in

افتضاحافتضاح بی نظیربی نظیر ضعیفضعیف بامزهبامزه

بهترین بازی‌های اندروید 2019 – لیست 10تایی

Best android games of 2019

به دنبال بهترین بازی‌های اندروید 2019 می‌گردی؟ اگر پاسخت مثبت هست، به مکان درستی پا گذاشتی. هر وقت بازی جدیدی منتشر بشه که ارزش اضافه شدن به این لیست رو داشته باشه، این لیست رو به روز می کنیم. بنابراین همیشه از جدیدترین و بهترین بازی‌ها مطلع خواهی شد. این که آیا شما گیمری کژوآل هستی و به برخی از بازی‌های جدید و تازه نیاز داری یا حرفه‌ای و به دنبال جدیدترین و بهترین بازی‌های اندروید 2019 هستی، که شایسته وقت و توجه تو باشه، این‌ها بهترین بازی‌های اندروید 2019 هست که هم اکنون می‌تونی دانلود کنی و از گیم پلی اون‌ها لذت ببری.

بهترین بازی‌های اندروید 2019

۱- Milkmaid of the Milky Way

سال 1920 در نروژ هست و تو در نقش یک زن جوانی به نام روث به تنهایی در مکانی دور در مزرعه‌ای زندگی می کنی. در طول روزکاری از یک گاو مراقبت می‌کنی و فرآورده‌های لبنی خوشمزه‌ای رو تولید می‌کنی که دوستانت این محصولات رو در نزدیک‌ترین شهر به فروش می‌رسونن. به علت زندگی در چنین شرایط روستایی و انجام کارهای سخت و طاقت فرسا، روث مدام در حال فکر هست که آیا این زندگی‌ای هست که واقعا من می‌خوام؟ اما این وضعیت ادامه نداره و با وقوع اتفاقات مرموزی شرایط تغییر خواهد کرد. 

Milkmaid of the Milky Way

۲- Stardew Valley

یکی دیگر از بهترین بازی‌های اندروید 2019 ، Stardew Valley بازی‌ای در سبک نقش‌آفرینی می‌باشد.  در این بازی یک کاراکتر منحصر به فرد برای خودت بساز و به حومه شهر سفر کن؛ جایی که در آن می‌تونی همراه با آرامش و بدون دغدغه به کشاورزی و ارتقا خونه خودت بپردازی و آیتم‌ها و ابزار جدیدی رو برای بهبود کار خود تهیه کنی. در میان مناطق مختلف به گشت و گذار بپرداز، با همسایه‌های خود صحبت کن و کارهای مورد نیاز اون‌ها و خودت رو انجام بده.

Stardew Valley

۳- Silly Walks

Silly Walks یک بازی ماجراجویی از استودیوی بازی‌سازی Part Time Monkey می‌باشد که در سیستم عامل اندروید بصورت رایگان منتشر شده. در این بازی اندروید تو باید به عنوان آناناس، کیک کوچک، پاستا و یا بسیاری از شخصیت‌های دیگر بازی کنی و از خوردن گوشت گوسفند اجتناب کنی و از شربت پنیری دور بشی و با سایر شخصیت‌ها مسابقه بدی و در نهایت با روسا نبرد کنی.

Silly Walks

۴- Layton’s Mystery Journey

بازی Layton’s Mystery Journey برای اندروید که در آن تو کنترل و هدایت دختری به نام کاتریل رو بر عهده می‌گیری! او که قصد داره راه پدرش را ادامه بده، یک آژانس کار‌آگا‌هی تاسیس می‌کنه؛ در حالی که کاتریل لیتون در جستجوی پدر گمشده‌اش هست، پرونده‌های مختلفی رو قبول می‌کنه و در جریان توطئه‌ای قرار می‌گیره که باید با کمک سگ سخنگو‌یی به نام شرل اون رو حل کنه. 

بهترین بازی‌های اندروید 2019

۵- بازی Oddmar

از بین تمام بازی‌هایی که من در سال 2019 بازی کردم، Oddmar تا حدودی به عنوان یکی ازبهترین بازی‌های مورد علاقه من  برجسته هست. زیرا از سکانس شروع آن از طریق انیمیشن زیبایی که نشان دهنده عمق جزئیاتی هست که به ندرت در یک بازی موبایل مشاهده می کنی، غافلگیر خواهی شد. پیشنهاد می‌کنم که این بازی که شخصیت‌های خوب و داستانی عالی برای گفتن داره، رو امتحان کن. 

