in

رفتارهای جذاب زنانه – لیست ۱۰ تایی

رفتارهای جذاب زنانه برای مردان

رفتارهای جذاب زنانه برای مردان چیست؟ شاید برات جالب باشه که بدونی داشتن زیبایی ظاهری در زن ملاک تعیین کننده ای برای جذابیتش نیست! البته این زیبایی ظاهری بی تاثیر هم نیست! اما ویژگی های مهمتری هم وجود داره که باعث جذابیت خاص زنان در نگاه مردان میشه. حتما با خودت میگی این رفتارهای جذاب زنانه چیست که ازش بیخبری؟! در این مطلب قراره به این موضوع بپردازیم و با چند روش ساده میتونی جذابیتت رو افزایش بدی!

معرفی بهترین رفتارهای جذاب زنانه برای مردان

۱- لبخند زدن و جذابیت ظاهری زنان در نگاه مردان

لبخند زدن و جذابیت ظاهری زنان در نگاه مردان

داشتن لبخند بر چهره از اولین ویژگی های یک زن جذاب و با اعتماد به نفس است! و طی تحقیقاتی از مردان مشخص شده که مردها بیشتر جذب زنهایی میشن که اغلب لبخند میزنند. چون برای یک مرد خیلی راحت تره که نزدیک زنی بشه که لبخند میزنه و آروم تره تا زنی که جدی و اخموست!! پس لبخند فراموش نشه 🙂

۲- خوش عطر و خوشبو بودن و جذابیت زنانه

خوش عطر و خوشبو بودن و جذابیت زنانه

زنی که به خودش میرسه و همیشه خوشبو هست در نظر مردان بسیار جذابیت داره. بهتره همیشه بوی خوشایندی بدهی و بهتره از رایحه‌ سبُک استفاده کنی. البته جالبه بدونی که بوی موهایت بعد از دوش گرفتن، در نظر مردها بسیار دوست داشتنی  و جذاب است.

۳- زیبایی طبیعی و آرایش کم از جذابیت های خاص زنانه

زیبایی طبیعی و آرایش کم از جذابیت های خاص زنانه

اگه میخوای دلربایی کنی و دل مرد مورد علاقه ات رو به دست بیاری، بهتره که آرایش سنگین رو فراموش کنی! چون طی مطالعاتی مشخص شده که مردها جذب زنهایی میشن که آرایش ندارند یا آرایش خیلی کمی دارند.

۴- داشتن اعتماد به نفس از رفتارهای جذاب زنانه

داشتن اعتماد به نفس از رفتارهای جذاب زنانه

یکی از بهترین رفتارهای جذاب زنانه، داشتن اعتماد به نفس است! بهتره سعی کنی زنی باشی که کارهایش رو عاقلانه انجام میده و به خودش اعتماد داره. میتونی با تغییرات کوچکی حتی در ظاهر مثل کوتاه کردن مو، کاهش وزن، تغییر لباس و ژست نشستن و ایستادن باعث جذابیت در نگاه مردان بشی.

۵- داشتن استقلال از خصوصیات بارز زنان جذاب و قوی

داشتن استقلال از خصوصیات بارز زنان جذاب و قوی

هیچ مردی یک زن بی اندازه وابسته رو نمیپسنده!! اگه میخوای یک زن جذاب و دلربا باشی بهتره که این خصلت وابستگی رو از خودت دور کنی. بهتره که خودت رو مشغول کنی، سرگرمی های خودت رو داشته باشی و با دوستانت به گردش بروی. اینجوری هم برای وقت خودت ارزش قائل شدی و هم اینکه مثل یک زن مستقل رفتار کردی.

