in

بهترین انتخاب های کیف و کفش با پالتوی بلند

روش انتخاب کیف و کفش شیک با پالتوی بلند

پالتوهای بلند و اورسایز از محبوب‌ترین ترندهای پاییز و زمستان امسال بوده و از گذشته‌های دور تاکنون طرفداران خاص خود را داشته و مورد توجه عده‌ی زیادی قرار گرفته است. اما اینکه این پالتوها به چه میزان می‌تواند در تیپ و استایل شما موثر باشد، کاملا مرتبط با نوع آیتم‌هایی است که همراه با این پالتوها مورد استفاده قرار می‌دهید. تنها چیزی که لازم دارید این است که بدانید این پالتوهای بلند را با چه لباس‌هایی ست کنید تا شیک دیده شوید. به همین خاطر، در این مطلب شما را با نحوه ست کردن کیف و کفش با پالتوی بلند آشنا می کنیم. کیف کفش هم یکی از آیتم‌های چشمگیر در استایل و انتخاب مناسب آن بسیار حائز اهمیت می‌باشد. بنابراین اگر کیف و کفش مناسبی را برای پالتوی بلند خود انتخاب نکنید، نقطه ضعف بزرگی در استایل شما به چشم می‌آید.

روش انتخاب کیف و کفش شیک با پالتوی بلند

روش ست کردن کیف و کفش با پالتوی بلند

برای شیک پوش بودن لازم نیست پول زیادی هزینه کنید، بلکه کافی است با اصول ست کردن آشنایی داشته باشید. در این صورت می‌توانید لباس‌های تکراری را با استایلی جدید به تن کنید. یکی از قوانین مد که همه خانم‌ها سعی دارند آن را مورد توجه قرار دهند، ست کردن کیف و کفش با لباس است.

از آنجا که کیف و کفش از جمله وسایلی هستند که سریع دیده می‌شوند تطابق نداشتن آنها با هم و با لباس‌ها زود به چشم می‌آید. در نظر داشته باشید که اگر شما هم مثل اکثر خانم‌ها مشکی و سفید از اولویت‌هایتان برای خرید کیف و کفش است، باید بگوییم این دو رنگ با اکثر رنگ ‌ها و بافت‌ها هماهنگ می‌شوند اما اگر یکنواخت و کسل کننده به نظر می‌رسند، سعی کنید از کیف‌های جیر، کیف‌های دوشی چرم و بوت‌های چرمی ‌و کشی در استایل خود استفاده کنید.

رنگ کیف و کفش

برای انتخاب رنگ باید رنگ پالتو را در نظر بگیرید. رنگ کیف و کفش می‌تواند یکی از رنگ‌های به کار رفته در پالتوهای طرح دار باشد و یا با رنگ پالتوهای ساده‌ هارمونی داشته باشد. می‌توانید رنک کیف و کفش را مشابه انتخاب کنید و یا کفش را با شلوار یا دامن و کیف را با شال خود ست نمایید.

اگر دوست دارید توجه بیشتر بر روی کیف یا کفش شما باشد از رنگ‌های کاملا متضاد و جیغ در استایل خود استفاده کنید. توجه کنید که اگر رنگ کیف و کفش همرنگ با پالتو است باید رنگ کیف و کفش یک درجه کمرنگ تر یا پر رنگ تر انتخاب گردد و دقیقا همان رنگ نباشد.

در استایل رسمی ‌از کیف با رنگ تیره استفاده کنید، ولی برای مراسمات غیر رسمی ‌می‌توانید از رنگ‌های مختلف و حتی جیغ استفاده نمایید. علاوه بر پالتو، می‌توانید کیف و کفش خود را با روسری و شال یا رنگ‌های بکار رفته در آن نیز ست نمایید.

