in

بی نظیربی نظیر افتضاحافتضاح بامزهبامزه ضعیفضعیف

بهترین انیمیشن‌های 2019 تا امروز

Best animated movies of 2019

بهترین انیمیشن‌های 2019 کدامند؟ قطعا ما آن‌قدر پیر نیستیم که انیمیشن‌ها برایمان مناسب نباشند. باید در نظر داشته باشی که انیمیشن‌ها سن و سال نمی‌شناسند و افراد رو با هر سن و سالی مجذوب خود می‌کنند. یکی از جذاب‌ترین اتفاقات در صنعت انیمیشن بازگشت “داستان اسباب بازی‌ها” هست. برخی از انیمیشن‌هایی که در سال جدید میلادی ساخته شدند، علاوه بر اینکه لیاقت عنوان بهترین انیمیشن‌های 2019 رو دارند، می‌توان اون‌ها رو به عنوان بهترین انیمیشن‌های چندسال اخیر نیز دانست. در ادامه این مطلب با ۱۰تا از بهترین انیمیشن‌های 2019 آشنا می‌شی.

بهترین انیمیشن‌های 2019

بهترین انیمیشن‌های 2019

۱- Missing Link  انیمیشن برتر 2019

لینک گمشده، انیمیشن جدید استودیو لایکا، داستان آقای لینک، موجودی نسبتا خنگ و به طور شگفت‌آوری باهوش و با احساس هست که آخرین نمونه باقی‌مونده از نسل انسان‌های اولیه به حساب می‌آد. در این انیمیشن یک ماجراجوی شجاع به نام سر لیونل فراست در سفری برای پیدا کردن پاگنده‌ای افسانه‌ای و رسوندن او به خانواده گمشده‌اش تلاش می‌کنه. داستان آقای لینک و سر لیونل فراست رو مثل دیگر کارهای استودیو لایکا (کورالین، پارانورمن و …) نباید از دست بدی.

لینک گمشده

۲- انیمیشن The Addams Family

یکی از بهترین انیمیشن‌هایی که امسال با آن روبه‌رو خواهیم شد، انیمیشن خانواده آدامز هست. مدت زیادی هست که خبرهایی مبنی بر ساخت یک انیمیشن سینمایی براساس خانواده آدامز شنیده می‌شد و حتی در سال ۲۰۱۰ شایعاتی منتشر شد که تیم برتون قراره کارگردانی انیمیشن The Addams Family رو بر عهده بگیره. در نهایت کمپانی MGM حق ساخت این مجموعه رو بدست آورد و مراحل پیش تولید این انیمیشن رسما آغاز شد.

خانواده آدامز

۳- Shaun the Sheep 2 جذاب‌ترین انیمیشن 2019

یکی دیگر از بهترین انیمیشن‌های 2019 که باید منتظر اکران آن تا آخر سال میلادی باشیم، انیمیشن شان گوسفند ۲ هست که در ادامه داستان Shaun of the Sheep Movie ساخته شده. طبق اولین تریلر منتشر شده از این انیمیشن، یک موجود فضایی در مزرعه این گوسفندان سقوط می‌کنه که در واقع به نظر می‌رسه نسخه فضایی گوسفند هست. در ادامه شاهد تلاش گوسفندان برای بازگردادن این موجود فضایی به خانه‌اش هستیم.

شان گوسفند ۲

۴- Ugly Dolls  انیمیشن زیبای 2019

فیلم عروسک‌های زشت در یک شهر دوست داشتنی به نام آگلی ویل اتفاق می‌افته که عروسک‌های زشت در آن زندگی می‌کنند. آگلی ویل جایی هست که هر چقدر افراد غیر عادی‌تر باشند، مشهورتر هستند و خاص‌تر به نظر می‌رسند. همه چیز به صورت عادی پیش می‌ره تا این‌که عروسکی به نام موکسی و دوستانش تصمیم می‌گیرند که به سمت دیگر کوهی که در نزدیکی شهر آن‌ها قرار داره، سفر کنند. طبق گفته کمپانی سازنده، این انیمیشن در تاریخ ۱۰ می ۲۰۱۹ یعنی ۲۰ اردیبهشت اکران می‌شه.

بهترین انیمیشن‌های 2019

۵- انیمیشن The Angry Birds Movie

پرندگان خشمگین یا Angry Birds از بزرگ‌ترین محصولات فنلاند به حساب می‌آد. شرکت Rovio به مناسب 10 سالگی آن تصمیم به ساخت انیمیشن پرندگان خشمگین 2 رو داره. ۲ ماه گذشته، اولین تریلر رسمی این انیمیشن منتشر شد که در آن شاهد معرفی شخصیت شرور و منفی اصلی این قسمت به نام زتا با صداپیشگی لزلی جونز، هستیم. این انیمیشن در تاریخ ۱۶ آگوست ۲۰۱۹ (۲۵ مرداد ۱۳۹۸) به روی پرده‌های سینما می‌ره.

