in

بی نظیربی نظیر بامزهبامزه ضعیفضعیف افتضاحافتضاح

چگونه در یک هفته 5 کیلو لاغر شویم؟

?chegone dar yek hafte 5 kilogeram laqar shavim

اگر به فکر کاهش وزن اضافه خود هستید، به سادگی می توانید این کار را انجام دهید، رژیم های غذایی زیادی وجود دارند که در مدت زمان کمی میتوانند وزن زیادی از شما کم کنند و در واقع یکی از بهترین روشهای لاغری محسوب میشوند، اما در حقیقت بسیار از آنها ناسالم هستند و با پیروی زیاد از آنها، صدمات زیادی را به بدن شما وارد می کنند و نمیتوان گفت بهترین روشهای لاغری هستند!! بهترین_روشهای_لاغری در حقیقت روشی است که بدون وارد کردن کوچکترین آسیبی به بدن باعث کاهش وزن در دوره زمانی کوتاه مدت و به صورت ماندگاه و دائم باشد.

بهترین روشهای لاغری

چگونه در یک هفته 5 کیلو لاغر شویم؟

اگر به فکر کم کردن چند کیلو وزن اضافه خود هستید، به راحتی می توانید این کار را انجام دهید، رژیم های غذایی زیادی وجود دارد که در مدت زمان اندکی می توانند وزن زیادی را از شما کم کنند، اما در حقیقت بسیار از آنها ناسالم هستند و با پیروی زیاد از آنها، صدمات زیادی را به بدن شما وارد می کنند.

پیروی از رژیمی مناسب می تواند وزن شما را کم کند و از برگشت دوباره شما جلوگیری کند. کاهش دادن هر مقداری از وزن نیازمند تغییر در نو ع زندگی و عادات زندگی است. غذاهایی وجود دارند که باید به طور کلی از رژیم غذایی حذف و یا کاهش دهیم.

ورزش را نیز باید در برنامه روزانه خود قرار دهید. تمام این کارها بسیار ساده است و شما به راحتی می توانید با گنجاندن آنها در برنامه روزانه خود به راحتی مقدار زیادی از وزن خود را کم کنید، از رژیم ها ی غذایی ناسالم و نامناسب خودداری و جلوگیری کنید.

عجله نکنید، چرا که با افزودن مواد غذایی حذف شده به رژیم غذایی خود، به راحتی به وزن سابق بر میگردید. وزنی که حالا دارید، می تواند تعیین کننده مقدار وزنی باشد که می خواهید کم شود، معلوم است که فردی که وزن بالاتری دارد در ابتدا مقدار بیشتری از وزن خود را کم خواهد کرد.

بهترین راه برای کاهش وزن استفاده از همان راه قدیمی یعنی رژیم و ورزش میباشد. همگی ما به دنبال راهی جادویی هستیم که وجود ندارد. اما در حقیقت استفاده از قرص های لاغری و یا راه های سریع نتیجه ای جز مریضی ندارد.

در پایین راه هایی آمده است که به وسیله آن می توانید به راحتی مقدار زیادی از وزن خود را کم کنید، بهترین روشهای لاغری با این 7 نکته قابل دسترس است:

آب

 

بهترین روشهای لاغری

پیش از هر وعده غذایی تقریباً نیم لیتر آب بنوشید. این راه میتواند وزن شما را کم کند چرا که باعث خوردن کمتر می شود، این روش همچنین کمک میکند که شما مقدار آب مورد نیاز بدن خود را نیز بنوشید و از خوردن مواد غذایی زیاد از حد جلوگیری میکند.

مقدار کالری که میخورید را از مقدار کالری مصرفی بدن کمتر کنید

بهترین روشهای لاغری

برای انکه وزن خود را کم کنید، میبایست میزان کالری که مصرف میکنید از میزان کالری موجود در مواد غذایی بیشتر باشد. تمام لحظات زندگی حتی مواقعی که شما خواب هستید بدن شما در حال سوزاندن کالری است. می توانید با افزایش میزان فعالیت بدن و کاهش میزان کالری دریافتی بدن، به راحتی وزن خود را کم کنید. این روش بهترین روشهای لاغری بوده و یک روش در جهت سالم ماندن است. بنابراین غذاهای غیر مفید را از رژیم غذایی خود حذف کرده و جای آن مواد غذایی سالم و پرخاصیت در برنامه غذایی خود بگنجانید.

مصرف فیبر را افزایش دهید تا بهترین روشهای لاغری جوابگو باشد

بهترین روشهای لاغری

گنجاندن فیبر در رژیم غذایی می تواند باعث کاهش وزن شود. همه حبوبات، سبزیجات خام، سبزیجات نیم پز، میوه ها ،پاستاهای تهیه شده از آرد گندم ولوبیا منابع غنی فیبر هستند. اگر از ابتدای کار، مقدار زیادی مواد فیبر دار مصرف کنید احتمالاً دچار نفخ، اسهال و باد معده خواهید شد.

بنابراین مواد فیبر دار را کم کم به رژیم غذای خود بیافزایید. افزودن مقدار بیشتری آب به رژیم غذایی خود، کمک زیادی به حضم مواد غذایی فیبر دار می کنید.

