in

بهترین متخصص داخلی تهران – لیست ۱۰ تایی

معرفی پزشک برتر و برترین متخصص داخلی تهران

افراد بسیاری از مشکلات و بیماری های داخلی رنج می برند و به دنبال پزشکی متخصص برای درمان بیماری خود هستند. چون یک متخصص داخلی باتجربه و سرشناس، به راحتی می تواند مشکل شما را حل کند. اما پیدا کردن متخصص داخلی، همیشه راحت نیست و مردم بر اساس معیارهای مهمی همچون داشتن بورد تخصصی و کارنامه کاری درخشان، پزشک مورد نیاز خود را انتخاب می کنند. در این مطلب، لیستی از بهترین متخصص داخلی تهران را آورده ام تا در انتخاب پزشکی معتبر در این زمینه، به شما کمک کنم.

معروف ترین و بهترین متخصص داخلی تهران

۱ – دکتر علی اکبر شمس، از متخصصین معروف در زمینه بیماری های داخلی

دکتر علی اکبر شمس از متخصصین معروف در زمینه بیماری های داخلی

دکتر علی اکبر شمس را می توان به عنوان یکی از پزشکان برتر و متخصصین حاذق در زمینه بیماری های داخلی معرفی کرد. ایشان تخصص و تجربه بالایی در درمان مشکلات مربوط به داخل بدن دارند و از مدرن ترین تجهیزات و دستگاه های پیشرفته برای درمان بیماران خود استفاده می کند.

  • آدرس: تهران، منطقه ۴، شریعتی، بالاتر از سیدخندان، کوچه نورمحمدی، پلاک ۱، طبقه دوم
  • تلفن: ۰۲۱۲۲۸۴۹۱۳۵

۲ – دکتر نیلوفر نیک پوری، از بهترین متخصص داخلی تهران

دکتر نیلوفر نیک پوری بهترین متخصص داخلی تهران

خانم دکتر نیک پوری متخصص بیماری های داخلی، آندوسکوپی گوارش، کلیه، رماتیسم و غدد است که به عنوان عضو انجمن متخصصین گوارش و کبد ایران، فعالیت می کند. دکتر نیک پوری را به خاطر دانش بالایی که در زمینه بیماری های داخلی دارد، به عنوان بهترین متخصص داخلی تهران می شناسند.

  • آدرس: تهران، میدان ولیعصر، اول خیابان کریم خان زند، ساختمان شماره ۳۱۴، طبقه ۸
  • تلفن: ۰۲۱۸۶۰۳۵۹۵۶

۳ – دکتر سید امیر طاهری، متخصص برتر در بیماری های داخلی

دکتر سید امیر طاهری متخصص برتر در بیماری های داخلی

دکتر طاهری، متخصص بیماریهای داخلی، فوق تخصص گوارش، کبد و مجاری صفراوی است. ایشان از اعضای موفق انجمن گوارش، کبد و آندوسکوپی ایران و آمریکا هستند که بورد تخصصی و فوق تخصصی در زمینه بیماری های داخلی دارد. از جمله موفقیت های ایشان می توان به تالیف کتاب کوالیتریا و تقسیم بندی های گوارشی اشاره کرد؛ که کتابی جامع و مفید برای بیماران محسوب می شود.

  • آدرس: تهران، خیابان دکتر شریعتی، بالاتر از میرداماد، روبروی ایستگاه مترو شریعتی، کوچه منظرنژاد، ساختمان پزشکان منظرنژاد، واحد ۱۴
  • تلفن: ۰۲۱۲۲۸۸۹۷۸۶ – ۰۲۱۲۲۸۸۹۶۷۷

۴ – دکتر امیرعباس رشیدی، از پزشکان متخصص و معتبر داخلی

دکتر امیرعباس رشیدی یکی از پزشکان معتبر و متخصصین معروف

دکتر رشیدی، پزشک عمومی و دارای بورد تخصصی بیماری های داخلی (بزرگسال) از دانشگاه تهران است. از خدمات ارزشمند این پزشک با تجربه می توان به مدیریت و درمان بیماری های غدد (تیروئید، دیابت، پوکی استخوان)، گوارش، خون ( کم خونی، غلظت خون،…)، ریه ( آسم، برونشیت، حساسیت های تنفسی، سرفه مزمن )، کلیه ( نارسایی مزمن کلیه، فشار خون بالا)، دردهای مفصلی و سردرد های مزمن اشاره کرد.

  • آدرس: تهران، خیابان پیروزی، روبروی خیابان اول نیروی هوایی، پلاک ٢٩٨
  • تلفن: ۰۲۱۷۷۴۸۹۸۷۸

۵ – دکتر صابر سادات امینی، متخصص داخلی و فوق تخصص غدد

دکتر صابر سادات امینی متخصص داخلی و فوق تخصص غدد

دکتر صابر سادات امینی فوق تخصص غدد، تیروئید و رشد و متابولیسم  و همچنین بهترین متخصص داخلی تهران است. آقای دکتر با بهره گیری از بهترین تجهیزات و متدهای روز دنیا، توانسته در زمینه کاری خود بسیار موفق عمل کند و بیماران خود را راضی نگه دارد.

