in

بی نظیربی نظیر بامزهبامزه

بهترین ساعت هوشمند 2019 – لیست 10 تایی

معرفی بهترین ساعت های هوشمند سال 2019

بهترین ساعت هوشمند 2019 رو میشناسی؟ اگر که به موضوع ساعت های هوشمند علاقه داری و دوست داری از جدید ترین و بهترین ساعت هوشمند 2019 اطلاع داشته باشی حتما این مطلب رو بخون تا بهتون بگم که لیست 10 تایی بهترین ساعت هوشمند 2019 مطلق به کدوم مدل ساعت ها و برند ها و کشور هاست و با تمامی ویژگی و قابلیت های هر یک آشناتون کنم. پس حتما در ادامه مطلب همراه با نت نظر باشید.

بهترین ساعت هوشمند 2019

بهترین ساعت هوشمند 2019

در ابتدای مقاله باید گفت که ساعت های هوشمند علاوه بر نمایش دادن زمان امکانات خاص دیگری نیز دارند که نقش عمده ای در زندگی و سلامتی ما ایفا خواهد کرد. در حقیقت هرچه زمان می گذرد، سلیقه ها و علایق ما بیشتر به سمت کالا های هوشمند سوق پیدا می کند، بخاطر این که تکنولوژی‌ های جدید به منظور استفاده اکثریت مردم جذابیت بیشتری به همراه خواهد داشت.

به همان صورتی که می دانید بسیاری از شرکت‌ های بنام و مطرح در زمینه نوآوری‌ های جدید به ویژه ساعت های هوشمند همیشه در حال رقابت با یکدیگر می باشند و در تلاش اند که بهترین‌ ها را به منظور ارائه به کاربران خود عرضه کنند. در سال 2019 هم مانند سال‌ های گذشته شرکت‌ های بنامی همچون اپل، سامسونگ، شیائومی، الجی و … دستبند و یا ساعت‌ های هوشمندی را روانه بازار کرده‌ اند که به دنبال آن ما تصمیم داریم تا یک لیست 10 تایی از بهترین و با کیفیت‌ ترین آن‌ ها را برای شما خوبان معرفی نماییم. پس همراه ما باشید.

1) ساعت هوشمند Apple Watch Series 3 

ساعت هوشمند اپل Watch Series 3 از طراحی بسیار زیبایی برخوردار بوده، سایز و اندازه‌ این ساعت به شکلی طراحی شده است که به سادگی روی مچ دستتان جای خواهد گرفت. این ساعت از یک صفحه‌ نمایش 1.69 اینچی با رزولوشن 272 در 340 پیکسل بهره می‌ گیرد. بند های متنوع با رنگ‌ بندی های فراوان از جنس‌ های گوناگونی همانند سیلیکونی، فلزی و چرم نگاه هر فردی را به خود جذب می کند.

 

بهترین ساعت هوشمند 2019

در کنار بدنه‌ سبک این ساعت فقط 2 دکمه قرار گرفته است که یکی وظیفه‌ محدودی را همانند روشن و خاموش کردن ساعت دارد و دکمه‌ چرخشی دیگر کاربرد های بسیاری را در اختیار شما قرار خواهد داد. شایان ذکر است که در پشت ساعت 4 سنسور قرار گرفته که ضربان قلب شما را اندازه‌ گیری خواهد کرد. در نت داشته باشید که این ساعت بهترین ساعت هوشمند ورزشی به حساب می آید.

2) ساعت هوشمند Apple Watch Series 4  

همانطور که شرکت اپل عنوان کرده، در حقیقت این ساعت نسبت به سری 3 خود سبک‌ تر و در عین حال از ضخامت کم تری برخوردار بوده و در 2 نوع 40 و 44 میلی‌ متری روانه بازار شده است. همان طور که در مدل سری 3 برای شما توضیح داده‌ ایم این ساعت هوشمند دارای بند های رنگی با سبک‌ های گوناگونی است که توانسته رضایت تمامی کاربران خود را جلب کند. دکمه‌ کناری در سری 4 برجستگی کم تری دارد و توانسته نمای مناسب تری را به ساعت ببخشد.

بهترین ساعت هوشمند 2019

در نظر داشته باشید که پوشش پشتی اپل‌ واچ از نوع سرامیک با رنگ مشکی بوده و در بخش جلو نیز از یاقوت کبود بهره برده است. لازم به ذکر است که وزن این ساعت حدود 3 گرم است که از سری 3 خود سبک‌ تر می باشد با این که اندازه‌ صفحه نمایش آن 1.78 اینچ کمی از مدل پیشین بزرگ تر شده است. به لطف این صفحه نمایشگر امکان مشاهده‌ اطلاعات با جزئیات بیشتری برای شما فراهم خواهد شد.

