in

بهترين هدفون هاى ورزشى 2019- لیست 10تایی

هدفون هاى ورزشی برتر 2019

استفاده از اکسسوری ورزشی مثل هدفون های ورزشی نه تنها شور و شوق ورزش رو زیاد میکنه؛ بلکه اگه از تکنولوژی روز دنیا هم در آن استفاده بشه هیجان ویژه ای رو به شما القا میکنه. ما اینجا لیستی از بهترین هدفون های ورزشی 2019 رو آماده کردیم تا با خوندن این مطلب کارتان برای انتخاب بهترین هدفون های ورزشی 2019 راحت تر بشه.

بهترین هدفون ورزشی

معرفی بهترین هدفون ورزشی 2019:

1- JBL Under Armour Flash Black

اگر بخواهیم یکی از بهترين هدفون هاى ورزشى 2019 را معرفی کنیم، بی شک هدفون  JBL Under Armour Flash Blackاست، که محصول تولید شده توسط کمپانی و آندرآرمور و جی بی ال است. این هدفون که بدنه مقاوم و ضد آبی را دارد برای انواع ورزش ها مناسب است و از بهترین هدفون های ورزشی 2019  به شمار می رود.

بهترین هدفون های ورزشی 2019

2- LG Tone Infinim HBS-910 Wireless Stereo Headset

این هدفون که تولید شده توسط شرکت ال جی است دارای رنگ های مشکی، نقره ای و رز گلد هست. این هدفون همان طور که ظاهری زیبا دارد کیفیت ساخت و صدایی قابل قبول را دارا است و میتواند در لیست بهترين هدفون هاى ورزشى 2019 قرار بگیرد.

بهترین هدفون ورزشی2019

3- Apple AirPods

مهمترین نکته ای که در هدفون ورزشی باید به آن توجه شود این است که، استفاده از آن‌ها در گوش راحت باشد. این هدفون که در گوش بسیار راحت است ساختاری دارد که میتوان تا حدودی صدای اطراف خود را بشنوید. علاوه بر مواردی که گفته شد، باید اشاره کرد این هدفون که از بهترين هدفون هاى ورزشى 2019 است؛ برای افرادی که ورزش هوازی انجام می دهند نیز بسیار مناسب است.

هدفون ورزشی

4- Elite Active 65t

این هدفون که چهار میکروفن با فناوری مقاومت در برابر سروصداهای بیرونی دارد می تواند جز بهترين هدفون هاى ورزشى 2019 باشد، چرا که؛ به راحتی می توان در حین ورزش جواب مکالمه های خود را بدهید و همچنین این هدفون امکان شنیدن 5 ساعت موسیقی رابرای شما فراهم می کند.

بهترین هدفون های ورزشی 2019

5- Bose SoundSport Free

این نوع هدفون از نوع توگوشی بوده و برای گوش کردن به موسیقی هنگام انجام فعالیت‌های ورزشی طراحی شده است. نکته قابل توجه در این هدفون این است که با توجه به ابعاد کوچک آن احتمال گم شدن وجود دارد از این رو شرکت سازنده آن یک اپلیکیشن بسیار ساده برای این منظور طراحی کرده است که می‌تواند محل هدفون را روی نقشه به کاربر نشان دهد.

انواع هدفون ورزشی

6- JBL Endurance Peak Black

با استفاده از این هدفون بدون نیاز به شارژ دوباره تا 28 ساعت می توانید از ورزش به همراه موسیقی لذت ببرید، همچنین تنها 10 دقیقه شارژ به شما امکان 1 ساعت استفاده از این هدفون را می دهد،با طراحی IPX7 ضد آب این دستگاه، هندزفری JBL Endurance PEAK این را تضمین میکند که هرگز آسیب نبیند و کاملا ضد آب باشد. از این رو می توان آن را جزئی از بهترين هدفون هاى ورزشى 2019 دانست.

بهترین هدفون های ورزشی 2019

7- Audio-Technica ATH-SPORT50BT BL

این هدفون یکی از بهترين هدفون هاى ورزشى 2019 است که، وزن سبکی دارد و برد بلوثوت آن نیز10 متر می باشد ولی نکته ای که درمورد این هدفون باید گفت شارژ دهی کم آن نسبت به سایر رقیب ها است.

هدفون ورزشی

8- V-Moda Zn 3-Button

این هدفون که به دلیل بی سیم نبودن با دیگررقبای خود کمی متفاوت است، این نکته را بین ورزشکاران به وجود می آورد که کدام یک را انتخاب کنند. طول کابل این هدفون 1متر است و همچنین نوع پوشش گوش آن نیز داخل گوش است.

بهترين هدفون هاى ورزشى 2019

9- Samsung Gear IconX

یکی از قابلیت های مهم این هدفون که ساخت شده شرکت سامسونگ است، حافظه 3.4 گیگابایتی این هدفون کوچک است که به شما این امکان را می دهد تلفن همراه خود را درمنزل گذاشته و به باشگاه بروید و مانند یک پخش کننده موسیقی مستقل عمل خواهد کرد. این هدفون یکی از بهترین هدفون های 2019 است.

بهترين هدفون هاى ورزشى 2019

10- Beats Solo3 Wireless

نکته قابل توجه ای که در این هدفون وجود دارد میزان شارژدهی این محصول است که شما را بسیار شگفت زده خواهد کرد؛ این هدفون‌ها 42 ساعت عمر باتری دارند و فقط یک و نیم ساعت برای شارژ این هدفون‌ها زمان لازم است، همچنین این هدفون که یکی از بهترين هدفون هاى ورزشى 2019 شناخته می شود، دارای بازدهی بسیار قوی در بلوتوث آن است به این منظور که می‌توانید در حال ورزش به یک منبع بلوتوث بافاصله‌ی زیاد، مانند کامپیوتر شخصی و یا تلویزیون متصل باشید.

انواع هدفون ورزشی 2019

در نت نظر بخون:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *