in

بی نظیربی نظیر

زیباترین زنان مسلمان جهان – لیست ۱۰تایی

معرفی جذاب ترین و زیباترین زنان مسلمان جهان

زیباترین زنان مسلمان جهان رو میشناسی؟ شاید برات جالب باشه که بدونی در فهرست زیباترین زنان مسلمان اسم چه کسانی قرار گرفته! و چه کسی این لیست رو انتخاب میکنه؟! باید بگم که معمولا هر ساله وبسایت های خارجی به انتشار لیست زنان و مردان زیبای جهان می پردازند، این بار هم وبسایت fillgap.news فهرست زیباترین زنان مسلمان جهان رو منتشر کرده که در ادامه این مطلب میتونی با لیست اسامی زنان خوش چهره مسلمان آشنا بشی.

زیباترین زنان مسلمان جهان در سال ۲۰۲۰ در وبسایت های خارجی

۱- هانده ارچل (Hande Ercel) از جذاب ترین و زیباترین زنان مسلمان جهان

هانده ارچل (Hande Ercel) از جذاب ترین و زیباترین زنان مسلمان جهان

هانده ارچل متولد ۲۳ ماه نوامبر سال ۱۹۹۳، نفر اول این لیست و از جذاب ترین و زیباترین زنان مسلمان جهان است. هانده از سال ۲۰۱۳ وارد دنیای هنر شد و چهره زیبایش باعث شد تا با شرکت در مسابقات زیبایی سال ۲۰۱۲ در کشور آذربایجان به مقام دومی دست پیدا کند. البته محبوبیت و شهرت اصلی ارچل به خاطر بازی در نقش حیات در سریال ترکی عشق حرف حالیش نمیشه (Aşk Laftan Anlamaz) است.

۲- روان بن حسین (Rawan Bin Hussain) از زنان زیبا و خوش چهره در سال ۲۰۲۰

روان بن حسین (Rawan Bin Hussain) از زنان زیبا و خوش چهره در سال ۲۰۲۰

روان بن حسین مدل کویتی-انگلیسی که در ۳۰ دسامبر ۱۹۹۶ در کویت به دنیا آمده است. روان بن حسین اینفلوئنسر اینستاگرامی، سلبریتی فضای مجازی و ادیتور مجله ولوت است. چهره جذاب و دلربای روان باعث شده در رده دوم لیست زنان زیبای مسلمان جهان قرار بگیرد.

۳- فاهریه اوجن (Fahriye Evcen) از بازیگران و زنان جذاب و زیبای مسلمان در جهان

فاهریه اوجن (Fahriye Evcen) از بازیگران و زنان جذاب و زیبای مسلمان در جهان

فاهریه اوجن در ۴ ژوئن ۱۹۸۶ در کشور آلمان از پدر و مادری آلمانی-ترکیه ای به دنیا آمده است. همچنین از سال ۲۰۰۵ هم وارد دنیای بازیگری شده و اولین کار حرفه ایش در سال ۲۰۰۸ شروع شده است. فاهریه علاوه بر زیبایی خیره کننده اش، استعداد صحبت کردن به چهار زبان ترکی، آلمانی، انگلیسی و اسپانیایی را هم دارد.

۴- مریم اوزرلی (Meryem Uzerli) بازیگر معروف و زیبای ترکیه در لیست زیباترین زنان

مریم اوزرلی (Meryem Uzerli) بازیگر معروف و زیبای ترکیه در لیست زیباترین زنان

مریم اوزرلی بازیگر خوش چهره و معروف ترکیه در ١٢ اوت سال ۱۹۸۳ در کاسل آلمان متولد شد، در واقع پدر مریم اهل ترکیه و مادرش آلمانى است. مریم بازیگرى حرفه ای را در بازى در یک فیلم کوتاه در سال ۲۰۰۸ شروع کرد. البته بعدها با بازی در نقش خرم سلطان در سریال حریم سلطان شهرت زیادی پیدا کرد. همچنین در سال ۲۰۱۲ توسط مجله ترکی جی کیو به عنوان زن زیبای سال ترکیه انتخاب شد.

۵- جیجی حدید (Gigi Hadid) از برترین و جذاب ترین مدل های زیبای جهان در سال ۲۰۲۰

جیجی حدید (Gigi Hadid) از برترین و جذاب ترین مدل های زیبای جهان در سال ۲۰۲۰

جیجی حدید متولد ۲۳ آوریل ۱۹۹۵ از معروف ترین و زیباترین زنان مسلمان جهان و خواهر بزرگتر بلا حدید سوپر مدل مشهور فلسطینی-آمریکایی است. جیجی حدید چشمان بسیار زیبا و جذابی دارد و جزو ۵۰ مدل برتر جهان است. در بیشتر مواقع اسم این مدل مشهور و خوش چهره در تیتر فضای مجازی به چشم میخورد!

