیت اتصال اینترنت گوشی به لپ تاپ و کامپیوتر از طریق کابل USB در آیفون های اپل هم پشتیبانی می‌شود. به بیان دیگر شما می‌توانید آیفون های اپل را هم با استفاده از کابل USB به کامپیوتر یا لپ تاپ خود متصل کرده و از آن ها به عنوان یک مودم سیمی و همراه استفاده کنید. برای انجام این کار کافیست مراحل زیر به ترتیب طی شوند:

  • از فعال بودن اینترنت سیم کارت خود در آیفون اطمینان حاصل کنید.
  • مطمئن شوید که جدیدترین نسخه برنامه آیتیونز (iTunes) در کامپیوتر شما نصب است.
  • با استفاده از کابل رابط مناسب، آیفون خود را به کامپیوتر وصل کنید.
  • گزینه Trust Tis Computer را از روی صفحه نمایش آیفونتان انتخاب کنید.
  • برنامه آیتیونز را اجرا کرده و وارد بخش System Preferences آن شوید.
  • گزینه Network را انتخاب کنید.
  • گزینه iPhone USB را انتخاب نمایید.

اتصال اینترنت گوشی به لپ تاپ

  • بر روی آیکون چرخ دنده کلیک کنید و گزینه Make Service Inactive را انتخاب نمایید.
  • دوباره روی همان آیکون چرخ دنده کلیک کرده و این باز گزینه Make Service Active را انتخاب کنید.

نکته: اگر کامپیوتر یا لپ تاپ شما به شبکه اینترنت دیگری متصل باشد، امکان استفاده از اینترنت آیفون را نخواهید داشت.  بنابراین مطمئن شوید که کامپیوتر یا لپ تاپ شما به هیچ شبکه اینترنت دیگری متصل نیست.

در این شرایط آیفون شما به یک مودم باسیم تبدیل می‌شود و می‌توانید از اینترنت آن در کامپیوتر استفاده کنید.  بنابراین امکان اتصال اینترنت گوشی به لپ تاپ و کامپیوتر از طریق کابل USB در آیفون های اپل هم ارائه شده و پشتیبانی می‌شود. این روش برای آن دسته افرادی کاربرد دارد که کامپیوتر یا لپ تاپ آن ها از اتصال بیسیم یا وای فای و همچنین بلوتوث پشتیبانی نمی‌کند و مجبور هستند تا با سیم ارتباط مابین مودم و کامپیوترشان را برقرار سازند.

چگونه اینترنت موبایل (سیم کارت) خود را فعال کنیم؟

برای اینکه بتوانید گوشی خود را به یک مودم تبدیل کنید و در واقع اتصال اینترنت گوشی به لپ تاپ و کامپیوتر را با موفقیت انجام دهید در قدم اول باید گوشی شما به اینترنت دسترسی داشته باشد. بنابراین شما باید اینترنت سیم کارتتان را فعال نمایید و یک بسته اینترنتی را هم در آن فعال کنید. اما چطور قادر به فعالسازی اینترنت موبایل خواهیم بود؟ با توجه به سیم کارتی که از آن استفاده می‌کنید، فعالسازی اینترنت گوشی به روش های مختلفی صورت می‌پذیرد اما ساده ترین روش این است که با پشتیبانی اپراتور سیم کارت خودتان تماس بگیرید و از آن ها بخواهید که فایل های راه اندازی اینترنت گوشی شما را برایتان ارسال کنند. در این شرایط فایل های نصبی برای شما ارسال می‌شود که در گوشی قابل نصب هستند. وقتی این فایل ها را روی گوشی نصب کردید عملا اینترنت سیم کارت شما فعال شده است و حالت باید قابلیت موبایل دیتا (Mobile Data) یا همان اینترنت سیم کارت را در موبایل خود فعال کنید. انجام این کار در گوشی های اندرویدی و آیفون های اپلی به شرحی که در ادامه اشاره می‌کنیم امکانپذیر خواهد بود.

در گوشی های اندرویدی:

برای فعالسازی موبایل دیتا در گوشی های اندرویدی کافیست مراحل زیر را به ترتیب طی کنید:

  • با انتخاب آیفون چرخ دنده وارد بخش تنظیمات (Settings) گوشی خود شوید.
  • گزینه Mobile Data را انتخاب کنید.
  • گزینه مذکور را فعال نمایید.

نکته: در گوشی های دو سیم کارت، دو تب مختلف  برای مشخص کردن سیم کارت ها ارائه شده است. اگر می‌خواهید اینترنت موبایل سیم کارت اول را فعال کنید وارد تب SIM 1 شوید و گزینه Mobile Data را فعال نمایید و اگر می‌خواهید اینترنت سیم کارت دوم شما فعال شود وارد بخش SIM 2 شده و قابلیت Mobile Data را فعال کنید.

بدین ترتیب قابلیت موبایل دیتا یا همان اینترنت سیم کارتتان فعال می‌شود و می‌توانید از آن استفاده کنید. نحوه فعالسازی موبایل دیتا در آیفون های اپل هم به شرح زیر است:

در آیفون های اپل

برای فعالسازی قابلیت Mobile Data یا همان اینترنت سیم کارت در آیفون های اپل به شرح زیر عمل کنید:

اتصال اینترنت گوشی به لپ تاپ

  • آیکون چرخ دنده را انتخاب و وارد منوی تنظیمات (Settings) گوشی شوید.
  • گزینه Cellular را انتخاب کنید.
  • گزینه Cellular Data را انتخاب و فعال نمایید.

بدین ترتیب اینترنت سیم کارت آیفونتان فعال خواهد شد و می‌توانید با سه روشی که نام بردیم اتصال اینترنت گوشی به لپ تاپ و کامپیوتر را تکمیل کنیم.

جمع‌بندی

همانطور که مشاهده کردید در این مطلب به آموزش انواع روش های اتصال اینترنت گوشی به لپ تاپ و کامپیوتر پرداختیم. امیدواریم که از این مطلب اختصاصی استفاده لازم را به عمل آورده باشید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نویسنده: امین رضائیان

امین هستم. در مورد تکنولوژی (به ویژه موبایل و تبلت) می‌نویسم. خوشحال می‌شم نظرتون رو در مورد نوشته‌هام بدونم.