in

بی نظیربی نظیر

بهترین متخصص اطفال تهران – لیست 10 تایی

بهترین متخصص اطفال تهران

بهترین متخصص اطفال تهران کیست؟ اگه برای کودک دلبندت به دنبال یه پزشک معتبر و کاربلد هستی بهت پیشنهاد میکنم که این مطلب رو از دست ندی! در این مطلب پزشکان معروف و خوشنامی معرفی شده که طبق نظرات مردم انتخاب شده. انتخاب بهترین متخصص اطفال تهران میتونه برای سلامت روح و روان کودکت تاثیر گذار باشه. پس بهتره با تحقیق و پرس و جو به دنبال پیدا کردن بهترین متخصص اطفال تهران باشی.

معرفی بهترین متخصص اطفال تهران و پزشکان برتر برای کودکان

1- دکتر محمدرضا رضایی فوق تخصص نوزادان در تهران

دکتر محمدرضا رضایی فوق تخصص نوزادان در تهران

دکتر مهربون و خوش برخورد در کار خودش بی نظیره و رضایت کامل بیمارانش رو جلب کرده. باید بدونی که آقای دکتر فوق تخصص نوزادان است و همچنین رتبه برتر کتبی دانشنامه فوق تخصصی رو داره. بهتره به این آقای دکتر خوشرو اعتماد کنی تا کودک دلبندت در سلامت کامل باشه.
  • آدرس: تهران، شهران شمالی، بالاتر از فلکه دوم، بعد از مسجد علی(ع)، نبش کوچه قشلاقی، ساختمان اسفندیار (بالای بانک آینده)، پلاک ۱۲، زنگ ۲، طبقه اول
  • تلفن: ۴۴۳۶۶۹۸۹

2- دکتر سید مرتضی لسانی پزشک نمونه کودکان

دکتر سید مرتضی لسانی پزشک نمونه کودکان

دکتر لسانی رو میشه معروف ترین و بهترین متخصص اطفال تهران معرفی کرد! چرا که در حرفه خودش تونسته خوش بدرخشه و مامان بابای کودکان از کار آقای دکتر رضایت کافی رو دارن. دکتر لسانی جزو بهترین ها در حوزه فعالیتی خودشه.

  • آدرس: تهران، خیابان دکتر فاطمی، میدان گلها، خیابان کاج شمالی، نبش کوچه 10/1، شماره 87
  • تلفن: 88023536

3- دکتر علی فرجی بهترین متخصص اطفال تهران

دکتر علی فرجی بهترین متخصص اطفال تهران

دکتر علی فرجی متخصص کودکان و نوزادان از دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی، مشاور معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی و رئیس اداره نظارت و بازرسی معاونت درمان دانشگاه است. همچنین تخصص و مهارت کافی در بخش کودکان و نوزادان داره.

  • آدرس: تهران، خیابان شریعتی، بالاتر از دوراهی قلهک، پلاک 1425 ، ساختمان سپهر، طبقه 3، واحد 13
  • تلفن: 22615402- 22615403

4- دکتر هادی سماعی از متخصصین برتر در بخش اطفال

دکتر هادی سماعی از متخصصین برتر در بخش اطفال

دکتر سماعی هم از دکترهای نمونه و مورد قبول خانواده ها است که با تخصص در زمینه کودکان و نوزادان تونسته نقش موثر و بسزایی در سلامت روح و روان اطفال داشته باشه. کودکان زیادی تحت نظر ایشون به درمان رسیده اند.

  • آدرس : تهران، خیابان میرداماد ، نبش خیابان اطلسی ، پلاک 2
  • تلفن : 22258054

5- دکتر ناصر کلانتری بهترین متخصص اطفال تهران

دکتر ناصر کلانتری متخصص تغذیه کودکان و نوزادان

دکتر کلانتری که استاد دانشگاه شهید بهشتی هم است از پزشکان معروف در بخش اطفال است. آقای دکتر استعداد کافی در تشخیص و درمان بیماری های مرتبط با کودکان رو داره. همچنین از بهترین تجهیزات و بروزترین تکنیک ها برای درمان استفاده میکنه.