3) ساعت هوشمند Samsung Gear S3

جالب است بدانید که ساعت هوشمند سامسونگ مدل Gear S3 نسل سوم از مدل Gear به حساب می آید. در واقع شرکت سامسونگ با طراحی اسپرت و ویژگی های متعدد این ساعت از جایگاه خاصی در بین رقبا برخوردار شده است. ساعت هوشمند گیر اس 3 سامسونگ دارای صفحه نمایش لمسی 1.3 اینچی با رزولوشن 360 پیکسل می باشد و همینطور این صفحه نمایش از تکنولوژی Super AMOLED لمسی خازنی با 16 میلیون رنگ بهره برده است. طراحی اسپورت با صفحه‌ی گرد فلزی، هرچند که طراحی این ساعت بهتر از s2 است ولی اندازه این ساعت مثل یک ساعت ورزشی بزرگ بوده و به منظور استفاده افرادی که علاقه‌مند به ساعت های بزرگ می باشند مناسب تر است.

بهترین ساعت هوشمند 2019

با این حال هنگامی که این ساعت را به مچ دست خود می‌ بندید، حس فوق‌العاده ای به خاطر ساخت خوب این ساعت به شما دست خواهد داد و میتوان گفت که این ساعت، بهترین ساعت هوشمند اندرویدی می باشد.

4) ساعت هوشمند Fitbit Versa

توجه داشته باشید که ساعت هوشمند Fitbit Versa با تمامی پلتفرم های گوشی همانند اندروید هماهنگ بوده و باتری آن با یک بار شارژ کامل 4 روز دوام خواهد آورد. این ساعت به شما این امکان را خواهد داد تا فعالیت های ورزشی خود را کنترل نمایید و اطلاعات مربوط به آن را مشاهده و بررسی فرمایید.

بهترین ساعت هوشمند 2019

Fitbit Versa قابلیت هایی مانند  پایش ضربان قلب PurePulse به صورت مداوم، نمایش فعالیت‌ های ورزشی شخصی به کمک Fitbit Coach، بیش از 15 نوع وضعیت ورزشی گوناگون، GPS متصل، پایش شنای کاربر با توانایی مقاومت در مقابل نفوذ آب تا عمق 50 متری در کنار پایش خودکار فعالیت‌ های کاربر را به شما ارائه می‌ دهد. این دستبند هوشمند شما را هرچه بیشتر به منظور انجام فعالیت های ورزشی تشویق خواهد کرد و می توان گفت که بهترین ساعت هوشمند کوچک برای سلامتی همین ساعت است.

5)ساعت هوشمند xiaomi amazfit bip 

جالب است بدانید که ساعت هوشمند amazfit bip برخلاف نسل پیشین خود از صفحه‌ ای مستطیل شکل با جنس پلاستیک مات طراحی شده است. در حقیقت amazfit bip دارای یک صفحه نمایش اولد رنگیِ لمسی می باشد و بدنه آن از جنس پلی‌ کربنات ساخته شده است که به یک بند سیلیکونی وصل شده است.

بهترین ساعت هوشمند 2019

وزن این دستگاه فقط 32 گرم است که در برابر گرد و غبار و رطوبت مقاوم بوده و قادر خواهید بود آن را تا عمق بیش از 1 متر و در حدود 30 دقیقه در آب قرار دهید. در نظر داشته باشید که ساعت یا دستبند هوشمند amazfit bip شیائومی متاسفانه هیچ گونه درگاهی به منظور نصب سیم‌ کارت ندارد ولی خوشبختانه شما قادر هستید به وسیله بلوتوث، amazfit bip را با گوشی خود همگان سازید تا در صورت دریافت تماس یا پیامک به شما اطلاع‌ رسانی شود.

6) ساعت هوشمند xiaomi mi band 3

این ساعت هوشمند با توجه به پایین بودن قیمتش نسبت به سایر رقبا، عملکرد محدود تری خواهد داشت پس از این ساعت نمی‌ توان انتظار عملکردی همانند اپل واچ داشت. با پشتیبانی می‌ باند3 از استاندارد IP68 شما چنانچه فردی شناگر هستید قادر خواهید بود این ساعت را با خود تا عمق 50 متری همراه داشته باشید. mi band 3 به دلیل نداشتن GPS داخلی نمی‌ تواند به شکل دقیق فعالیت‌ های شما را محاسبه کند اما با این حال از عهده‌ تشخیص نوع فعالیت شما مانند راه رفتن، دویدن یا ایستادن به راحتی بر خواهد آمد.
بهترین ساعت هوشمند 2019
نمایش وضعیت هوا، امکان مشاهده‌ محتوای پیام‌ های دریافت شده‌، برقرار کردن تماس صوتی در حال دریافت، استاپ‌ واچ و فعال کردن صدای گوشی هوشمند به منظور یافتن آن، بعضی از امکانات جدید دستبند هوشمند شیائومی به حساب می آیند که با سوایپ و ورود به قسمت اپلیکیشن‌ ها، در دسترس خواهند بود.

