in

قانون طلایی برای جذب عشق از دست رفته

روش شگفت انگیز و قانون طلایی برای جذب عشق

جذب عشق از دست رفته چگونه است؟ به نظرت میشه آدمی که دوستش داشتی و به هر دلیلی رابطه خودت رو باهاش کات کردی رو برگردونی؟ به نظرت یه قانونی وجود داره که بهت حس خوبی رو منتقل کنه و بتونی عشق واقعی رو تجربه کنی؟ باید بگم که آره! چنین قانون شگفت انگیزی وجود داره تا بتونی زندگیت رو زیر و رو کنی اما! لازمه که توی این راه با حس خوب ثابت قدم باشی. این مطلب در مورد قانون طلایی برای جذب عشق از دست رفته است که میتونه بهت کمک بزرگی کنه تا مسیر عاشقانه زندگیت رو بهتر بسازی. برای اینکه بتونی روش های جذب عشق از دست رفته و رابطه تمام شده رو یاد بگیری، کافیه که این مطلب با ارزش رو از دست ندهی.

جذب عشق از دست رفته با قانون شگفت انگیز و طلایی

آیا جذب عشق از دست رفته و رابطه تمام شده وجود دارد؟

جذب عشق از دست رفته

اگه به دنبال یه کتاب یا مطلب مفید برای بهبود رابطه ات بودی و به اینجا هدایت شدی، باید بگم که این مطلب میتونه برای هر کسی که توی رابطه عاشقانه ای بوده و لطمه خورده مفید باشه، همینطور برای کسی که عاشق شخص خاصی است ولی نمیدونه چطور بهش برسه! یا حتی میتونه برای جذب ارتباطات دوستانه هم کارساز باشد. اما اولین سوال مهمی که باید ازت بپرسم این است که چه حسی داری؟ حتما میپرسی در چه مورد؟ باید بگم که در مورد خودت چه حسی داری؟ حس میکنی چون عشقت یا دوستت ترکت کرده بی ارزش هستی؟ دوست داشتنی نیستی؟ حس میکنی با نبودن آدمها نمیتونی زندگی کنی؟ حس نا آرومی و دلشکستگی آزارت میده؟ حس میکنی این اتفاق های ناخوشایند، دنیای تو رو تیر و تار کرده؟ و هزاران حس منفی دیگر… اگه این حس ها رو داری تجربه میکنی، باید بگم که در یه وابستگی عمیق فرو رفتی… طوری که حس میکنی دیگه نمیتونی عشق و دوست داشتن رو تجربه کنی یا این شخص یا دوستت تنها آدم روی زمین بود که میتونست تو رو خوشبخت و خوشحال کنه. اگه این حرفها رو تایید میکنی، میتونیم پله پله راه حل رو پیدا کنیم…

قانون جذب به زبان خودمانی!

قانون جذب به زبان خودمانی!

طبق علم فیزیک! کل این دنیا شامل اشیا، افراد، اتفاقات، افکار و همه چیز از انرژی تشکیل شده! یعنی حتی در کوچکترین ابعاد هستی، هر چیزی داره یه ارتعاشی رو به کائنات میفرسته!  کل وجود تو هم در حال ارسال ارتعاشه! در واقع تمام سلول ها و مولکول های بدنت در هماهنگی کامل با این ارتعاش هستند. اما به نظرت جنس این ارتعاش رو چه کسی تعیین میکنه؟ اینکه ارتعاش خوب میفرستی یا بد رو چه کسی میتونه تعیین کنه؟ خبر خوب اینه که تو مسئولی و تنها تویی که میتونی این کار رو انجام بدی! نه صبر کن…. الان حتما ذهنت میگه، امکان نداره! پس اتفاقات و آدمهایی که من نمیخواستم چطور وارد زندگیم شده؟ من که نمیخواستم از عشقم جدا بشم پس چطور اتفاق افتاده؟ و سوالاتی شبیه به این که میتونه مقاومت ذهنت رو نشون بده! ولی ترمز کن… در اولین مرحله باید این حقیقت رو بپذیری که تو مسئولی برای همه چیز! همه اتفاقات و شرایط اکنون زندگیت! چون تو انرژی هستی، چون به تو قدرت داده شده، چون تو “احساس” داری!  یعنی تو با قدرت تفکرت یه  فرکانسی رو تولید و منتشر میکنی که باعث میشه چیزی مشابه با فرکانس ارسالی خودت، دریافت کنی و این موضوع از نظر علمی هم تایید شده که ذهن هر انسانی، قوی ترین و سریع ترین دستگاه فرستنده و گیرنده فرکانس یا ارتعاش یا همان انرژی هست…

