in

بهترین جراح بینی مشهد – لیست ۱۰تایی

معرفی معروف ترین متخصص جراح بینی در مشهد

بهترین جراح بینی مشهد کیست؟ زیبایی و ترمیم بینی در بین خانم ها و آقایان رواج زیادی داره. اگه تو هم به دنبال عمل زیبایی بینی در مشهد هستی، حتما برات مهمه که بتونی معروف ترین و بهترین جراح بینی مشهد رو پیدا کنی و عمل موفقیت آمیزی داشته باشی. در این مطلب به معرفی جراحان سرشناس و متخصصین برتر بینی در مشهد پرداختیم تا بتونی انتخاب ایده آلی برای جراحی زیبایی بینی داشته باشی.

بهترین جراح بینی مشهد و معرفی پزشک و جراح برتر بینی در مشهد

۱- دکتر مهدی بخشایی جراح و متخصص بینی در مشهد

دکتر مهدی بخشایی بهترین جراح بینی مشهد

دکتر مهدی بخشایی جراح و متخصص گوش، گلو و بینی و فوق تخصص آندوسکوپی بینی و سینوس از دانشگاه تهران است. آقای دکتر بخشایی در زمینه: عمل زیبایی بینی، جراحی زیبایی پلک، جراحی زیبایی گوش و جراحی آندوسکوپی بینی و سینوس فعالیت میکنه و پرونده پزشکی درخشانی داره!

  • آدرس: مشهد، خیابان احمد آباد، پرستار ۵، پلاک ۲۵، طبقه ۲
  • تلفن: ۰۵۱۳۸۴۷۴۰۰۷

۲- دکتر عزت الله رضایی فوق تخصص جراحی پلاستیک و جراح بینی

دکتر عزت الله رضایی فوق تخصص جراحی پلاستیک و جراح بینی

دکتر عزت الله رضایی فوق تخصص جراحی پلاستیک و دانشیار دانشگاه علوم پزشکی مشهد است و به عنوان معروف ترین و بهترین جراح بینی مشهد شناخته میشه. همچنین جالبه بدونی که آقای دکتر رضایی علاوه بر جراحی زیبایی بینی، عمل های زیبایی مثل پروتز سینه، جراحی فک، جراحی شکم، لیپوساکشن و لیفت صورت و ابرو را هم انجام میدهد.

  • آدرس: مشهد، بلوار احمد آباد، خیابان عارف ۲، ساختمان پزشکان سما، واحد ۱۲ / مشهد، بلوار سجاد، درمانگاه تخصصی پوست و مو ایده ال
  • تلفن: ۰۵۱۳۸۴۶۰۱۹۸

۳- دکتر مهدی پور صادق معروف ترین و بهترین جراح بینی مشهد

دکتر مهدی پور صادق بهترین جراح بینی مشهد

دکتر مهدی پور‌ صادق جراح و متخصص گوش، گلو و بینی و عضو هیات علم دانشگاه علوم پزشکی مشهد است که در حال حاضر در دو رشته جراحی زیبایی بینی و بیماری های گوش فعالیت میکنه. لازمه بدونی که دکتر پورصادق تونسته جراحی های موفقی را در بیمارستان سینا مشهد و همچنین کلینیک حضرت معصومه انجام دهد.

  • آدرس: مشهد، خیابان ابن سینا، ابن سینا ۶/۱ (کوچه بهشت)، ساختمان اراد، طبقه اول
  • تلفن: ۰۵۱۳۸۴۱۸۴۸۴

۴- دکتر محمد نعیمی جراح بینی و فلوشیپ زیبایی صورت از آمریکا

دکتر محمد نعیمی جراح بینی و فلوشیپ زیبایی صورت از آمریکا

دکتر محمد نعیمی بهترین جراح بینی مشهد، متخصص گوش و حلق و فلوشیپ زیبایی صورت از آمریکا و عضو هیات علمی دانشگاه علوم پزشکی مشهد است. در واقع آقای دکتر نعیمی یکی از با سابقه ترین پزشکان مشهد در زمینه عمل زیبایی بینی است که مراجعان زیادی هم داره. البته در زمینه کاری خودش هم خوش درخشیده و تونسته رضایت بیمارانش رو جلب کنه.

  • آدرس: مشهد، میدان احمد آباد، خیابان ملاصدرا، ملاصدرا ۴، پلاک ۳۴
  • تلفن: ۰۵۱۳۸۴۴۹۸۹۰

۵- دکتر احسان خدیوی متخصص برتر و جراح بینی

دکتر احسان خدیوی متخصص برتر و بهترین جراح بینی مشهد

دکتر احسان خدیوی جراح و متخصص گوش، حلق و بینی و دانشیار دانشگاه علوم پزشکی مشهد است. همچنین آقای دکتر دارای مدرک فلوشیپ حنجره از دانشگاه علوم پزشکی تهران است. از زمینه های تخصصی فعالیت آقای دکتر خدیوی میشه به: جراحی زیبایی بینی، جراحی پلاستیک سر و گردن و جراحی پلاستیک صورت اشاره کرد.

