in ,

بهترین عطر مردانه ۲۰۲۰ – لیست ۱۰تایی

بهترین ادکلن مردانه از نظر خانمها

دنیای عطر و ادکلن اینقدر جذابیت بالایی دارد که هر سال باید لیست بهترین عطر مردانه ۲۰۲۰ را بررسی و در ادامه برای خرید عطر مردانه مورد نیاز اقدام کرد. شناخت برند، قیمت و رایحه های بهترین عطر مردانه ۲۰۲۰ میتونه در انتخاب برندهای دیگر و رایحه شناسی ما هم کمک کننده باشه. البته که خرید عطر مردانه مناسب خیلی آسان نیست ولی در لیست بهترین عطر مردانه ۲۰۲۰ قطعا عطر و ادکلن بد وجود ندارد و با شناخت رایحه ها، ماندگاری آن ها، رایحه های مناسب انواع فصول و … می توانید بهترین عطر مردانه را به راحتی انتخاب و خریداری کنید و از استفاده آن نهایت لذت رو ببرید.

بهترین عطر مردانه

معرفی بهترین عطر مردانه ۲۰۲۰

چندی پیش بود که در مطلبی بهترین عطر مردانه ۲۰۱۹ را معرفی کردیم و امروز قصد داریم بهترین عطر های مردانه دنیا در سال ۲۰۲۰ را با هم مرور کنیم. امروز عطر مردانه و ادکلن به یکی از عناصر اصلی زندگی برای آقایان تبدیل شده است و بسیار مورد توجه آن‌ هاست، به خاطر این که آن ‌ها به تاثیر جذابیت این موضوع بر استایل خود پی برده ‌اند. آقایان باید در موقعیت ‌های مختلف از عطر مردانه خاصی استفاده کنند. نوع ادکلنی که در میهمانی ها استفاده می کنند با رایحه ‌ای که برای یک قرار ملاقات کاری انتخاب می شود، متفاوت است. با نت نظر همراه باشید تا برترین عطر مردانه روز دنیا را به شما معرفی کنیم.

۱) عطر اونتوس مردانه از برند کرید

عطر مردانه مناسب

رایحه این ادکلن حسی از قدرت و احساسات را بر می‌انگیزد که در قلمرو جنگ، صلح و عشق قدم بر می‌دارد. عطر اونتوس مردانه از برند کرید، عطر مردانه ‌ای جلب توجه کننده و فراموش نشدنی است. در داخل شیشه براق و قمقمه مانندش با تصویری از ناپلئون  بر روی آن، ترکیبی از بهترین عناصر جهان وجود دارد که همگی دست‌چین شده توسط انسان هستند، عطری که به عنوان محبوب‌ترین عطر برند کرید از آن تقدیر شده است.

۲) ادکلن مردانه BVLGARI مدل Bvlgari Pour Homme Soir

عطر و ادکلن مردانه

چنانچه به دنبال یک ادکلن مردانه با قیمت مناسب، برند معروف و رایحه برجسته و منحصر به فرد هستید، این ادکلن از برند بولگاری میتواند انتخاب مناسبی برای شما عزیزان باشد. این ادکلن از روایحی مانند؛ چای سبز، کتان و مقدار کمی رایحه مرکباتی و عنبر ساخته شده و برای مردانی که دوست دارند در هر شرایطی اوضاع رو آرام نگه دارند، گزینه مناسبی به حساب می آید.

۳) عطر ولنتینو وی از برند ولنتینو

عطر ولنتینو وی از برند ولنتینو

نام برند ولنتینو یک نام نمادین در دنیای مد به حساب می آید. در دنیای ادکلن‌های مردانه، عطر «ونلتینو وی» خودش را به عنوان یک عطرِ با پرستیژ در میان بهترین‌ها به رخ می‌کشد. این ادکلن که در سال ۲۰۰۶ ساخته شده به خاطر ترکیب ماهرانه‌اش از ترنج، ماندارین، فلفل صورتی و گل یاسمن عطری با ماندگاری بالاست.

۴) عطر جو مالون یکی از بهترین عطر های مردانه ۲۰۲۰

عطر جو مالون با رایحه عود و نارنج

مجموعه وسیعی از رایحه ‌ها، از عطر گل مریم سرخوش کننده تا رایحه شدید دودی چوب سدر همه و همه رضایت استفاده کنندگان از این عطر را جذب می‌کنند. جذابیت‌های مردانه این عطر با رایحه شدید عود و نارنج، حس بویایی را به قلمرو جدیدی پرتاب می‌کند. تکمیل کننده این قابلیت ها نوت پایه عود است که از کشور لائوس سرچشمه گرفته شده که عنصری گرم را به عطر اضافه می‌کند که این رایحه حقیقی مردانه را تکمیل نماید.