قانون طلایی جذب عشق از دست رفته

قانون طلایی جذب عشق از دست رفته

قانون جذب عشق به زبان ساده میگه که به هرچیزی که با احساس و تمرکز فکر کنی به طرف تو جذب میشه. دقت کن که نوشتم با تمرکز و احساس! اما به نظرت آدمی همیشه تمرکز و حس داره؟ میشه گفت که همیشه تمرکز نداره اما احساس داره! این حس میتونه خوب یا بد باشه. ممکنه بگی که بعضی جاها هم حس بی تفاوتی داری، اما اینطور نیست! چون به هر حال ذهنت در حال ارتعاشه و چون تمرکزت نسبت به چیزی پایینتره فکر میکنی که حسی هم نداری! خب حالا که تا حدودی با این قانون آشنا شدی، میتونی بپرسی که آیا جذب عشق از دست رفته ممکنه؟ آیا میشه رابطه تمام شده را بهبود بخشید؟ جواب یه کلمه است: “بله” میشه! این برگشت عشق میتونه شامل بازگشت همسر سابقت باشه که باهاش روزهای خوشی داشتی، یا عشقت که برات بهترین کادوی ولنتاین رو هدیه میگرفته یا حتی رابطه دوستی با کسی که سالهاست سر مسائل بی ارزش باهاش قهر هستی! شگفت انگیز و تعجب آوره نه؟ پس پیش بسوی قدم های مهم در ادامه مطلب…

قدم های مهم و اصولی برای جذب عشق و ترمیم رابطه

قدم اول: با خودت در صلح باش!

ترمیم رابطه

با خودت در صلح بودن یعنی چی؟ یعنی با خود درونیت آشتی کن! حتما میگی که مگه با خودم دشنم؟؟ نه نیستی اما آشتی و صلح با خودت بهترین و مهم ترین اصل برای اتفاقات عالی در زندگی است. تو اول باید یاد بگیری که عاشق خودت بشی، خودت را باور کنی، عزت نفس داشته باشی و در یه کلام به خودت حس خوبی داشته باشی. قبل از اینکه عاشق شخص دیگری در زندگیت بشی، لازمه که خودت را دوست داشته باشی. باید بدونی که اولویت اول زندگیت خودت هستی. اگه با خودت به صلح برسی و سر هر مسئله و اشتباهی خودت را سرزنش نکنی، اگه یاد بگیری که با تمام اشتباهاتت یه انسان با ارزش و دوست داشتنی هستی، اون موقع میتونی هر رابطه شکست خورده و هر عشق از دست رفته را جذب کنی!

عاشق خودت باش

 باید به این پذیرش برسی که تو با ارزش هستی و با نبودن شخص خاصی در زندگیت هیچ چیزی از ارزش های تو کم نشده. باید به این حس برسی که در همه حال بهترین نسخه از خودت هستی و نیازی به مقایسه شدن با کسی نداری. با خودت دوست باش و این خود دوستی میتونه عشق های واقعی رو برات بوجود بیاره. شاید با خودت بگی که این کار یکم سخته یا سالها تلاش کردم اما نشده! میدونی ایراد کار کجاست؟ اینکه داری ته ذهنت به افکار دیگران در مورد خودت اهمیت میدی! اگه فلان رفتار یا فلان کاری رو انجام بدم بقیه چی میگن؟ ممکنه خوشش نیاید و دوستم نداشته باشد! لازمه بگم که همینجا نقطه استاپ رو بزن. طرز تفکر دیگران به ما ارتباطی ندارد. اگه میخواهی واقعا خودت را دوست داشته باشی باید این تفکرات را کنار بگذاری. چون تا زمانی که خودت را دوست نداشته باشی چه انتظاری داری که بقیه جذبت بشن و دوستت داشته باشند؟! در هر حالی که هستی در هر نقطه از زندگیت که هستی، به خودت و بهترین بودنت اعتماد کن و ایمان داشته باش که اعتماد به نفس برای تو غوغا میکند.

قدم دوم: برای آنچه که داری سپاسگزار باش!

سپاسگزار باش!

سپاسگزار تمام لحظات زندگیت چه خوب چه بد باش! اتفاق های خوب و شیرین برای تو حس و حال خوبی میده و اتفاق های ناخوشایند هم میشه نقطه تضادی که بتونی مسیر درست رو پیدا کنی. در دل بدترین شرایط هم میشه یه دریچه حتی کوچیک برای سپاسگزاری پیدا کرد! اگه از یه رابطه ای شکست خوردی و نیاز به جذب عشق از دست رفته داری، همین رو هم سپاسگزار باش. چون باعث شده هدایت بشی به همین مطلبی که داری میخونی و این میتونه یه نقطه تغییر بزرگ برای تو باشه تا دیدگاهت رو عوض کنی، تا قدرت درونیت رو کشف کنی. باید برای هر چیزی که توی زندگیت داری شکرگزار باشی تا از همون جنس نعمت بیشتر به سمتت جذب بشه و برای هر چیزی که نداری پیشاپیش شکرگزار باش تا باهاش هم ارتعاش بشی و به سمتت جذب بشه! به همین سادگی. قدرتمندترین نیرو همین سپاسگزاریه. آیا توی رابطه ای که داشتی برای داشتن اون شخص سپاسگزار بودی یا مدام غر میزدی که بهت توجه نمیکنه یا دوستت نداره؟ باید یاد بگیری که قدرت توجه و تمرکزت رو از ناخواسته هات برداری و بر روی ویژگی های خوشایندش تمرکز کنی و شکرگزار باشی.

