منوی اصلی
in

بی نظیربی نظیر بامزهبامزه

بهترین تردمیل برای خانه – لیست 10 تایی

معرفی بهترین تردمیل های خانگی

بهترین تردمیل برای خانه کدام است؟ اگر به ورزش کردن علاقه داری و وقت یا شرایط خارج شدن از خانه و یا مراجعه به باشگاه رو نداری مطمئنا دوست داری که یک تردمیل مناسب برای خونه خودت انتخاب کنی و بتونی ورزشت رو به این صورت انجام بدی. پس این مطلب رو که درباره بهترین تردمیل برای خانه نوشته شده بخون تا بهت توی انتخاب بهترین تردمیل برای خانه کمک کنه و قادر باشی با هزینه مناسب یک تردمیل با کیفیت و با دوام رو خریداری کنی. پس این مقاله رو به هیچ عنوان از دست نده.

بهترین تردمیل برای خانه

بهترین تردمیل برای خانه

در ابتدا باید گفت که چنانچه تصمیم به خرید تردمیل دارید مطمئنا در اینترنت جستجو زیادی کرده اید یا از دوستان خود که از تردمیل استفاده می کنند سوالاتی در این خصوص پرسیده اید و یقینا یکی از دغدغه های شما به منظور خرید تردمیل انتخاب مارک و برند تردمیل به حساب می آید و این که بهترین تردمیل برای خانه چیست؟ در حقیقت بهترین برندی که هم کیفیت تضمین شود هم خدمات پس از فروش و هم از لحاظ موضوع قیمت تردمیل مورد نظر قیمت مناسب و اقتصادی داشته باشد. همچنین شاید برند های بسیاری از انواع تردمیل در بازار شما را کمی به منظور انتخاب نهایی گیج کرده باشد، پس به شما توصیه می کنیم که حتما ادامه مقاله رو از دست ندید.

1) تردمیل برند توربو فیتنس Turbo fitness

جالب است بدانید که شرکت توربو فیتنس تولید کننده تردمیل در سطح دنیا به حساب می آید، در حقیقت این برند در کشور تایوان قرار دارد و با کیفیت ترین ها و معروف ترین تردمیل های دنیا را به سراسر کره زمین عرضه می کند. شایان ذکر است که بیشتر محصولات برند توربو فیتنس در آسیا و اروپا به فروش می رسد که تردمیل های این کمپانی در کشور خودمان نیز طرفداران بسیاری دارد.

بهترین تردمیل برای خانه

این نکته را مد نظر داشته باشید که در زمان خرید تردمیل های این برند به حداکثر تحمل وزن، ابعاد، محدوده سرعت، نوع شیب، امکانات ایمنی دستگاه، برنامه ها و اطلاعاتی که مانیتور دستگاه در اختیار کاربر می گذارد دقت و توجه کامل فرمایید. تمامی تردمیل های خانگی توربو فیتنس، امکان تا شوندگی دارند و در زمانی که مورد استفاده قرار نمی گیرند، می توان آن ها را جمع کرد تا فضای منزل اشغال نگردد و این قابلیت مناسبی برای یک تردمیل به حساب می آید.

2) تردمیل برند اسپرتک Sportec

جالب است بدانید که قطعات و موتور تردمیل های کمپانی اسپرتک در کشور تایوان ساخته شده و در کشور چین مونتاژ می شوند. چنانچه یک قابلیت بارز را در خصوص تردمیل های اسپرتک بخواهیم عنوان کنیم، قدرت بالای موتور های این برند تردمیل بسیار بالا و قابل توجه است و میتوانیم از این امکان یاد کنیم.

بهترین تردمیل برای خانه

تردمیل های اسپرتک همچنین از قدرت موتور خوبی برخودار می باشند؛ بدنه نسبتا مستحکمی دارند، طراحی آن مدرن و جذاب می باشد و به منظور خرید به عنوان بهترین تردمیل برای خانه مناسب به حساب می آیند. ضربه گیر های این دستگاه ها نیز استاندارد بوده و برخی از مدل ها دارای صفحه ارتجاعی می باشند.

3) تردمیل برند جی کی اکسر Jkexer

هنگامی که در مورد برند های گوناگون تردمیل جستجو انجام می دهید، حتما با نام برند جی کی اکسر نیز برخورد داشته اید، در حقیقت جی کی اکسر نیز یکی از برند های معروف و محبوب تایوانی می باشد که در تولید تردمیل ها حرف های برای گفتن دارد. این شرکت در اوایل دهه 80 میلادی در کشور تایوان به وسییله آقای چن فعالیت خود را شروع نمود و تاکنون موفق به کسب عنوان های بسیاری در زمینه تولید محصولات با کیفیت در این زمینه شده است.

بهترین تردمیل برای خانه

توجه داشته باشید که تولیدات شرکت جی کی اکسر عبارت است از انواع تردمیل خانگی و تردمیل باشگاهی با اندازه ها و امکانات گوناگون، دوچرخه ثابت جی کی اکسر در انواع ساده، مبله و اسپینینگ، انواع اسکی فضایی جی کی اکسر یا الپتیکال و … شرکت Jkexer با تولید محصولات با کیفیت موفق به رقابت با بازار های اروپایی و آمریکایی در مورد محصولات فیتنس شده است.

