in

بی نظیربی نظیر افتضاحافتضاح

بهترین کادوی ولنتاین 2020 – لیست 20 تایی

معرفی بهترین و جذاب ترین کادو ولنتاین سال 2020

بهترین کادوی ولنتاین 2020 و انتخاب آن یکی از کارهای سخت و جذاب امسال است و هر کسی در این روز زیبا تلاش میکنه که هدیه ای ویژه برای عشقش خریداری کنه تا براش به یادگار بمونه. ولنتاین امسال یعنی ۱۳۹۸ مصادف با  ۱۴ فوریه ۲۰۲۰ است، در واقع روز جمعه، ۲۵ بهمن ماه روز عشق یا همون ولنتاین است. به نظرت بهترین کادوی ولنتاین 2020 چیست؟ در این مطلب سعی شده که ایده های جذاب برای خرید کادوی ولنتاین معرفی بشه، پس بهتره با ادامه مطلب همراه باشی تا از این ایده های جالب استفاده کنی.

بهترین کادوی ولنتاین 2020 و معرفی ایده های زیبا و جذاب برای هدیه روز عشق

1- جعبه شکلات بهترین کادوی ولنتاین 2020

بطری شکلات بهترین کادوی ولنتاین 2020

شکلات رو میشه به عنوان محبوب ترین و خوشمزه ترین کادوی روز ولنتاین 2020 معرفی کرد که طرفداران زیادی داره. جعبه های شکلات مثل: شکلات های کراکر، آب‌ نبات عصایی و قوطی های مختلف نوتلا از اجزای این بسته های هدیه هستن. جالبه بدونی که این هدیه از جذاب ترین هدایا برای خانم ها در روز عشق است.

2- عروسک های دوست داشتنی، هدیه ای جذاب برای خانم ها

عروسک های دوست داشتنی، هدیه ای جذاب برای خانم ها

یکی از هدایای محبوب در روز ولنتاین، خرس تدی قرمز رنگ است که هر ساله در بین بهترین ایده های جذاب برای روز ولنتاین قرار داره. البته برای اینکه این هدیه رو جذاب تر کنی میتونی از عطر خاص خودت استفاده کنی و عروسک رو آغشته به بوی عطر کنی تا عشقت همیشه به یادت بیفته!

3- پک های حاوی گل رز نماد عشق و دوستی

پک های حاوی گل رز نماد عشق و دوستی

گل های رز جزو زیباترین هدایای سال 2020 هستن که هر کسی رو میتونه خوشحال کنه و سر ذوق بیاره. همان طور که میدونی رنگ قرمز نماد عشق و محبت عمیق است و همیشه برای ابراز عشق استفاده میشه. در این روز خاص هم میتونی به عنوان سمبلی از علاقه و دوست داشتن به عشقت هدیه کنی.

4- عطر و ادکلن بهترین کادوی ولنتاین 2020

عطر و ادکلن برای یک روز خاص

هر شخصی عطر و بوی خاص خودش رو داره و همچنین سلیقه متفاوتی در مورد عطر و ادکلن داره! انتخاب یه عطر شیک و خوشبو که متناسب با سلیقه عشقت است میتونه بهت کمک کنه که یه ایده جذاب و ماندگار برای ولنتاین 2020 داشته باشی. البته بهتره که این هدیه رو داخل جعبه مناسب با شکلات و تنقلات قرار بدی.

5- قاب عکس دو نفره ایده ای جذاب برای کادوی ولنتاین

قاب عکس دو نفره ایده ای جذاب برای کادوی ولنتاین

به عنوان بهترین کادوی ولنتاین 2020 میشه از قاب عکس های دو نفره و دست ساز استفاده کرد که حاوی عکس دو نفره از خودتون باشه. این هدیه رو میتونی به همراه یه دسته گل زیبا با شکلات های خوشمزه به عشقت هدیه کنی.

6- چراغ خواب خلاقانه و عاشقانه برای ولنتاین

چراغ خواب خلاقانه و عاشقانه برای ولنتاین

چراغ خواب جادویی و زیبا یه ایده جذاب و خلاقانه برای روز ولنتاین است. میتونی با ذوق و هنر خودت این چراغ خواب رو درست کنی و تزئینش کنی. این چراغ خواب میتونه گزینه مناسبی برای کادوی روز ولنتاین باشه و هر موقع در کنار تخت خواب عشقت قرار بگیره با دیدنش به یادت بیفته و خوشحال بشه!

