in

بهترین برندهای کفش ورزشی در جهان – لیست ۱۰تایی

معروف ترین برندهای کفش ورزشی در جهان

حتماً برای توهم پیش‌آمده که به‌ دنبال یک کفش ورزشی خاص، زیبا و بادوام بوده باشی ولی انتخاب درستی نتوانستی بکنی. برندهای کفش ورزشی در جهان به تعداد بسیار زیادی وجود دارند ولی تعداد کمی از این برندها هستند که با طراحی‌های استثنایی و کیفیت بسیار عالی که دارند در صدر بهترین برندهای کفش ورزشی در جهان قرار دارند و در حال رقابت باهم هستند. در این مطلب ۱۰ تا از بهترین برندهای کفش ورزشی در جهان رو بهت معرفی می‌کنم تا بتونی انتخاب بهتری داشته باشی. پس با من همراه باش.

بهترین برندهای کفش ورزشی در جهان

۱) برند نایک یا نایکی (Nike)

بهترین برندهای کفش ورزشی در جهان

دیگر کمتر کسی وجود دارد که برند نایک از بزرگ‌ترین و بهترین برندهای کفش ورزشی جهان رو نشناسد. نایکی یک شرکت چندملیتی است که کفش‌ها، پوشاک، و تجهیزات و لوازم ورزشی رو به سراسر جهان عرضه می‌کند. این شرکت در ابتدا با اسم محصولات ورزشی روبان آبی (Blue Ribbon Sports) توسط بیل باورمن (Bill Bowerman) و فیل نایت (Phil Knight) در سال ۱۹۶۴ تأسیس شد. نایک درزمینه بازاریابی بسیار پرتوان است و با معروف‌ترین ورزشکاران مثل: رونالدینیهو، رونالدو، نیمار و … قرارداد دارد. در سال ۲۰۱۸ درآمد جهانی نایک حدود ۳۶/۴ میلیارد دلار بوده است.

۲) برند آدیداس (Adidas)

بهترین برندهای کفش ورزشی در جهان

آدیداس بزرگ‌ترین برند کفش ورزشی در اروپا است و بعد از نایک از بهترین برندهای کفش ورزشی در جهان است. این شرکت توسط آدولف داسلر و برادر بزرگ‌ترش رودولف داسلر تأسیس شد. در ابتدا به اسم «کارخانه‌ی کفش برادران داسلر» شروع به فعالیت کرد. رودولف با جدایی از این شرکت، شرکت پوما را تأسیس کرد و آدولف نام این شرکت را به «آدیداس» تغییر داد. درآمد آدیداس در سال ۲۰۱۸ حدود ۱۰/۸۰۹ میلیارد یورو بوده است. کفش ورزشی آدیداس به دلیل طرح و کیفیتی که از ۹۴ سال پیش در خود حفظ کرده است، در بین جوانان بسیار مشهور است.

۳) جردن (Jordan)

معروف ترین برندهای کفش ورزشی در جهان

جردن یک برند کفش‌ بسکتبال، کفش ورزشی و لباس است که توسط شرکت نایک تولیدشده ‌است. این برند به‌افتخار بازیکن حرفه‌ای پیشین بسکتبال مایکل جردن ساخته‌شده و در لوگوی این برند مردی که با توپ بسکتبال پرش می‌کند نیز مربوط به مایکل جردن است. درآمد برند جردن در سال ۲۰۱۸ میلادی ۲/۸۵۶ میلیون دلار بوده است. طرفداران و مشتریان اصلی این برند از آمریکا هستند.

مطلب مرتبط:برندهای معروف ورزشی – لیست ۱۰تایی

۴) پوما (Puma)

بزرگترین برندهای کفش ورزشی در جهان

پوما یک شرکت آلمانی چندملیتی که کفش‌ و پوشاک ورزشی تولید می‌کند. برند پوما در رده چهارم بزرگ‌ترین تولیدکنندگان کفش ورزشی در جهان است. این برند در سال ۱۹۴۸ توسط رودولف داسلر تأسیس شد. پوما در بیش از ۱۲۰ کشور تولیدات خود را گسترش داده است. این برند محصولات خود را در ورزش‌های بسکتبال، فوتبال، دوومیدانی، گلف و… تولید می‌کند. درآمد خالص این برند در سال ۲۰۱۷ نزدیک به ۱۲۸/۷ میلیون یورو بوده است.

