in ,

قوانین فنگ شویی برای جذب پول

فنگ شویی جذب ثروت

اگر قوانین فنگ شویی برای جذب پول رو بدونیم، قطعا میتونیم با انجام حرکات ساده و تغییرات کوچک در ظاهر و سبک زندگی و چینشمون، از قوانین فنگ شویی برای جذب پول و ثروت استفاده کنیم و شاهد روی آوردن کائنات از نظر مالی به خودمون باشیم. اصلا قوانین فنگ شویی برای جذب پول را برای خودتون بزرگ نکنید، چرا که بعضا با ایجاد تغییرات بسیار ابتدایی و ساده ای در سبک چینش وسایل، اتاق، محل کار یا اتاق خوابمون میتونیم راه پول و ثروت رو به زندگی خودمون باز کنیم. اگر دوست داری این قوانین جذاب رو یاد بگیری و با ایجاد تغییرات ساده و مختصر در یک سری موارد، دنیا و آینده مالی خودت رو تغییر بدی، حتما این مطلب میتونه کمکت کنه.

قوانین فنگ شویی برای جذب ثروت

معرفی قوانین فنگ شویی برای جذب پول

در مقاله فنگ شویی چیست به چیستی فنگ شویی پرداختیم و تمامی موارد اولیه را بررسی کردیم. در این مقاله قوانین مهم و کاربری فنگ شویی چینی را خواهیم گفت. ثروت؛ همه به دنبال آن هستند و همه به آن نیاز دارند. ولی تعداد کمی از افراد به آن دست می یابند. ثروتمند بودن این نیست که هر چیزی که بخواهیم را داشته باشیم ولی دائم به دیگران بدهکار باشیم. ثروت واقعی آن است که بتوانیم هر چه دوست داریم بخریم، ولی در عین ‌حال آن‌ قدر پول برای ‌مان مانده باشد که بتوانیم زندگی پرشور و لذت ‌بخشی را با ارامش و عشق برای خود و اطرافیانمان فراهم کنیم.

ولی سوال اصلی اینجاست که چطور به چنین ثروتی دست پیدا کنیم؟ شاید باید کار کنیم، شاید هم باید کمی چاشنی شانس را در سرنوشت خود دخیل کنیم و شاید از همه‌ مهم ‌تر، به انرژی‌ هایی که در اطراف ‌مان وجود دارد توجه کنیم. این همان چیزی است که در این مطلب تحت عنوان قوانین فنگ شویی برای جذب ثروت قصد داریم به آن بپردازیم.

رنگ ‌های ثروت را بشناسید

در فنگ شویی رنگ ‌هایی مثل طلایی، سبز، قهوه ‌ای، بنفش، قرمز، زرد، آبی و مشکی رنگ ‌های مربوط به ثروت به حساب می آیند. به این منظور که ثروت را جذب کنید از این رنگ‌ ها در دکور خانه‌ خود استفاده کنید. این رنگ‌ها می‌توانند در آینه ‌ها، چارچوب‌ ها، نقاشی‌ ها، سینی‌ ها، میز چای، بالشت ‌ها، قالیچه‌ ها یا کتاب ‌های بزرگ استفاده شده باشند.

استفاده از نمادهای مربوط به آب

آب یکی از نمادهای باستانی مرتبط با ثروت است. بنابراین یک آب ‌نما در کنج ثروت خانه‌ تان قرار دهید. اطمینان حاصل کنید که نور خوبی روی آب ‌نما وجود دارد و به شکلی قرار داده شده است که گویی آب وارد خانه‌ شما می ‌شود، نه اینکه از آن خارج می ‌شود. همچنین برخی معتقدند که قراردادن مجسمه‌ اژدها در کنار نماد آب می ‌تواند موجب جذب ثروت شود. چنانچه امکان قراردادن آب ‌نما را در خانه ‌خود ندارید، از تصاویر آب جاری مثل آبشار یا رودخانه‌ خروشان در خانه‌ تان بهره بگیرید.