در نت نظر بخوان : زندگینامه پابلو اسکوبار – سلطان کوکائین دنیا

مصرف غذاهای شیرین را متوقف کنید

با قطع مصرف شکر در رژیم غذایی، به راحتی میتوانید مقدار زیادی از وزن خود را کاهش دهید. اگر میخواهید وزن خود را سریعاً کاهش دهید، از مصرف هرگونه مواد غذایی شیرین خودداری کنید. به این معنا است که هیچ شکری را با قهوه با چای خود نخورید، از مصرف صبحانه های شیرین خودداری کنید و حتی نوشیدنی های شیرین را هم از برنامه غذایی خود کنار بگذارید.

مصرف کربوهیدرات ها را متوقف کنید، چرا که در بدن تبدیل به مواد قندی میشود و باعث چاقی و اضافه وزن در بدن شما میشود. حذف مواد غذایی حاوی کربوهیدرات می تواند باعث کاهش وزن سریع شود. امروزه مواد غذایی بسیاری وجود دارد که کربوهیدرات آنها حذف شده است، این مواد غذایی تست شده و مورد آزمایش قرار گرفته است.

مواد فیبردار را در رژیم غذایی بگنجانید.

از میوه و سبزیجات تازه بیشتر استفاده کنید.

مطمئن شوید که تمام مواد مورد نیاز بدن خود را روزانه مصرف میکنید. حتی میتوانید از شیر و یا لبنیات کم چرب و یا بدون چربی استفاده کنید.

وزن متناسب با قد خود را کنترل کنید.

نسبت های مورد نیاز بدن را بدانید

بسیاری از مردم اطلاع دقیقی از میزان مواد مصرفی مورد نیاز بدن خود ندارند. در پایین نسبتهای مورد نیاز بدن آورده شده است:

حدود هشتاد گرم گوشت، ماهی و یا مرغ که برابر کف دست میباشد.

بیست و پنج گرم پنیر و یا اندازه شصت دست.

یک قاشق چایخوری کره یا اندازه سر شصت دست.

دانستن میزان دقیق مواد غذایی مورد نیاز بدن می تواند کمک زیادی به کم کردن وزن شما کند و بهترین روشهای لاغری این مورد رو هم شامل میشود.

از مصرف غذاهای منجمد جدا خودداری کنید.

مقدار کالری مورد نیاز بدن خود را هنگامی که می خواهید وزن خود را کاهش دهید کنترل کنید.

رژیم غذایی مناسبی را انتخاب کنید که متناسب میزان کالری دریافتی بدن شما باشد و با کاهش مقدار کالری دریافتی بدن،وزن خود را نیز کم کنید.

در نت نظر بخوان : ۵ نکته ضروری برای مدیریت زمان بهتر

ورزش کنید

بسیاری از ما معتقدیم که در زندگی پرمشغله امروزه ،ما وقت کافی برای انجام تمرینات ورزشی را نداریم. تمام اینها فقط بهانه است. راه های زیادی برای انجام ورزش وجود دارد، برای مثال هنگامی که سر کار هستید،به جای استفاده از آسانسور از پله ها استفاده کنید و یا قدری دورتر پارک کنید تا بتوانید مسیر کوتاهی را پیاده روی کنید.

به جای رفتن به سینما و نشستن روی صندلی می توانید به باشگاهی رفته و مشغول بازی هایی مانند بولینگ،تنیس و یا بازیهایی که به آنها علاقه دارید شوید.

هرگونه ورزشی حتی کوچک می تواند برای شما مفید باشد. توجه داشته باشید که هرگونه رژیم غذایی که هیچ سختی نداشته باشد، برای شما بسیار مضر و بی فایده است. اکثر این رژیم ها افرادی را که فکر می کنند با معجزه می توانند لاغر شوند را گول زده و تولید کننده های این گونه رژیم ها را پولدار می کند. آنها به شما خیالاتی را می فروشند که پایان راه است.

برای کم کردن وزن فعالیت و تعهد رو از یاد نبرید

هنگامی که شما این تغییرات را در رژیم غذایی خود اعمال کردید،باید ورزشهای لازم را نیز در رژیم خود بگنجانید و مقاومت کنید.

نتیجه چنین تغیراتی رسیدن به وزن دلخواه است. در این صورت دوستان و اطرافیان شما این پیشرفت ناگهانی شما را تحسین خواهند کرد.

در نت نظر بخوان : کارتون های نوستالژیک کودکی – لیست ۲۵ تایی

امیدوارم این مطلب مورد توجه و استفاده شما عزیزان قرار گرفته باشد و بتونه یکی از مشکلات شما رو که احتمالا چاقی و اضافه وزن است بهبود ببخشد. هر انتقاد یا پیشنهادی داشتین میتونیم از طریق همین صفحه و کادر ارسال نظرات با ما در میان بگذارید. قابل ذکر است که اگر سوالی نیز از مبحث لاغری یا چاقی داشیتن خوش حال میشم بتونم کمکی بهتون بکنم، پس از این مشاوره رایگانی که در اختیارتون قرار گرفته نهایت استفاده رو بکنید و تمامیه سوالات و پیشنهادات خودتون رو با من در میون بگذارید.

4 دیدگاه

نظر بده

    مطلب های مرتبط

    1. مطلب مرتبط:

    2. مطلب مرتبط:

    3. مطلب مرتبط:

    4. مطلب مرتبط:

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

    نویسنده: احسان رباط جزی

    سلام احسان رباط جزی هستم دانشجوی رشته مهندسی صنایع و علاقه مند به حوزه نویسندگی سایت، اونم به خاطر اینکه بتونم تجربیات و دانش خودم رو با بقیه هم به اشتراک بگذارم و همینطور آدم پر انرژی و فعالی محسوب میشم.