in ,

بی نظیربی نظیر بامزهبامزه

زندگی نامه برد پیت – بازیگر جذاب آمریکایی

«zendegi name bazigar jazabe amrikayi «brad pitt

«برد پیت» بازیگر مشهور و محبوب آمریکایی، در حال حاضر 55 سال سن دارد و نزدیک به 3 دهه از اولین تجربه بازیگری او می‌گذرد، او علاوه‌ بر بازیگری و تهیه‌ کنندگی در هالیوود یک مجسمه‌ ساز هم هست که ما در ادامه زندگی نامه برد پیت بهش خواهیم پرداخت. زندگی نامه برد پیت یکی از جالب ترین و خواندنی ترین بیوگرافی ها میان افراد مشهور دنیاست، و به همگی پیشنهاد میکنم تا پایان این مطلب تحت عنوان زندگی_نامه_برد_پیت با نت نظر و من همراه باشن، مطمئناً لذت خواهند برد.

زندگی نامه برد پیت

زندگی نامه برد پیت – بازیگر جذاب آمریکایی

زمان کودکی و خانواده برد پیت

ویلیام بردلی برد پیت (William Bradley Brad Pitt) ‏ 18 دسامبر 1963 در شاونی، اوکلاهاما چشم به جهان گشود. تبار اصلی برد پیت به انگلستان بر می گردد. مادرش جین ریتا مشاور دبیرستان و پدرش ویلیام آلوین پیت مالک کمپانی ماشین های واگن میباشد. پیت همراه خواهر و برادرش در اسپرینگ فیلد در ایالت میسوری بزرگ شد جایی که بعد از تولد پیت خانواده اش به آنجا نقل مکان کردند. همچنان که او بزرگتر می شد به عنوان یک تعمید دهنده جنوبی محافظه کار شروع به کار کرد و سروده های کلیسا را می خواند. از سال 1978 تا 1982 برد به دبیرستان کیچاپو رفت. او به بازی های تنیس و بسکتبال علاقه زیادی نشان داد و در همه مسابقات جایزه اول را میگرفت. برد پیت یک شاگرد نمونه در دبیرستان بود و در همه درس هایش چه خواندنی و چه ورزش نمرات بالا اخذ میکرد.

در نت نظر بخوان : زندگینامه پابلو اسکوبار – سلطان کوکائین دنیا

زندگی نامه برد پیت

قسمت خصوصی زندگی نامه برد پیت

این بازیگر که 2 بار عنوان جذاب ترین مرد زنده را به خود تعلق داده است. او در سال 98 با ستاره سریال کمدی “دوستان” یعنی جنیفر آنیستون آشنا شد. آن ها در 29 جولای 2000 در کالیفرنیا با هم ازدواج کردند. آنها در ژانویه 2005 از هم جدا شده و در اکتبر همان سال طلاق گرفتند.

بلافاصله پس از طلاق او با آنجلینا جولی دیده شد و مشخص شد که این دو بر سر فیلمبردای فیلم “آقا و خانم اسمیت” باهم آشنا شده بودند. در می 2006 دختر آن ها شیلو نوئل جولی پیت به دنیا آمد. آن ها 3 فرزند به نام های مدوکس، پاکس تین و زهرا هم به سرپرستی گرفته اند.

در جولای 2008 دو قلوی آن ها به نام های ناکس لئون و ویوین مارشلین به دنیا آمد. آنها بین لس آنجلس و نیو اورلئان زندگی می کردند. آن ها در سال 2012 نامزد شده و در 23 اوت 2014 در یک مراسم خصوصی در فرانسه ازدواج کردند.

در سپتامبر 2016 جولی تقاضای طلاق داد و درخواست کرد که خودش سرپرستی 6 فرزندشان را بر عهده بگیرد.