  • آدرس: مشهد، بلوار احمد آباد، خیابان راهنمایی، راهنمایی ۲۰/۱(سلمان فارسی)، پلاک ۲۵
  • تلفن: ۰۵۱۳۸۴۷۳۷۴۷

۶- دکتر محمد اکبریان معروف ترین و بهترین جراح بینی مشهد

دکتر محمد اکبریان معروف ترین و بهترین جراح بینی مشهد

دکتر محمد اکبریان جراح و متخصص گوش، حلق و بینی و جراح سر و گردن در مشهد است. همچنین دکتر اکبریان دارای مدرک بورد تخصصی و همچنین عضو انجمن راینولوژی ایران است. آقای دکتر اکبریان به عنوان پزشک نمونه در زمینه عمل زیبایی بینی شناخته شده و تونسته لبخند رضایت بخشی را به بیمارانش هدیه کنه.

  • آدرس: مشهد، احمد آباد، خیابان عارف، بین عارف ۲ و ۴، ساختمان حکیم، طبقه دوم
  • تلفن: ۰۵۱۳۸۴۱۸۸۱۳

۷- دکتر علی افشار برترین جراح زیبایی بینی در مشهد

دکتر علی افشار برترین جراح زیبایی بینی در مشهد

دکتر علی افشار جراح و متخصص گوش، گلو و بینی و جراح زیبایی بینی در مشهد است و البته باید گفت که آقای دکتر به عنوان بهترین جراح بینی مشهد هم شناخته میشه. آقای دکتر افشار در زمینه های: جراحی زیبایی بینی، کوچک کردن بینی بدون جراحی، جراحی ترمیمی بینی، جراحی بینی گوشتی، جراحی بینی غضروفی و… فعالیت میکنه و تونسته در این زمینه ها به مهارت و تجربه کافی برسه.

  • آدرس : مشهد، بلوار سجاد، ساختمان ایران زمین، طبقه پنجم، واحد ۵۰۴
  • تلفن: ۰۹۱۵۴۴۱۴۱۴۹

۸- دکتر کیانوش ناهید پزشک معتبر و جراح بینی در مشهد

دکتر کیانوش ناهید پزشک معتبر و بهترین جراح بینی مشهد

دکتر کیانوش ناهید جراح و متخصص گوش، گلو و بینی و دارای برد تخصصی از دانشگاه UM مالزی است. از زمینه های فعالیت آقای دکتر میشه به: جراحی زیبایی بینی (رینوپلاستی)، جراحی زیبایی گوش (اتوپلاستی)، جراحی زیبایی پلک (بلفاروپلاستی)، تزریق ژل و بوتاکس، جراحی چال گونه و لیفت لب اشاره کرد. جالبه بدونی که دکتر ناهید علاوه بر حرفه پزشکی، در رشته مجسمه سازی هم مهارت خاصی داره و از اساتید برجسته در این رشته محسوب میشه که قطعا بر سبک جراحی بینی ایشان هم تاثیر گذار بوده است!!

۹- دکتر احمد میمنه جراح و متخصص گوش، حلق و بینی در مشهد

دکتر احمد میمنه جراح و متخصص گوش، حلق و بینی در مشهد

دکتر احمد میمنه جهرمی جراح و متخصص گوش، حلق و بینی و استاد دانشگاه علوم پزشکی مشهد است. همچنین آقای دکتر میمنه یکی از پزشکان برجسته و جراحان موفق در زمینه عمل زیبایی بینی در مشهد است که تونسته عمل های موفقیت آمیزی رو در کارنامه پزشکی اش ثبت کنه.

  • آدرس: مشهد، بلوار بعثت، بین ناصر خسرو و چهارراه ابوذرغفاری، پلاک ۱۶۲
  • تلفن: ۰۵۱۳۸۳۳۰۴۸۵

۱۰- دکتر امیر عباس لطفعلی زاده معتبر ترین و بهترین جراح بینی مشهد

دکتر امیر عباس لطفعلی زاده معتبر ترین و بهترین جراح بینی مشهد

دکتر امیر عباس لطفعلی زاده رو باید به عنوان بهترین جراح بینی مشهد انتخاب کرد که در زمینه گوش و حلق هم تخصص کافی رو داره. همچنین باید بدونی که ایشان جزو اولین پزشکانی است که اعمال جراحی پلاستیک را در مشهد انجام داده است. آقای دکتر با سابقه فعالیت ۲۰ ساله اش تونسته در زمینه های: جراحی گوش و حلق و بینی، جراحی پلاستیک بینی و صورت، بلفاروپلاستی، جراحی پلاستیک لب و گونه، شکاف کام و لب شکری خوش بدرخشه.

  • آدرس: مشهد، خیابان احمد آباد، خیابان قائم، شماره ۲، طبقه اول
  • تلفن: ۰۵۱۳۸۴۳۴۱۵۱
منبع خارجی: سایت دکتریاب
امیدوارم با انتخاب معروف ترین و بهترین جراح بینی مشهد بتونی به زیبایی دلخواهت برسی و همچنین میتونی تجربیات ارزشمندت در زمینه جراحی زیبایی بینی رو در اینجا به اشتراک بگذاری.
مطالب مرتبط:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نویسنده: لطیفه ایری

لطیفه هستم. یه دختر فعال و پر جنب و جوش. علاقه زیادی به نویسندگی دارم و یکی از بلاگر های نت نظر هستم. عاشق هیجان و یادگیری مطالب به روز هستم. خوشحال میشم اگه مطالبی که نوشتم رو بخونی و نظرت رو بهم بگی و باعث افتخاره اگه پیشنهادی داری باهام در میون بذاری.