۵) ریباک (Reebok)

پرفروش ترین برندهای کفش ورزشی در جهان

ریباک یک برند کفش انگلیسی است که از سال ۲۰۰۵ به زیرمجموعه شرکت آدیداس درآمده است. ریباک یکی از بهترین برندهای کفش ورزشی در جهان است و لباس و کفش‌های مخصوص فیتنس و دوومیدانی را تولید می‌کند. در سال ۱۹۸۵ توسط جو و جف فاستر تأسیس شد. در سال ۲۰۱۸ فروش خالص برند ریباک حدود ۱/۶۹ میلیارد یورو بوده است.

۶) آسیکس (Asics)

آسیکس بهترین برند کفش ورزشی در جهان

کفش‌های آسیکس نسبت به برندهای دیگر مانند نایک و آدیداس بسیار پرهزینه هستند. اما هیچ برندی نمی‌تواند ازنظر کیفیت و راحتی با برند آسیکس رقابت کند. آسیکس شرکت تولید تجهیزات و پوشاک ورزشی ژاپنی است که در سال ۱۹۴۹ توسط کیهاچیرو اونیتسوکا (Kihachiro Onitsuka) تأسیس‌شده است. نام شرکت آسیکس از عبارت لاتین «anima sana in corpore sano» به معنی «روح سالم در بدن سالم» گرفته‌شده است.

مطلب مرتبط: بهترین برندهای دنیا 

۷) آندر آرمور (Under Armor)

برندهای معروف کفش ورزشی

آندر آرمور نیز یک شرکت آمریکایی دیگر است که در جمع بهترین برندهای کفش ورزشی در جهان است. این برند توسط کوین پلانک در سال ۱۹۹۶ پایه‌گذاری شد. کفش‌های این برند به‌اندازه‌ای نرم هستند که ضربه را جذب می‌کنند و انرژی را برمی‌گردانند به‌طوری‌که احساس می‌شود گرانش زمین صفر است.

۸) نیو بالانس (New Balance)

برندهای بزرگ کفش ورزشی در جهان

نیو بالانس یک برند آمریکایی چندملیتی است که در بوستون، ماساچوست مستقر است. این شرکت در سال ۱۹۰۶ تأسیس شد. نیو بالانس یکی از بزرگ‌ترین و بهترین برندهای کفش ورزشی در جهان است. اولین کفش طراحی‌شده در این شرکت دارای یک قوس انعطاف‌پذیر و سه نقطه پشتیبانی برای ایجاد تعادل و راحتی بیشتر بود. درآمد این برند در سال ۲۰۱۸ نزدیک به ۵/۴ میلیارد دلار بوده است.

۹) ونس (Vans)

برندهای پرفروش کفش ورزشی در جهان

ونس شرکت تولیدکننده کفش و پوشاک ورزشی مستقر در کالیفرنیا آمریکا است. در سال ۱۹۶۶ توسط پل ون دورن، گوردون لی، جیمز ون دورن به‌عنوان «شرکت لاستیک ون دورن» تأسیس شد. کفش ورزشی ونس به دلیل داشتن طرح‌ها و رنگ‌ها و ظاهر متفاوتش در سراسر جهان بسیار مشهور است و از بهترین برندهای کفش ورزشی در جهان است.

مطلب مرتبط: بهترین آهنگ های خارجی برای ورزش – لیست ۱۰ تایی

۱۰) کانورس (Converse)

پرطرفدارترین برند کفش ورزشی

کانورس برند قدیمی و نامدار تولید کفش در آمریکا است. این شرکت در سال ۱۹۰۸ تأسیس شد و در حال حاضر یکی از زیرمجموعه‌های شرکت نایک است. این برند محصولات خود را بانام‌های Cons،All-Star ،John Varvatos و Jack Purcell به فروش می‌رساند.

این بود لیست ۱۰ تا از بهترین برندهای کفش ورزشی در جهان امیدوارم مطلب مفیدی بوده باشه برات. لطفا نظرات ارزشمندت رو در قسمت کامنت برام بنویس.

مطلب مرتبط:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نویسنده: حمید پورمحمد