7) ساعت هوشمند Huawei Watch 2 – بهترین ساعت هوشمند 2019

باید عنوان کرد که ساعت هوشمند Huawei Watch 2 به منظور استفاده کاربرانی که زندگی پر تحرکی دارند و فعالیت های ورزشی را دنبال می‌ کنند گزینه مناسبی محسوب می شود. این محصول با صفحه نمایش گرد با ابعاد 1.2 اینچ از نوع AMOLED طراحی شده است و دارای رزولوشن 390*390 پیکسل است. ساعت Watch 2 بر خلاف نسخه دیگر خود از نصب سیم کارت پشتیبانی به غمل می آورد و شما قاد هستید با نصب سیم کارت نانو بر روی این دستگاه به سادگی و بدون افت در کیفیت صدا با دیگران تماس گرفته و مکالمه نمایید.

بهترین ساعت هوشمند 2019

8) ساعت هوشمند LG Watch Style

ساعت هوشمند ال جی واچ نه فقط نامش نشان‌ دهنده‌ ظاهری زیباست بلکه از نظر سخت افزاری بسیار قدرتمند است. شایان ذکر است که این ساعت به شما این امکان رو خواهد داد تا بعضی از اپلیکیشن‌ های پیام رسان، مثل تلگرام یا گوگل مپس را از گوگل پلی نصب نمایید. این ساعت دارای پردازنده‌ 1.1 گیگا هرتزی Qualcomm Snapdragon و 512 مگابایت حافظه رم می باشد که همراه با سیستم عامل قدرتمند اندروید Wear 2100 بسیار روان و سریع عمل خواهد کرد.

بهترین ساعت هوشمند 2019

9) ساعت هوشمند LG Watch Sport – بهترین ساعت هوشمند 2019

در ارتباط با این ساعت باید گفت که در حقیقت ساعت هوشمند LG Watch Sport دارای کاربری ورزشی است که از بدنه‌ فلزی و با بند سیلیکونی طراحی شده است. این ساعت امکان پشتیبانی هر نوع سیم کارت (سیم کارت خور) نسل جدیدی از ساعت های هوشمند را به نمایش می گذارد که به منظور استفاده از امکانات و ویژگی های کامل یک اسمارت واچ دیگر نیاز به اتصال جداگانه به تلفن همراه شما وجود ندارد. ساعت هوشمند LG Watch Sport نسبتا گران به شمار می آید، ولی از آن جایی که دارای مشخصات بهتری نسبت به سایر ساعت‌ های هوشمند است حتی از اپل گران‌ تر بوده ولی ارزش خرید را دارد.

بهترین ساعت هوشمند 2019

10) ساعت هوشمند Garmin Forerunner 645 Music – بهترین ساعت هوشمند 2019

ساعت هوشمند Garmin Forerunner 645 Music از محصولات شرکت بزرگ گارمین باردیگر یکی از فناوری‌ های روز خود را به نمایش گذاشته است. ساعت هوشمندی که توانسته با افزودن کارایی‌ های گوناگون، نظر کاربران خود را از سمت گوشی‌ های هوشمند به سمت خود جلب کند. امکانات منحصر به فرد ساعت هوشمند Forerunner 645 Music همان طور که از نامش مشص است، ذخیره و پخش 500 موزیک برای کاربران خود است. شما قادر هستید به سادگی با اتصال مستقیم به ایرفون‌ های بلوتوث، آهنگ مورد علاقه‌ خود را گوش دهید.

بهترین ساعت هوشمند 2019

مطالب مرتبط : 

راهنمای خرید ساعت هوشمند

فعال سازی گوشی در سامانه همتا – آموزش تصویری

بهترین برندهای ساعت مچی – لیست ۱۰ تایی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نویسنده: احسان رباط جزی

سلام احسان رباط جزی هستم دانشجوی رشته مهندسی صنایع و علاقه مند به حوزه نویسندگی سایت، اونم به خاطر اینکه بتونم تجربیات و دانش خودم رو با بقیه هم به اشتراک بگذارم و همینطور آدم پر انرژی و فعالی محسوب میشم.