7- گردنبند طلا بهترین کادوی ولنتاین 2020

گردنبند طلا بهترین کادوی ولنتاین 2020

خریدن گردنبند طلا میتونه هم برای دخترها و هم برای پسرها ایده خوبی باشه که در روز ولنتاین کادو داده بشه. این هدیه رو میشه جزو لوکس ترین کادوی ولنتاین ۲۰۲۰ معرفی کرد که بایستی برای خریدش هزینه بیشتری صرف بشه.

8- دوربین عکاسی حرفه ای جذاب ترین کادو برای روز عشق

دوربین عکاسی حرفه ای جذاب ترین کادو برای روز عشق

دوربین عکاسی حرفه ای هم جزو اون دسته از هدایایی است که میتونه باعث خوشحالی دریافت کننده بشه. خریدن دوربین عکاسی یه ایده شیک و لوکس برای روز ولنتاین است که میتونه خاطره ساز بشه. با هدیه دادن یک دوربین عکاسی با کیفیت و حرفه ای میتونی لحظات شیرینی رو با عشقت ثبت کنی.

9- چاپ عکس بر روی قاب گوشی ایده ای بی نظیر

چاپ عکس بر روی قاب گوشی ایده ای بی نظیر

اگه به دنبال یه هدیه خاص هستی، چاپ عکس بر روی قاب موبایل میتونه بهترین گزینه انتخابی باشه. میتونی یه قاب موبایل با طرح اختصاصی و دلخواه خودت برای عشقت تهیه کنی. این هدیه زیبا و جالب رو میتونی به عنوان بهترین کادوی روز ولنتاین 2020 به پارتنرت تقدیم کنی.

10- کنسرت و سینما بهترین کادوی ولنتاین 2020

کنسرت و سینما برای روز ولنتاین 2020

یکی از ایده های جالب و هیجان انگیز میتونه تهیه کردن یک بلیط سینما و یا کنسرت مورد علاقه عشقت باشه. در این روز زیبا و باشکوه میتونی لحظات شادی رو در کنار عشقت سپری کنی و از بودن در کنارش لذت ببری.

11- سبد هدایا با تزئینات ویژه، ایده ای برای روز ولنتاین

سبد هدایا با تزئینات ویژه، ایده ای برای روز ولنتاین

سبدی پر از هدایا شامل: CD، DVD، کتاب، جوراب، شکلات، لوازم شخصی و… با زیباترین تزئینات میتونه ایده قشنگ و جالبی برای هدیه روز ولنتاین باشه که عشقت رو خوشحال کنه. در واقع سبدی پر از تنقلات و هدایای کوچک بهترین انتخاب برای این روز خاص و زیبا است.

12- جعبه موسیقی موزیکال، هدیه ای رمانتیک

جعبه موسیقی موزیکال، هدیه ای رمانتیک

جعبه موسیقی موزیکال با صدای رمانتیک و خاطره‌انگیز بهترین کادوی ولنتاین 2020 برای خانم‌ های رمانتیک و پسرهای عاشق است! صدای جعبه موزیکال در شب میتونه باعث آرامش روحت بشه و با هر بار دیدنش میتونی محبت عشقت رو به یاد بیاری. البته میتونی از آهنگ های مخصوص ولنتاین هم استفاده کنی.

13- حلقه ازدواج برای خواستگاری از عشقتان

حلقه ازدواج برای خواستگاری از عشقتان

اگر زمان ازدواجت فرا رسیده و آمادگی کامل داری، میتونی در روز ولنتاین از عشقت با حلقه ازدواج خواستگاری کنی تا به عنوان یه روز رویایی در دلش حک بشه! بهتره که از همین امروز برای خواستگاری از عشقت، در ولنتاین ۲۰۲۰ برنامه‌ ریزی کنی!

14- زیور آلات بهترین کادوی ولنتاین 2020

زیور آلات بهترین کادوی ولنتاین 2020

جواهرات و زیورآلات ازجمله هدایای پر طرفدار در بین دختر خانم ها است. در روز ولنتاین با خرید گردنبند با اسم عشقت یا پلاکی با نماد عشق و قلب میتونی بهترین کادوی ولنتاین 2020 رو هدیه بدی. البته دست بندهای چرم و طلا هم جزو گزینه های خوبی است که میتونی بهش فکر کنی.

