in

بی نظیربی نظیر

بهترین دکتر زنان در تهران – لیست ۱۰ تایی

behtarin doktor zanan dar Tehran – list 10 tayi

پیدا کردن متخصص خوب برای درمان بیماری های زنان، نیاز به تحقیق و بررسی دارد. در این مطلب و بر اساس نظرات مردم، لیستی از بهترین دکتر زنان در تهران را به شما معرفی می کنم. شاید این لیست کوتاه و محدود باشد، اما مطمئنا در انتخاب پزشک و جراحی توانمند برای درمان بیماری های خاص زنانه، به شما کمک خواهد کرد.

بهترین دکتر زنان در تهران

۱ – فریبا الماسی، از متخصصین برتر در زمینه ی زنان و زایمان

فریبا الماسی از متخصصین برتر در بخش زنان

  • آدرس: تهران، ولیعصر، سه راه توانیر، مقابل بیمارستان دی، کوچه دوم گاندی، ساختمان پزشکان دی، طبقه ۹
  • تلفن: ۸۸۸۷۰۹۲۵ – ۸۸۸۸۶۳۹۵

سرکار خانم دکتر فریبا الماسی، یکی از بهترین متخصصان زنان و زایمان در تهران است که علاوه بر تخصص خود در این زمینه، مدرک فلوشیپ در رشته جراحی لاپاروسکوپی هم دارد. ایشان همچنین کتاب های متعددی را تالیف کرده اند که از جمله مهمترین آنها می توان به کتاب های ایدز و جنبه های بهداشتی آن، کتاب بهداشت دوران بارداری و کتاب سرطان پستان اشاره کرد. تمامی این خصوصیات نشان از میزان دانش و به روز بودن اطلاعات تخصصی خانم دکتر الماسی دارد.

۲ – دکتر غزاله موسوی زاده، از پزشکان برتر

دکتر غزاله موسوی زاده از پزشکان برتر

  • آدرس: تهران، شهران جنوبی، نبش قدس، پلاک ۱۲، طبقه ۳، واحد۱۱
  • تلفن: ۴۴۳۲۸۲۴۴

دکتر غزاله موسوی زاده، از دیگر پزشکان متخصص در زمینه مشکلات زنان و زایمان در تهران است. با مراجعه به مطب ایشان می توانید مشکلات زنانه خود را با ایشان در میان گذاشته و در سریعترین زمان ممکن، سلامتی خود را بازیابید. این پزشک متخصص، یکی از بهترین دکتر زنان در تهران است.

۳ – دکتر لیلا سلطانی، بهترین دکتر زنان در تهران

دکتر لیلا سلطانی بهترین دکتر زنان در تهران

  • آدرس: تهران، تقاطع بزرگراه آیت الله حکیم و بلوار اباذر، نبش کوچه مینا، ساختمان مینا، واحد ۸
  • تلفن: ۴۴۰۳۵۴۳۶

خانم دکتر سلطانی، متخصص زیبایی زنان است و تجربه بالایی در زمینه زایمان طبیعی و زایمان سزارین دارد. از خدمات متنوع دکتر سلطانی، می توان به مراقبت های قبل و بعد از بارداری، امکان تعیین جنسیت قبل از بارداری، تشخیص جنسیت و مراقبت های حین بارداری، درمان ناباروری، باروری با IVF ، زایمان طبیعی، زایمان سزارین، زایمان بدون درد، درمان کیست تخمدان، درمان سرطان رحم، جراحی زیبایی واژن و … اشاره کرد.