اگر رنگ مشکی را می‌پسندید، برای یکنواخت و تکراری به نظر نرسیدن می‌توانید از طرح‌های مختلف در کیف و کفش خود استفاده نمایید. برای مثال می‌توانید یک کیف جیر را با کفش چرم مات مشکی ست کنید. البته باید بگوییم که رنگ مشکی با تمام رنگ‌های خنثی هماهنگی دارد. البته پوشیدن چرم طبیعی بایدها و نبایدهای زیادی دارد، پیشنهاد می کنیم نگاهی به مقاله چرا نباید چرم طبیعی بپوشیم داشته باشید.

طرح کیف و کفش

برای پالتو‌های کار شده باید از کیف و کفش ساده و برای پالتوهای ساده از کیف و کفش‌های طرح‌دار استفاده کنید. هنگام استفاده از پالتوهای طرح‌دار از کیف و کفش‌های ساده هم رنگ با طرحهای روی پالتو استفاده نمایید. دقت کنید که استفاده از کفش همرنگ با لباس و یا شلوار قد شما را بلندتر پاهایتان را کشیده تر نشان می‌دهد.

در فصل زمستان استفاده از کیف و کفش‌های پشمی، بافتی یا خزدار می‌تواند استایل گرمی ‌را برای شما ایجاد کند. کیف و کفش‌های چرم تنها کیف و کفش‌هایی هستند که برای تمامی ‌فصول سال استفاده می‌شوند.

به عنوان مثال اگر در ترکیب پالتویتان از خز استفاده شده انتخاب یک کیف و کفش خزدار، این ترکیب دلنشین را کامل می‌سازد.

ست کردن کیف و کفش شیک با پالتوی بلند

انتخاب کیف و کفش متناسب با اندام

می‌توانید ایراد‌های اندامی‌خود را با استفاده از رنگ و مدل کیف وکفش بپوشانید. با فرم اندامی‌ سیب بهتر است کیف دسته بلند و با فرم اندامی‌گلابی کیف دسته کوتاه استفاده کنید تا نگاه‌ها از چاقی اندام‌ها منحرف گردد. برای مراسم رسمی‌ و مجالس از کیف‌های کوچک دستی استفاده کنید.

اصولا در فصل‌های سرد سال بهتر است کیف‌های بزرگ و جادار را با پالتوی خود ست کنید چرا که معمولا وقتی وارد مکان‌های سرپوشیده می‌شوید مجبورید چتر، شال، کلاه و دستکش خود را داخل کیف بگذارید. شما می‌توانید از کیف زنانه چرم مدل دوشی نیز در استایل خود استفاده کنید.

کیف و بوت بلند جیر

ترکیب بوت بلند با پالتوی بلند می‌تواند استایل شما را خاص و شیک نماید، می‌توانید یک بوت بلند طرحدار یا یک بوت بلند مشکی از جنس چرم یا جیر انتخاب کنید. بهترین نکته در مورد بوت بلند به رنگ مشکی این است که شما می‌توانید آن را هم در روز و هم در شب و با هر کیف و پالتویی با هر مدل و رنگی بپوشید.

بوت جیر یکی از کاربردی‌ترین مدل‌های کفش پاییزی و زمستانی است که شما می‌توانید آن را به راحتی با همه چیز ست کنید؛ به خصوص مدل بلند و تا سر زانوی آن را که می‌توانید برای شیک‌تر به نظر رسیدن با کیفی که در قسمت‌هایی از آن جیر به کار رفته به کار گیرید. اما قبل از هر چیز بهتر است با نکات مراقبت از کیف و کفش جیر در این مطلب آشنا شوید.

پالتوهای بلند و بوت یا نیم بوت پاشنه‌دار

یکی دیگر از روش‌های استایل کردن پالتوهای بلند، ترکیب کردن آن‌ها با نیم بوت‌های پاشنه دار به ویژه برای افراد کوتاه قد می‌باشد. خوشبختانه کفش پاشنه‌دار یکی از گزینه‌‌هایی است که به هنگام روبرو شدن با چالش ست کردن کفش با با پالتوی بلند، می‌توانید از آن استفاده کنید.