زندگی نامه برد پیت

در نت نظر بخوان : زندگی نامه جانی دپ

فعالیت حرفه ای برد پیت

در سال 1991 در فیلم تلما و لوییز نقش کوچکی به مدت 14 دقیقه نقش آفرینی کرد. بخاطر همین فیلم از او درخواست بازی در فیلم دیگری شد. برد پیت با بازی های تأثیرگزار در نقش های اصلی، طی سال های 92 تا 95 خود را به عنوان یک فوق ستاره مطرح کرد. در سال 95 در فیلم 7 بازی کرد. فیلم بسیار مورد توجه منتقدان و تماشاگران سینما واقع شد تا آنجایی که از این فیلم به عنوان یکی از شاهکارهای دهه 90 یاد می شود. بازی برد پیت و مورگان فریمن در این فیلم خیره کننده بود. این فیلم اولین همکاری برد پیت با دیوید فینچر کارگردان صاحب سبک و به نام هالیوود تا آن زمان بود. در سال 1997 برد پیت در نقش یک بیمار روانی در تریلر روانشناختی تریگیلیام یعنی فیلم دوازده میمون ظاهر شد و جایزه گلدن گلوپ را برای بهترین بازیگر نقش دوم را از آن خود کرد. سپس در فیلم خوابگردها در کنار بازیگرانی چون رابرت دنیرو و داستین هافمن ظاهر شد و بعد از آن در فیلم متعلق به شیطان در کنار هریسون فورد بازی کرد.

 

زندگی نامه برد پیت

جنجال جدید برد پیت با نامزدی اش بعد از طلاق آنجلینا جولی

پییت بعد از آنجلینا جولی در 6 ماه گذشته با نری اوکسمن، معمار و محقق موسسه فناوری ماساچوست وارد رابطه شده ولی فعلاً قصد ندارد آن را به طور رسمی و در جوامع  اعلام کند. به نظر میرسد که یک پروژه معماری MIT موجب آشنایی بازیگر 55 ساله با این خانم 47 ساله شده است.

این در حالی است که در هفته های گذشته خبری مبنی بر همکاری برد پیت با همسر اولش، جنیفر آنیستون در فیلم داستان جنایی هم رسانه ای شده بود!!!!!!!!!!!!

البته حتی اگر این خبر قطعی شود، موضوع ربطی به بازگشت رابطه زناشویی آن ها نخواهد داشت.

زندگی نامه برد پیت

موفق ترین فیلم در زندگی نامه برد پیت

سال 2003 پیت کار دوبلوری را با دوبله شخصیت سندباد در انیمیشن سندباد و افسانه هفت دریا و همچنین 1 قسمت از انیمیشن پادشاه جهنم آغاز کرد. در سال 2004 پیت در فیلم های تروا در نقش آشیل و در ادامهٔ فیلم یازده یار اوشن نیز در نقش راستی رایان ایفای نقش کرد. وی برای بازی در فیلم تروا شش ماه دوره آموزش شمشیرزنی را پشت سر گذاشت. پیت در حین فیلمبرداری این فیلم دچار آسیب در ناحیه تاندون پا شد و فیلمبرداری تروا چند هفته به تعویق افتاد. فیلم تروا با 497 میلیون دلار سود ناخالص که 364 میلیون دلار آن در داخل آمریکا و 133 میلیون دلار در خارج از ایالات متحده بود موفق ترین فیلم پیت از نظر فروش تاکنون محسوب میشود.

در نت نظر بخوان : زندگی نامه لیونل مسی افسانه ای

زندگی نامه برد پیت

برخی از فیلم های برد پیت

تلما و لوییز

نیمه تاریک خورشید

خوشحال با هم

هفت

دوازده میمون

طبقه بندی

هفت سال در تبت

مکزیکی

خواب روها

جاسوس بازی

تروآ

مشاور

کنار دریا

جنگ جهانی زد 2

سفر زمان

و …

امیدوارم از این مطلب لذت برده باشید، هر انتقاد یا پیشنهاد یا نظری در ارتباط با این مطلب و دیگر مطلب های من داشتید باهام در میون بگذارید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نویسنده: احسان رباط جزی

سلام احسان رباط جزی هستم دانشجوی رشته مهندسی صنایع و علاقه مند به حوزه نویسندگی سایت، اونم به خاطر اینکه بتونم تجربیات و دانش خودم رو با بقیه هم به اشتراک بگذارم و همینطور آدم پر انرژی و فعالی محسوب میشم.