in

بهترین جراح بینی شیراز – لیست ۱۰تایی

معرفی معروف ترین متخصص جراح بینی در مشهد

بهترین جراح بینی شیراز کیست؟ اگه به دنبال عمل زیبایی بینی هستی و میخوای به ظاهر دلخواهت برسی، لازمه که در مورد انتخاب جراح موفق در زمینه جراحی بینی تحقیق کنی. متخصصین معروفی در شهر زیبای شیراز در زمینه جراحی بینی فعالیت می کنند، اما به نظرت بهترین جراح بینی شیراز چه کسی است؟ در این مطلب به معرفی جراحان برتر در زمینه زیبایی بینی پرداختیم که میتونه در انتخاب پزشک برجسته و معتبر بهت کمک کنه. پس بهتره این مطلب رو از دست ندهی.

بهترین جراح بینی شیراز و متخصص جراح زیبایی بینی

۱- دکتر داریوش ساریخانی متخصص و جراح بینی در شیراز

دکتر داریوش ساریخانی متخصص و جراح بینی در شیراز

دکتر داریوش ساریخانی از متخصصین موفق در زمینه گوش و حلق و از جراحان برجسته زیبایی بینی در شیراز است. آقای دکتر در کارنامه پزشکی اش بیشتر از ۱۰۰۰ عمل جراحی موفق دارد که نشان از تجربه بالای ایشان در زمینه زیبایی بینی است. در مطب آقای دکتر خدماتی از قبیل: عمل زیبایی بینی، جراحی پلک، زاویه دار کردن صورت و فک، پروتر گونه، جراحی زیبایی گوش، لیفت صورت و رفع غبغب ارائه میشه.

  • آدرس: شیراز، قدوسی غربی، روبروی کوچه ی ۱۸، ساختمان آنا، طبقه ۲
  • تلفن: ۰۷۱۳۶۳۲۹۱۴۱

۲- دکتر سینا غیاثی معروف ترین و بهترین جراح بینی شیراز

دکتر سینا غیاثی معروف ترین و بهترین جراح بینی شیراز

دکتر سینا غیاثی حافظی فوق تخصص جراحی پلاستیک و عضو هیات علمی دانشگاه علوم پزشکی شیراز است. آقای دکتر در زمینه های: جراحی زیبایی صورت و بینی، جراحی زیبایی سینه، جراحی های شکم شامل ابدومینوپلاستی و پیکرتراشی، جراحی زیبایی باسن، جراحی های ترمیمی و سوختگی تمام نقاط بدن و… فعالیت میکنه و میشه گفت که عنوان “بهترین جراح بینی شیراز” برازنده ایشان است!

  • آدرس: شیراز، ستارخان، ابتدای کوچه ۱۷، مجتمع خضرا ۲ ، طبقه ۶، واحد ۶۳
  • تلفن: ۰۷۱۳۶۴۹۴۹۰۱

۳- دکتر وحید عین آبادی متخصص برتر در جراحی زیبایی بینی

متخصص برتر در جراحی زیبایی بینی

دکتر وحید عین آبادی متخصص و جراح زیبایی بینی در شیراز است که تونسته تاکنون بیشتر از ۱۵ هزار عمل جراحی زیبایی موفق را در کارنامه پزشکی اش ثبت کنه! همچنین آقای دارای مدرک فلوشیپ جراحی پلاستیک از کشور فرانسه است و در زمینه عمل زیبایی بینی از تجربه بالایی برخوردار است.

  • آدرس: شیراز، خیابان زند، جنب هتل پارس، ساختمان صدف، طبقه دوم
  • تلفن: ۰۷۱۳۲۳۳۷۳۳۸

۴- دکتر حامد پوستچی جراح و متخصص گوش، گلو و بینی

دکتر حامد پوستچی جراح و متخصص گوش، گلو و بینی

دکتر حامد پوستچی جراح و متخصص گوش، گلو و بینی و از اساتید دانشگاه علوم پزشکی شیراز است. همچنین آقای دکتر تونسته بورد تخصصی جراحی پلاستیک بینی و صورت رو هم کسب کنه. با توجه به مراجعین و رضایت بیماران به نظر میرسه که آقای دکتر تونسته در زمینه کاری خودش خوش بدرخشه و جراحی های موفقی را انجام دهد.

  • آدرس: شیراز، مطهری شمالی، نرسیده به چهارراه ستارخان، ساختمان صد گل، طبقه ۲، واحد ۱۶
  • تلفن: ۰۹۱۰۱۴۹۲۹۶۹

۵- دکتر خسرو خسروی متخصص و جراح زیبایی بینی در شیراز

دکتر خسرو خسروی متخصص و جراح زیبایی بینی در شیراز

دکتر خسرو خسروی متخصص جراحی عمومی و جراح زیبایی بینی در شیراز است. البته دکتر خسروی علاوه بر جراحی بینی، در زمینه پیکرتراشی و لیپوماتیک با دستگاه اولترازد هم فعالیت دارد. میشه گفت که آقای دکتر یکی از جراحان موفق در زمینه عمل زیبایی بینی در شیراز است که تونسته رضایت بیمارانش رو جلب کنه.