۴ – دکتر فریده مظفری کرمانی، متخصص زنان و زایمان تهران

دکتر فریده مظفری کرمانی متخصص زنان و زایمان

  • آدرس: تهران، بلوار جنت آباد، بالاتر از همت، ابتدای خیابان بیست متری گلستان، پلاک ۹۸، طبقه اول، بالای داروخانه دکتر خوشخو
  • تلفن: ۴۴۴۸۴۶۶۳ – ۴۴۶۰۸۱۰۱

دکتر فریده مظفری کرمانی، دارای بورد تخصصی زنان، زایمان و نازایی و مدرک تکمیلی لاپاراسکوپی و سونوگرافی از دانشگاه علوم پزشکی تهران است. خانم دکتر کرمانی با تکیه بر تجربه بالای خود در زمینه ی بیماری های زنان و زایمان، توانسته رضایت کامل مراجعه کنندگان را جلب کرده و خیلی از مشکلات زنان را درمان کند.

۵ – دکتر زهرا سادات آستانه، از دکترهای نمونه در بخش زنان

دکتر زهرا سادات آستانه از دکترهای نمونه در بخش زنان

  • آدرس: تهران، ستارخان، سر شادمان، ساختمان پزشکان ستارخان، طبقه اول
  • تلفن: ۶۶۵۶۰۹۰۴

دکتر زهرا سادات آستانه، جراح و متخصص زنان، زایمان و نازایی، دارای بورد تخصصی زنان و زایمان از دانشگاه علوم پزشکی تهران، عضو انجمن جراحان ایران و انجمن زنان و زایمان ایران است. ایشان در حوزه فعالیت خود بسیار با تجربه است و توانسته جراحی های بسیار حساسی را با موفقیت انجام دهد.

۶ – دکتر شهناز شایان فر، جراح و متخصص زنان و زایمان

دکتر شهناز شایان فر جراح و متخصص زنان و زایمان
  • آدرس: تهران، یوسف آباد، جنب خیابان شصتم، ساختمان پزشکان ماهان، طبقه ۱، واحد ۴
  • تلفن: ۸۸۰۵۷۸۷۵ – ۸۸۰۳۰۶۹۷

خانم دکتر شایان فر، یکی از موفق ترین متخصصان در زمینه اعمال جراحی زیبائی ناحیه تناسلی بانوان است و نتایج فعالیت های ایشان، قابل مقایسه و رقابت با بهترین جراحان زیبایی در دنیا است. ایشان همچنین در زمینه اعمال جراحی با هیستروسکوپ مانند خروج پولیپ، خروج سپتوم رحم و میومکتومی (خروج فیبرم رحم) نیز توانایی چشمگیری دارند. با این تفاسیر، دکتر شایان فر را می توان بهترین دکتر زنان در تهران دانست.

۷ – دکتر فاطمه نیک پور، از پزشکان نمونه زنان

دکتر فاطمه نیک پور از پزشکان نمونه زنان

  • آدرس: تهران، خیابان گاندی جنوبی، پایین تر از اتوبان همت، جنب بیمارستان گاندی، شماره ۱۳۲، طبقه ۲، واحد ۱۱
  • تلفن: ۸۸۷۹۱۸۰۱ – ۸۸۷۹۱۵۲۵ – ۰۹۳۸۳۰۰۵۸۵۱

دکتر فاطمه نیک پور، جراح و متخصص زنان، زایمان و نازایی و فارغ التحصیل دانشگاه علوم پزشکی تهران است. جالب است بدانید که خانم دکتر مفتخر به کسب عنوان رزیدنت نمونه در دوره دکترای تخصصی زنان و زایمان شده اند. با مراجعه به مطب دکتر نیک پور، به راحتی می توانید بیماری خود را با ایشان در میان گذاشته و راه حلی مناسب برای درمان بیماری زنانه خود پیدا کنید.

۸ – دکتر ریحانه رمضانی نژاد، از متخصصین معتبر و ماهر زنان

دکتر ریحانه رمضانی نژاد از متخصصین معتبر و ماهر زنان

  • آدرس: تهران، فلکه دوم تهرانپارس، خیابان جشنواره، بین چهارراه سید الشهدا و خیابان سجده ای، روبروی داروخانه دکتر بحرینی، پلاک ۲۴۸، طبقه ۴، واحد ۱۱
  • تلفن: ۷۶۷۱۰۴۶۵ – ۷۷۸۷۴۰۸۰

خانم دکتر رمضانی نژاد، بهترین دکتر زنان در تهران و عضو انجمن جراحان اروپا، جراح و متخصص زنان، زایمان و نازایی است. ایشان در مطبی با مجهزترین دستگاه ها، خدمات خود را به بیماران ارائه می دهند‌. از جمله مهمترین این دستگاه ها می توان به لیزر مونالیزا تاچ، دستگاه هیگز، کربوکسی تراپی و…اشاره کرد.

