in

بی نظیربی نظیر

جدیدترین سریال های خارجی 2020 – لیست 20تایی

سریال خارجی جدید

سریال های خارجی و مینی سریال ها اخیرا طرفداران زیادی پیدا کرده‌اند، افرادی که در این روزها در سایت‌های مختلف به دنبال جدیدترین سریال های خارجی 2020 می‌گردند. برا این افراد که به تازه‌گی به جمع طرفداران سریال خارجی پیوسته‌اند و آنهایی که سال‌ها علاقمند به سریال هستند، در متن پیش‌رو لیستی از جدیدترین سریال های خارجی 2020 را معرفی کرده‌ایم. در این لیست تلاش کردیم تا نماینده‌ای از هر ژانر وجود داشته باشد و سلیقه‌ همه افراد درنظر گرفته شود. در ادامه معرفی جدیدترین سریال های خارجی 2020 را بخوانید.

جدیدترین سریال های 2020

۱- سریال Unorthodox

مینی سریال «غیر مومن» یکی از جدیدترین سریال های خارجی 2020 است که در ۴ قسمت به تهیه‌کنندگی شبکه نتفلیکس ساخته شد. این سریال براساس خاطرات زنی نوشته شده که در خانواده و محیطی باید زندگی کند که رسوم دست و پاگیر و سرسختانه یهودی زندگی را براش سخت کرده‌است و به دلیل همین محدودیت‌ها و سختی‌ها ناگهان تصمیم به ترک آنجا می‌گیرد، آنهم با وجود سن کم و بی‌تجربه بودن.

جدیدترین سریال های خارجی 2020

۲- سریال حس خوب ۲۰۲۰

اگر به دنبال یکی از بهترین سریال های کمدی ۲۰۲۰ می‌گردید Feel Good را ببینید. داستان نیمه بیوگرافی سریال Feel Good درباره کمدینی به نام میا مارتین است که درگیر ترک اعتیاد رفتارها و عادت‌هایی است که زندگی‌اش را دشوار کرده است و همراه با او مشکلات و سختی‌های این تصمیم، همچنین سرانجام برقراری رابطه‌های او را خواهیم دید. این مینی سریال ۶ قسمتی محصول کمپانی نتفلیکس است و در بریتانیا با هنرمندی شخص میا مارتین جلوی دوربین رفته است.

بهترین سریال های خارجی ۲۰۲۰

۳- سریال خانم آمریکا

سریال درام «خانم آمریکا» (Mrs. America) با بازی کیت بلانشت، درباره جنبش زنان در دهه هفتاد میلادی است و تلاش‌هایی که منجر به برابری حقوق زنان در جامعه شد. در این سریال فراز و فرود زندگی شخصی و اجتماعی تعدای از رهبران زن این جنبش را می‌بینیم و چکونگی موفقیت آنها. این سریال ۹ قسمتی تنها بعد از پخش چند قسمت، طرفداران زیادی کسب کرد و امتیاز بالای ۹۵ را در سالیت روتن تومیتو گرفت.

بهترین سریال های 2020

۴- سریال Gentefied

سریال کمدی جدید Gentefied درباره سه عمو‌زاده مکزیکی است که در لوس‌آنجلس زندگی می‌کنند و تصمیم می‌گیرند برای تحقق رویاهایشان تلاش کنند، یکی از این رویاها گسترش کسب و کار فروشگاه تاکو مطعلق به پدربزرگشان است. در این مسیر، آنها ناگهان تصمیم می‌گیرند که رسیک کنند وخطرهای آن را هم بپذیرند. این مینی سریال ۱۰ قسمتی را نتفلیکس ساخته است.

سریال خارجی

۵- سریال تجسس افسانه ای: ضیافت کلاغ سیاه

سریال «Mythic Quest: Raven’s Banquet » داستان گروهی است که بازی‌های کامپیوتری را در استدیو می‌سازند و از زندگی و محیط واقعی برای خلق لوکیشن و شخصیت‌ها استفاده می‌کنند، آنها باید جنگ‌ها یا موقعیت‌های مختلف بازی را با روشی خلاقانه٬ خودشان ابداع کنند. استقبال از این مینی سریال ۹ قسمتی، چراغ سبزی بود برای سازندگان که به فکر ساخت فصل دوم آن نیز باشند.

سریال خارجی اکشن

۶- سریال من با این وضعیت خوب نیستم

سریال «I Am Not Okay with This» روایت دنیای دختر نوجوانی است که به آرامی اما همراه با دغدغه‌های بسیار پا به دنیای بزرگسالان می‌گذارد. در روزهای بلوغ او مدرسه، خانواده و دوستان همه شکل دیگری به خود می‌گیرند و قهرمان داستان باید با آنها کنار بیاید. سوفیا لیلیس نقش این دختر نوجوان را در سریال ۷ قسمتی شبکه نمایش خانگی نتفلیکس بازی کرده است.