۶- بلا حدید (Bella Hadid) مشهورترین مدل آمریکایی و از زیباترین زنان مسلمان جهان

بلا حدید (Bella Hadid) مشهورترین مدل آمریکایی و از زیباترین زنان مسلمان جهان

بلا حدید ۹ اکتبر ۱۹۹۶، مدل معروف و خوش چهره آمریکایی و خواهر کوچک تر جیجی حدید است. همچنین این سوپر مدل به عنوان مدل سال ۲۰۲۰ هم انتخاب شده است. جالبه بدونی که در سال ۲۰۱۹ یک جراح زیبایی به نام جولین دا سیلوا فهرست ۱۰ نفر از «زیباترین زنان جهان از نظر محاسبات ریاضی» را منتشر کرد که بلا حدید به عنوان نفر اول در این لیست قرار دارد!!

۷- بهاره کیان افشار (Bahareh Kian Afshar) از بازیگران خوش چهره و جذاب سینمای ایران

بهاره کیان افشار (Bahareh Kian Afshar) از بازیگران خوش چهره و جذاب سینمای ایران

در این لیست اسم بازیگر خوش چهره و محبوب کشورمان، بهاره کیان افشار هم به چشم میخورد. خانم کیان افشار متولد ۱۲ می ۱۹۸۵ در تهران است و از سال ۱۳۸۵ با بازی در سریال تلویزیونی کلاه پهلوی در نقش شادی مستشارنیا به طور حرفه ای وارد دنیای سینما و تلویزیون شده است.  لبخند دلفریب و جذاب بهاره کیان افشار زیبایی اش را دو چندان میکند.

۸- زرین خان (Zareen Khan) از زنان خوش چهره هندی در لیست زیباترین زنان مسلمان جهان

زرین خان (Zareen Khan) از زنان خوش چهره هندی در لیست زیباترین زنان مسلمان جهان

زرین خان مدل زیبا و جذاب هندی که در ۱۴ می ۱۹۸۷به دنیا آمده است. زرین خان علاوه بر مدلینگ در بازیگری هم فعالیت میکنه و بیشترین علت شهرتش به خاطر بازی در فیلم Veer در کنار شاهرخ خان، ستاره سینمای هند است.

۹- شیخا مهره (Shaikha Mahra) از جذاب ترین زنان مسلمان با چشمانی گیرا و دلفریب

شیخا مهره (Shaikha Mahra) از جذاب ترین زنان مسلمان با چشمانی گیرا و دلفریب

شیخا مهره متولد ۲۶ فوریه ۱۹۹۴ است که به عنوان “شاهزاده خانم دبی” از دختران شیخ محمد بن راشد آل مکتوم حاکم فعلی دبی شناخته میشه. شیخا مهره ورزشکار است و در رشته های رزمی در المپیک هم شرکت کرده است.

۱۰- مه جبین چودهوری (Mehazabien Chowdhury) از موفق ترین و زیباترین زنان مسلمان

مه جبین چودهوری (Mehazabien Chowdhury) از موفق ترین و زیباترین زنان مسلمان در سال ۲۰۲۰

مه جبین یا مه زبین چودهوری در ۱۹ آپریل ۱۹۹۱ در شهر چیتاگونگ، بنگلادش به دنیا آمده است. مه جبین در سال ۲۰۰۹ فعالیت هنری خودش رو آغاز کرده و بعد از آن هم در چندین فیلم و سریال ایفای نقش کرده است. این سوپر مدل بنگلادشی با برندهای مشهوری مثل: لوکس، پپسی، D’Damas و خیلی موارد دیگر برای تبلیغات همکاری کرده است.

منبع خارجی: سایت امروزیا

راستی ملاک تو برای انتخاب زیباترین و جذاب ترین زن جهان چیست؟ نظرات ارزشمندت رو در قسمت دیدگاه ها برامون بنویس.

مطالب مرتبط:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نویسنده: لطیفه ایری

لطیفه هستم. یه دختر فعال و پر جنب و جوش. علاقه زیادی به نویسندگی دارم و یکی از بلاگر های نت نظر هستم. عاشق هیجان و یادگیری مطالب به روز هستم. خوشحال میشم اگه مطالبی که نوشتم رو بخونی و نظرت رو بهم بگی و باعث افتخاره اگه پیشنهادی داری باهام در میون بذاری.