  • آدرس: تهران، خیابان شریعتی، بالاتر از مترو قلهک، کوچه سجاد، ساختمان پزشکان سجاد، پلاک ۶۸، طبقه دوم، واحد ۴
  • تلفن: ۰۲۱۲۲۶۴۲۷۹۵

۶ – دکتر جواد رضا باهوش، برجسته ترین و بهترین متخصص داخلی تهران

دکتر جواد رضا باهوش برجسته ترین و بهترین متخصص داخلی تهران

آقای دکتر جواد رضا باهوش، متخصص بیماریهای داخلی، غدد و متابولیسم است و از دقیق ترین پزشکان در زمینه بیماری های داخلی به حساب می آید. برای درمان بیماری های داخلی خود می توانید به مطب دکتر باهوش رفته و از تجربه ارزشمند ایشان استفاده کنید.

  • آدرس: تهران، پاسداران، بین دشتستان ۷ و ۸، پلاک ۱۰۴، ساختمان سینا، طبقه ۴، واحد ۲۹ (روزهای فرد ۱۶ الی ۲۰)
  • آدرس: تهران، نارمک، تقاطع جانبازان و دردشت، جنب بانک سپه، ابتدای جانبازان شرقی، ساختمان پزشکان کسری، پلاک ۴۲۰، (روزهای زوج ۱۷ الی ۲۰)
  • تلفن: ۰۲۱۲۶۷۰۳۰۴۴ – ۰۲۱۷۷۹۷۵۵۲۰

۷ – دکتر علیرضا عارف زاده، یکی از متخصصین با تجربه در بیماری های داخلی

دکتر علیرضا عارف زاده یکی از متخصصین با تجربه در بیماری های داخلی

دکتر عارف زاده به عنوان متخصص بیماری های داخلی، فوق تخصص غدد درون ریز و متابولیسم شناخته می شود که سابقه عضویت در انجمن های دیابت آمریکا (ADA)، غدد اروپا (ESE) و محققان اروپا (CORDIS) را دارد. ایشان از پزشکان موفق و محبوب در زمینه بیماری های داخلی هستند.

  • آدرس: تهران، خیابان شریعتی، بالاتر از میرداماد، روبروی مترو شریعتی، جنب پمپ بنزین شریعتی (مینا)، کوچه شواری، پلاک ۲۹، ساختمان پزشکان سینا، طبقه ۴، واحد ۱۶
  • تلفن: ۰۲۱۲۲۸۹۸۸۳۶

۸ – محمود لطفی، از پزشکان با تجربه و موفق در بیماری های داخلی

محمود لطفی از پزشکان با تجربه و موفق در بیماری های داخلی

دکتر لطفی را می توان از پزشکان برجسته و متخصصین ماهر در زمینه بیماری های داخلی دانست که با روحیه مثبت و تجربه بالای خود، توانسته بیماران زیادی را شفا دهد و بذر امید را در دل آنها بکارد. مراجعه کنندگان ایشان، اعتقاد خاصی به دستان شفابخش آقای دکتر دارند.

  • آدرس: تهران، میدان آرژانتین، خیابان الوند، پلاک ۱، ساختمان مرکزی پزشکان
  • تلفن: ۰۲۱۸۸۷۹۳۵۹۸

۹ – مهدی صابر فیروزی، از متخصصین حاذق در بیماری های داخلی

مهدی صابر فیروزی از متخصصین حاذق در بیماری های داخلی

دکتر مهدی صابر فیروزی به عنوان فوق تخصص بیماری های گوارش و کبد بزرگسالان و همچنین متخصص داخلی در تهران شناخته می شود. ایشان از پزشکان حاذق و برجسته در زمینه بیماری های داخلی هستند که نتایج مثبتی را هم برای بیماران خود به ارمغان آورده است.

  • آدرس: تهران، بلوار اندرزگو، خیابان برادران سلیمانی غربی، پلاک ۱۲۲، ساختمان پزشکان حکیم، طبقه ۴، واحد ۲۵
  • تلفن: ۰۲۱۲۲۳۹۱۸۳۷

۱۰ – جواد رستگار مقدم، پزشک معروف و بهترین متخصص داخلی تهران

جواد رستگار مقدم پزشک معروف و بهترین متخصص داخلی تهران

دکتر رستگار، یکی دیگر از پزشکان متخصصین تهران، در زمینه بیماری های داخلی است که به عنوان متخصص داخلی و فوق تخصص گوارش فعالیت می کند. این پزشک توانمند را می توان به خاطر کارنامه کاری درخشانی که دارد، به عنوان بهترین متخصص داخلی تهران معرفی کرد.

  • آدرس: تهران، خیابان پاسداران، ابتدای بوستان نهم، ساختمان مهر، پلاک ۱۳۳، طبقه ۱، واحد ۳
  • تلفن: ۰۲۱۲۲۵۸۴۲۳۲

امیدوارم این لیست ۱۰ تایی از بهترین متخصص داخلی تهران، بتواند در انتخاب پزشکی ماهر و با تجربه به شما کمک کند و سلامتی خود را دوباره به دست آورید. اگر شما هم پزشک متخصص دیگری در زمینه بیماری های داخلی سراغ دارید، لطفا نام آن را به همراه تجربه خود از حضور در مطب ایشان را در بخش دیدگاه ها با ما درمیان بگذارید.

منبع ایرانی: ” بانک اطلاعات جامعه پزشکی کشور”

مطالب مرتبط: بهترین متخصص قلب تهران

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نویسنده: لطیفه ایری

لطیفه هستم. یه دختر فعال و پر جنب و جوش. علاقه زیادی به نویسندگی دارم و یکی از بلاگر های نت نظر هستم. عاشق هیجان و یادگیری مطالب به روز هستم. خوشحال میشم اگه مطالبی که نوشتم رو بخونی و نظرت رو بهم بگی و باعث افتخاره اگه پیشنهادی داری باهام در میون بذاری.