in

بهترین رزومه ساز آنلاین و نحوه کار با آن

آشنایی با معروف ترین رزومه سازها

قصد داریم در این مطلب شما را با بهترین رزومه ساز آنلاین، نحوه ثبت نام در آن و نحوه ثبت مشخصات خود آشنا کنیم؛ تا به راحتی برای خودتان رزومه نویسی کنید. شما می توانید بدون مراجعه حضوری به شعب مختلف و تنها با سایت ها و نرم افزارهای رزومه ساز برای خود رزومه ای بر حسب واقعیت، به صورت آنلاین طراحی کنید؛ تا با توجه به آن رزومه از سایت ها و شرکت های مختلف فرصت کاری مناسبی پیدا کنید؛ در نهایت بهترین رزومه ساز آنلاین می تواند به شما کمک کند.

رزومه ساز آنلاین

آشنایی با رزومه ساز آنلاین:

۱-CVbuilder

آشنایی با رزومه ساز آنلاین

رزومه ساز سی وی بیلدر یکی از بهترین رزومه سازهای آنلاین است که به شما این امکان را می دهد تا بتوانید هم به زبان انگلیسی و هم به زبان فارسی برای خود رزومه بنویسید. یکی از مزایای اصلی سایت رزومه ساز ایرانی عدم محدودیت سایت های خارجی است و شما نیاز به پرداخت هزینه ی ماهانه و سالانه برای استفاده از امکانات سایت ندارید؛ همچنین برای تهیه رزومه حدود ۳۰ قالب طراحی شده است تا تمامی سلایق کاربران را در بربگیرد.

۲- Resume Genius

رزومه ساز آنلاین

شما دراین سایت ابتدا می توانید رزومه خود را بسازید و سپس رزومه خودرا در هر قالبی که بخواهید قرار دهید.هزینه حق عضویت در این سایت ماهانه ۳۱ دلار است.

۳-ResumeGenius

رزومه ساز آنلاین

یکی از بهترین و پر سرعت ترین رزومه سازهای آنلاین است که می‌تواند بدون نیاز به مهارت‌های نوشتاری یک رزومه حرفه‌ای تدوین کند. نکته ی قابل توجه ای که آن را جز بهترین رزومه ساز آنلاین قرار می دهد این است که قالب‌های آماده رزومه وجود دارد و شما می توانید به راحتی و در زمان کوتاه رزومه خود را آماده کنید؛ نکته قابل توجه این است که بیش از ۲۰ قالب حرفه‌ای رزومه و ۵۰۰۰۰ عبارت و جمله پیش‌فرض در زمینه‌های حرفه‌ای متعدد در این ابزار وجود دارد. بدین ترتیب قادر خواهید بود حتی در صورتی که زبان انگلیسی‌تان ضعیف است هم یک رزومه حرفه‌ای و تأثیرگذار تهیه کنید. در نهایت نیز می توانید رزومه نهایی‌تان را در قالب فایل PDF، DOCX و TXT دانلود کنید.

۴-ResumUp

رزومه ساز آنلاین

این سایت از لحاظ گرافیکی یکی از بهترین سایت های رزومه ساز آنلاین است؛ چرا که از لحاظ گرافیکی بر روی قالب های این سایت رزومه ساز کار شده است و محیط کاربر پسند است. نحوه عملکرد این رزومه ساز با توجه به قالبی که انتخاب می کنید، متفاوت بوده و در برخی از آن ها می توانید مستقیماً بر روی قالب کارکنید و اطلاعات خود را در آن وارد کنید و در برخی قالب ها این امکان وجود ندارد.

۵- Novoresume

آشنایی با رزومه ساز آنلاین

این سایت یکی از حرفه ای و استاندارد ترین سایت های رزومه سازی است که آن را میتوان جز بهترین سایت های رزومه ساز آنلاین قرارداد. ساخت رزومه در این سایت ساده است؛ ولی البته شما قبل از خرید اشتراک امکان ساختن رزومه خود را ندارید. ( Cover Letter Templates )

۶-DoYouBuzz

معرفی رزومه ساز آنلاین

این سایت رزومه ساز یکی از بهترین سایت های رزومه ساز آنلاین است، چرا که محیطی ساده دارد و کاربران به راحتی و به سرعت می توانند برای خود رزومه بسازند. این رزومه ساز می تواند رزومه موردنظرتان را در قالب موبایل یا وب تدوین کند؛ همچنین همیشه می‌توانید از بازخوردها و نظرات دیگران پیش از نهایی کردن رزومه‌تان بهره ببرید. رزومه شما در DoYouBuzz قابل اشتراک‌گذاری است و می‌توانید آن را در شبکه‌های اجتماعی با کاربران به اشتراک بگذارید.

۷-Resume.com

رزومه ساز آنلاین

یکی از دلایلی که این رزومه ساز آنلاین را در لیست بهترین رزومه سازهای آنلاین قرار داده است؛ رایگان بودن آن برای کاربران است و کاربران به راحتی می توانند رزومه ای برای خود طراحی کنند. این رزومه ساز آنلاین می‌تواند رزومه شما را به کمک قالب‌های آماده خود، باتوجه به فرصت شغلی شما تنظیم کند.

۸-Jobulo

رزومه ساز آنلاین

این سایت رزومه ساز آنلاین، کاملاً رایگان است و شما را قادر می‌سازد به تعداد نامحدودی رزومه تهیه و از آن‌ها یک نسخه در قالب پی دی اف دانلود کنید. ابزار Jobulo در هنگام تدوین رزومه همه نکته‌های مهم را به‌صورت مختصر و واضح به شما گوشزد می‌کند تا هیچ جزئیات مهمی را فراموش نکنید.

مطالب مرتبط:

ایده های جدید کسب و کارها

4 دیدگاه

نظر بده
  1. سلام
    مقاله خوب و ارزشمندی بود
    رزومیتو هم یک رزومه ساز آنلاین عالی و کامل هست که در کنار امکان ساخت رزومه به صورت آنلاین قالب های رزومه هم ارائه میکنه

  2. سلام . مقالتون واقعا کامل و ارزشمند بود.
    توی ایرانی ها به نظرم رزومیتو یکی از بهترین رزومه سازهای آنلاین هست که امکاناتش واقعا کامل تر از بقیه است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *