in

روش های بزرگ کردن سینه – لیست 10 تایی

روش های بزرگ کردن سینه

روش های بزرگ کردن سینه چیست؟ داشتن اندام زیبا میتوه باعث افزایش اعتماد به نفس بشه. به همین علت هم بعضی از خانم ها به دنبال بهترین روش های بزرگ کردن سینه هستن تا بتونن به اندام دلخواهشون برسن. در این مطلب قراره لیستی از کارآمدترین روش ها معرفی بشه که میتونه در افزایش سایز سینه کمک کنه. بهتره این مطلب رو از دست ندی.

معرفی بهترین و موثرترین روش های بزرگ کردن سینه

1- ورزش کردن از بهترین روش های بزرگ کردن سینه

ورزش کردن از بهترین روش های بزرگ کردن سینه

باید بگم که ورزش کردن یکی از راحت ترین و  بهترین درمان های در دسترسه! به راحتی با انجام چند حرکت ساده میتونی به حفظ سلامت بدنت کمک کنی. ورزش موجب تقویت روحیه، وزن کم کردن، مبارزه با اضطراب و افسردگی و در کنار همه اینها موجب بزرگ شدن سینه ها میشه مثل شنا سوئدی ضربدری با دمبل و تمرینات مشابه آن.

2- ماساژ دادن سینه ها برای رشد سینه

ماساژ دادن سینه ها برای رشد سینه

ماساژ دادن منظم سینه ها هم فواید زیادی داره. در واقع ماساژ روزانه میتونه در داشتن سینه های سفت و همچنین افزایش سایز سینه تاثیرگذار باشه. البته اگه فراره که این کار رو انجام بدی بایستی که نحوه صحیح انجامش رو هم یاد بگیری. برای این دلیل میتونی از پزشک متخصص زنان کمک بگیری و تکنیک های درست و مؤثر ماساژ سینه رو یاد بگیری.

3- مصرف مواد غذایی سرشار از استروژن

مواد غذایی سرشار از استروژن

 مواد غذایی سرشار از استروژن هم یکی از روش های بزرگ کردن سینه است. مصرف غذاهایی با پایه سویا، میوه ها، سبزیجات، مرغ، تخم مرغ، تخم بادیان رومی (انیسون)، تخمه آفتاب گردان، تخم کتان و دانه های کنجد به رشد بهتر سینه ها کمک میکنه.

4- نوشیدن روزانه آب پاپایا یا شیر

نوشیدن روزانه آب پاپایا یا شیر

شیر و آب پاپایا رو هم بهتره در رژیم غذایی روزانه خودت جای بدی و ببینی که این مایعات چطور باعث افزایش سایز سینه ها میشه! در واقع شیر و آب پاپایا حاوی ویتامین ها و مواد معدنی هستن که به رشد سینه ها کمک میکنه.

5- اسموتی خانگی برای افزایش سایز سینه ها

اسموتی خانگی برای افزایش سایز سینه ها

خوردن میوه ها هم میتونه باعث افزایش چگالی عضله در ناحیه سینه بشه، برای تهیه یه اسموتی خوشمزه میتونی ½ قاشق غذا خوری پودر کتان رو با ½ فنجان ماست ساده و کم چرب، 1 ​​برش خیار، 1 برش کیوی، 1 برش پرتقال، یک فنجان گریپ فروت و چند عدد توت فرنگی در یک مخلوط کن بریزی و روزانه میل کنی.

6- دانه شنبلیله یکی از گیاهان موثر در رشد سینه ها

دانه شنبلیله یکی از گیاهان موثر در رشد سینه ها

دانه شنبلیله یکی از مواد تشکیل دهنده برتر در لیست داروهای خانگی برای بزرگ کردن سینه است. این گیاه هورمون هایی مثل پروژسترون و استروژن رو به تقویت میکنه که منجر به بزرگ شدن سینه میشه. علاوه بر این، حتی تولید شیر رو برای مادران شیرده افزایش میده.

7- ریشه گیاه قاصدک برای بزرگ کردن سینه ها

ریشه گیاه قاصدک برای بزرگ کردن سینه ها

ریشه گیاه قاصدک هم از گیاهان دارویی پر خاصیت است که در افزایش سایز سینه نقش پر رنگی داره. این گیاه به رشد بافت و سلول های پستان کمک میکنه.

8- برگ آب تره از داروهای خانگی تاثیرگذار در رشد سینه ها

برگ آب تره از داروهای خانگی تاثیرگذار در رشد سینه ها

اگه به دنبال یکی از روش های بزرگ کردن سینه هستی که بتونی به راحتی ازش استفاده کنی، برگ آب تره است! این گیاه به عنوان یک منبع غنی از ویتامین E شناخته شده و برای بزرگ شدن سینه ها در زنان بسیار مفید است.

9- آب پیاز از روش های بزرگ کردن سینه

نقش آب پیاز در داشتن سینه های بزرگ

یه روش شگفت انگیز و موثر اما بدبو!  برای این کار بایستی مخلوط عسل، زردچوبه با آب پیاز رو به طور مستقیم به سینه بمالی. چنین مخلوطی میتونه به سفت کردن سینه کمک کنه و همچنین اندازه اش رو افزایش دهد.

10- داشتن سینه های خوش فرم با روغن گندم

داشتن سینه های خوش فرم با روغن گندم

برای داشتن سینه های خوش فرم و بزرگ میتونی از روغن گندم استفاده کنی. استفاده از این روغن در ماساژ دادن سینه ها، جریان خون رو در سینه ها افزایش میده و همچنین اکسیژن مورد نیاز برای متابولیسم مناسب رو بهبود میبخشه. علاوه بر این، غنی از ویتامین E است که برای حفظ سفتی سینه مفید عمل میکنه.

در نت نظر بخون: بهترین دکتر پروتز سینه تهران

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نویسنده: نت نظر