این استایل این امکان را برای شما مهیا می‌کند که در کمال سادگی، شیک و منحصربه‌فرد باشید و تمام نگاه‌ها را به سمت خود جلب کنید. شما در استایل کژوال خود نیز می‌توانید پالتوی بلند جلو باز یا بسته را با بوت یا کفش پاشنه بلند بپوشید و ظاهر زیبا و جذابی به استایل خود ببخشید.

اندازه پاشنه در بوت‌ها متفاوت است، شما می‌توانید اندازه مورد نظر خود را انتخاب کرده و بدون اینکه به پاهای خود صدمه بزنید، استایل خاص و شیکی داشته باشید. برای داشتن یک استایل مدرن، می‌توانید پاشنه بوت خود را کمی ‌ضخیم و برای داشتن یک استایل رسمی ‌نیز می‌توانید پاشنه بوت خود را نازک‌تر انتخاب کنید.

کیف و بوت بلند چرم

یکی از مزایای چرم این است که می‌توانید مطابق با سلیقه خودتان استایل‌های بسیار متفاوتی را با آن خلق کنید. همچنین، به جای یک بوت چرمی ‌ساده می‌توانید بوتی انتخاب کنید که روی آن دوخت و یا بند داشته باشد. پالتوهای بلند در کنار کیف و کفش چرم بسیار شیک و زیبا هستند و هر نوع قد و قواره و اندامی ‌را زیباتر و منحصربفرد جلوه می‌دهند. برای خرید جدیدترین مدل های پالتوی زنانه شیک و بلند از جنس چرم در حراج فصلی از مدل‌های ترند سال باخبر شوید.

معرفی برند پرادا

پالتوهای بلند با کفش‌های اسپرت و کتانی

اگر می‌خواهید استایلی شیک و در عین‌ حال راحت داشته باشید، پالتوهای بلند خود را با کفش‌های اسپرت و کتانی بپوشید. در این نوع استایل توجه به جزئیات اهمیت ویژه‌ای دارد و استفاده از شال‌گردن، کیف‌های بزرگ، رنگی و اکسسوری‌های متناسب با رنگ پالتو و کفش بشدت توصیه می‌شود.

اگر به استایل اسپرت علاقه زیادی دارید و همیشه کتانی، انتخاب اول شما برای ست با پالتو است، کتانی را با پالتوی بلند و شلوارهای ورزشی، اسلش و جین ست نمایید. اگر قد کوتاهی دارید و می‌خواهید حتما پالتوی بلند را با کتانی بپوشید، می‌توانید به سراغ مدل‌هایی از کتانی بروید که لژدار هستند و پاشنه اضافی آنها شما را کوتاه نشان نمی‌دهند.

کفش کالج و پالتو بلند

شما می‌توانید کفش کالج را با پالتوهای بلند بپوشید و به سادگی با سایر آیتم‌های استایل خود مانند کیف، سرهمی، شلوار، دامن و… در زیر پالتو بلند ست کنید. مهم‌ترین ویژگی در استفاده از کفش کالج این است که می‌توانید آن را با همه نوع کیف و شلواری بپوشید.

پیشنهادات پایانی

برای ست کردن رنگ لباس‌ها، اول پالتوی خود را انتخاب کرده سپس به طرح‌های موجود در آن توجه کنید و برای وسایل جانبی مانند کیف و کفش از رنگ طرح‌های موجود در آن استفاده نمایید.

همیشه از کیف و کفش مشکی استفاده نکنید گاهی استفاده از کیف و کفش رنگی که با پالتوی شما ‌هارمونی دارد می‌تواند جالب باشد. اگر پالتوی جلوباز می‌پوشید از کمربند متناسب با کیف و کفش خود استفاده کنید. کمر بند استایل شما را زیباتر می‌کند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نویسنده: سیامک

نویسندگی را دوست دارم و به خصوص در مورد سینما. سعی می کنم نگاه مهندسی و علمی به همه چیزهای دور و بر داشته باشم چرا که قبل از نویسنده بودن مهندس هستم. سعی می کنم با نوشتن در مورد مسائل جذاب و نه چندان سطحی روز کمکی بکنم به بالابردن سطح دانش عمومی و بعضا تخصصی جوان هایی مثل خودن.