  • آدرس : تهران، آریا شهر، بلوار فردوس، تقاطع مخابرات بروبروی خود شرکت مخابرات
  • تلفن : 44097087

6- دکتر رستم باستانی زاده متخصص بیماری های کودکان

دکتر رستم باستانی زاده متخصص بیماری های کودکان

دکتر باستانی زاده تخصصش در زمینه بیماری های کودکان و نوزادان است. از طرفی تونسته کمک های قابل توجهی به درمان هر چه سریعتر کودکان و اطفال داشته باشه. مردم از آقای دکتر راضی هستن و کارش رو تایید میکنن.

  • آدرس : تهران، خیابان شریعتی، بالاتر از پل رومی، پ. 1175 ، ساختمان پزشکان
  • تلفن: 22234191

7- دکتر کیوان امامی نژاد متخصص ماهر و با تجربه

کتر امامی نژاد متخصص ماهر و با تجربه

دکتر کیوان امامی نژاد متخصص بیماری های کودکان است. نظرات مثبت زیادی در مورد دکتر کیوان نژاد در سایت های مختلف از طرف مراجعه کنندگانش وجود داره که نشون از مهارت و تبحر کافی آقای دکتر داره. همچنین مراجعه کنندگان معتقدن که آقای دکتر مهربون و خوش رفتار هستن.

  • آدرس: تهران، جنت آباد، قبل از همت، ابتدای خیابان پارك، ساختمان پزشكان، ط. دوم
  • تلفن:44424803

8- دکتر مهتا (فاطمه) بصیر فوق تخصص نوزادان

دکتر مهتا فاطمه بصیر فوق تخصص نوزادان

خانم دکتر فوق تخصص طب نوزادی و پیرامون تولد داره و در این زمینه هم واقعا کارش عالیه. خانم دکتر هم از اون دست دکترهای خوبیه که با کودکان برخورد خوبی داره. میتونی برای کودک دلبندت  این خانم دکتر رو هم انتخاب کنی.

  • آدرس : تهران، میدان تجریش، خیابان شهرداری، بیمارستان شهدای تجریش
  • آدرس : تهران، سهروردی شمالی، روبروی مسجد
  • تلفن: 88506871

9- دکتر سید حسین فخرایی متخصص کودکان و فوق تخصص نوزادان

بهترین متخصص اطفال تهران

دکتر فخرایی علاوه بر اینکه متخصص کودکان و فوق تخصص نوزادان است، به عنوان رئیس بخش NICU بیمارستان مفید هم فعالیت میکنه. آقای دکتر با استفاده از شیوه های نوین درمانی تونسته در کار خودش کارنامه درخشانی داشته باشه.

  • آدرس : تهران، خیابان سهرودی جنوبی، روبروی داروخانه دکتر راسل
  • تلفن : 88406262

10- دکتر سید حسن حسنپور متخصص نوزادان ( فوق تخصص مغز واعصاب اطفال)

متخصص اطفال

و آخرین لیست از بهترین متخصص اطفال تهران رو میشه به دکتر حسنپور نسبت داد که علاوه بر تخصص در نوزادان، فوق تخصص مغز و اعصاب اطفال هم است. آقای دکتر حسنپور هم میتونه انتخاب مناسبی برای کودک دلنشینت باشه.

  • آدرس : تهران، بین فلکه دوم وسوم تهرانپارس، روبروی مسجد الاقصی
  • تلفن : 77880056

امیدوارم با خوندن این مطلب بتونی بهترین متخصص اطفال تهران رو برای کودکت انتخاب کنی. اما بهترین و معروف ترین پزشکان به این لیست محدود نمیشن و میتونی با تحقیق دکترهای نمونه دیگری هم پیدا کنی. اگه متخصص ماهر و کاربلدی در این زمینه سراغ داری حتما به ما هم معرفی کن تا به این لیست اضافه بشه.

در نت نظر بخون:بهترین کلینیک گفتار درمانی تهران

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نویسنده: لطیفه ایری

لطیفه هستم. یه دختر فعال و پر جنب و جوش. علاقه زیادی به نویسندگی دارم و یکی از بلاگر های نت نظر هستم. عاشق هیجان و یادگیری مطالب به روز هستم. خوشحال میشم اگه مطالبی که نوشتم رو بخونی و نظرت رو بهم بگی و باعث افتخاره اگه پیشنهادی داری باهام در میون بذاری.