جدیدترین سریال های خارجی 2020

۷- سریال وفاداری بزرگ

مینی سریال high fidelity از بهترین سریال های خارجی از نظر بینندگان است و امتیاز ۸۵ را از در روتن تومیتو گرفته است. داستان دختری که  طرفدار موسیقی پاپ است و روزی به فروشگاه صوتی تصویری می‌رود که علاقه‌مندی‌های دوران گذشته را برایش زنده می‌کند. این مینی سریال در ۱۰ قسمت ساخته شده است.

پرطرفدارترین مینی سریال های خارجی

۸- سریال ۲۰۲۰tales from the loop

مینی سریال «داستان هایی از حلقه» داستانی علمی تخیلی دارد درباره مردم شهری که در کنار یک حلقه یا لوپ زندگی می‌کنند. این حلقه درواقع ماشینی است که‌ برای کشف اسرار خلقت طراحی و ساخته شده است. همراه با این ماشین که به کشف رمز معماهای دنیا مشفول است، ساکنان شهر را می‌بینیم که هریک مشغول زندگی و کسب تجربه‌های خود است.

بهترین سریال های خارجی از نظر بینندگان

۹- سریال پاپ جدید

The New Pope یکی از جدیدترین سریال های خارجی 2020 است به تهیه کنندگی پائولو سورنتینو، سینماگر مشهور ایتالیایی. او پیش از این سریال «پاپ جوان» را با بازی جود لا ساخته بود و این سریال را به‌نوعی دنباله آن می‌داند که جان مالکویچ نیز به تیم بازیگران آن اضافه شده است. این مینی سریال ۹ قسمتی در کشورهای ایتالیا، فرانسه و اسپانیا ساخته شده است.

بهترین سریال های خارجی از نظر مردم

۱۰- سریال The Stranger

اگر به دنبال سریال ترسناک یا دلهره‌آور هستید سریال «غریبه» را ببینید. همانطور که از نامش مشخص است شخصی غریبه با رفتن بین ساکنان یک منطقه اتفاق‌های داستان را رقم می‌زند. غریبه با فهمیدن و افشا کردن رازها و دروغ‌های یک خانواده زندگی ساده آنها را دچار بحران و تشویش می‌کند. سریال The Stranger یکی از بهترین سریال های خارجی است که در ۸ قسمت ساخته شده است.

سریال اکشن خارجی

۱۱- سریال ترسناک جدید The Outsider

سریال ترسناک تخیلی «بیگانه» براساس رمانی از استفن کینگ ساخته شده است. داستان از قتل یک کودک در شهری کوچک آغاز می‌شود. پلیس بعد از دیدن مضنون در یک زمان و در دو مکان مجزا، به ماجرای این قتل شک می‌کند و پای افرادی به تحقیقات باز می‌شود که دانش ماورایی دارند. سریال دلهره اور «بیگانه» ۱۰ قسمتی است.

سریال ترسناک

۱۲- سریال devs

سریال جدید «توسعه دهندگان» داستانی علمی تخیلی دارد. قهرمان داستان مهندس کامپیوتری است که خودکشی دوست پسرش را باور نمی‌کند و تصمیم می‌گیرد به‌تنهایی درباره آن تحقیق کند. در میان بررسی‌هایش متوجه ردپایی از کمپانی کامپیوتری محل کارش می‌شود که درحال ساخت ماشین‌آلاتی برای تغییر زندگی افراد است. سریال خارجی جدید «توسعه دهندگان» در ۸ قسمت از شبکه هولو پخش شده است.

سریال خارجی هیجانی

۱۳- سریال The Pale Horse

سریال معمایی و جدید «اسب پرنده» یا «اسب کهربایی» از جایی آغاز می‌شود که بعد از کشته شدن یک زن، لیستی از اسامی همراه او پیدا می‌شود و صاحب یکی از آن اسم‌ها تصمیم می‌گیرد درباره لیست و زنی که کشته شده، تحقیق کند. در حین این تحقیق افراد دیگری نیز بی‌دلیل و ناگهانی کشته می‌شوند. این مرد که خود به تازگی همسرش را ازدست داده است با دیدن این اتفاق‌های ناگوار دچار وحشت مضاعف نیز می‌شود.

سریال خارجی پلیسی

۱۴- سریال Little Fires Everywhere

سریال «آتش‌ های کوچک در همه جا» درامی است که براساس رمانی به همین نام ساخته شده است، درباره خانواده‌ای به ظاهر خوشبخت است، اما شخصیت رازآلود مادر و دختر خانواده به‌مرور برملا می‌شود. همراه با داستان این خانواه متوجه می‌شویم که هنر، طبیعت و هویت انسانی در زندگی اهمیت دارند و همچنین پیروی از قوانین برای دورماندن از حادثه‌های ناگوار.