۶- شاد بودن و خوشحالی از ویژگی های رفتاری زنان جذاب

شاد بودن و خوشحالی از ویژگی های رفتاری زنان جذاب

یکی از خصلت های جذاب و دوست داشتنی یک زن، شاد بودن و لذت بردن از زندگی است. مردها هم جذب زنهایی میشن که شاد و مثبت هستن و از زنهایی که مدام غر میزنن و در حال شکایت هستن، فرار میکنن!! هر زن جذابی بهتره انرژی منفی و غر زدن های مداوم رو فراموش کنه چون این رفتار برای روح مرد ها مثل سم است. پس شادی بیشتر یعنی جذابیت بیشتر! به نظرت چقدر جذاب هستی؟

۷- رفتارهای جذاب زنانه و اهمیت قائل شده به خود

رفتارهای جذاب زنانه و اهمیت قائل شده به خود

از رفتارهای جذاب زنانه در نگاه مردان میشه به خود ارزشی اشاره کرد! یعنی زنی که به خودش اهمیت میده، مثلا به ظاهرش میرسه، برای خودش پول خرج میکنه، به سلامتی اش اهمیت میده و در یک کلمه مراقب خودشه. از نظر مردها چنین زنی دارای اعتماد به نفس، روحیه سخت کوشی و زن قابل اطمینان و جذابی است که میشه بهش تکیه کرد.

۸- زنانگی و زیبایی ظاهری از خصوصیات زنان جذاب

زنانگی و زیبایی ظاهری از خصوصیات زنان جذاب

هر زنی بایستی هم در ظاهر و هم در رفتارش، زنانگی داشته باشد! زن بودن یعنی زیبایی، ظرافت، لطافت و مهربانی. بهتره یک زن با رفتار و ظاهر زنانه باشی! پیراهن های زیبا بپوشی، رژلب بزنی و خوشبو باشی. بهتره به ظاهر خودت برسی و حس خوبی به خودت داشته باشی.

۹- حس خوش طبعی از رفتارهای جذاب زنانه از نظر مردان

حس خوش طبعی از رفتارهای جذاب زنانه از نظر مردان

خیلی جالبه که بدونی زن شوخ طبع‌ در نظر مردها جذاب‌ تر از زن زیبا است. طبق بررسی‌ های انجام شده، افراد شوخ‌ تر، جذاب‌ تر هستند و احتمال اینکه همسر مناسبی پیدا کنند بیشتر است. بهتره روحیه شوخ طبعی رو در خودت تقویت کنی تا جذاب تر به نظر برسی.

۱۰- تشابه ظاهری زوجین از دلایل جذابیت

تشابه ظاهری زوجین از دلایل جذابیت

یه نکته جالب این است که همیشه هم متضادها همدیگر را جذب نمیکنن!! بیشتر مردها جذب زنهایی میشن که به خودشون شباهت داره. در واقع یه حس آشنا بین ظاهر و شباهت ها میتونه باعث جذب این افراد بشه. البته اگه تمام رفتارهای جذاب زنانه که در بالا اشاره شد رو داشته باشی و در نهایت شباهت ظاهری به مرد مورد علاقه ات نداشته باشی، جای نگرانی نیست! تو یک زن جذاب در نگاه مردان هستی.

منبع خارجی:

مجله آنلاین زنان

امیدوارم با خوندن این مطلب و با یادگیری ساده ترین تکنیک ها بتونی یک زن جذاب در نگاه مرد مورد علاقه ات باشی. برای جذابیت کافیه که تغییر رو از درونت شروع کنی.

مطالب مرتبط:

مهمترین ویژگی زنان جذاب

قانون جذب و جذابیت هایی که ازش غافل موندی!!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نویسنده: لطیفه ایری

لطیفه هستم. یه دختر فعال و پر جنب و جوش. علاقه زیادی به نویسندگی دارم و یکی از بلاگر های نت نظر هستم. عاشق هیجان و یادگیری مطالب به روز هستم. خوشحال میشم اگه مطالبی که نوشتم رو بخونی و نظرت رو بهم بگی و باعث افتخاره اگه پیشنهادی داری باهام در میون بذاری.