in ,

خرید فرش کاشان – فرش 1200 شانه

خرید فرش کاشان – فرش 1200 شانه

نمایشاه تهران فرش کوروش
نمایشاه تهران فرش کوروش

خرید فرش یکی از دشوارترین کارهاست چرا که نیاز به زمان زیادی برای فکر کردن دارد. برای کسانی که در تهران زندگی می‌کنند قطعا خرید فرش پرهزینه تر هم خواهد بود چرا که هزینه حمل و نقل فرش از کارخانه های تولید فرش تا تهران بر قیمت فرش می‌افزاید. اگر خرید فرش کاشان مد نظر شماست باید گفت که کارخانه فرش کاشان خرید فرش کاشان را برای مشتریان و خریداران ساده کرده است.

چرا خرید فرش کاشان از کارخانه فرش کاشان ارزان است؟

امکان رفتن به کارخانه فرش کاشان برای خرید فرش کاشان برای همه مقدور نیست و یا پرهزینه است. کارخانه فرش ستاره کوروش برای مشتریان امکان خرید فرش کاشان را بصورت مستقیم در فروشگاه تهران ولی با قیمت درب کارخانه فراهم آورده است تا مشتریان بتوانند فرش مورد نظر خود را بدون پرداخت هزینه اضافی در تهران ببیند و بخرند ولی هزینه اضافه تری پرداخت نکنند.

خرید فرش کاشان به قیمت درب کارخانه
خرید فرش کاشان به قیمت درب کارخانه

فروشگاه فرش کوروش

در مجموعه فروشکاه فرش کوروش همه محصولا تولید شده در کارخانه فرش موجود است. این گستردگی محصولات قدرت انتخاب بسیار بالایی به خریداران و فروشندگاه فرش کاشان می دهد تا بتوانند بیشترین تنوع را در انتخاب های خود تجربه کنند. اطلاعات بیشتر در مورد فروشگاه فرش کوروش را می توانید از طریق وبسایت کارخانه فرش کاشان بدست آورید.

گروه تولیدان کارخانه فرش کوروش

فرش 500 شانه

گروه فرش های 500 شانه فرش کاشان که با دستگاه وندویل بلژیک بافته شده اند ارزان تر هستند.

از این گروه تولیدان برای کمک به نیازمندان ، کمک رسانی به سیل و زلزله زدگان و نیز هدیه و کمک برای جهیزیه بی سرپرستان استقبال زیادی شده است.

نمایشاه تهران فرش کوروش
نمایشگاه تهران فرش کوروش

فرش 700 شانه

از گروه تولیدان رایج فرش کوروش فرش 700 شانه است . فرش 700 شانه با توجه به ضخامت بالا از کیفیت بالاتری هم برخودار است. فرش 700 شانه با دو مدل کیفیت موجود است. این گروه در میان مشتریانی که فرش با ضخامت بالاتری می خواهند محبوب است

فرش 700 شانه بافت hcpx2 : این فرش ریزبافت است و کیفیت بالایی دارد (با نخ 100% اکرولیک)

فرش 700 شانه تبدیلی: این مدل فرش از مدل پیشین کیفیت کمتری دارد چرا که با دستگاه 500 شانه ای که هزینه ای تقویت شده است ساخته می شود

فرش 1000 شانه

فرش 1000 شانه از لحاظ کیفیت در رده بالا A  قرار دارد. فرش 1000 شانه با داشتن ضخامت بالایی مشابه فرش 700 شانه و نیز ریزبافتی بالایی مشابه فرش 1200 شانه بسیار محبوب است به خصوص در میان افرادی که دو فاکتور مهم برای انتخاب فرش دارند. ریزنق

بیشتر فروش این محصولات برای مشتریانی هست که ضخامت و ریز نقشی هر دو در کنار هم خیلی شرط مهمی برای انتخاب هست

فرش 1200 شانه

فرش 1200 شانه  بی شک فرشی بسیار زیباست چرا که ریزبافت ترین فرش ماشینی ایران است. فرش 1200 شانه اغلب با نخ ترک و آلمانی بافت میشود و با تراکم 3600 دارای بیشترین تراکم در فرش است.

فرش 1200 شانه بسیار مناسب است برای افردای ظاهر زیبای فرش که برآمده از ریزبافتی فرش است مهمترین معیار انتخاب هست

کارخانه فرش کاشان
کارخانه فرش کاشان

نشانی: تهران، تهرانپارس، خیابان 196 شرقی، بین چهار راه 135 و 137 (بالاتر از خیابان شفیعی مکرم )، پلاک 78
تلفن نمایشگاه تهران 77320031
همراه: 09125860235
وبسایت: www.bfarsh.com
کانال تلگرام: bfarsh
اینستاگرام: bfarsh

فروشگاه فرش کوروش با به کارگیری علم و تجربه در کنار تکنولوژی روز دنیا توانسته است جایگاه بالاتری از سایر فروشگاه های فرش کاشان بدست آورد. فرش کوروش با کمک کارکنان توانا سعی در ارائه بهترین تجربه ممکن به مشتریان خرید فرش دارد و با سرعت عمل و کیفیت بالا در حال پیشرفت روزافزون در این راه است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نویسنده: سیامک

نویسندگی را دوست دارم و به خصوص در مورد سینما. سعی می کنم نگاه مهندسی و علمی به همه چیزهای دور و بر داشته باشم چرا که قبل از نویسنده بودن مهندس هستم. سعی می کنم با نوشتن در مورد مسائل جذاب و نه چندان سطحی روز کمکی بکنم به بالابردن سطح دانش عمومی و بعضا تخصصی جوان هایی مثل خودن.