in

بی نظیربی نظیر افتضاحافتضاح بامزهبامزه

مهمترین ویژگی زنان جذاب – لیست 10تایی

معیارهایی برای جذابیت بانوان

انسان اشرف مخلوقات و زنان نمونه ای کامل از توانایی خداوند در خلق ظرافت و زیبایی هستند. هر زنی زیبایی و جذابیت خاص خود را دارد و نمی توان بطور قطع یک سری معیارها را بعنوان ویژگی زنان جذاب در نظر گرفت. اما در این بین خصوصیاتی هستن که واقعا تحسین برانگیزند و می تونن باعث جذابیت یک زن در چشم مردان شوند. در این مطلب از نت نظر، قصد وصف زیبایی بانوان را داریم و در همین راستا بیشتر به جوانب ظاهری تکیه کرده و شما را با ویژگی زنان جذاب آشنا می کنیم.

ویژگی های اصلی زنان جذاب

1 – چشمان رنگی

چشم رنگی از ویژگی زنان جذاب

چشم ها دریچه ای به قلب آدمی هستند که از طریق آنها می توان به واقعیت های وجودی انسان ها پی برد. چشم تمامی احساسات و عواطف یک شخص را صادقانه بیان می کند. یکی از ویژگی زنان جذاب در صورت، داشتن چشمان رنگی است. رنگ چشم خاص، دختران را تبدیل به عروسک های زیبایی می کنه که در جلب توجه مردان بسیار موثر است. در واقع برای داشتن صورتی جذاب، داشتن چشم رنگی و خاص کافی است.

دهانی و چشمی به اندازه تنگ                    یکی راه دل زد یکی راه چنگ

به چشمی ناز بی‌اندازه می‌کرد                    به دیگر چشم عذری تازه می‌کرد

2 – موهای بلند و پریشان

موی پریشان

موهای بلند و شاداب اصلی ترین عامل جذابیت زنان است. برای یک مرد کیفیت و شادابی موی زن بسیار مهم است و آن را نشان از طراوت و سلامت جسمانی زن می داند. چه دلبری ها که زلف پریشان و گیسوی بلند برای مردان نکرده و شاعر ها را به وصف خود وادار نساخته باشد. تحقیقات نشان داده که زنان سالم و شاداب، همواره موهای درخشانی دارند و بی دلیل نیست که داشتن موهای ضخیم و براق از ویژگی زنان جذاب بحساب میاد. مولانا در اشعارش این چنین به وصف زلف پریشان می پردازد:

پریشان باد پیوسته دل از زلف پریشانش                    وگر برناورم فردا سر خویش از گریبانش

3 – تناسب اندام

نتاسب اندام زنان

مطلب مرتبط : بهترین جراح زیبایی شکم تهران

بین لاغری و چاقی با تناسب اندام، تفاوت بسیار است. مردان برخلاف تصورات رایج، زنان لاغر را نمی پسندند. تناسب اندام یعنی داشتن پیچ و خم ها و قوس های بدن ههمراه با ظرافت زنانه. در واقع این انحنای ستون فقرات و برجستگی های به جا و اندازه در اندام زنان است که از مردان دلبری می کند. این ویژگی جذاب زنان را هیچ مردی نمی تواند نادیده بگیرد.

4 – چال گونه، ویژگی جذاب زنان در صورت

چال گونه از ویژگی زنان جذاب

یکی از زیباترین نقص ها در عضلات صورت، چال گونه است. چال گونه در اصل نوعی نقص در عضلات صورت بحساب میاد که می تونه چهره هر زنی را جذاب کند. این تنها نقص عضلانی است که اکثر مردم، علی الخصوص زنان، آرزوی داشتنش را دارند. جالبه بدونین که تنها 20 درصد از جمعیت جهان با چال گونه متولد می شوند. ولی الان چال گونه هم در ردیف عمل های زیبایی قرار گرفته و در زبان انگلیسی به آن Cheek Dimples می گویند.

