in

بهترین رستوران های وگان تهران – لیست ۱۰ تایی

بهترین رستوران های گیاهی تهران و کافه رستوران های وگان در تهران

بهترین رستوران های وگان تهران رو میشناسی؟ این روزها با تغییر در سبک زندگی افراد، غذاهای گیاهی جایگزین غذاهای پر حجم  حیوانی شده اند. به افرادی که این سبک زندگی را انتخاب کرده اند وگانیسم گفته میشه. در واقع وگانیسم یک روش زندگی است که با حذف هر نوع محصول حیوانی چه در تغذیه و چه در جنبه های دیگر زندگی همراه است. جالبه بدونی که برای این دسته افراد رستوران هایی هم در سطح شهرها فراهم شده است! اما به نظرت بهترین رستوران های وگان تهران چیست؟ در ادامه این مطلب میتونی با معروف ترین و بهترین رستوران های گیاهی تهران آشنا بشی.

معرفی معروف ترین و بهترین رستوران های وگان تهران

۱- کافه رستوران گیاهی آناندا با بی نظیرترین غذاهای گیاهی

کافه رستوران گیاهی آناندا با بی نظیرترین غذاهای گیاهی

رستوران آناندا با محیطی آرامش بخش و سرسبز یکی از رستوران های معروف وگان در تهران است. این رستوران منوی متنوعی دارد که میتونی در آن با گزینه های گیاهی و خوراکی جذابی مواجه بشی! در این رستوران از تازه ترین مواد غذایی استفاده میشه و کیفیت فوق العاده ای دارد. البته جالبه بدونی که در کنار منوی ثابت این رستوران همیشه یک نوع پلو، دسر، خورش، سالاد، سوپ و همچنین نوشیدنی خاص  هم وجود دارد که میتونه نشان از انعطاف پذیری بخش آشپزی این مجموعه باشد.

  • آدرس: تهران، خیابان پاسداران، بهستان دهم، اختیاریه جنوبی، جنب مخابرات، شماره ۱۸
  • تلفن: ۰۲۱۲۲۵۵۶۷۶۷

۲- رستوران نوای غذای پاک از بهترین رستوران های وگان تهران

رستوران نوای غذای پاک از بهترین رستوران های وگان تهران

بدون شک رستوران نوای غذای پاک از بهترین رستوران های وگان تهران است و تحت نظارت گروهی از برترین متخصصان تغذیه ایران فعالیت می کند! نکته جالب اینجاست که تمام تیم آشپزی این مجموعه از کدبانوهای ایرانی تشکیل شده است. در این رستوران میتونی غذاهای سالم و با کیفیت را در محیطی آرام و سرسبز نوش جان کنی.

  • آدرس: تهران، خیابان دکتر بهشتی، پس از چهارراه سهروردی ، شماره ۱۸۷ (ضلع شمال خیابان، مقابل بانک کشاورزی)
  • تلفن: ۰۲۱۸۸۷۴۸۰۹۰

۳- رستوران گیاهی زمین از معروف ترین رستوران های گیاهی تهران

رستوران گیاهی زمین از معروف ترین رستوران های گیاهی تهران

رستوران گیاهی زمین یکی از معروف ترین و بهترین رستوران های گیاهی تهران است. در این رستوران میتونی انواع و اقسام غذاهای اصیل ایرانی و گیاهی را سرو کنی. همچنین انواع مختلفی از برگرها، ساندویچ ها، پیتزاها و همچنین نوشیدنی های فوق العاده خوشمزه و گیاهی هم در این رستوران وجود دارد. رستوران گیاهی زمین گزینه ایده آلی برای وگانی ها و عاشقان غذاهای گیاهی است.

  • آدرس: تهران،  شهرک غرب، فاز ۵، خیابان سیمای ایران، خیابان پردیسان
  • تلفن: ۰۲۱۸۸۳۷۳۹۲۴

۴- رستوران وگان تیلیت از خاص ترین و بهترین رستوران های وگان تهران

رستوران وگان تیلیت با منویی متنوع از غذاهای گیاهی

اگه به دنبال یه رستوران خاص با فضای مدرن و حال و هوای سنتی هستی، بهت رستوران گیاهی تیلیت را توصیه میکنیم. در این رستوران میتونی هم از غذاهای گوشتی و هم غذاهای گیاهی لذت ببری. البته غذای اصلی این رستوران دیزی است که این دیزی با تمام آن آبگوشت ها و دیزی های معمولی که ما بارها و بارها به عنوان یک ایرانی اصیل در طول زندگی نوش جان کرده ایم، فرق دارد! در این رستوران میتونی غذاهای خوشمزه را در ظروف سفالی به همراه ترشیجات و مخلفات دیگر نوش جان کنی.

  • آدرس: تهران، خیابان سعدی شمالی، مقابل منوچهری، کوچه مصباح، شماره ۱۹۴
  • تلفن: ۰۲۱۳۳۹۸۴۶۸۴

۵- رستوران وگان درخت بانیان از برترین رستوران های گیاهی تهران

رستوران وگان درخت بانیان از برترین رستوران های گیاهی تهران

درخت بانیان نام یکی از بهترین رستوران های گیاهی تهران است. در این رستوران خاص میتونی با خیالی آسوده و کاملا مطمئن از خوراکی ها و غذاهای صد در صد گیاهی آن لذت ببری. همچنین در این رستوران میتونی کباب هایی با مواد گیاهی و مزه استثنایی تجربه کنی! بهتره این تجربه بی نظیر رو از دست ندهی! ناگفته نمونه که در رستوران درخت بانیان، یک کافی شاپ با کیک های خوشمزه و دسرهای رنگارنگ گیاهی هم وجود دارد.