 قوانین فنگ شویی جذب پول

استفاده از نمادهای ثروت یکی از قوانین فنگ شویی برای جذب پول

یکی دیگر از روش هایی که می‌ تواند انرژی‌ های پولسازی را در خانه شما زیاد کند، قرار دادن نمادهای ثروت در منزل است. چینی ‌ها معتقدند که اگر یکی از نمادهای ثروت فنگ ‌شویی مثل ظرف سکه، مجسمه‌ های کوچک طلایی و مجسمه ماهی در فضای خانه قرار بگیرد، می ‌تواند تاثیر زیادی در افزایش تفکر خلاقانه و جذب سرمایه و رفاه به محیط خانه باشد.

تاثیر گیاهان در جذب ثروت 

گیاه‌ هایی را که برگ ‌های گرد شبیه به سکه دارند، در کنج ثروت ‌تان قرار دهید. برای مثال‌ گیاه‌هایی مانند دیفنباخیا، یشم یا لوناریا برای این کار بهترین گزینه هستند. استفاده از گیاهانی که گل‌ های قرمز یا بنفش دارند، می ‌تواند تأثیر این کار را افزایش دهد. از گیاه‌ های تیغدار یا گیاهانی که برگ‌ های سفت و خاردار دارند، باید پرهیز کرد.

در فنگ شویی بر این باورند که بامبو به علت رشد زیادی که دارد باعث خوش‌اقبالی می‌شود. بامبو معمولا در گلدان شیشه‌ای گذاشته می‌شود، اما اگر آن را درون یک گلدان سرامیکی گذاشته‌اید، یک سکه‌ی فلزی درون آن قرار دهید. بامبوی شما باید ۸ ساقه داشته باشد، به خاطر این که که عدد هشت قوی ‌ترین عدد برای پول و ثروت است. یک گیاه ثروت می‌ تواند باعث افزایش پول و کامیابی گردد.

بتونه کاری سوراخ ‌های درون دیوار از قوانین فنگ شویی برای جذب پول

سوراخ ‌هایی که به‌ دلیل میخ و پیچ در دیوار باقی مانده ‌اند، می‌ توانند موجب نشت انرژی از خانه‌ شما شوند. این سوراخ‌ ها را به شکلی پر کنید که قابل‌ دیدن نباشند تا از نشت‌کردن انرژی جلوگیری شود. همچنین می‌توانید از درپوش ‌های مات یا همرنگ دیوار برای پوشاندن سوراخ استفاده کنید. از درپوش ‌های شفاف استفاده نکنید؛ چرا که برای اهداف فنگ شویی مناسب نمی باشند.

در هم ریختگی ممنوع؛ مرتب و منظم باشید

یکی دیگر از ترفندهای پولدار شدن با اصول فنگ‌ شویی جلوگیری از به هم‌ ریختگی و رعایت نظم و ترتیب در خانه یا محل کار است. احتمالا شما هم از شنیدن این جمله خسته شده ‌اید؛ به هم ریختگی ممنوع! اما مسئله اینجاست که داشتن نظم و ترتیب و سازماندهی به اشیاء در منزل و محل کار برای جذب پول و ثروت و موفقیت یک حقیقت است. اگر یک خانه منظم نداشته باشید سریع دست به کار شوید. هر آیتمی در خانه شما باید فضای ویژه خودش را داشته باشد، مهم نیست که این فضا چقدر کوچک است، هر چیزی باید در سر جای خودش باشد.

در انتها امیدوارم از این مقاله بسیار جذاب نهایت استفاده رو برده باشی.

اگر سوال، ابهام و یا تجربه ای در زمینه فنگ شویی دارید، خوش حال میشم در بخش دیدگاه ها بنویسی.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نویسنده: احسان رباط جزی

سلام احسان رباط جزی هستم دانشجوی رشته مهندسی صنایع و علاقه مند به حوزه نویسندگی سایت، اونم به خاطر اینکه بتونم تجربیات و دانش خودم رو با بقیه هم به اشتراک بگذارم و همینطور آدم پر انرژی و فعالی محسوب میشم.