15- تیشرت ست، ایده ای خاطره ساز و زیبا

تیشرت ست، ایده ای خاطره ساز و زیبا

عکس ها همیشه یادآور لحظاتی هستن که در کنار هم بودیم. اگه میخوای یه لحظه خاطره ساز با عشقت رو به یادگار داشته باشی بهتره ایده تیشرت ست رو هم در ذهنت داشته باشی.  میتونی عکس عشقت یا هر چیزی که مربوط بهش است رو روی تیشرت چاپ کنی و با هاش ست بشی.

16- ماگ حرارتی یکی از کادوهای جالب برای ولنتاین

ماگ حرارتی یکی از کادوهای جالب برای ولنتاین

یکی از کادوهای جالب و خاص، خرید ماگ حرارتی است. جالبه بدونی که این لیوان سحرآمیز وقتی آب جوش داخلش ریخته میشه، عکس روی لیوان رو ظاهر میکنه و نمایی ویژه به لیوان میده. البته برای جذابیت بیشتر میتونی عکس دو نفره با عشقت رو بر روی این لیوان ها حک کنی تا با دیدنش ذوق کنی و به یاد روز ولنتاین 2020 بیفتی.

17- سفر عاشقانه به عنوان سورپرایز روز ولنتاین

سفر عاشقانه به عنوان سورپرایز روز ولنتاین

یکی‌از جذاب‌ ترین هدایای ولنتاین 2020 که میتونه باعث سورپرایز‌ عشقت بشه، سفر دوتایی به یه مکان عاشقانه و دیدنی است! این سفر خاطره انگیز میتونه عشق و محبت رو بینتون بیشتر کنه و باعث بشه که لحظات بی نظیری رو در کنار هم داشته باشین.

18- سفارش نام لاتین پارتنر عشقی برای ولنتاین

سفارش نام لاتین پارتنر عشقی برای ولنتاین

به عنوان یه کادوی شیک و مورد پسند میتونی حرف اول اسم عشقت رو با حروف لاتین سفارش بدی تا برات درستش کنن. بدون شک این هدیه میتونه عشقت رو غافل گیر کنه و با هر بار دیدن گردنبند به یاد علاقه پر شورت بیفته و قلبش برای تو بتپه!

19- ست کیف و کمربند چرم برای عشقتان

ست کیف و کمربند چرم برای عشقتان

یکی از بهترین کادوی ولنتاین برای آقایان ست کیف و کمربند چرم است. این هدیه زیبا در همه زمان ها و برای تمام مناسبت ها مورد پسند است و یکی از بهترین هدایای ویژه برای پسرها محسوب میشه. بهتره به خریدن این ست شیک و به یادماندنی هم فکر کنی.

20- خرید لوازم متنوع برای بهترین کادوی ولنتاین 2020

خرید لوازم متنوع برای بهترین کادوی ولنتاین 2020

در نهایت اگه باز هم به دنبال تنوع بیشتری برای خرید هدیه ولنتاین هستی، میتونی خرید ساعت، موبایل، ریش‌ تراش، جا كلیدی، جا كارتی، خود نویس‌ های شكیل و… رو هم در نظر بگیری.

امیدوارم با انتخاب بهترین کادوی ولنتاین 2020 بتونی یکی از شگفت انگیز ترین و زیباترین ولنتاین های عمرت رو تجربه کنی و در کنار عشقت خوش و خرم باشی. اگه ایده جالبی برای خرید هدیه ولنتاین داری حتما با ما در میون بذار تا از پیشنهادت استفاده کنیم.

مطالب مرتبط: بهترین کافی شاپ برای ولنتاین کجاست؟

مطالب مرتبط: جالب ترین سنت های روز ولنتاین

1 دیدگاه

نظر بده

    مطلب های مرتبط

    1. مطلب مرتبط:

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

    نویسنده: لطیفه ایری

    لطیفه هستم. یه دختر فعال و پر جنب و جوش. علاقه زیادی به نویسندگی دارم و یکی از بلاگر های نت نظر هستم. عاشق هیجان و یادگیری مطالب به روز هستم. خوشحال میشم اگه مطالبی که نوشتم رو بخونی و نظرت رو بهم بگی و باعث افتخاره اگه پیشنهادی داری باهام در میون بذاری.