۹ – دکتر مهزاد هلاوی، برترین و بهترین متخصص زنان در تهران

دکتر مهزاد هلاوی برترین و بهترین متخصص زنان در تهران

  • آدرس مطب۱: شهرک گلستان، تقاطع گلها و امیرکبیر، ۳۵ متری گلها، نبش بنفشه اول، طبقه فوقانی داروخانه شهرک راه آهن
  • آدرس مطب۲: شهرک غرب، بلوار دریا، بین شفق و مطهری، پلاک ۱۴۹، طبقه دوم، واحد غربی
  • تلفن مطب۱: ۴۴۷۴۲۱۳۱ – ۴۴۷۲۳۴۵۵
  • تلفن مطب۲: ۸۸۵۶۲۸۵۹ – ۸۸۵۶۲۸۵۳

دکتر هلاوی، جراح و متخصص زنان، زایمان و نازایی و دارای بورد تخصصی از دانشگاه تهران است که در بخش لاپاراسکوپی و سونوگرافی نیز فعالیت دارد. ایشان با ظرافت کاری و دقت عمل بالایی که دارند، توانسته اند رضایت کامل مراجعه کنندگان خود را به دست آورند.

۱۰ – دکتر پریسا علمی

دکتر پریسا علمی پزشک باتجربه و متخصص برتر زنان

  • آدرس: تهران، خیابان امام خمینی، بین رودکی و خوش، جنب سونوگرافی نبوت، پلاک ۸۰۲
  • تلفن: ۶۶۳۵۱۰۱۰

دکتر پریسا علمی، یکی از جراحان برتر زنان و متخصص زایمان و نازایی در تهران است. ایشان دوره تکمیلی لاپاراسکوپی، سونوگرافی بارداری و زنان و لیزر هیرسوتیسم را با موفقیت گذرانده و بورد تخصصی هم دارد. خانم های باردار می توانند برای چک کردن سلامت بچه های خود، به مطب ایشان مراجعه کنند.

امیدوارم با مطالعه این مطلب، با بهترین دکتر زنان در تهران آشنا شده و اطلاعات کافی را برای پیدا کردن یک دکتر خوب و با تجربه، به دست آورده باشید‌. لطفا تجربه خود را از ویزیت توسط این پزشکان و دیگر متخصصین زنان و زایمان را، در بخش دیدگاه ها با ما در میان بگذارید.

مطلب مرتبط: بهترین جراح سینه تهران

1 دیدگاه

نظر بده
  1. من برای جوش صورت و قاعدگی نامنظم پیش خانم دکتر فرشته شاه محمدی رفتم ولی علائمم خیلی بدتر شد و هرروز خونریزی داشتم، صورتم پر از جوش شد.، موی زائد پیدا کردم… و بعد از تحقیق و جستجو متوجه شدم ایشون قرص هایی که تجویز کرده به دلیل عوارض وحشتناکی مثل نازایی و سرطان در دنیا منسوخ شده و ایشون اصلا علمشون به روز نیست. وظیفم بود اینجا بگم که کسی مثل من بدبخت نشه.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نویسنده: لطیفه ایری

لطیفه هستم. یه دختر فعال و پر جنب و جوش. علاقه زیادی به نویسندگی دارم و یکی از بلاگر های نت نظر هستم. عاشق هیجان و یادگیری مطالب به روز هستم. خوشحال میشم اگه مطالبی که نوشتم رو بخونی و نظرت رو بهم بگی و باعث افتخاره اگه پیشنهادی داری باهام در میون بذاری.