  • آدرس: شیراز، خیابان عفیف اباد، بیمارستان دکتر میر
  • تلفن: ۰۷۱۳۶۲۶۰۰۹۹

۶- دکتر ابراهیم حاتمی پور فوق تخصص جراحی زیبایی پلاستیک در شیراز

دکتر ابراهیم حاتمی پور فوق تخصص جراحی زیبایی پلاستیک در شیراز

دکتر ابراهیم حاتمی پور فوق تخصص جراحی زیبایی پلاستیک و عضو هیات علمی دانشگاه است. آقای دکتر حاتمی پور دوره فلوشیپ خودش رو در کشور کانادا گذرانده و در حال حاضر هم علاوه بر جراحی زیبایی بینی، در زمینه جراحی های زیبایی سینه و شکم هم فعالیت میکنه. میشه گفت که آقای دکتر سابقه درخشان و موفقی در زمینه جراحی زیبایی بینی دارد.

  • آدرس: شیراز، بین قصر دشت و عفیف آباد، ساختمان آرانیک، جنب بانک ملی، طبقه دوم، واحد ۴
  • تلفن: ۰۷۱۳۶۲۸۷۰۷۲

۷- دکتر محسن روشنی محبوب ترین و بهترین جراح بینی شیراز

دکتر محسن روشنی محبوب ترین و بهترین جراح بینی شیراز

دکتر محسن روشنی متخصص گوش حلق بینی و جراح زیبایی بینی در شیراز است. همچنین آقای دکتر تونسته مدرک فلوشیپ فوق تخصصی راینولوژی را از کشور کانادا دریافت کنه. آقای دکتر در زمینه جراحی زیبایی بینی خوش درخشیده و جراحی های موفقی هم در کارنامه اش دارد که نشان از مهارت و تجربه ایشان است.

  • آدرس : شیراز، خیابان قصر دشت، روبروی مخابرات ولیعصر، ساختمان پلاتین، طبقه چهارم
  • تلفن : ۰۷۱۳۶۲۷۰۲۱۵

۸- دکتر سید علیرضا مصباحی از پزشکان برجسته در جراحی بینی

دکتر سید علیرضا مصباحی از پزشکان برجسته در جراحی بینی

دکتر سید علیرضا مصباحی جراح و فوق تخصص بین المللی جراحی صورت و گردن در شیراز است. همچنین آقای دکتر علاوه بر جراحی زیبایی بینی، در زمینه جراحی های زیبایی گوش، پلک و چانه هم فعالیت دارد. دکتر مصباحی از متخصصین برتر در زمینه زیبایی بینی و پزشک برجسته در زمینه کاری خودش است.

  • آدرس: شیراز، ابتدای بلوار زرگری، ساختمان رز، طبقه چهارم
  • تلفن: ۰۷۱۳۶۲۶۸۶۲۴

۹- دکتر بهروز گندمی متخصص و جراح زیبایی بینی در شیراز

دکتر بهروز گندمی متخصص و جراح زیبایی بینی در شیراز

دکتر بهروز گندمی بهترین جراح بینی شیراز و متخصص گوش و حلق است. آقای دکتر تونسته دوره های تکمیلی و فلوشیپ خودش رو در کشورهای استرالیا و اتریش بگذارند و به تجربه کافی در زمینه جراحی زیبایی بینی برسد. همچنین آقای دکتر با خوشرویی و مهربانی با بیمارانش رفتار میکنه و مشاوره های خوبی هم ارائه میده.

  • آدرس: شیراز، خیابان ستارخان، بین ولیعصر وعفیف آباد، روبروی بلوار مصلی نژاد، جنب مرغ کنتاکی، ساختمان فلورانس، طبقه چهارم
  • تلفن: ۰۷۱۳۶۲۹۳۴۳۸۳۶

۱۰- دکتر ونون آصفی متخصص برتر و بهترین جراح بینی شیراز

دکتر ونون آصفی متخصص برتر و بهترین جراح بینی شیراز

دکتر ونون آصفی جراح و متخصص گوش، حلق و بینی در شیراز و همچنین دارای بورد تخصصی در این رشته است. خدمات متنوعی از قبیل: جراحی زیبایی انواع بینی (گوشتی، استخوانی، دارای انحراف یا شکستگی)، بلفاروپلاستی، پروتز گونه و تزریق ژل و بوتاکس در مطب آقای دکتر آصفی ارائه میشه و میتونی برای انجام عمل زیبایی بینی به مطب ایشان مراجعه کنی.

  • آدرس: شیراز، خیابان زرگری، جنب کوچه ۱۸، ساختمان مدیکال، طبقه ۳
  • تلفن: ۰۷۱۳۶۲۶۶۶۴۴

منبع خارجی: سایت دکتر یاب

امیدوارم با انتخاب بهترین جراح بینی شیراز بتونی به زیبایی دلخواهت برسی. راستی در مورد زیبایی بینی چه نظری داری؟ آیا به فکر انجام جراحی بینی هستی یا اینکه قبلا عمل بینی را پشت سر گذاشتی؟ تجربیاتت رو با ما به اشتراک بگذار 🙂

مطالب مرتبط:

بهترین جراح بینی مشهد

بهترین جراح بینی تهران

بهترین دکتر پوست تهران

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نویسنده: لطیفه ایری

لطیفه هستم. یه دختر فعال و پر جنب و جوش. علاقه زیادی به نویسندگی دارم و یکی از بلاگر های نت نظر هستم. عاشق هیجان و یادگیری مطالب به روز هستم. خوشحال میشم اگه مطالبی که نوشتم رو بخونی و نظرت رو بهم بگی و باعث افتخاره اگه پیشنهادی داری باهام در میون بذاری.