  • آدرس: تهران، خیابان شریعتی، پایین تر از دولت، شهید کلاهدوز، جنب کوچه امان پور، شماره ۳
  • تلفن: ۰۲۱۲۲۶۳۱۰۱۷

۶- رستوران گیاهی خوشبین با منویی جذاب و اشتها آور

رستوران گیاهی خوشبین با منویی جذاب و اشتها آور

خوشبین اسم یک رستوران گیاهی با منویی جذاب و اشتها آور از غذاهای خوشمزه گیلانی است! در واقع رستوران خوشبین یکی از بهترین رستوران های وگان تهران با غذاهای گیاهی فوق العاده با کیفیت و خوشمزه است. اگه به این رستوران زیبا مراجعه کردی، بهتره از خوردن غذاهای گیاهی مثل: میرزا قاسمی، ترشی تره، کباب ترش و باقالی قاتوق غافل نشی.

  • آدرس: تهران، خیابان سعدی شمالی، پایین تر از چهارراه سید علی، شماره ۵۱۰
  • تلفن: ۰۲۱۳۳۹۰۲۱۹۴

۷- رستوران گیاهی چارمیز از بهترین رستوران های وگان تهران

رستوران گیاهی چارمیز از بهترین رستوران های وگان تهران

رستوران گیاهی چارمیز از رستوران های گیاهی معروف در تهران است که در آن انواع و اقسام غذاهای گیاهی به خصوص پاستاهای خاص طبخ میشه. در این رستوران میتونی با خیال راحت یه غذای گیاهی خوشمزه را در محیطی صمیمی نوش جان کنی. اگرچه رستوران چارمیز در موقعیت مکانی کاملا شلوغ و پر ترافیکی در تهران قرار دارد، اما با این حال در تمام طول هفته به دلیل کیفیت بالای غذاهایش  با استقبال بی نظیری از سمت وگانی ها مواجه است.

  • آدرس: تهران، خیابان حافظ، نرسیده به خیابان انقلاب، کوچه البرز، شماره ۲/۱
  • تلفن: ۰۲۱۶۶۴۶۰۸۲۹

۸- رستوران گیاهی بید مجنون از شیک ترین رستوران های وگان در تهران

رستوران گیاهی بید مجنون از شیک ترین رستوران های وگان در تهران

رستوران گیاهی بید مجنون یکی از دیگر رستوران های معروف در تهیه و پخت انواع غذاهای گیاهی در شهر تهران است که در منطقه لواسان واقع شده و یک درخت بید مجنون نسبتا بزرگی هم در همان درب ورودی اش دارد. در این رستوران میتونی یک وعده غذای اصیل ایرانی و یا فرنگی را در طبیعت خوش آب و هوای لواسان نوش جان کنی.

  • آدرس: تهران، لواسان، بلوار امام خمینی (ره)، بلوار ایثارگران، کوچه فرشته
  • تلفن: ۰۲۱۲۶۵۵۰۰۷۷

۹- رستوران خانه هنرمندان یکی از رستوران های وگان محبوب در تهران

رستوران خانه هنرمندان یکی از رستوران های وگان محبوب در تهران

رستوران هنرمندان یکی از بهترین رستوران های وگان تهران است که دقیقا در مرکز پایتخت قرار دارد! جالبه بدونی که این رستوران تونسته در زمینه طبخ و تهیه انواع غذاهای گیاهی مثل: کباب ها، خورش ها، پیتزاها و … خوش بدرخشد! این رستوران دکوراسیون فوق العاده زیبایی دارد که میتونی یه غذای سالم و خوش طعم را در فضای جذاب با پرسنل مهربان و خوش برخوردش نوش جان کنی.

  • آدرس: تهران، خیابان طالقانیف موسوی شمالی (فرصت)
  • تلفن: ۰۲۱۸۸۳۱۰۴۶۲

۱۰- رستوران مدرن و شیک بامیکا با انواع غذاهای گیاهی

رستوران مدرن و شیک بامیکا با انواع غذاهای گیاهی

رستوران لوکس و شیک بامیکا در واقع یک برند زنجیره‌ ای است که شعبه های مختلفی در تمام نقاط تهران دارد. یکی از شعبه های آن در پاساژ کوروش ستاری و در بخش فود کورت بام است. اگرچه نمیشه بامیکا را به صورت انحصاری جزء رستوران های گیاهی تهران محسوب کرد اما منوی غذایی بامیکا کاملا متفاوت و جذاب است. سالاد‌های متنوع و آب میوه‌ های کاملا طبیعی و ارگانیک از گزینه های عالی این رستوران است که باید تست کنی!

  • آدرس: تهران، اتوبان ستاری شمال ، کوروش مال ، طبقه ٧، فود کورت بام
  • تلفن: ۰۲۱۴۴۹۷۲۲۹۶

منبع خارجی: سایت سفرزون مگ

امیدوارم با انتخاب یکی از بهترین رستوران های وگان تهران بتونی طعم یه غذای گیاهی جدید و لذیذ رو در کنار عزیزانت تجربه کنی. راستی تو هم وگانیسم هستی؟ چه تجربه ای داری که با ما به اشتراک بگذاری؟

مطالب مرتبط:

چگونه گیاه خوار شویم؟

۱۰ غذای ایرانی برای گیاه خواران

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نویسنده: لطیفه ایری

لطیفه هستم. یه دختر فعال و پر جنب و جوش. علاقه زیادی به نویسندگی دارم و یکی از بلاگر های نت نظر هستم. عاشق هیجان و یادگیری مطالب به روز هستم. خوشحال میشم اگه مطالبی که نوشتم رو بخونی و نظرت رو بهم بگی و باعث افتخاره اگه پیشنهادی داری باهام در میون بذاری.