۵) عطر ورساچه مدل Pour Homme Oud Noir EDP

عطر ورساچه مدل Pour Homme Oud Noir EDP

گفتنی است که عطرهای چوبی و شرقی مورد پسند بیشتر آقایان است. یکی از بهترین این نوع عطرها به وسیله برند ورساچه تولید و روانه بازار شده است. این ادو پرفیوم ۱۰۰ میلی ‌لیتری پور اوم عود نوآر نام دارد. این عطر در سال ۲۰۱۳ میلادی به بازار عطر عرضه شد. عود نوآر با بوی تند و گرمش برای شب ‌های پاییزی و زمستانی به شدت توصیه می شود. بطری این عطر مثل تمام عطرهای دیگر ورساچه با ظرافت و دقت خاصی طراحی شده است.

۶) ادلکن مردانه DIOR مدل Sauvage یکی از بهترین عطر های مردانه ۲۰۲۰

ادلکن مردانه DIOR مدل Sauvage

این عطر مردانه از برند دیور یکی از بهترین ادکلن های مردانه با رایحه متعادل در جهان محسوب می شود. ترنج آبدار، وانیل شرجی، عنبر گرم و چوب از جمله روایح استفاده شده در این ادکلن مردانه هستند و عطر و بوی دلپذیری رو برای این ادکلن رقم زده اند که مطمئنا حتی سخت پسندترین مردان هم این ادکلن رو دوست دارند.

۷) ادکلن مردانه پاکو رابان وان میلیون

ادکلن مردانه پاکو رابان وان میلیون

وان میلیون مردانه ادکلنی است گرم و شیرین که توسط برند پاکو رابان در سال ۲۰۰۸ طراحی و روانه بازار شد. این عطر مردانه برای استفاده در روزهای سرد پاییز و زمستان مناسب تر است. رایحه وان میلیون در نت ابتدایی شامل لیمو ترش، ماندارین، نعناع هندی و در نت میانی شامل دارچین، نمونه های ادویه ای، گل رز و در نت پایانی شامل کهربا، چرم و نعناع هندی است و حس تازگی را برای شما آقایان به دنبال دارد.

۸) عطر مردانه برند تام فورد Tom Ford Fucking Fabulous جزو بهترین عطر های مردانه ۲۰۲۰

بهترین عطر مردانه 2020

طراح مشهور، تام فورد تقریبا به هر چیزی که دست می ‌زند، طلا می شود. او یک رهبر مدرن در جهان فشن، طراحی و حتی فیلم‌های هالیودی است که به همان اندازه‌ی لباس‌های او، شگفت ‌انگیز هستند. عطر مردانه‌ Fucking Fabulous است در لیست بهترین عطرهای مردانه ۲۰۲۰ قرار می گیرد و ما تصمیم گرفتیم در این مطلب راجع به آن بنویسیم. این یک رایحه‌ عمیق و احساسی است که برای مدت زمان طولانی روی لباس و بدن شما باقی خواهد ماند.

۹) عطر مردانه جورجیو آرمانی مدل Acqua Di Gio Profumo

بهترین ادکلن مردانه 2020

آرمانی یکی از بهترین و پرطرفدارترین عطرهایش را در سال ۱۹۹۶ معرفی کرد. این عطر Acqua di Gio نام داشت. حدود ۲۰ سال بعد، آرمانی یک نسخه‌ جدید از این عطر را برای آقایان تولید کرد. این عطر جذاب در سال ۲۰۱۵ به صورت رسمی معرفی شد. این عطر خنک ‌تر و عمیق ‌تر از نسخه‌ قبلی است. طراحی و فرمولاسیون این عطر به وسیله عطر ساز مشهور و کاربلد آلبرتو موریلاس انجام شده است.

۱۰) عطر آزارو مدل Pour Homme Elixir EDT

عطر آزارو مدل Pour Homme Elixir EDT

جالب است بدانید که رایحه این عطر تند است و با طبعی گرم بیشتر مناسب فصول سر سال است. این عطر گرم، تند، شیرین و شرقی است. این عطر فرانسوی در بین عطرهای گرم و تند مورد استقبال بیشتری قرار گرفت و جز بهترین عطرهای فرانسوی و بهترین ادکلن های مردانه ۲۰۲۰ به شمار می رود. این ادکلن اعتماد به نفس شما را افزایش خواهد داد و گرمای وجود شما را افزایش خواهد داد و در جلسات کاری بسیار مفید خواهد بود. این عطر جزو بهترین عطر مردانه ۲۰۲۰ محسوب می شود.

امیدوارم از خواندن این مطلب نهایت استفاده رو برده باشید.

هر گونه سوال یا ابهامی در خصوص بهترین عطر مردانه ۲۰۲۰ داشتید، حتما در بخش ارسال دیدگاه ها بنویسید.

اگر تجربه ای هم در این زمینه دارید، خوش حال میشم اگه با من و سایر مخاطبان نت نظر در میون بگذارید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نویسنده: احسان رباط جزی

سلام احسان رباط جزی هستم دانشجوی رشته مهندسی صنایع و علاقه مند به حوزه نویسندگی سایت، اونم به خاطر اینکه بتونم تجربیات و دانش خودم رو با بقیه هم به اشتراک بگذارم و همینطور آدم پر انرژی و فعالی محسوب میشم.