4) تردمیل بی اچ فیتنس BH Fitness – بهترین تردمیل برای خانه

در خصوص با این برند باید گفت که یک برند اروپایی خوشنام و خوش قیمت. اسپانیا مبدا این تردمیل است. با توجه به موتور فوق العاده آن، که 2 سال گارانتی نیز به آن تعلق خواهد گرفت، قیمت تردمیل اسپانیایی را جزو رده بالا ها قرار داده است. در نظر داشته باشید که قیمت تردمیل تایوانی در مقایسه با این برند، ارزان ­تر می باشد.

بهترین تردمیل برای خانه

حتما به این مورد توجه داشته باشید که این تردمیل و به صورت کلی کمپانی، برند معتبری است، گول قیمت بالای آن را نخورید، حتما در میان گزینه هایتان قرار دهید و آن را تست نمایید. در مدل­ های تاشو نیز در بازار عرضه می­ شود و مدل­ های فول آپشن نیز به بازار عرضه کرده است که می توانید خریداری و استفاده نمایید.

5) تردمیل پرومستر ProMaster

تردمیل های برند پرومستر نیز محصول دست کارخانه های تایوانی است و در زمینه تولیدات انواع تردمیل حرف برای گفتن دارد. توجه داشته باشید که تردمیل های این برند قدرت موتور بسیار بالایی دارند و دارای 3 نوع ضربه گیر نیز می باشند و شما عزیزان می توانید این تردمیل را به عنوان بهترین تردمیل برای خانه خود انتخاب نمایید.

بهترین تردمیل برای خانه

6) تردمیل ریباک Reebok

برند ریباک همان طور که بیشتر ورزشکاران می دانند یک شرکت و برند انگلیسی است که در زمینه تولید تردمیل های خانگی و باشگاهی نیز محصولات بسیار با کیفیت و خوبی را در سطح دنیا عرضه کرده است که محصولات این برند در کشور خودمان ایران نیز ارائه می شود و شما عزیزان می توانید از تردمیل های با کیفیت این برند در ایران نیز استفاده ببرید.

بهترین تردمیل برای خانه

7) تردمیل پروفرم PRO-FORM – بهترین تردمیل برای خانه

در خصوص با تردمیل های پروفرم باید توجه داشت که تردمیل های پروفرم تحت لیسانس کشور آمریکا و ساخت و منتاژ کشور چین بوده که فروش بالایی را در جهان دارا هستند.

بهترین تردمیل برای خانه

8) تردمیل هورایزن HORIZON

تردمیل های هورایزن HORIZON نیز مانند برند پروفرم تحت لیسانس کشور آمریکا بوده که در کشور چین تولید می شوند و شما نیز قادر خواهید بود آن را در بین 10 گزینه مناسب جهت خرید بهترین تردمیل برای خانه قرار بدهید.

بهترین تردمیل برای خانه

9) تردمیل های کریتون فیت CaritonFit

همان طور که احتمالا می دانید، کریتون فیت (CaritonFit) تولید کننده انواع تردمیل و تجهیزات ورزشی با 2 سال گارانتی و موتور تایوان می باشد که به منظور خرید گزینه مناسبی تحت عنوان بهترین تردمیل برای خانه به شمار می آید.

بهترین تردمیل برای خانه

10) تردمیل استرانگ Eastrong – بهترین تردمیل برای خانه

جالب است بدانید که قطعات تایوانی این برند در چین و تحت لیسانس کشور تایوان مونتاژ می­ شوند. در نظر داشته باشید که این برند، برند معروفی به حساب می آید و قیمت آن نیز مناسب است و کیفیت ساخت بالایی را داراست. در نظر داشته باشید که شرکت چینی با نزدیک به 20 گواهینامه و استاندارد جهانی، لوازم ورزشی خود را در بازار عرضه می کند. قیمت تردمیل استرانگ اغلب متوسط رو به پایین است. در بازار ایران پر طرفدار بوده و خدمات پس از فروش خوبی ارائه می کند و به منظور خرید نیز گزینه مناسبی به حساب می آید.

بهترین تردمیل برای خانه

مطالب مرتبط : 

چگونه گیاه خوار شویم؟ (لیست ۱۰تایی)

بهترین باشگاه ورزشی زنانه تهران – لیست ۱۰ تایی

تفاوت فیتنس با بدنسازی چیست؟

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نویسنده: احسان رباط جزی

سلام احسان رباط جزی هستم دانشجوی رشته مهندسی صنایع و علاقه مند به حوزه نویسندگی سایت، اونم به خاطر اینکه بتونم تجربیات و دانش خودم رو با بقیه هم به اشتراک بگذارم و همینطور آدم پر انرژی و فعالی محسوب میشم.

Back to Top
Close
منوی اصلی