in

بهترین برندهای لباس ترک – لیست ۱۰تایی

آشنایی با انواع برند ترک

نساجی و پوشاک یکی از صنایع مهم برای کشور ترکیه به شمار می‌رود و با گذشت زمان و با هرچه بهتر شدن کیفیت محصولات و پوشاک ترکیه، این کشور را به یکی از صادرکنندگان برتر جهانی در این بخش تبدیل کرده است؛ در این میان کشور ترکیه برند های مخصوص به خود را نیز دارد، که شهرت جهانی پیدا کرده و در دسته بهترین برندهای لباس ترک قرار گرفته اند و درکشورهای دیگر شعبه های زیادی را به خود اختصاص داده اند. شما می توانید با شناخت بهترین برندهای لباس ترک، کار خود را برای خرید انواع لباس و اکسسوری راحت کنید و با خیال راحت جنس ترک خریداری کنید.

معرفی برند های لباس ترک:

۱- LC Waikiki

بهترین لباس ترک

یکی از بهترین برندهای لباس ترک، ال سی وایکیکی است؛ این برند فعالیت خود را در فرانسه و توسط یک طراح فرانسوی آغاز کرد. نام این برند برگرفته از waikiki ساحل زیبایی در جزایر هاوایی و LC هم مخفف Les Copains است که به زبان فرانسوی معنای دوستی می دهد، می باشد؛ برند ال سی وایکیکی طرفداران زیادی را به خود اختصاص داده است؛ چرا که باتوجه به کیفیت مطلوب آن قیمت مناسبی نیز دارد. این برند امروزه تقریبا ۵۶۹ فروشگاه در ۲۸ کشور مختلف جهان دارا است.

۲- Koton

معروف ترین مارک ترک

برند کوتون در ابتدای تاسیس خود تنوع و مدل های محدودی داشت و فقط به دسته لباس خانم ها محدود می شد؛ ولی با گسترش این برند در ترکیه، دسته بندی محصولات این برند محبوب، از لباس های خانم ها به انواع لباس اقایان، انواع لباس کودکان و انواع لباس نوجوانان گسترش یافت و درحال حاضر هر سال بیش از۲۰۰۰۰ مدل جدید ارائه می کند. برند کوتون بهترین برندهای لباس ترک است که ۴۸۰ فروشگاه در سرتاسر کشورهای جهان دارد.

۳- Defacto

آشنایی با بهترین برند ترک

دفکتو نیز به عنوان یکی دیگر از برند های صنعت مد و پوشاک ترکیه، در دنیا شناخته شده است؛ این برند در زمینه پوشاک، کیف و کفش، اکسسوری فعالیت دارد و همچنین دارای محدودیتی برای جنسیت یا گروه خاصی نیست، به این منظور برای همه ی گروه های جنسیتی و سنی محصول تولید می کند. لوگو برند دفکتو یک لوگوی نوشتاری است و استفاده از رنگ سرمه ای در این لوگو به دلیل جلب اعتماد مشتری می باشد. دفکتو که یکی از بهترین برندهای لباس ترک است؛ که درحال حاضر تقریبا دارای بیش از ۳۰۰ شعبه در کشور ترکیه و۱۶ شعبه در سراسر جهان می باشد.

۴- Colin’s

معروف ترین برند های ترک

کالینز، که یکی از بهترین برندهای لباس ترک است؛ به تولید انواع لباس روزانه زنانه و مردانه می‌پردازد. برند کالینز طراحی های منحصر به فردی برای همه طیف سنی دارد و همچنین لباس های این برند علاوه بر طراحی های قوی خود توجه زیادی به راحتی افراد کرده است و از مقبولیت قابل قبولی میان خانم و آقایان جوان و علاقمند به دنیای کژوال و سبک‌های روز برخوردار است.

۵- addax

بهترین برند ترک

این برند نیز یکی دیگر از بهترین برندهای لباس ترک است؛ که انواع مختلفی از پوشاک شامل: تیشرت، پیراهن زنانه، بلوز، سویشرت، ژاکت، شلوار زنانه، دامن، لباس مجلسی زنانه و پوشاک جانبی را با کبفیت بالا و قیمت مناسب تولید می کند و به فروش می رساند. .

۶- Lufian

بهترین برندهای لباس ترک

برند لوفیان در زمینه تولید پوشاک و کفش فعال می باشد، دارای محصولات با کیفیت از قبیل؛ ژاکت زنانه، کت زنانه و مردانه، پیراهن، شلوار، تی شرت، سوییشرت و شلوار جین برای آقایان و خانوم ها می باشد. این برند علاوه بر تولید، در زمینه پوشاک و کفش، در زمینه تولید محصولات جانبی یا اکسسوری مانند: جوراب، شال، کمربند، عینک و کیف نیز فعال می باشد.

۷- Oxxo

بهترین برند ترک

اُ ایکس ایکس اُ، یکی از بهترین برندهای لباس ترک است؛ می توان گفت یکی از دلایل محبوبیت این برند طراحی خاص شلوارهای آن است. برند اُ ایکس ایکس اُ، از تنوع و رنگ بندی بالایی برخوردار است. این برند علاوه بر تنوع و رنگ بندی قابل قبولی که دارد از کیفیت و قیمت مطلوبی نیز برخوردار است. همچنین باید گفت که، تنوع محصولات این برند به ۹۰۰۰ طرح در سال می‌رسد.

۸- Avva

بهترین برندهای لباس ترک

تولید کنندگان برند آوا توانسته اند از زمان تاسیس این برند با تولید محصولات مختلف مانند تی شرت، شلوار جین و کفش به خوبی خود را در بازار های ترکیه و همچنین بازارهای جهانی مطرح سازند. یکی از دلایلی که می توان برند اوا را در دسته بهترین برندهای لباس ترک قرار داد این است که، این برند از داشتن یک تیم تحقیقاتی به صورت ویژه، پوشاک خود را متناسب با نیاز بانوان و آقایان تولید می کند در نتیجه طرفداران زیادی را به خود اختصاص داده است و جز بهترین برندهای ترک است.

۹- LTB

برند های ترک معروف

این برند ترکیه‌ ای که شهرتش را مدیون شلوارهای جین است؛ درحال حاضر علاوه بر شلوارجین، تی‌شرت، بلوز، لباس‌های تابستانی زنانه‌ زیبا و انواع اکسسوری مانند کمربند، کلاه، جوراب را شامل می‌شود. همچنین توجه به محیط زیست و سلامت و ایمنی در تولید، از نکات جذاب در پشت صحنه‌ این برند است که آن را جز بهترین برندهای لباس ترک قرار داده است.

۱۰- Collezione

بهترین لباس های ترک

برند کولزیون یکی از بهترین برندهای لباس ترک است. این برند در پی تدوین و ترویج استایل های شیک، آزاد، مستقل، مرسوم، مد روز و سبک های خاص زندگی است و همچنین توجه به سلامت و بهداشت محصولات و عدم آسیب رسانی به محیط زیست از جمله تلاش هایی است که این برند در روند تولید محصولات خود دارد.

مطالب مرتبط:

بازارهای معروف ترکیه

راهنمای سفر به ترکیه بدون تور

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *