in

بی نظیربی نظیر بامزهبامزه افتضاحافتضاح ضعیفضعیف

روش های کسب درآمد از اینستاگرام

ravesh haye kasbe daramad az instagram

کسب درآمد از اینستاگرام امروزه تبدیل به امری شده که برخی افراد به صورت میلیونی از آن درآمدزایی میکنند، مخصوصا وقتی این نرم افزار یکی از محبوب ترین نرم افزار های دنیاست. کسب درآمد از اینستاگرام به چه صورتی شکل میگیرد؟ راه ها و روشهای کسب درآمد به طور اصولی و پربازده در اینستاگرام به چه نحوی است؟ فیریلنسر و فیریلنسریگ به چه معناست؟ سعی داریم پاسخ تمامیه این سوالات رو در این مطلب به صورت کاملا جامع و تشریحی برای شما عنوان کنیم و راههای اصولی و پایه ای و حرفه ای کسب_درآمد_از_اینستاگرام رو برای شما عزیزان شرح دهیم.

کسب درآمد از اینستاگرام

روش های کسب درآمد از اینستاگرام

فروش مستقیم کالا و خدمات یکی از روشهای کسب درآمد از اینستاگرام

یکی از روش هایی که خیلی از افراد از طریق آن در اینستاگرام کسب درآمد دارند فروش کالا و خدمات محسوب میشود. افرادی که از این روش منطقی برای درآمدزایی از اینستاگرام استفاده میکنند امکان دارد کالا یا خدماتی از خودشان و یا دیگران عرضه و ارائه کنند. امکان دارد کالایی فیزیکی یا حتی دیجیتالی به مخاطبان خود عرضه کنند. به عنوان مثال فروش شماره های رند تلفن همراه یا فروش کیک های دست ساز خانگی و یا فروش تور های آخر لحظه ای هواپیما، قطار، اتوبوس و … میتوان گفت همه مثال هایی که زدیم جزو فروش مستقیم کالا و خدمات به شمار می آیند.

در نت نظر بخوان : اصول نوشتن نامه اداری

 

کسب درآمد از اینستاگرام

فروش غیر مستقیم کالا و خدمات

این روش هم نیز روشی است که بسیاری از آن به عنوان راهی برای کسب درآمد در نرم افزار محبوب اینستاگرام استفاده میکنند. بیشتر افرادی که فالوور های زیادی در پیج خود دارند، میتوانند از این روش برای گرفتن تبلیغات دیگر کسب و کارهای نوپا و … اقدام به کسب درآمدهای مناسب کنند. همچنین میتوان عنوان داشت که افراد معروف یا به اصطلاح سلبریتی ها که دارای محبوبیت و دنبال کنندگان (فالوور) زیادی هستند. در این روش به طور غیر مستقیم محصول یا خدمت کسب و کار مورد نظر  نیز تبلیغ میشود. در حقیقت در این روش تبلیغات با محتوا در هم آمیخته شده است و جزیی از روش های بازاریابی محتوایی نیز به شمار می آید.

کسب درآمد از اینستاگرام

برای مثال افراد معروفی که در کلیپ های خنده دار، خود به برند خاصی اشاره میکنند در اصل قصد دارند در محتوای سرگرم کننده ای که به مخاطبان میلیونی خود ارائه میدهند، آن برند مورد نظر را نیز معرفی و برند سازی کنند. در این روش از بازیگران و ورزشکاران معروف و مشهور نیز بسیار استفاده میشود.

در نت نظر بخوان : زندگینامه پابلو اسکوبار – سلطان کوکائین دنیا

کسب درآمد از اینستاگرام

برای مثال بازیگرانی که برای تبلیغ یک برند در حوزه چرم، لباسی از آن برند را بر تن میکنند و عکس آن را در بیلبوردهای تبلیغاتی شهر نصب میکنند، نمونه ای از این نوع روش کسب درآمد در اینستاگرام به شمار می آید. به این روش اینفلوئنسر مارکتینگ یا بازاریابی از طریق افراد تاثیر گذار نیز میگویند. کسب و کارهای بسیاری از این روش برای معرفی و برند سازی برند و شرکت خود استفاده میبرند.

کسب درآمد از اینستاگرام

برند سازی در اینستاگرام جزو روشهای کسب درآمد از اینستاگرام

یکی دیگر از روش هایی که میتوان گفت به صورت غیر مستقیم از طریق آن قادر هستید کسب درآمد در اینستاگرام را تجربه کنید، برند سازی میباشد. بسیاری از کسب و کار ها از طریق برند سازی در اینستاگرام سعی دارند مخاطبان زیادی را با کسب و کار خود آشنا کنند و به اصطلاح فالوور های خود رو افزایش دهند و بعد روی آن ها بازاریابی انجام دهند. مثلا کسب و کارهایی که با برند سازی قصد داردند مخاطبان زیادی را به حضور در سمینارها و ورک شاپ های عملی شان دعوت کنند مثالی بارز در حوزه برند سازی در اینستاگرام محسوب میشود.

در نت نظر بخوان : پر طرفدارترین شغل ها در سال ۱۴۰۴ – لیست ۱۰ تایی

کسب درآمد از اینستاگرام

در این روش درآمدزایی اغلب کسب و کارها میخواهند مخاطبان خود را از اینستاگرام وارد بستر اصلی کسب و کارشان که بیشتر ممکن است وب سایتشان باشد میکنند و سعی دارند روی آنها عملیات بازاریابی انجام دهند تا مخاطبان خود را عاشق خدمات یا محصولات خود کنند. این روش یکی از بهترین روش های کسب درآمد در اینستاگرام به شمار می آید. چون از این طریق قادر هستید مانور بیشتری روی مخاطبان و علاقه مندان به کسب و کار خود دهید. از طرفی ماندگاری شبکه های اجتماعی در کشور ما همیشگی نیست پس بهتر است در نرم افزار های اینچنینی مانند اینستاگرام برای کسب درآمد غیر مستقیم و بیشتر برای بازاریابی اینترنتی استفاده کنید.

در نت نظر بخوان:

روشهای کسب درآمد در خانه – لیست ۲۰ تایی

بهترین برنامه دانلود از اینستاگرام

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نویسنده: احسان رباط جزی

سلام احسان رباط جزی هستم دانشجوی رشته مهندسی صنایع و علاقه مند به حوزه نویسندگی سایت، اونم به خاطر اینکه بتونم تجربیات و دانش خودم رو با بقیه هم به اشتراک بگذارم و همینطور آدم پر انرژی و فعالی محسوب میشم.