in

بی نظیربی نظیر

انواع سالاد برای مهمانی – لیست 10 تایی

معرفی انواع سالاد خوشمزه مجلسی

انواع سالاد برای مهمانی چیست؟ سالاد یکی از پیش غذاها و خوراکی های لذیذی است که طرفداران زیادی داره. سالاد در طعم های مختلفی تهیه میشه و برای هر سلیقه میشه یه نوع سالاد پیدا کرد. اما گاهی در مجالس و مهمانی ها لازمه که بهترین و خوشمزه ترین سالاد رو انتخاب کرد که مورد پسند اکثریت باشه. به نظرت انواع سالاد برای مهمانی چیست؟ چه سالادهای شیک و خوش طعمی وجود داره که برای مجالس مناسب باشه؟ در این مطلب سعی شده که بهترین انواع سالاد برای مهمانی معرفی بشه تا انتخاب های متنوعی داشته باشی.

1- سالاد ماکارونی از محبوب ترین سالادهای خوشمزه

سالاد ماکارونی از محبوب ترین سالادهای خوشمزه

سالاد ماکارونی یکی از پرطرفدارترین سالادهایی است که در جشن ها و مهمانی ها سرو میشه. این سالاد رو حتی میشه به عنوان یه غذای کامل هم نوش جان کرد. این سالاد خوشمزه و مقوی بین کودکان محبوبیت خاصی داره و در مهمانی ها میتونی به عنوان یه غذای رنگی بهشون هدیه کنی.

2- سالاد سزار یکی از شیک ترین انواع سالاد برای مهمانی

سالاد سزار یکی از شیک ترین انواع سالاد برای مهمانی

سالاد سزار یکی از انواع سالاد برای مهمانی است که در بین ایرانیان جزو سالادهای مجلسی محسوب میشه. این سالاد خوشمزه از گوشت مرغ، نان تست، کاهو و پنیر رنده شده تهیه میشه. البته میتونی سس مایونز رو هم چاشنی این سالاد خوشمزه کنی. سالاد سزار یکی از سالم‌ ترین سالادهایی است که حتی میتونی در رژیم غذایی ات قرار بدی.

3- سالاد فصل یکی از سالادهای مجلسی پرطرفدار

سالاد فصل یکی از سالادهای مجلسی پرطرفدار

سالاد فصل از خوش طعم ترین سالادهای مجلسی است که تنوع زیادی داره و با توجه به هر فصل از مواد متفاوتی برای تهیه این سالاد استفاده میشه! برای تهیه این سالاد میتونی از کاهو ، خیار ، گوجه فرنگی و میوه های فصل استفاده کنی. این سالاد خوشرنگ جزو بهترین سالادهای سفره ایرانی است.

4- سالاد اندونزی از معروف ترین سالادهای کشور اندونزی

سالاد اندونزی از معروف ترین سالادهای کشور اندونزی

سالاد اندونزی رو میشه یکی از معروف ترین و لذیذ ترین سالادهای کشور اندونزی معرفی کرد که در بین ایرانی ها هم طرفدارای زیادی داره و در بیشتر رستوران ها و فست فودها سرو میشه. همچنین یکی از سالادهای شیک برای مهمانی ها و جشن های خانوداگی است.

5- سالاد میوه یکی از انواع سالادهای خوشمزه مخصوص مهمانی

سالاد میوه یکی از انواع سالادهای خوشمزه مخصوص مهمانی

سالاد میوه یکی از انواع سالاد برای مهمانی است که عطر و طعم فوق العاده ای داره. این سالاد از میوه های خوشرنگ و خوشمزه تهیه میشه و علاوه بر طعم خوبی که داره یه سالاد مقوی و سالم است.  برای تهیه این سالاد میتونی از میوه های متنوع و متناسب با سلیقه ات استفاده کنی.