انیمیشن پرندگان خشمگین ۲

در نت نظر بخوان: بهترین فیلم های عاشقانه ۲۰۱۹ تا امروز

۶- Wonder Park  جذاب‌ترین انیمیشن 2019

انیمیشن Wonder Park روایت‌گر داستان نوجوانی خلاق هست که یک پارک سرگرمی فوق‌العاده پر از سواری‌های شگفت‌انگیز و حیوانات سخنگوی جالب به نام پارک عجایب رو پیدا می‌کنه که در جنگل متروکه واقع شده. اما او خیلی زود متوجه می‌شه که پارک در واقع از تخیلات خودش سرچشمه گرفته و او تنها کسی هست که می‌تونه این مکان جادویی رو نجات بده و با کمک حیوانات به عجایب آن جان دوباره ببخشه.

پارک عجایب

۷- How to Train Your Dragon 3 از بهترین انیمیشن‌های 2019

انیمیشن How to Train Your Dragon یکی از بهترین انیمیشن‌های 2019 محسوب می‌شه که به تازگی در آمریکا اکران شده و به خوبی تونسته نظر منتقدان رو به خودش جلب کنه و امتیازات بالایی بگیره. در این انیمیشن قراره یک بار دیگر شاهد ماجراجویی‌های جدیدی از هیکاپ باشی. او دیگر به رویای خودش در جهت ایجاد یک آرمان‌شهر برای دوست اژدهایش یعنی بی‌دندان و تمام اژدهایان جهان دست پیدا کرده. حال خطر دیگری خانه و روستای هیکاپ رو تهدید می‌کنه و حاکمیت او به عنوان رئیس آن مورد آزمایش قرار می‌گیره.

چگونه اژدهای خود را تربیت کنیم ۳

۸- The Lego Movie 2 بهترین انیمیشن 2019

داستان انیمیشن The Lego Movie 2 در یک دنیای خیالی که همه چیز از لگو ساخته شده اتفاق نمی‌افته. بلکه حوادث آن در تخیلات پسر بچه‎ای به اسم فین اتفاق می‎افته که در قسمت اول از لگوها برای نشان دادن احساسات پیچیده‌اش درباره پدر مغرور خود استفاده کرد و حالا در قسمت دوم برای مقابله با خواهر کوچک خود بیانکا، این قضیه رو ادامه می‎ده. این موضوع زندگی ساکنان جهان داخلی تخیل فین یعنی افرادی مانند امت و وایلداستایل رو سخت‎تر می‎کنه.

بهترین انیمیشن‌های 2019

۹- انیمیشن The Secret Life of Pets 2

کمپانی Illumination Entertainment با همکاری شرکت Universal Pictures تصمیم به ساخت قسمت دوم انیمیشن The Secret Life of Pets گرفتند که احتمالا درمیان بهترین انیمیشن‌های امسال حرفی برای گفتن خواهد داشت. در اولین تریلر این انیمیشن شاهد مکس هستیم که به همراه صاحب خود به دامپزشکی می‌ره و در این مکان با برخی از حیوانات با مشکلات مختلف ملاقات می‌کنه.

زندگی اسرارآمیز حیوانات خانگی

۱۰- Frozen 2  پرمخاطب‌ترین انیمیشن 2019

آخرین انیمیشن از لیست بهترین انیمیشن‌های سال جدید، Frozen 2 هست که با انتشار اولین تریلر خود، موفق شد رکورد پربیننده‌ترین تریلر یک انیمیشن در اولین روز انتشار رو بشکنه. جاش گد، کریستن بل، آیدینا منزل، جاناتان گروف، ایوان ریچل وود و استرلینگ کی براون، از جمله صداپیشگانی هستند که در انیمیشن Frozen 2 حضور دارند و صداپیشگی شخصیت‌های این قسمت رو بر عهده خواهند داشت.

منجمد ۲

با برخی از بهترین انیمیشن‌های سال 2019 آشنا شدی. امیدوارم از خوندن این مطلب لذت برده باشی. بی‌شک یکی از انیمیشن‌هایی که همه ما بی‌صبرانه منتظر اکرانش هستیم، Toy Story 4 هست. راستی بهترین انیمیشن امسال از نظر تو کدام هست؟ اگر نظری داری خوشحال می‌شم در بخش دیدگاه‌ها برام بنویسی.

4 دیدگاه

نظر بده
  1. سلام حتما انیمیشن ناروتو
    ناروتو شیپودن
    بوروتو
    ۷ فیلم سینمایی ناروتو
    رو بزارید با اختلاف بهترینن

  2. از انیمیشن هایی که قرار دادین ممنونم به نظر من frozen2برنده میشه ولی خودم هیچ علاقه ای بهش ندارم

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نویسنده: مهتاب حسینی نژاد

دانشجوی مهندسی نرم افزار هستم. آرزوهای بزرگ و سوالات بزرگ‌تری در ذهنم دارم. اما عقیده دارم این زمانی که ما آدم‌ها در اختیار داریم مطلقا برای خودمون نیست. این رو هم بگم که عاشق موسیقی هستم. و اینکه امیدوارم بتونم با مطالبم به شما کمک کنم...