5 – تقارن در صورت

تقارن در صورت

از مهمترین ویژگی های زنان جذاب، داشتن تقارن در اندام صورت است. صورت و تمام اجزای آن ارتباط مستقیمی با زیبایی دارند. این موضوع که برای زنان از درجه اهمیت بالاتری برخورداره، تا حدودی به داشتن ژن خوب در بدن هم مربوط میشه. در واقع به عقیده دانشمندان وجود ناهنجاری هایی در صورت و عدم تقارن، نشان از وضعیت سلامتی نامناسب و ناهنجاری در ارگان های تولید مثل زنان هم دارد.

6 – چهره ی ساده و بی آرایش

چهره ساده ویژگی زنان جذاب

اکثر ویژگی جذاب زنان مربوط به چهره و صورت است. برخلاف تصورات رایج، مردان از آرایش های غلیظ اصلا خوششون نمیاد و صورت های ساده و با آرایش ملایم را می پسندند. در واقع آرایش یک هنر است؛ هنری که نباید به آن بعنوان رفع تکلیف و سرسری نگاه کرد و مطمعنا هر کسی در انجام آن موفق نیست. یه صورت ساده و بدون چربی، بافت ساده و چین و چروک کمتری هم داره.

7 – رنگ دندان ها

لبخند زیبا

بخش زیادی از جذابیت یک شخص به لبخند و سلامت دندان آن مربوط می شود. این لبخندی زیبا با دندان های متناسب و سفید است که می تواند تا مدتها در ذهن هر مردی ماندگار شود. فاصله دندان ها از یکدیگر و سفیدی آنها، از ویژگی جذاب زنان بحساب میاد که نشان از سلامت شخص و ارزش گذاری او برای نظافت دارد.

8 – زنانگی و ظرافت در رفتار

ظرافت زنانه و تاثیر آن درجذابیت

یک زن حتی در سنین بالا هم، زنانگی و ظرافت خود را دارد؛ از ابراز علاقه و احساس شریک زندگی اش شاد می شود و یه جورایی تن نازی زنانه خود را حفظ می کند. واژه زن با زیبایی و لطافت و مهربانی مترادف است و مرد عاشق زنی است که فارغ از سن و سالش، هنوز لباس های زیبا می پوشد و با یه رژ لب و یا لاک ناخن خوشحال می شود. وجود حداقل یه زن یا دختر در هر خونه ای لازمه؛ تا طراوت و شادابی در زندگی رو حفظ کنه. این رفتار زنان، نوعی جذابیت برای مردان بحساب میاد.

9 – داشتن لگن پهن

تفاوت لگن و سینه

اگر واقع بین باشیم، بخشی از رابطه به مسائل جنسی مربوط میشه. پس داشتن اندام مناسب و خوش فرم برای زن، می تونه یه ویژگی جذاب برای مردانی بحساب بیاد که به این جنبه از زندگی اهمیت میدن. سینه و لگن پهن متناسب با کمر، نقش مهمی در رابطه جنسی دارند و تناسب این اندام های زنانه یک امتیاز مثبت برای بانوان بحساب میاد. فارغ از جنبه شهوانی، این موضوع در به دنیا آوردن بچه و فرزند آوری هم مهم است. این ویژگی جذاب زنان، نقش مهمی در تصورات یک مرد از جذابیت دارد.

10 – تن صدا

تن صدای ناز زنانه

داشتن صدای نازک برای یک زن، نشان از جوانی آن دارد و برای مردان دلنشین است. در واقع مردان از هم کلامی با زنانی که صدای نازک و تن بالا دارن لذت می برند و این موضوع حتی در روحیات و احساسات آنها تاثیر گذار است. از دید یک مرد، تن صدای نازک جزو ویژگی های جذاب زنان است.

این مقاله صرفا در خصوص ویژگی ظاهری و جذاب زنان بود و سعی کردیم در خصوص اصول رفتاری و اخلاقی بحث نکنیم… انتقادهای خود را در بخش نظرات با ما در میان بذارین.

مطلب مرتبط : تاثیر میکرودرم بر زیبایی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نویسنده: کیوان چوگلی

سلام.کیوان هستم، کارشناسی ارشد ریاضیات مالی و علاقمند به مباحث سرمایه گذاری در اوراق بهادار و بورس می باشم..به نویسندگی و نوشتن علاقمند هستم و همیشه در پی یادگیری مطالب جدید ...با نظرات خود بنده و تیم بلاگر نت نظر را دلگرمی دهید..