6- سالاد گوشت یکی از بهترین انواع سالاد برای مهمانی

سالاد گوشت یکی از بهترین انواع سالاد برای مهمانی

سالاد گوشت جزو اون دسته از سالادهای خوشمزه ای است که میتونی به عنوان وعده غذایی هم سرو کنی. البته میتونی از این مدل سالاد برای پذیرایی از مهمان ها در جشن ها و مجالس هم استفاده کنی. برای تهیه این خوراکی لذیذ میتونی از فیله گوشت گوساله، روغن زیتون، چغندر قرمز خرد شده، عدس پخته، آبلیمو، نعناع تازه خرد شده، پنیر فتا، نمک و فلفل، کاهو استفاده کنی و بعد از آماده شدن سرو کنی.

7- سالاد یونانی از مقوی ترین و خوش طعم ترین سالادها

سالاد یونانی از انواع سالاد برای مهمانی

سالاد یونانی رو میشه به عنوان بهترین انواع سالاد برای مهمانی در نظر گرفت که در بیشتر کشورهای جهان سرو میشه. این سالاد رو میتونی از گوجه فرنگی، خیار، پیاز قرمز، فلفل دلمه ای، پنیر فتا، زیتون سیاه، روغن زیتون، سرکه بالزامیک، آب لیمو و مقداری نمک تهیه کنی. این سالاد با ترکیب رنگارنگی که داره میتونه اشتهات رو دو چندان کنه!

8- سالاد الویه از محبوب ترین سالادها در بین ایرانیان

سالاد الویه از محبوب ترین سالادها در بین ایرانیان

سالاد اولویه در بیشتر سفره های ایرانی به چشم میخوره و طرفداران خاص خودشو داره. از این سالاد با تزئینات زیبا میشه برای مجالس و مهمانی ها هم استفاده کرد. این سالاد با طعم لذیذ و دلپذیری که داره از سیب زمینی، تخم مرغ آب پز، خیارشور، نخود سبز، آب لیمو، سینه مرغ، روغن زیتون، سس مایونز، نمک و فلفل، هویج، گوجه فرنگی و جعفری تهیه میشه.

9- سالاد مکزیکی از بهترین پیش غذاهای سالم و خوشمزه

سالاد مکزیکی از بهترین پیش غذاهای سالم و خوشمزه

سالاد مکزیکی رو میشه یکی از بهترین و خوشمزه ترین پیش غذاها برای مهمانی ها و مجالس معرفی کرد که خیلی مقوی و انرژی زا است. این خوراکی خوش طعم رو میتونی از کلم پیچ بنفش، کلم پیچ سفید، کالباس، کنسرو ذرت، سس مایونز، سرکه، شکر، ماست، نمک و فلفل تهیه کنی. همچنین لازمه که سس مخصوص به خودش رو هم درست کنی.

10- سالاد خاویار یکی از لاکچری ترین و انواع سالاد برای مهمانی

سالاد خاویار یکی از لاکچری ترین و لذیذترین سالادها

سالاد خاویار یکی از انواع سالاد برای مهمانی است که در نوع خودش میشه به عنوان لاکچری ترین و گران ترین سالاد معرفی کرد. البته این سالاد به ندرت تهیه میشه و دلیلش هم گرانی خاویار است! مواد مورد نیاز برای تهیه این سالاد لذیذ، ماهی خاویاری آب پز، کنسرو قارچ، سیب زمینی آب پز، تخم مرغ آب پز، خیارشور، سس مایونز، نمک و فلفل است.

اگه با انواع سالاد برای مهمانی آشنا شده باشی پس میتونی خوشمزه ترین و لذیذترین سالاد رو برای مجالس مهمانی و جشن های خانوادگی تهیه کنی. اگه سالادهای شیک تری بلدی که مناسب مهمانی و مجالس است میتونی به ما معرفی کنی تا به این لیست اضافه بشه.

مطالب مرتبط: مدل سالادهای ایرانی

مطالب مرتبط: محبوب‌ترین سالادهای دنیا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نویسنده: لطیفه ایری

لطیفه هستم. یه دختر فعال و پر جنب و جوش. علاقه زیادی به نویسندگی دارم و یکی از بلاگر های نت نظر هستم. عاشق هیجان و یادگیری مطالب به روز هستم. خوشحال میشم اگه مطالبی که نوشتم رو بخونی و نظرت رو بهم بگی و باعث افتخاره اگه پیشنهادی داری باهام در میون بذاری.