قدم سوم: حباب افکار منفی را بترکان!

مثبت اندیشی در جذب عشق

حباب افکار منفی که حس بدی رو بهت منتقل میکنه رو یه بار برای همیشه بترکان! نمیتونی با حال خراب و گریه و زاری یه عشق رفته رو به سمت خودت جذب کنی. چون این تفکرات منفی باعث جذب اتفاقات ناخوشایند از جنس همان ارتعاشات میشه. اگه واقعا میخواهی آدمی که دوستش داری رو به سمت خودت جذب کنی باید روی فرکانس مثبت باشی. پس لطفا و لطفا کانال ناله و زاری رو عوض کن. روی آنتن شادی و تفکر مثبت بمون تا اتفاقات عالی جذبت بشه. نیازی نیست بشینی و توی گذشته هات غرق بشی و با خودت بگی که چرا رفت؟ چرا ترکم کرد و هر شب با گریه بخوابی!! باید به این باور برسی تا زمانی که احساس و تفکر منفی رو از خودت دور نکنی هیچ اتفاق مثبتی هم در مسیر جذب عشق برات پیش نمیادش و چه بسا که ممکنه همین جنس عشق از دست رفته رو دوباره تجربه کنی! پس باید سعی کنی شاد و پر انرژی باشی. مسلما این کار در ابتدا سخت به نظر میرسه اما شدنیه! کافیه که بخواهی و بلند بشی و برای داشتن یه حال خوب و جذب عشق عالی آماده بشی! بذار یه سوال بپرسم؟ تا حالا شده که تفکر و حست نسبت به چیزی منفی باشه و حال خوبی داشته باشی؟؟ قطعا نمیشه! چون این ها باهم در تضاد هستن. اگه میخواهی به عشق از دست رفته ات برسی، باید حس و حالت رو خوب نگه داری!

قدم چهارم: زندگی را بازی کن!

زندگی را بازی کن!

زندگی راحته یا پیچیده؟ هیچ جواب قطعی براش وجود نداره! میدونی چرا؟ چون به جهان بینی تو بستگی داره. میتونی زندگی و مسائلی که برات پیش میاد رو آسون بگیری و یا میتونی همه اتفاق ها و مسائل رو پیچیده و سخت در نظر بگیری. اما اصل موضوع این است که اگه آسون در نظر بگیری، قطعا ایده های بهتری به سراغت میاد و میتونی با مسائلت با دید آگاه تر روبرو بشی، اما اگه سخت بگیری و دنیا رو تیره و تار ببینی، مسلما نه تنها مسائلت حل نمیشه بلکه پیچیده تر هم خواهد شد! اگه با عینک مثبت بینی به همه مسائل نگاه کنی و زندگی رو عین یه بازی پازل در نظر بگیری، میتونی قطعه ها رو زیباتر و زودتر بهم بچسبونی. برای جذب عشق از دست رفته هم همینطوره. اگه بتونی این مسئله رو برای خودت هضم کنی و ایمان داشته باشی که عشق رفته ات برمیگرده، پس حتما میتونی یه جذب عشق  عالی رو تجربه کنی.

قدم پنجم: رها باش و اوج بگیر!

جذب عشق از دست رفته

فرض کن که الان توی رابطه عاشقانه ات هستی! آیا حاضری که عشقت رهات کنه و بره؟ آیا میتونی این جدایی رو هضم کنی؟ حتما میگی نه! اگه جوابت منفیه باید بدونی که وابسته این رابطه هستی و این وابستگی توی هر رابطه ای یه سم مهلکه. در واقع همه انسان ها نیاز به آزادی دارند و تو نمیتونی هیچ آدمی رو به اجبار کنار خودت نگه داری! چون احساس میکنه حق آزادی رو ازش گرفتی! پس بپذیر و یاد بگیر که رها باشی. از وابسته شدن به هر انسانی باید رها باشی. اگه این احساس وابستگی رو کنار نگذاری، اگه مرتب دنبال چک کردن پروفایل عشقت در فضای مجازی باشی، اگه مدام در حال گذاشتن عکس ها و متن نوشته های غمگین در مورد خودت و رابطه ات باشی، اگه از تنهایی خودت لذت نمیبری و منتظری که با اومدن عشقت احساس لذت و خوشی رو تجربه کنی، اگه نمیتونی در زمانی که با بقیه دوستانت هستی خوش بگذرونی و….. باید بگم که نمیتونی جذب عشق از دست رفته رو تجربه کنی! چون وابستگی مساوی است با ترس از دادن و احساس ناخوشایند که این احساس هم نقطه شروع برای جذب ناخواسته های زندگیته.