سریال آمریکایی

۱۵- سریال اکشن 9-1-1: Lone Star

از جدیدترین سریال های خارجی 2020 می‌توان «9-1-1 ستاره تنها» را نام برد. این سریال آمریکایی درباره پدری آتشنشان است که به شهری در تکزاس منتقل شده است و به همراه پسرش زندگی می‌کند. در شهر جدید او با ماموریت‌های تازه و سختی روبه‌روست و باید به زندگی در شهر جدید نیز عادت کند. این سریال اکشن جدید ۱۰ قسمتی محصول کمپانی فاکس است.

۱۶- سریال دراکولا ۲۰۲۰

سریال جدید «دراکولا» برگرفته از همان داستان کنت خون‌آشامی است که در دهه ۱۸۹۰ زندگی می‌کرد، اما او این‌بار قصد دارد پای مسافرانی را به قصر بزرگ و اسرارآمیز ترانسیلوانیا باز کند و راه جدیدی برای غلبه بر دنیا بیابد. این مینی سریال مهیج و ترسناک در سه قسمت از شبکه نتفلیکس پخش شده است و  کلیس بنگ نقش خون آشام را در آن برعهده دارد.

سریال خارجی ترسناک

۱۷-  Outer Banks جدیدترین سریال های خارجی 2020

سریال اکشن و ماجراجویی «حاشیه های بیرونی» درباره گروهی نوجوان است که قرار گذاشته‌اند حقیقت مرگ پدر یکی از اعضای گروه، جان، را کشف کنند. در طی تحقیقات آنها متوجه ثروت عظیمی می‌شوند که بی ارتباط با مرگ پدر جان نیست. این مینی سریال اکشن ۱۰ قسمتی محصول شبکه نتفلیکس است.

سریال آمریکایی

۱۸- سریال شکارچیان

سریال Hunters را، تا به امروز که به نیمه سال ۲۰۲۰ هم نرسیده‌ایم، می‌توان بهترین سریال جنایی امریکایی در سال ۲۰۲۰ دانست. سریالی ۱۰ قسمتی با بازی آلپاچینو. گروهی که شکارچی یا هانتر نام دارند تلاش می‌کنند افراد نازی را در نیویورک شناسایی کنند و با دورهم جمع کردن آنها ارتش نازی را تشکیل دهند. سریال «هانترز» محصول کمپانی آمازون است.

سزیال آمریکایی جدید

۱۹- سریال Belgravia

سریال تاریخی و درام «بلگراویا» نامش را از منطقه‌ای مرفه نشین در لندن گرفته است و داستان دو خانواده در این منطقه را دست‌مایه ساخت سریال قرار داده است. دو خانواده که روابط بین اعضای آنها پر است از رمز و راز، روابط عاشقانه و رسوایی. بیست سال بعد، زمانی که این خانواده‌ها به ثرت زیادی رسیده‌اند، رازهای گذشته جایگاه اجتماعی آنها را تهدید می‌کند.

بهترین سریال های خارجی از نظر مردم

۲۰-  سریال Locke & Key

سریال ترسناک خارجی «قفل و کلید» یا «لاک و کلید» داستانی ترسناک دارد و می‌توان آن را در دسته سریال های ماورالطبیعه یا سریال های جادوگری قرار داد. داستان فیلم درباره نینا است که بعد از مرگ همسرش تصمیم می‌گیرد به همراه سه فرزندش به خانه‌ای که پیش از این مطعلق به همسرش بوده، نقل مکان کنند. فرزندانش در مدتی کوتاه متوجه تعداد زیادی کلید می‌شوند که درها را به روشی عجیب باز می‌کنند و هر در برای مقاصدی شوم و شیطانی باز می‌شود.

سریال ترسناک امریکایی

سریال‌هایی که در متن معرفی کردیم، تعدادی از سریال‌هایی هستند که پخش آنها در سال ۲۰۲۰ آغاز شده است و در این لیست سریال‌ «Ragnarok»، سریال مستند «Cheer» یا «تشویق کردن»، سریال «the last dance»، سریال «دفاع از جیکوب» یا «Defending Jacob» و چند نام دیگر نیز به چشم می‌خورد. علاوه بر این سریال های پر طرفدار و پر بیننده‌ای نیز هستند که فصل‌های دوم، سوم یا حتی ششم خود را در این سال آغاز کرده‌اند مانند سریال «دنیای غرب» یا «Westworld»، سریال «اورزاک» «Ozark» یا سریال «خانه کاغذی» «Money Heist» که امیدوارم در متن‌های بعدی خلاصه‌ای از آنها را با شما در میان بگذاریم.

مطلب مرتبط: بهترین مینی سریال خارجی

1 دیدگاه

نظر بده

    مطلب های مرتبط

    1. مطلب مرتبط:

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

    نویسنده: پریسا ایرانی