در نت نظر بخوان: بهترین بازی‌های کامپیوتری ۲۰۱۹

بازی Oddmar

۶- Holedown از بهترین بازی‌های اندروید 2019

پیدا کردن یک بازی پازلی سرگرم کننده که سعی در فروش قدرت‌های جدید یا جان اضافی یا چیز دیگری نداشته باشد، کار سختی هست. این یک گیم انتخاب کن و بازی کن هست که درکش بسیار ساده‌ست، اما به سرعت متوجه می‌شی که مقداری استراتژی و مهارت در آن نیاز هست.  ارتقا و کسب امتیاز بیشتر، راه ورود رو به سیاره‌های دیگر و رسیدن به هسته اون‌ها رو باز می‌کنه. دقیق و با استراتژی نشانه بگیر و غرق در گرافیک عجیب و موسیقی زیبای بازی شو.

Holedown

۷- بازی NightWar

BattleChasers: NightWar یک JRPG برنده جوایز متعدد هست که یکی از کامل‌ترین تجربه‌های RPG موبایل رو که در سال 2019 می‌تونی تجربی کنی، ارائه می‌ده. و این موضوع به این معنی هست که هیچ خرید درون برنامه‌ای یا DLC پولی برای نگرانی وجود نداره. بنابراین خداوند را سپاس! این بازی با یک جهان مستحکم که پر از سیاه چال‌های پنهان برای کشف، رئیس‌های جنگجو برای کشتن و سایر شگفتی‌های موجود در طول راه شروع می‌شه.

بازی NightWar

۸- Bendy in Nightmare Run

اگر دوست داری دونده تا بی‌نهایت شما در کارتون‌های دهه 1930 قرار داشته باشه، Bendy in Nightmare Run دقیقا طبق سلیقه تو طراحی شده. تو بندی (یا شخصیت‌های دیگری مانند بوریس گرگ یا آلیس فرشته) رو کنترل می‌کنی. در طول راه، بندی می‌تونه قوطی‌های سوپ رو برای کمک به تقویت سلامتی و توانایی‌های خودش جمع کنه و سلاح‌هایی در دسترس هست که می‌تونه به تو در کشتن هیولاها کمک کنه.

بهترین بازی‌های اندروید 2019

9- Infinite West

یکی دیگر از بهترین بازی های اندروید 2019 بازی غرب بی‌نهایت هست. داستان این بازی اندرویدی، روایتی از یک تفنگدار سابق آمریکایی رو به تصویر می‌کشه. همسر و فرزند او توسط گروهی از گنگسترهای بی‌رحم به قتل رسیده‌اند. حال او تصمیم داره که دشمنانش رو یکی پس از دیگری از بین ببره و در برابر حرکات اون‌ها ایستادگی کنه.

Infinite West

10- Shadowgun Legends

آخرین بازی از لیست بهترین بازی‌های اندروید 2019 یک بازی اکشن فوق العاده هست. در بازی Shadowgun Legends به عنوان شخصیت اصلی بازی با در دست گرفتن سلاح‌های قدرتمند به نبرد با مهاجمین می‌ری و اون‌ها رو یکی پس از دیگری از بین می‌بری! مهاجمان، موجوداتی عظیم الجثه با قدرت‌های زیاد هستند که با شلیک‌های پشت سر هم از پا درمیان. گرافیک خیره کننده بازی Shadowgun Legends در اولین اجرا نظرتون رو جلب می‌کنه.

بهترین بازی‌های اندروید 2019

امیدوارم از خوندن این مطلب لذت برده باشی. اگر نظری داری خوشحال می‌شویم در بخش دیدگاه‌ها برای‌مان بنویسی. 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نویسنده: مهتاب حسینی نژاد

دانشجوی مهندسی نرم افزار هستم. آرزوهای بزرگ و سوالات بزرگ‌تری در ذهنم دارم. اما عقیده دارم این زمانی که ما آدم‌ها در اختیار داریم مطلقا برای خودمون نیست. این رو هم بگم که عاشق موسیقی هستم. و اینکه امیدوارم بتونم با مطالبم به شما کمک کنم...