قدم ششم: داستان زندگی ات را خلق کن!

داستان زندگی ات را خلق کن!

اگه تا اینجای مطلب تونسته باشی روی خودت کار کنی و رها باشی. حالا وقتشه که داستان زندگی خودت رو شبیه فیلم های عاشقانه بنویسی. اما چجوری؟ باید برای خودت هدف تعیین کنی که دوست داری عشقت یا شریک زندگیت چه ویژگی هایی داشته باشد؟ دوست داری چه رفتارهایی رو ازش ببینی؟ دوست داری وقتی در کنارش هستی چه رفتاری داشته باشی؟ و هر چیزی که دوست داری اتفاق بیفته رو باید بشینی و تک به تک با جزییات روی کاغذی یادداشت کنی. سپس تمام توجه و تمرکزت رو روی همون چیزایی که نوشتی بگذاری و ارتعاش همون رو ارسال کنی تا از جنس همون ارتعاش به سمت خودت برگرده.

قدم هفتم:  رویایت را زندگی کن!

جذب عشق از دست رفته

قدم آخر خیلی کلیدی و مهمه. باید بتونی نقش بازی کنی! اگه یادت باشه در بالا گفتم که باید رها باشی و با نبودش هم کنار بیایی اما الان میگم که نقش بازی کنی و فکر کنی که کنارته! به نظرت خنده داره یا دیوونگیه؟! واقعیت این است که تو فقط زمانی میتونی یه عشق از دست رفته رو جذب کنی که بتونی در بودن یا نبودش با خودت راحت باشی و حس وابستگی نکنی. چون تا وقتی که از نبودن عشقت در رنج باشی و احساس راحتی نکنی، بخشی از مغزت مقاومت می­ کند و داشتن اون چیزی که  واقعا می­خواهی رو  غیر ممکن  میکنه. در واقع این یک باور مخفی در لایه های پایین ضمیر ناخودآگاهت است. الان که میگم نقش بازی کنی در واقع باید حس کنی که کنارته اما بهش وابستگی نداری یعنی ترس از دست دادنش رو نداری! در این مرحله، بعد از نوشتن ویژگی های دلخواه از عشقت میتونی همون رویا رو زندگی کنی. یعنی روی مواردی که نوشتی تمرکز و توجه کنی تا انرژی این تمرکز به عشق زندگیت برسه و بتونه با همون دیدگاه مثبتی که بهش داری به سمتت برگرده. همچنین میتونی از قدرت تجسمت استفاده کنی و بودن در کنارش رو تصویرسازی کنی.

مطالب مرتبط:

۷ اشتباه متداول در رابطه عاشقانه

قانون جذب و جذابیت هایی که ازش غافل موندی!!

این قدم های گفته شده، شاید در نگاه اول ساده و پیش پا افتاده باشند! اما این ها قوانین حاکم بر جهان است. به همین راحتی! سعی کن قدم به قدم تمام مراحل رو با تمرکز و حس خوب انجام بدهی تا عشق و رابطه از دست رفته رو به بهترین شکل جذب کنی. حتی ممکنه در طول این مسیر انتخاب های خودت رو عوض کنی و به دنبال جذب عشق بهتری بگردی! خبر خوب این است که این راهکارها برای جذب هر شخص دیگری هم جوابگو است. پس همیشه اینو توی ذهنت داشته باش که حس خوب مساوی با اتفاق خوب است.

منبع خارجی:

مجله اینترنتی رمز موفقیت

اگه این مطلب برات مفید بوده و تجربه جالبی از جذب عشقت داشتی، حتما برامون نظرات ارزشمندت رو بنویس تا دیگران هم ازش استفاده کنند و در این مسیر جذاب و پر از عشق بتونی کارمای این اشتراک گذاشتن ایده ات رو هم بدست بیاری. براتون بهترین جذب های عاشقانه رو با یه دنیا حس خوب آرزومندم.

1 دیدگاه

نظر بده

    مطلب های مرتبط

    1. مطلب مرتبط:

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

    نویسنده: لطیفه ایری

    لطیفه هستم. یه دختر فعال و پر جنب و جوش. علاقه زیادی به نویسندگی دارم و یکی از بلاگر های نت نظر هستم. عاشق هیجان و یادگیری مطالب به روز هستم. خوشحال میشم اگه مطالبی که نوشتم رو بخونی و نظرت رو بهم بگی و باعث افتخاره اگه پیشنهادی داری باهام در میون بذاری.